tolvana Posted November 3, 2020 Author Posted November 3, 2020 Nokka vihdoin sisäänajettu, kohta luovutuskunnossa. 20201103_143809.mp4 3 Quote
tolvana Posted December 8, 2020 Author Posted December 8, 2020 Myyntipuheen mukaan alkuperäinen. Muutama pelti tippunut matkalle. Liekkö Suomessa tarvetta vakiokoneella lisäjäähdytykselle.. Quote
tolvana Posted December 8, 2020 Author Posted December 8, 2020 Sama kone hetkeä myöhemmin, löytyisköhän tuosta syy lämpöongelmiin? Eipä oo tommostakaan aiemmin tullut vastaan. 1 5 5 Quote
Tutkija Posted December 10, 2020 Posted December 10, 2020 9 minutes ago, tolvana said: Sama kone hetkeä myöhemmin Jännä kun alkuperäinen kone,onkohan ollu jo karvakäsiä töissä vw tehtaalla...🤔 1 3 Quote
hpa Posted December 10, 2020 Posted December 10, 2020 Ei vaikuta tehtaan tekeleiltä, mutta sisälmykset kertoo lisää.Loiskelevyä ei voi noin päin laittaa. Quote
-AP- Posted December 11, 2020 Posted December 11, 2020 Loiskelevyistä en tiedä, mutta 'unohduspellit' on paljon helpompi tuohon asentaa kuin omalle paikalleen kansien asennuksen jälkeen. Quote
arkka Posted December 11, 2020 Posted December 11, 2020 Öiköhän noi oo "klöm plootit" väärällä puolella. Quote
Racing Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 On 12/8/2020 at 6:12 PM, tolvana said: Sama kone hetkeä myöhemmin, löytyisköhän tuosta syy lämpöongelmiin? Eipä oo tommostakaan aiemmin tullut vastaan. Mulla oli yks kone samalla lailla kun purkasin,hassua sinänsä että siitä löyty sitten täysin ehjät 1600 2reikäkannet. Quote
x-pj Posted December 14, 2020 Posted December 14, 2020 5 hours ago, Racing said: Mulla oli yks kone samalla lailla kun purkasin,hassua sinänsä että siitä löyty sitten täysin ehjät 1600 2reikäkannet. Voi olla, että joku on ihan tarkoituksella ne tuohon laittanut parantaakseen kansien jäähytystä. Siihen tuo varmaan vähän auttaa, vaikka kokonaisuus kärsii. Quote
tolvana Posted December 31, 2020 Author Posted December 31, 2020 Taas näitä, yks kun lähtee niin 2 tulee tilalle.Oisko hyvää selitystä noille rei'ille? Quote
tolvana Posted January 8, 2021 Author Posted January 8, 2021 LT söi transportterit eli veeweet sisäkkäin. Quote
tolvana Posted February 9, 2021 Author Posted February 9, 2021 Siitä se hiljalleen palloksi muuttuu. Ruostetta on tässäkin...ja paljon 1 Quote
P_Valtonen Posted February 9, 2021 Posted February 9, 2021 On 12/31/2020 at 5:05 PM, tolvana said: Oisko hyvää selitystä noille rei'ille? Pystypuhaltimen jalan kiinnityskohta ollu tuossa? Ittellä oli reijät lyhyemmillä sivulla, kun tässä pitkissä 1 Quote
tolvana Posted February 10, 2021 Author Posted February 10, 2021 Rupee helmaa syntymään, aika lohduton on toinenkin puoli. 1 Quote
Matti-Pekka Posted February 10, 2021 Posted February 10, 2021 Tuota alempaa kuvaa katsoessa tulee onnitelluksi itseään ihan kädestäpitäen , että on tullut siirryttyä autoharrastuksesta pääosin mopoharrastukseen.. ei sillä etten kunnnioittaisi ko. projekteiden puurtajia, ei suinkaan, itsekin aikanaan ihan tarpeeksi auton pohjia naputellut, mutta en jaksaisi /pystyisi enää. ISOSTI peukkua vaan! Quote
tolvana Posted February 11, 2021 Author Posted February 11, 2021 Saattanut olla ennenkin tiukasti kiinni tuo vääntösauva kun lattaankin on tytlikäs hitsisauma tehty. Ja lisää sätöksiä. Quote
tolvana Posted February 19, 2021 Author Posted February 19, 2021 Jotain taas turattu, viel vähän uupuu.. 3 Quote
tolvana Posted March 3, 2021 Author Posted March 3, 2021 Löytyy sentään käyttökelpostakin, tuohon lattianrajaan korroosio stopannut. Ihanaa kun joka paikka on täynnä urskaa ja styroksia... Quote
Matti-Pekka Posted March 3, 2021 Posted March 3, 2021 2 hours ago, tolvana said: Löytyy sentään käyttökelpostakin, tuohon lattianrajaan korroosio stopannut. Ihanaa kun joka paikka on täynnä urskaa ja styroksia... tämmönen vaatii kyllä Urosmehiläisen ilmeen kun noita naputtelee...kunnioitukseni työn sankareille! 3 Quote
