P_Valtonen Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 Piru että on mun silmään sopiva rakennustyyli tässä mosassa: 1 Quote Link to comment
P_Valtonen Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 Nopeus VW http://bringatrailer.com/2011/09/21/152mph-air-cooled-vw-salt-flats-racer/ Quote Link to comment
P_Valtonen Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 (edited) Karstan polttoa... Edited December 14, 2014 by P_Valtonen Quote Link to comment
tolvana Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 Piru että on mun silmään sopiva rakennustyyli tässä mosassa: Meinaakko et on nättii ku pualet osista puuttuu??! Quote Link to comment
P_Valtonen Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 Mulle kelpais noi näkyvät osaset oikein hyvin :) Quote Link to comment
tobbe` Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Onkos tästä kenelläkään enempää tietoa? Quote Link to comment
metake Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Onkos tästä kenelläkään enempää tietoa?Esalla varmaan parhaiten: https://sites.google.com/site/vannepaja2/ Quote Link to comment
kerkko Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Onko kolmannessa kuvassa myös Ferdinant? Jawohl, Herr Dr h.c. K. Quote Link to comment
Paadre Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 Karstan polttoa... Ehdit ottaa kuvan kun vaihdoit kolmoselta neloselle? Quote Link to comment
Ronis Posted December 20, 2014 Share Posted December 20, 2014 http://www.speedhunters.com/2013/07/a-beetle-that-thinks-its-a-bmw/ Quote Link to comment
PZQ Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 Saksan reissusta kuvaa, raret 3xVW 1xPorsas -Pete- 1 Quote Link to comment
Guest -sippo- Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 vai 2 x VW ja 2 x possu? Mainio ja laadukas pikku museo, Prototyp Hampuri. Quote Link to comment
PZQ Posted December 23, 2014 Share Posted December 23, 2014 3xVW 1xPossu -Pete- Quote Link to comment
Roope Posted December 26, 2014 Share Posted December 26, 2014 Vähän motorsportti kuvia Quote Link to comment
P_Valtonen Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 ItäSaksalaine rattilukko? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted December 27, 2014 Share Posted December 27, 2014 (edited) Sammalta.... Edited December 27, 2014 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted December 28, 2014 Share Posted December 28, 2014 http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?p=3823124 Quote Link to comment
P_Valtonen Posted December 28, 2014 Share Posted December 28, 2014 Rustoprojekti vaiheessa jolakin :) Quote Link to comment
kerkko Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 (edited) Rustoprojekti vaiheessa jolakin :) Pigmentti on yllättävän painavaa! Tyypillisesti ennätysyrityksissä käytetyt lentokoneetkin ovat juuri painonsäästön vuoksi vain lakattuja. (Heh.) K. Edited December 29, 2014 by kerkko Quote Link to comment
sleepercooler Posted December 30, 2014 Share Posted December 30, 2014 Tais löytyä oikea väri koppaan ja alustaan;-) Quote Link to comment
Lahti411 Posted December 30, 2014 Share Posted December 30, 2014 Oli ihan pakko ostaa nastarenkaat, että pääsee talvellakin nautiskelemaan harrastuksesta. Eipä ole pitkään aikaan tullut ajeltua takavetoisella talvella, joten olihan siinä vähän totuttelua. Aika kovasti puskee tiukoissa kurveissa, mutta asettuuhan se toki kaasulla... 1 Quote Link to comment
-tipi- Posted December 30, 2014 Share Posted December 30, 2014 TM:hän kehui aikoinaan 411 käytöstä hengenvaaralliseksi, ja sitä se tosiaan liukkailla on. 412:een tuota perän yllättävää irtoamista parannettiin ja sitä onkin helppompi viedä sladissa kaasulla. Quote Link to comment
Lahti411 Posted December 30, 2014 Share Posted December 30, 2014 Se on vähän sääli, että TM ei koeajanut uudempia 411:iä vaan vain ensimmäisen vuosikerran edustajan ja sitten 412:n kun se tuli markkinoille. Mun 411 on vuosimallia 1972 ja sen alusta on jo käytännössä sama, kuin seuraavaksi vuodeksi esitellyn 412:n. VW teki valtavasti parannuksia jo vuosimalliin 1970, että käyttäytyminen olsi satu paremmaksi. Mulla oli ennen Saab 99 ja vaikka Saabeja on aina pidetty hyvinä talviautoina, niin täytyy kyllä sanoa, että 411 on paljon miellyttävämpi ajettava. Kori on paljon jäykempi ja jousitus toimii paremmin. Eikä 411 puske läheskään yhtä pahasti kuin 99. Ja takapotkua voi sentään ohajilla kaasullakin, jos keula lähtee liipaamaan -Saabi puski vaan pahemmin, jos yritti kaasulla oikoa... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.