Kassu oulusta Posted September 19, 2018 Posted September 19, 2018 Onkohan kellään kokemuusta moisesta kampikammiosta (94 männälle ja yli 82mm iskulle) ,onko se varsinaisesti korotettu eli "Bubbletop" ja onko siinä kaikki kuusi runkopukkien tapitettu, myynti kuvat pelkästään ulkoa ja textistä ei selviä ko seikat. Kassu Quote
P_Valtonen Posted September 19, 2018 Posted September 19, 2018 Onhan tuossa kaikki tarvittavat tiedot Suomeksi. Ja sama lontoolla Quote
Kassu oulusta Posted September 19, 2018 Author Posted September 19, 2018 P.Valtonen noi on Autolinean EMPIlle valamien ja EMPIn koneistaman kampikammion tiedot, mutta nyt on kysymyksessä Autolinean itsenä omalla brandillä myytävistä kampikammioista eli Paruzzin myymistä suomeksi sanottuna. Quote
P_Valtonen Posted September 19, 2018 Posted September 19, 2018 Kun otat tommosen Empin lohkon polven päälle ja tutkit sitä niin tuolla lukee Autolinea valussa. Same shit ................ jne =) Quote
-Alex- Posted September 19, 2018 Posted September 19, 2018 TF-1 lohko maksaa $1450, ei oo mielettömän paljon kalliimpi mutta huomattavasti lujempi ja läpipultein. Quote
Kassu oulusta Posted September 19, 2018 Author Posted September 19, 2018 2 minutes ago, -Alex- said: TF-1 lohko maksaa $1450, ei oo mielettömän paljon kalliimpi mutta huomattavasti lujempi ja läpipultein. No mitäs Alex luulet sen suomeen tuotuna maksavan Euroina ? ps vieläkös sulta sais niitä käfer cup leikkeitä ? Quote
-Alex- Posted September 19, 2018 Posted September 19, 2018 rahti on n 220 taalaa, rattaat n 200 taalaa. siinä on nokka-akselia siirretty alaspäin 2.54mm. Quote
metake Posted September 19, 2018 Posted September 19, 2018 rahti on n 220 taalaa, rattaat n 200 taalaa. siinä on nokka-akselia siirretty alaspäin 2.54mm.Ja kaiken tuon päälle tulli + alv niin alkaa oleen jo hinta kohdillaan :)Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote
arvuuttaja Posted September 19, 2018 Posted September 19, 2018 Voisitko Kassu tulla jokupäivä pyörähtään Kurttiperällä vaikka Osen ja/tai Vw strike kaverin kanssa, mikäli mahdollista.. Quote
Kassu oulusta Posted September 19, 2018 Author Posted September 19, 2018 1 hour ago, arvuuttaja said: Voisitko Kassu tulla jokupäivä pyörähtään Kurttiperällä vaikka Osen ja/tai Vw strike kaverin kanssa, mikäli mahdollista.. No pittää yrittää saada kamraatit innostummaan :D Quote
Marko Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 http://www.cbperformance.com/product-p/1156.htm lisää Autolineaa :) Kaikki samalta tuotanto linjalta, tilaajan haluamilla spekseillä ja logoilla. Quote
-Alex- Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 15 hours ago, metake said: Ja kaiken tuon päälle tulli + alv niin alkaa oleen jo hinta kohdillaan :) Sent from my iPhone using Tapatalk CB alulohko 1399€ aircooledilla Empi alulohko 1299€ aircooledilla. TF-1 suoraan kotiinkannettuna n. 1850€ tulleineen ja alveineen. Ei ole edelleenkään paha hinta todella laadukkaasta lohkosta https://www.facebook.com/pg/enginecase/photos/?ref=page_internal 1 Quote
ARTO Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 Käsi pystyyn, kuinka monelle lähes 2000€ lohko tarpeellinen ilmajäähykonetta rakentaessa! 1 Quote
Kassu oulusta Posted September 20, 2018 Author Posted September 20, 2018 15 minutes ago, ARTO said: Käsi pystyyn, kuinka monelle lähes 2000€ lohko tarpeellinen ilmajäähykonetta rakentaessa! No minä laitoin tuon Edullisen Paruzzin lohkon tilaukseen....katotaan mitä sillä saapi :D Quote