Tanhis Posted March 3, 2021 Posted March 3, 2021 Nuo tehtaan/maahantuojan jäljiltä olevat styroxit on nyt aika neutraaleja ruostumisen suhteen mutta yksi pahimmista mitä itselle tullut vastaan oli juniksen katossa verhoilun alla ollut telttapatja. Se oli kerännyt kaiken kondenssiveden päälleen joka sitten valunut katon reunoihin ja koska siellä oli myös kattoverhoilu niin ei tietenkään missään vaiheessa ollut päässyt kuivumaan. Tästä autosta sitten menikin tippalistan yläpuolelta melkein koko ohjaamon katon takana oleva osuus 2-4cm suiruna uusiksi. Quote
tolvana Posted March 12, 2021 Author Posted March 12, 2021 Ihanan kallis a-laatunen paksu lattiapelti meni "heittämällä" paikalleen, takakulmastakin tulee kelvollinen tollasella 10cm paikkasoirolla. 2 Quote
Mikonas Oy Posted March 12, 2021 Posted March 12, 2021 Toinen pallo ois altapäin kokolailla valmis, kotelosuojaa pari litraa vielä niin kestänee mualiman tappiin. Nyt pohjassa KENTin toughcoat harmaana. Mustalla massalla ois vielä siistimpi... Löytyyköhän pallikseen järkihintaan ehjiä etuakseleita vai tartteeko tästä tehdä ja naamioida hyvin... 3 Quote
Mikonas Oy Posted March 12, 2021 Posted March 12, 2021 Vähän piti katsoa miltä massattuna näyttäis, hyvältähän tuo näyttäisi.. 2 Quote
tolvana Posted March 13, 2021 Author Posted March 13, 2021 (edited) Päivän agendana oli ruiskutella 4 litraa alustamassaa palliksen pohjaan ja yhden lorttopariskunnan puhallus ja ultrailu. 1/4 seosruuveista menee uusiksi, muut aukesi ja kannat säilyi ehjinä. Ohivirtausruuvit kaikki jumissa ja toivottavasti kiinni niin saa säätöihin. Kannattomaan seosruuviin 3mm pora ja t15 bitsi oli kova sana. Edited March 13, 2021 by tolvana 4 Quote
tolvana Posted March 23, 2021 Author Posted March 23, 2021 Yksi pohja massaa vailla, kestää sit taas muutaman vuoskymmenen. 6 Quote
tolvana Posted March 24, 2021 Author Posted March 24, 2021 Noin 5 litraa myöhemmin näyttää tältä. 2 Quote
Mikonas Oy Posted March 25, 2021 Posted March 25, 2021 Sepä ei peilin pulttikaan irronnut ihan suosiolla Quote
Mikonas Oy Posted March 30, 2021 Posted March 30, 2021 Peruskunnostusta vailla kun päittäistä voi mitata milleissä ja muutenkin kaikki tiivisteet korppuja eli vuotaa pikkasta enemmän. Laakereillakin tunnit täynnä. 1 Quote
tolvana Posted March 30, 2021 Author Posted March 30, 2021 Jokunen ilmajäähy odottelee ajokelejä... 3 Quote
tolvana Posted April 4, 2021 Author Posted April 4, 2021 Aina jotain puuttuu. Nyt uupui jarruletkun kiinnikkeitä. Takalatat ois oikeastaan isoin osapuute, moottorikin osoittautui suhtkoht kelvolliseksi. Eiköhän tuo yhden kesän pörise mittavahkolla perushuollolla. Quote
tolvana Posted April 7, 2021 Author Posted April 7, 2021 Kevyttä huoltoa ja ehostusta myös tekniikalle. Jos huomenna tiputtais auton tuon paketin päälle. Quote
tolvana Posted April 10, 2021 Author Posted April 10, 2021 Pari konetta ja rengassarjaa vielä ennen ajokauden alkua. 4 Quote
tolvana Posted April 24, 2021 Author Posted April 24, 2021 Harvinaista herkkua, täysin ehjät 1300cc kaksreikäkannet kunnostettuna paikoilleen menossa. 1 Quote
Mikonas Oy Posted April 30, 2021 Posted April 30, 2021 Tunnin ois vielä konttori ollu auki...eli hyvin ehti tää projekti vapuksi ajoon. Ja omistajakin sanoi olevansa tyytyväinen lopputulokseen. 4 Quote
tolvana Posted May 1, 2021 Author Posted May 1, 2021 Tänä aamuna ehti omia lelujakin herättelemään. Bajamaja2 heräsi bräkleenillä ja lekalla ynnä pari sentriä piti bensaletkua lyhentää sekä suodatin vaihtaa. Roskaruka ja linjanalunen valloitettu tälläkin yksilöllä offroad...juu nou. 1 Quote
tolvana Posted May 1, 2021 Author Posted May 1, 2021 Moottoripellit mallia kootut teokset aiheutti taas pikku viilaustarpeen räminän ja kahinan lopettamiseksi mut taas huomenna kotiutuu yksi potilas. Quote
tolvana Posted May 2, 2021 Author Posted May 2, 2021 Ameriikan joe laittanu kunnon liimat nelkun öp-mittarin anturiin. Pillistä kuumaa niin suostui aukeamaan ja samalla tavoin sain myös tuon pätkän ongittua kampikammiosta. Mitähän liimaa mahtaa olla, ois hyvää... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.