jocke biese Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 Ensin leimaan ruotsissa ja sit tappelemaan suomen konttorille :) http://www.blocket.se/vi/12719527.htm?ca=3_s -J- Quote
Olli Ristimäki Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 Aika mellevä laitos, vaikken mikään rodimied koskaan niin oo ollutkaan. Kylkien kuviointi ja ovaalikehys rätissä aika makeat! Quote
Guest Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 Aika hutasten tehty kaukaa kaunis pommi. Tommosen kyhaa yhessa viikonlopussa yhesta raadosta ja kasasta hylkyosia. Yksityiskohtia kun kattoo niin ei ole oikein mitaan tehty kunnolla. En ajais tolla metriakaan, oma henki maksaa sentaan jotain. Jan Quote
jyrie Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 Tommosen kyhaa yhessa viikonlopussa yhesta raadosta ja kasasta hylkyosia. Yksityiskohtia kun kattoo niin ei ole oikein mitaan tehty kunnolla. ...talk is cheap. :-) eikös sullakin ollut oikeen cabrio joskus, ...näytä meille... Quote
Guest Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 Tommosen kyhaa yhessa viikonlopussa yhesta raadosta ja kasasta hylkyosia. Yksityiskohtia kun kattoo niin ei ole oikein mitaan tehty kunnolla. ...talk is cheap. :-) eikös sullakin ollut oikeen cabrio joskus, ...näytä meille... LOL On yha ;) Tassa vaiheessa 2002 viela raakile, BugRunissa Type 4 koneella: http://bugfuel.tripod.com/vert/vertsweden.html Tas on vahan tuoreempia: http://www.kolumbus.fi/janandersson/VW/Goth/Goth001.jpg http://www.kolumbus.fi/janandersson/VW/Goth/Goth002.jpg http://www.kolumbus.fi/janandersson/VW/Goth/Goth003.jpg Harmittavasti likainen noissa kuvissa. Eipa tuokaan mitenkaan viimesen paalle ole edes yritetty tehda, ei se ollu edes valmis viela. Rattikaton muutosten kanssa tuli hiki, vielakaan ei istu chopattuna taydellisesti, mutta paljon paremmin kuin alunperin. Muutin samalla koko mekanismia niin etta katto alhaalla se vie PALJON vahemman tilaa eika tuuli tartu siihen. Mun hihnanhyppimisongelmat ratkesi ohjurilla, ei tarttenu ketjua laittaa.... : http://www.kolumbus.fi/janandersson/VW/Goth/idler03.jpg Jan Quote
Guest Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 Lahinna toimivuuteen tossa panostettu... ulkonakoa saa hieroa sitten joskus kun ei enaa oo kadet rasvassa tekniikan kanssa :) Jan Quote
Guest Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 Njoo jos joku ei hiffannu niin linkin takaa loytyy lisaa kuvia joista saa kukin itte paatella viimeistelyn asteen seka eri keksintojen toimivuuden... http://thebarnfind.com/ratrod.html Vaihdekeppi ei tule kestamaan kauaa eika ole kovin kaytannollinen Laturinketju on hyvin epakaytannollinen ja pahes pelkastaan show kikka Imusuppilot ei ole kunnolla kiinni, pultteja puuttuu?? Hitsisaumat kuvissa vois olla paremmat Akselin haitarikumit on asennettu vaarin ja pultteja puuttuu Jousilatat on muutettu hitsaamalla niin etta ne ei enaa jousta niinkuin niiden pitaisi (Hyvin luultavasti katkeavat tosta ohuimmasta kohdasta ajon aikana) Takaiskareita ei ilmeisesti tarvita lainkaan koskapa ne puuttuu ja kiinnityskorvakkeetkin on laikattu pois? Ovien sisapellit on laikattu veks kokonaan, ilmeisesti ei tartet ovia tai ikkunoita paljoo aukoa. Etuakselin tuenta on vahintaankin kyseenalainen Etupaan ohjausgeometria on mielenkiintoinen, varret on jotenkin hassussa kulmassa ja pallojen saadot aivan tapissa. Projektin hahmotteluasteella, tai pelkastaan show-aihioksi tehty. Saattaa liikkua oman koneen voimin, mutta kaukana "ajokelpoisesta". Sekalaisia osia heppailtu kasaan hatarasti sielta taalta jotta on saatu tuo hokotys nayttamaan kokonaiselta ja estettya (useimpien) osien putoaminen tantereeseen. :D Maalaus on hieno. Jan Quote
Hebster52 Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 "Oikeen säälittää ruotsalaisraukkaa joka tuon osti jenkeistä..." :p Quote
Tuomo Lehmikangas Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 Rattikaton muutosten kanssa tuli hiki, vielakaan ei istu chopattuna taydellisesti, mutta paljon paremmin kuin alunperin. Muutin samalla koko mekanismia niin etta katto alhaalla se vie PALJON vahemman tilaa eika tuuli tartu siihen. Olisko tästä tarkempia kuvia? Miten muutit mekanismia? Quote
