metake Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 www.nettiauto.com/1029623 Laturin asennus hieman "erilainen". Huurteenpoistoputkessa on yritystä.. :-) Ja takarenkaiden asennuksessa. 265 renkaat vakiovanteilla :) Quote Link to comment
Ketsa Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Klassikko ratkaisut :-/ http://www.nettiauto.com/998794 Quote Link to comment
Racing Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Klassikko ratkaisut :-/ http://www.nettiauto.com/998794 Mieli tekis,myönnä pois! Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Eiks tossa oo kuitenkin yks dellorto, eikä weepereitä? Quote Link to comment
Ketsa Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Mieli tekis,myönnä pois! Juu... Pelastaa takaluukku ja nenä. Quote Link to comment
Hebster52 Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Eihän se olis edes paha hinta takaluukusta, splitti takaikkunasta ja paavin nenästä... :-D Siitä puheen ollen... Löytyiskö joltain splitin kojelautaa valmiiksi irti laikattuna... 8-) Quote Link to comment
Guest Raggare Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1019846 olikos tää jo, aito looker, söpö väri jne Quote Link to comment
Timppa Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 www.nettiauto.com/1029623 Laturin asennus hieman "erilainen". Huurteenpoistoputkessa on yritystä.. :-) Ja takarenkaiden asennuksessa. 265 renkaat vakiovanteilla :) oisitte nähneet ton sillon kun se tuli mulle.. Quote Link to comment
hanski. Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 heh ...simon tekemä!!!! Quote Link to comment
Kape77 Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 heh ...simon tekemä!!!! Niin näyttäis olevan, (toi raggaren laittama) Quote Link to comment
Volkkaristi Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Tossa on jo yritystä PIM Todellakin hurja :D Quote Link to comment
Guest Jukki Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 No mittähän tähänkin nyt kommentoisi.... Ööö no vaikka...erikoinen. Quote Link to comment
hanski. Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 onko simon kuplan nykyinenn omistaja palstan kirjoittaja/seuraaja..??? Quote Link to comment
Guest ManuOtus Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Tossa on jo yritystä PIM Todellakin hurja :D melkein pakko soittaa kun rupes niin paöjon kiinnostamaan :) Quote Link to comment
Marko Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 osataan sitä muuallakin: Samaa näköä Quote Link to comment
hanski. Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 http://www.suomenvolkkariyhdistys.fi/ke ... highlight= taitaa poju rakentaa samanlaista...heh... Quote Link to comment
Guest Raggare Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 sprintithän on vanhaakouluu ;D (jos ei oo korinväriset) Quote Link to comment
-MITO- Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Halavallahan noita http://cgi.ebay.de/EMPI-LEMMERZ-FELGEN_ ... dZViewItem Quote Link to comment
Hebster52 Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Täh!?!? Nettiautosta, "Ei kuvan auto mutta yhtä komia!?!?" Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Täh!?!? Nettiautosta, "Ei kuvan auto mutta yhtä komia!?!?" Eikös tuo ole niitä Springles avoja mitä tehtiin muutamia ja osallistumalla kilpailuun pysty voittamaan? Eli vaikka ei kuvan auto, niin voi olla tosiaan hyvinkin samanlainen. Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 olis kiva kuulla palautetta noist springleskuplista. ainakin ne muutamat mitä näin olivat kyl laadullisesti ns pikahosuen kasattu/viimeistelty:) Quote Link to comment
Guest Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Eikös ne perunalastuautot ollu Kuplapajan (nimiä ei mainita ilman lupaa) tekemiä? Mulla on sellainen muisti kuva. Quote Link to comment
Marko Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Oli, parikymmentä niitä taitaa olla maailmalla jos oikein muistan. Quote Link to comment
Guest Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 BORCHEN PYTYILLÄ YMS.YMS.YMS.YMS. Ehhehe... Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Ja onko tuo Nettiauton linkissä oleva yks niistä Springleskuplista? Tai se kuva siellä ainakin? Quote Link to comment
Kape77 Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 http://www.nettiauto.com/1225389 Quote Link to comment
Kurre Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 http://www.nettiauto.com/1225389 "Karmanin alkuperäisillä vanteilla" jaaha taas tuli opittua uutta Quote Link to comment
Guest Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Taas sitä ollaan niin oikeaoppisia ja oldschoolia. Tää on jätkä aitoa suomivanhaakoulukuntaa. Ajalta kun te leikitte neppiksillä hiekkalaatikolla. Vähän rispectiä näiden laitteiden tekijöille. Toi oli rajuinta mitä kekkoslovakiassa pysty tekee 25v sitten. Ehdottomasti pelastamisen arvoinen laite! 10v kuluttua kirotaan kun kaikki tollaset on muutettu matalaks, maalattu mattavärillä ja maltaristi oveen. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 joo rispekt vaan, mutta rumaa se on silti. oodeella oli hienosti sanottu että tyylitajuttomuus on kuin värisokeus, ei sitä voi oppia. minusta 80 luvulla ei oo oikein mitään tyylikästä, tekijöiden mielestä toi nyt varmaan oli kuuminta hottia. vielä tänäkin päivänä noita syydetään samaan tahtiin, on vanhaan autoon tungettu moderneja jippoja, kamelionttimaalia ja jotain biltema alumiinivanteita, ihan yhtä karseeta. t. mobilisti Quote Link to comment
