nikke911 Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Tällaista täällä.. 1 Quote Link to comment
jori Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 kerro ny ihmeessä enemmän:D Leimattu tää laite? Quote Link to comment
nikke911 Posted November 16, 2010 Author Share Posted November 16, 2010 Leimattu vuosi sitten. Quote Link to comment
Jarmo Lummi Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Jokos säädöt kohdallaan koneessa ja toimiiko jo muuten paremmin/hyvin? Quote Link to comment
-tipi- Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 pahapylly kasteni! Tuleeko pintaankin yhtä komia väri kuin kabiinissa? Quote Link to comment
nikke911 Posted November 16, 2010 Author Share Posted November 16, 2010 Vaihteensiirron kanssa vielä säätämistä. Jokos säädöt kohdallaan koneessa ja toimiiko jo muuten paremmin/hyvin? Quote Link to comment
nikke911 Posted November 16, 2010 Author Share Posted November 16, 2010 Joo,alkuperäinen Taubenblau tulee joskus. pahapylly kasteni! Tuleeko pintaankin yhtä komia väri kuin kabiinissa? Quote Link to comment
DOODAH Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Huh tästähän tulee 8 vuotta maaliskuussa. Meneepä aika nopeesti. Quote Link to comment
nikke911 Posted November 16, 2010 Author Share Posted November 16, 2010 Joo,ainut mikä tässä projektissa keulii on mopo.. 1 Quote Link to comment
nikke911 Posted March 20, 2011 Author Share Posted March 20, 2011 Ekat tyypit uudella koneella.. Quote Link to comment
nikke911 Posted July 8, 2011 Author Share Posted July 8, 2011 Leimassa ja ajossa! Olisko Suomen ainut laillinen Vw paku Porschen 6-tekniikalla. Liikkuu aika iloisesti..:) 1 Quote Link to comment
Volkkariukko Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 milloin tulet taas käymään Pietarsaaressa? Quote Link to comment
Guest palomaeki Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 Jos tää on leimassa niin se tarkoittanee että voisin saada omaan '71 Kombiwageniin paperit Porschen tekniikalle? Käyttäen tätä esimerkkitapauksena siis. Mitä vaativat sulta Nikke leimalle? Quote Link to comment
JaniM Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 Riippuu koska tuo on leimattu. Mut palliksen vertailukone on se 2 l 70hp ruisku. Siitä kasvattamaan prosenttien mukaan, niin menee muutoskatsastuksella, muuten poikkeusluvalla. Eikä vanhat ennakkotapukset yleensä auta mitään. Mitkäs on muuten pienimmät 6-boxerit mitä tehty kooltaan ja teholtaan? Quote Link to comment
Guest palomaeki Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 Riippuu koska tuo on leimattu.Mut palliksen vertailukone on se 2 l 70hp ruisku. Siitä kasvattamaan prosenttien mukaan, niin menee muutoskatsastuksella, muuten poikkeusluvalla. Eikä vanhat ennakkotapukset yleensä auta mitään Jep. Oon tässä miettinyt 2 + 3 henkilöautoa mukavalla matkakoneella kun kilometrejä kertyy reilusti. Mitkäs on muuten pienimmät 6-boxerit mitä tehty kooltaan ja teholtaan? Onko sylinterimäärällä mitään vaikutusta muutoskatsastukseen mentäessä? Kiinnostaa kuulla muutakin yleisinfoa asiaan liittyen... Kuinkahan kävisi konttorilla '71 Pallis Porsche 914-6 -koneella vai saako noita edes sovitettua waunun perään? Kuulemma luotettava kone ja kai noista voimaakin saa riittämiin. Quote Link to comment
Guest Hanppa Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 Onko sylinterimäärällä mitään vaikutusta muutoskatsastukseen mentäessä? Kiinnostaa kuulla muutakin yleisinfoa asiaan liittyen... Kuinkahan kävisi konttorilla '71 Pallis Porsche 914-6 -koneella vai saako noita edes sovitettua waunun perään? Kuulemma luotettava kone ja kai noista voimaakin saa riittämiin. Sylinterimäärällä ei pitäis varsinaisesti olla merkitystä. Ainoastaan tilavuus ja teho ratkasee. Tilavuus saa kasvaa +20% ja teho +25% tai toisinpäin. Tai no, saattaa ne akselipainot tulla jossain vaiheessa vastaan, ku pyttyjä on enemmän... Quote Link to comment
-tipi- Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 914-6 kone on kakslitranen 110hp. Quote Link to comment
-Puide- Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 Leimattu vuosi sitten. Tostahan laskee äkkiä että auto on leimattu 2009... -Puide- Quote Link to comment
JaniM Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Hmm, poukkeusluvalla tai tuttu katsuri asialla. Quote Link to comment
nikke911 Posted July 14, 2011 Author Share Posted July 14, 2011 Tai iso nippu papereita ja paljon nettiopiskelua. Juttu on siina etta vertailuautoksi pitaa saada pallokeula.Sen paperin onnistuin saamaan maahantuojalta. Jos sitten vahan opiskelee milla koneella palloja on eri puolilla maailmaa saanut.. Eika tietenkaan ole paha asia etta koko paketti nayttaa tehdasasennukselta. Ja sitten tarkat tiedot koneiden painosta,tehosta jne. Prosenttejahan menee luonnollisesti,mutta rajoissa pysyy. Quote Link to comment