mikan Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 http://www.kolumbus.fi/janandersson/VW/Goth/Goth003.jpg Jan Niin, aika harva on niin hullu volkkarimies että kulkee avokuplalla talvella töissä. Varsinkin jos työmatka on Nummela-Helsinki-Nummela. Peukut siitä! t. Mika Quote
Olli Ristimäki Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 Aika hutasten tehty kaukaa kaunis pommi. Tommosen kyhaa yhessa viikonlopussa yhesta raadosta ja kasasta hylkyosia. Yksityiskohtia kun kattoo niin ei ole oikein mitaan tehty kunnolla. En ajais tolla metriakaan, oma henki maksaa sentaan jotain. Jan Liikutko Jan Suomessa päin kuinka vai tuunko mä sinne herrojen aurinkoon? Meinaan että voisin yhden viikonlopun juoda kaljaa sun tallin ovella ja katsoa kun teet vastaavanlaisen paskan. Voin tarjota muutaman Karhun sullekin ja tuon itse omaan piikkiin kasan hylkyosia. Kaikki kunnia kokemukselle, mutta liian suuret puheet on liian suuria vaikka olis joskus jotain saanut itsekin aikaan. Ja sehän sopiskin just tuohon po. rodissa tavoiteltuun tyyliin kun kaikki olis viimeisen päälle kiillotettu, hiottu ja maalattu. Ja varmaan juts sellasta käyttistähän tossa on varmasti oltu tekemässä, 60 000 km/vuosi. Showautot on sitten ihan erikseen. Quote
metake Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 Showautot on sitten ihan erikseen. Niin eikös tässä just ole kyseessä pelkkä show auto? Ajomäärä muutama sata metriä vuodessa, trailerin kyytiin ja kyydistä pois? Eihän tuollaisten ratkaisujen edes tarvii toimii normaaliliikenteessä kun ei sillä siellä koskaan ajeta. Sinällään hieno teos ja täyttää asiansa, ei kai Hebsterin KidVrodiakaan oikein voi sillä perusteella arvostella, että se sopii vähän huonosti jokapäiväiseen käyttöajoon... ;) Quote
Kurre Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 Tommosen kyhaa yhessa viikonlopussa yhesta raadosta ja kasasta hylkyosia. Oho. En olis uskonut, että Jani on noin nopea tekemään. Kauankos siinä sun laikka-avossa meni? Kahvitauko? ;^) Quote
Guest Barn Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 Tuo on sentään kasattu aidoista cabrion osista..paljonko löytyy suomesta cabin keulapaloja ja perä osia.Ei ole laikka paska...hahahaa vaikka onkin aika karu....ei ole paljon vissiin kittiäkään keretty käyttää.Erikoinen on ..kova on Ruottin poika kun viitsii laivata Ruotsiin tuommosta paskaa, Quote
jocke biese Posted August 14, 2007 Author Posted August 14, 2007 Juu ei ei ei... Eihän tossa oo ku 3 tulpanjohtoakaan, täytynee vaikuttaa moottorin toimintaan ja kestoon... -J- Quote
jyrie Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 joo se miks menin sanattomaks on se että: - toinen on niinku makee aidosti, tehty vitusti hommia, tyylillä, oivalluksilla...aidompi... - toinen on joku seiskakakkonen, laikatulla katolla, mankeleilla-mattamusta-ähtäri-venepressu-ja "sikamakeilla" peileillä, sopii tohon kuin nyrkki hanuriin, eli aika kivuliaasti. sorppa. eihän noita oikeesti voi vertailla... nothing personal... Quote
Guest Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 joo se miks menin sanattomaks on se että: - toinen on niinku makee aidosti, tehty vitusti hommia, tyylillä, oivalluksilla...aidompi... - toinen on joku seiskakakkonen, laikatulla katolla, mankeleilla-mattamusta-ähtäri-venepressu-ja "sikamakeilla" peileillä, sopii tohon kuin nyrkki hanuriin, eli aika kivuliaasti. sorppa. eihän noita oikeesti voi vertailla... nothing personal... Siinapa se, ei oikein ole vertailukelpoiset, toinen on tehty ajettavaksi ja toinen katottavaksi :) Mutta edelleen vaitan etta tuo rodi on hutaisten kyhatty kasaan, 'vitusti hommia' on vahan kyseenalaista. Mun rotiskoon on taatusti mennyt paljon enemman tunteja. Se kun piti saada myos katsastettua. Ja se on 68 :) Quote
Jorrma Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 Rapakon takasen ottaisin................... Quote