Guest JuMuS Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Erittäin nätti oman aikansa luomushan tuo on. Hienona on säilynyt, eli on varmaan huolella tehtykin. Quote Link to comment
Guest Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Ei pysty antaa rispektiä... Quote Link to comment
Guest Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 No rumahan toi munkin mielestä on. Närästää toi muiden ajoneuvojen arvostelu julkisesti. Varsinkin kun suurimmalla osalla ei ole siihen varaa. Koittaisivat ite saada jotain valmiiks asti aikaiseksi. Mutta muotiin tulee uudestaan. Siitä oon varma. Ihan samalla lailla kun kaikki muutkin jutut uudestaan. Toi oodeellä sanottu on ihan bullsihttiä. Tässä ajoneuvojen rakentelussa tyylitaju ja muodikkuus on synonyymejä. T. Pöpil. anteeksi mobilismi on sairaus. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 No rumahan toi munkin mielestä on. Närästää toi muiden ajoneuvojen arvostelu julkisesti. Varsinkin kun suurimmalla osalla ei ole siihen varaa. Koittaisivat ite saada jotain valmiiks asti aikaiseksi. Eihän tässä kukaan vissiin okkaan sanonu että se ois huonosti tehty. Se nyt on vaan ihan helvetin ruma. Noikin 12000 markkaa aikanaan maksaneet koneen osat ei oo nykypäivänä 2000€ osat. Tänä päivänä saa varmasti ihan jotain muuta kahella kiloeurolla kun sai joskus aikanaan 12 tmk:lla. Quote Link to comment
Guest Hannu Mattila Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Mutta muotiin tulee uudestaan. Siitä oon varma. Ihan samalla lailla kun kaikki muutkin jutut uudestaan. Joo-o, neonväriset tuulipuvut kolkuttelee jo muotikauppojen ovilla. Toi oodeellä sanottu on ihan bullsihttiä. Eli tyylitajuttomuuden siis voi oppia? Quote Link to comment
Guest JuMuS Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Tyyppi joka tuon auton on aikanaan tehnyt, on varmaan joka helevatin muutosta pähkäilly jonkun aikaa. Ja ottakaa nyt huomioon, että tuo auto on tosiaan tehty kauan ennen kun ketään rikkiviisaita näille palstoille on päässyt toisten tekeleitä arvostelemaan. Mitä siitäkin tulis jos harrastukset olisi olemassa sen takia, että pääsee miellyttämään muita ihmisiä ja toteuttamaan heidän unelmiaan? Niccien suojista on hyvä huudella ja naureskella toisten tekemiselle, tosielämässä harrasteautojen omistajille ei monikaan tule harrastekohdetta päin näköä arvostelemaan. Ja jos tulee, niin varmaan on esittää näkemyksilleen painavia perusteita. Quote Link to comment
Guest Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Tyyppi joka tuon auton on aikanaan tehnyt, on varmaan joka helevatin muutosta pähkäilly jonkun aikaa. Ja ottakaa nyt huomioon, että tuo auto on tosiaan tehty kauan ennen kun ketään rikkiviisaita näille palstoille on päässyt toisten tekeleitä arvostelemaan. Mitä siitäkin tulis jos harrastukset olisi olemassa sen takia, että pääsee miellyttämään muita ihmisiä ja toteuttamaan heidän unelmiaan? Niccien suojista on hyvä huudella ja naureskella toisten tekemiselle, tosielämässä harrasteautojen omistajille ei monikaan tule harrastekohdetta päin näköä arvostelemaan. Ja jos tulee, niin varmaan on esittää näkemyksilleen painavia perusteita. Hyvin sanottu! Taidetaan olla aloitettu tää homma samalla vuosikymmenellä. Riittävä määrä kilometrejä laajentaa näkökulmaa... Quote Link to comment
Guest JuMuS Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Se vaan oli se pointti, että ne autot mitä noissa alan julkaisuissa ja nettisaiteilla esitellään ovat monesti ammattilaisten tekemiä. Niiltä jannuilta ja monilta muiltakin alan miehiltä loppuisivat kohta hommat, jos yhtäkkiä rakentelutyylit jämähtäisi paikoilleen. Tätä asiaa ei vaan kaikki nettiharrastajat aina ota huomioon kun alkavat vanhentuneita rakentelutyylejä julkisesti pilkkaamaan. Ja tosiaan, muunkinlaisten (jopa vesijäähdytteistenkin!) ajolaitteiden parissa puuhastelu tosiaan auttaa kummasti ymmärtämään muidenkin mielipiteitä ja mieltymyksiä...:) Quote Link to comment
Pepe Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Minulle tulee kyllä väkisin em. kommenteista mieleen että 80-luvun lopulla on ollut vain yksi ja ainoa rakentelutyyli, se on ollut tuo ähtärismi ja sitä pitää arvostaa. Onko tosiaan ollut näin että kyseisenä ajankohtana 100% VW-miehistä on pitäneet tätä tyyliä hienona? Mitä olen lehdistä ja esim Virran Teron nettisivuilta katsonut niin olen luullut että muitakin tyylejä on ollut olemassa, mutta ilmeisesti olen ollut harhaluulossa. Otetaanpa nykyajan vertailukohta näistä tuning-kipoista mitä ACS:n tuning-puolella oli. 20 vuoden päästä joku myy Mazdapalsta.comilla tuollaista 2007 tuunattua autoa ja sitten kun tulee negatiivista fiidpäkkiä niin muutama jantteri on sitä mieltä että "kyllä tuota kiesiä on arvostettava kun se oli muotia 2007". No ehkä se oli JONKUN mielestä hieno 2007. Henkilökohtaisesti arvostus on pyöreä 0, jokseenkin aivan sama onko siihen kuitupuskuriin käytetty 2 vai 240 tuntia aika. Joku Opelisti suoritti tuossa vuosi sitten harrasteautoni arvostelun kesken ajon näyttämällä kansainvälistä käsimerkkiä. Kun täällä puhutaan nimimerkkien suojissa arvostelusta niin oliko tämä sitten käsimerkin suojista arvostelu? kirjoitteli Mikko, oman elämän saavutukset 0 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.