P_Valtonen Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 (edited) 3 hours ago, ARTO said: Käsi pystyyn, kuinka monelle lähes 2000€ lohko tarpeellinen ilmajäähykonetta rakentaessa! :D Edited September 20, 2018 by P_Valtonen 1 1 Quote
-Alex- Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 Mites näissä autolinea lohkoissa, edelleen laakeripukissa öljykanavan reikä muutaman millin sivussa? ;) Quote
peruskallio Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 1 hour ago, -Alex- said: Mites näissä autolinea lohkoissa, edelleen laakeripukissa öljykanavan reikä muutaman millin sivussa? ;) Vai laakereissa muutaman millin sivussa lohkoon nähden😝 Mitä asiaan tulee, kampikammio ei lisää hevosvoimia, mutta tuolla 500€ mikä säästyy välissä, saa jo vaikkapa ahtimen, tai kansiin viilausta ”ammattilaiselta” kukin virittää tavallaan. Quote
ARTO Posted September 20, 2018 Posted September 20, 2018 1 hour ago, -Alex- said: Mites näissä autolinea lohkoissa, edelleen laakeripukissa öljykanavan reikä muutaman millin sivussa? ;) Toi ominaisuus ollut jo kymmenen vuotta eikä oo tarvinnut tuotantoon korjata joten toimii ja viilat pysyy monella srokerin rakentajalla kädessä. Quote
Marko Posted September 21, 2018 Posted September 21, 2018 Eniten tässä ketjussa huvittaa se että harrastelija kysyy aivan oikeasta asiasta eli Kampikammiosta. Sitten täällä kokeneetkin harrastelijat alkaa puhumaan lohkosta. Sovitaanko niin että puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä niin kaikki ymmärtää mistä on kyse. Eli Kampikammiosta tässä oli kyse. 😜😜 3 Quote
Marko Posted September 21, 2018 Posted September 21, 2018 Yks vaihtoehto on tietysti tehdä Oxyboxer, Wasserboxer kampikammiosta vesitilat pois ja muutos ilmajäähyksi. Saa erittäin vahvan kampiokammion järki kustannuksilla. Quote
Roope Posted September 22, 2018 Posted September 22, 2018 7 hours ago, Marko said: Eniten tässä ketjussa huvittaa se että harrastelija kysyy aivan oikeasta asiasta eli Kampikammiosta. Sitten täällä kokeneetkin harrastelijat alkaa puhumaan lohkosta. Sovitaanko niin että puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä niin kaikki ymmärtää mistä on kyse. Eli Kampikammiosta tässä oli kyse. 😜😜 Mikäs näillä nimikkeillä on virallinen ero? Quote
Tutkija Posted September 22, 2018 Posted September 22, 2018 Moottorilohkossa on myös sylinteriputket,kampikammiossa ei. Quote
DWL_Puavo Posted September 22, 2018 Posted September 22, 2018 On 9/20/2018 at 9:20 PM, -Alex- said: Mites näissä autolinea lohkoissa, edelleen laakeripukissa öljykanavan reikä muutaman millin sivussa? ;) Jostain mie luin että tää olis korjattu, "ensimmäisten erien ongelma" - ilmeisesti ekaa erää on tehty kerralla melko isoon varastoon tuhansittain. Mutta inhottava ongelma kyllä, jos ei tiedä tai ei huomaa, kyllä sille laakerille just vähän öljyä menee viilaamattakin mutta kanavan koko kyllä kuristuu laakerin urasta riippuen karkeasti neljännekseen. Muutoin em. kampikammio on ollut hyvä ja siihen oli oikein mukava kasata strokeria. Painava se vähän on, tietty vakio nyt ei paina oikein mitään. Quote
arvuuttaja Posted September 22, 2018 Posted September 22, 2018 Toinen vaihtoehto voisi olla type-4 block. Kaverilla valmiit ohjelmat sylinterireikien suurentamiseen 103mm-105mm putkille CNC-ohjatussa jyrsimessä.. Öljy kanavia voi rotsata isommalle pumpulle esim. käyttämällä kuplan halkaistua pumppua kanavien kohdistamiseen ja tietysti ylipaine hauli kannattaa tulpata suodatin jalasta, ettei laakereihin kulkeudu jtn chaissea.. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.