JaniM Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 No hyvä jos sait pallokeulan vertailuksi. Nykyään ei vissiin enään oteta taas sukupolvia huomioon. Quote Link to comment
metake Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Nykyään ei vissiin enään oteta taas sukupolvia huomioon. Kelpaahan ovaalillekin vertailu malliksi 70-lukuinen, joten tässä suhteessa tuntuu luonnolliselta että pakujen kanssa on sama systeemi. Quote Link to comment
mikan Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Nykyään ei vissiin enään oteta taas sukupolvia huomioon. Kelpaahan ovaalillekin vertailu malliksi 70-lukuinen, joten tässä suhteessa tuntuu luonnolliselta että pakujen kanssa on sama systeemi. Mites kuplan tyyppikoodit menee verrattuna bussei/pakuihin? Eli onko 50- ja 70-lukulaisissa sama? Juniksessa ja pallossa ei ole. t. Mika Quote Link to comment
JaniM Posted July 15, 2011 Share Posted July 15, 2011 No 2000 luvun vaihteessa tuli juuri sukupolvet huomioon. Sen takia sain omankin juniksen ennen sitä muutoskatsastettua pallikseen verrattuna. Katsuri vielä sanoi kun oli käynyt koulutuksessa silloin. Runko kuitenkin muuttunut aika paljon juniksessa ja palliksessa. Mutta aika pitkälti kuitenkin tulkintakysymyksiä. Tuo maahantuojanlappu kuitenkin ratkaisee tässä. Että hyvää työtä, hattua nostan ja olet löytänyt rakennusystävällisen katsurin. Quote Link to comment
nikke911 Posted July 16, 2011 Author Share Posted July 16, 2011 Jopa vertaus tolkkiin ei ole aivan mahdoton,ainoastaan etuakselirakenne muuttuu merkittavasti.Silloinhan perusteho on jo 112hv ja esim. Australiassa rakennettiin joku tehokkaampi versio.Ja tehtiinhan Saksassa Porschekoneisia T3 oikein TUV luvilla muutaman firman toimesta. Mutta tietenkin asiasta ymmartava inssi on aina kotiinpain.. Quote Link to comment
nikke911 Posted July 23, 2011 Author Share Posted July 23, 2011 Vähän päivitystä..Väliaikaisväri päällä(sama väri,ilman pohjatöitä ja puolimattana). Tullut ajettua jonkin verran ja toimii ihan ok,vauhti vähän hirvittää.. Mutta hammastanko-ohjaus on kyllä hyvä keksintö,vähän pitää vielä säätää pyöränkulmia,kun tahtoo olla vähän levoton kun mennään yli 150km/h.. Ja ens talveks "lyhyt" laatikko lukolla,kiitos!! Quote Link to comment
jyrie Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 Nyt on kade täällä, tosin double a-arm keula ois pop alkuun, ehkä peräänkin, sitten voimaa... Mutta muutenkin siisti kombo! Pisteet nikelle. Mökin tallissa ois kyllä 911-moottoria ilman käyttöö ;-) mutta mutta... Ka- R-manit on ekana. Quote Link to comment
nikke911 Posted July 24, 2011 Author Share Posted July 24, 2011 Double A-arm saattaa tulla ens talvena..Onhan sitä pohdittu. Quote Link to comment
-Puide- Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 Hyvä Nikke! Minen tosin olisi maalannu tuota! =P -Puide- Quote Link to comment
nikke911 Posted January 17, 2012 Author Share Posted January 17, 2012 Konehuone saa vähän uutta pintaa nyt kun on tilaa.. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 kah, sul on pilkottu 911 raadosta noi takapalkit kans, ei pöllömmin istuva setti! Quote Link to comment
nikke911 Posted February 17, 2012 Author Share Posted February 17, 2012 Juu,helpottaa iskarien sovitusta ja on aika "kuin tehtaan jäljiltä" näköinen.. Ja tukevoittaahan tuo kans aika lailla.Ja sisälle saa piilotettua kaiken maailman piuhaa ja johtoa. Quote Link to comment
nikke911 Posted April 5, 2012 Author Share Posted April 5, 2012 Eka koeajo uudella tekniikalla takana.. 2 Quote Link to comment
jori Posted April 6, 2012 Share Posted April 6, 2012 On kyl erityisen komia junis, tykkään! Jo tuo tekniikka antaa melkoisen sävärin, mut noi mustat fukkelit kruunas. Ihan ohi mennen tuli mieleen et vois käydä aika kivasti ohut punainen raita noiden fuksien ulkoreunaan.... Quote Link to comment
nikke911 Posted April 6, 2012 Author Share Posted April 6, 2012 On kyl erityisen komia junis, tykkään! Jo tuo tekniikka antaa melkoisen sävärin, mut noi mustat fukkelit kruunas. Ihan ohi mennen tuli mieleen et vois käydä aika kivasti ohut punainen raita noiden fuksien ulkoreunaan.... Mietin aluksi samaa ja kävin Motonetistä hakemassa "maailman kalleinta teippiä"juuri oranssinpunaisena,mutta taitaa olla liian moderni juttu..jätin siis satiinimataksi. Quote Link to comment
PZQ Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Upataan tätä mahtavaa pakua ! Onko parempaa kuvaa Hargettin välitangosta / asennuksesta, vai onko vaijeri "vetonen" ? -Pete- Quote Link to comment
nikke911 Posted January 8, 2014 Author Share Posted January 8, 2014 (edited) Vaijeri mietinnässä,mutta pitänee perehtyä tuohon vaijerivaihteen toimintaan..Toistaiseksi toimii vielä siirtäjätangolla ja nivelillä-ei ole kuvia.. Edited January 8, 2014 by nikke911 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.