Jump to content

kuplan laatikko ja perä. paljonko kestää?


Guest hullumunkki

Recommended Posts

eli kuis paljon vakio hilut kestää.

ovat kiinni turbo koneessa jossa tehoo noin +220hepoo ja vääntöö olis jotain +300 nyyttonii.

ei oo tarkotus mitenkään päästää kytkintä hyppäämällä ylös vaan ihan normi ripeitä kiihdytyksii baijerilaisii kiusatessa.ei myöskään oo tarkotus polttaa kumii.

 

aattelin vaan et jos ei kauheita kestä niin pitää reveta ens kesäks miettii jotain ratkasuu.

Link to comment

Eiköhän se lähdön rykäisy ole se mikä ensimmäiset vauriot tuo tullessaan. Itse taannoin sain ekan swingin vetarin poikki jo vähän reilulla sadalla hepalla ja vanhoilla katurenkailla, kun alla oli liimattu rata. Sitten kun vetarit sai kestämään, oli ykkösvaihde seuraava.

Link to comment

Germanlookkerissa väitetään että vakio vaihteisto kestää n. 135Nm, kiihdytykseen alle $500 rakennettu kestäis n. 200Nm, 901 kestäis 340Nm ja 915 kestäis 470Nm. Mulla oli Lb/ft ja Nm menny sekasin... :D

6 vaihde G50 kuulemma kestäis 1084Nm... :O

 

Tiedä sitten pitääkö paikkansa.. :)

Link to comment
Guest KillerPoop

^samaa itseä kiinnostaisi. Antautuuko pallon aski jos taakse iskee n. 180hv/230nm sintterillä.

 

Ja mikä paineasetelmä ko. setuppiin olisi suotavin.

Link to comment

Ei kestä noilla tehoilla ja väännöillä kovin kauaa ;) Ehkä kestää yhden kesän, jos kaasupolkimella ei ole tiiliskiveä + 165 takarenkaat :D

 

Kuplapajan jussi kertoi mulle että jollain suomalaisessa oli kestänyt 250+hv turbokoneessa vakiolaatikko yllättävän pitkään 185 renkailla...

Link to comment
en tiiä onko tommonen tonnin laatikkokaan ihan mahdottoman kallis jos hyvät kannetkin maksaa jo sen verran.

 

Ja tuo tuhannen taalan laatikko on suomessa veroineen, tulleineen ja rahteineen 1500 euron laatikko. Siihen sitten vetarit ja muut tilpehöörit, niin kahdella tonnilla se alkaa jo muistuttaa ajokuntoista.

Link to comment

paras ei oo halpaa..tosin ite tykkään autocraft kansista..

ruotsin sshäffät ookoota..

 

 

noh..alkuperäiseen aiheeseen.

kaikkiahan on aina suhteellista..

super diffin hankkiminen jostain? jos edes saa helpolla..

yleensä mistään

3 ja 4 vaihteen hitsuuttaminen, hd posket, vieläpä hyvä laatikko aihio jostain??

yms muuta romua.. jos laatikko ei olluukkan hyvä. sitten joku jamppa kasaamnaan ton kokonaisuuden nippuun.. ne vieläpä niin että kestää..

musta melkein helpoin tapa hankki valmiiksi alan hemmojen kasaama

täys takuu lodju voi tulla jopa edullisenmaksi kuin kasattaa ja venailla osia vuosi.. ja jne jne..100.- euron säästö ei välttämättä kannata.

ranchon laatikoita myy ainakin scatt ja csp saksassa.

ja Aircooled suomessa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tai naapurista:D

 

http://www.jpmotorsport.se/

Link to comment
en tiiä onko tommonen tonnin laatikkokaan ihan mahdottoman kallis jos hyvät kannetkin maksaa jo sen verran.

 

Ja tuo tuhannen taalan laatikko on suomessa veroineen, tulleineen ja rahteineen 1500 euron laatikko. Siihen sitten vetarit ja muut tilpehöörit, niin kahdella tonnilla se alkaa jo muistuttaa ajokuntoista.

 

Ja kun tuommosta yli 2000e:n Rancho/ geneberg pakettia yrittää vähän ajettuna myydä alle puoleen hintaan, ei se meinaa kelvata kellekään ;) Tosin nyt se on jo myyty. Ja parilla tonnilla saa tehtyä todella hyvät kannet "katu" koneeseen. Kuulema yli 400-koniin riittävät?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...