Guest Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 laikalla on aika turha hakea hyväksyntää. laikkamiehet ei hyvaksyntoja kysele :D Jan Quote
Guest Mika Raussi Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 Ai tuntien määrästäkö se sit on kiinni se hyväksyntä? Mitään ei vaikuta se, että mitä niitten tuntien aikana saadaa aikaseks? Quote
Guest ritariässä Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 vetäskäähän uus topic ja sinne lista millä saa hyväksynnän,heh. loppuu arpominen. Quote
Guest Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 vetäskäähän uus topic ja sinne lista millä saa hyväksynnän,heh. loppuu arpominen. Katsastuskonttorilta. Eika maksa paljoo. Jan Quote
GT78 Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 No ainakin asennetta on molemmissa. Toki vähän eri kanteilta katsottuna mutta silti... Toi amerikanvehje on kyllä täysin show-auto, en tiedä itkiskö vai nauraisko jos sen joku olis tosissaan tien päälle tehnyt. Ihan kiva kattella silti, mut voi ruotsin serkulla olla hiukan hommia jos siihen kilvet haluaa Ruotsissa? Quote
Guest kepajake Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Ruattissa näyttää saavan kilvet melkein mihin vain. Vai onko tää oikeesti kilvissä? Quote
Guest ritariässä Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 missäs saken rottasplitti, leviskö sekin ruottin reissulla:) Quote
Hebster52 Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Toi viimeinen oli tosiaan kilvissä ja kuten Sakke sanoi AIVAN HIRVEE PASKA... Pojat ei ollu tienny yhtään mitä ne oli tekemässä tuon katon choppauksen suhteen. Paikattu sieltä täältä... :o Quote
Guest Barn Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 50 lukusia ja vanhempi ei tarvitse Ruottissa edes katsastaa.Tämäkin on liikenteessä. Quote
Sakke Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Splitti on tallissa, kuka sillä sadekelillä viittii ajaa, kun pyyhkijätkään ei toimi. Hyvin se pelasi torpin reissun. Quote
metake Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Toi viimeinen oli tosiaan kilvissä ja kuten Sakke sanoi AIVAN HIRVEE PASKA... Pojat ei ollu tienny yhtään mitä ne oli tekemässä tuon katon choppauksen suhteen. Paikattu sieltä täältä... :o Tuo kuvissa esiintyvä ei ole kyllä laillinen ruotsin liikenteessä. oli katsastettu ja kilvissä eli ei. Ruotsissa nimittäin vaaditaan lokasuojat, iästä riippumatta... Quote
Guest JuMuS Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 vetäskäähän uus topic ja sinne lista millä saa hyväksynnän,heh. loppuu arpominen. Nyt puhuu Maikkeli asiaa! Se joka tosiaan harrastaa "hyväksynnän" takia, jatkakoon kynsiensä lakkaamista ja hameen pitämistä niinkuin tykkää. Jokainenhan tekee omastaan sellaisen kuin itse tykkää ja siinä se. Quote
Guest PaKe Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Ihan tosissaan, onko nämä vw-piirit niin saa***an mahtavat ja kunniakkaat, että tänne tarvii ja tänne kuuluu kaivata hyväksyntää??? En tiedä sitte mikä multa on jääny hiffaamatta, mutta tuo nyt on lähinnä naurettavaa. LOL. Quote
Lasse Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Siis etteks te oo huomannu täällä on kaksi luokkaa harrastamisessa: yyperharrastajat, jotka tietää kaiken ja vittuilee kaikille ja sitten on semmoinen luuseripoppoo. Mää sijoitan itteni tohon luuseriporukkaan kun en käytä harrastuksiin viittä tonnia vuodessa ja mulla ei ole splittiä tai sontsaa. Kivaa ei ole kun yksikseen tallissa. En vedä varttimailia alle 10 sek. Seitenkakkosessa ei ole yhtää heebaa. En osta osia ebaysta enkä pidä genebergiä minään. Ja vieläkin tekis mieli tehdä lookkeri, mutta kun ei oo aikaa eikä rahaa. Et kai tätä voi harrastaa niin monella eri tavalla. Ei tainnu tulla hyväksyntää? Häh Quote
JaniM Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Sulta unohtu tää virtuaaliharrastaminen, mitä moni harrastaa ja jauhaa sontaa. Massasta erottuminenn! Quote
Hebster52 Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Kyllähän sitä laikallakin voi saada hyväksyntää... Kunhan laikkaa oikeen kunnolla... ;) Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.