Pepe Posted June 11, 2008 Posted June 11, 2008 täysin panetteleva kommentti jani ruususelta! meillä on yksi todistettavasti ex-erämaa eikä ole pilkottu :-) Quote
jyrie Posted June 12, 2008 Author Posted June 12, 2008 älä Jyrbä lähde taas tolle polulle. Auto on muuten kohta ruostumassa Jussin pihassa pilkottuna, kuten liki kaikki edellisetkin ;) niin ...ehkäpä se on jo hoidettu, täähän seiso jussin pihalla...enempi ja vähempi sekavassa tilassa...mutta nyt suuunta on kyl parempi...ja ehkei nyt oikeesti vielä oteta laikkaa käteen... ...mutta eikös teillekkin ole pakolliset pilkotut rojektit tuttuja??? ;-) t. chop-chop Quote
jyrie Posted June 12, 2008 Author Posted June 12, 2008 täysin panetteleva kommentti jani ruususelta! meillä on yksi todistettavasti ex-erämaa eikä ole pilkottu :-) ae ae, se on kyllä hieno kärry...tuo harmaa...puhutteleis edelleenkin... Quote
Guest Toheltaja Posted June 12, 2008 Posted June 12, 2008 älä Jyrbä lähde taas tolle polulle. Auto on muuten kohta ruostumassa Jussin pihassa pilkottuna, kuten liki kaikki edellisetkin ;) LIKI KAIKKI EDELLISETKIN. Se siis kattaa teillä olevan "ehjän" auton :D Kyseessä ilmeisesti se harmaa räävitty versio, jossa oli turbokone hetken kiinni? Quote
jyrie Posted June 12, 2008 Author Posted June 12, 2008 siis tuo sheriffien matta harmaa hiirulainen. nyt kun se on tosiaan tontissa. :-) Quote
Kurre Posted June 12, 2008 Posted June 12, 2008 täysin panetteleva kommentti jani ruususelta! meillä on yksi todistettavasti ex-erämaa eikä ole pilkottu :-) Ja mä tiedän kans yhden ex-erämaa joka on Jussin pihassa ja ei oo pilkottu ollenkaan. Lupauksia on kyllä kuunneltu kohta kaks vuotta. Quote
Guest Toheltaja Posted June 12, 2008 Posted June 12, 2008 Mä sitä eilen kyselin kans et onko kaupan ku on lorvinnu siinä samassa paikassa jo pitkään... Mut et kuulemma myy :D Quote
Kurre Posted June 12, 2008 Posted June 12, 2008 Mä sitä eilen kyselin kans et onko kaupan ku on lorvinnu siinä samassa paikassa jo pitkään... Mut et kuulemma myy :D Mähän myyn mitä vaan. Tosin hinta saattaa olla köyhälle liian kova ;^) Quote
jyrie Posted September 30, 2008 Author Posted September 30, 2008 muutamia välttämättömiä tilpehöörejä saapunut maahan... ;-) siis ilman näitä ei scenessä enään pärjää ;-) Quote
Guest Posted September 30, 2008 Posted September 30, 2008 Niin, se on hyvin raaka se hyllyrace- scene. Quote
Guest urpopuisto Posted October 1, 2008 Posted October 1, 2008 :) Onko vanteita koko setti vai yksi fiilistelyä varten? Mielenkiintoista nähdä kuinka imupuolen turbo-scene ukko vetää ens kesänä. Oliks se open missä meidän piti kisata vai koko kesän paras aika? Mulla ei ole edes konetta vielä... -Marko Quote
jyrie Posted October 1, 2008 Author Posted October 1, 2008 se on tainnut olla enskesän aikana nopeemman ajan vetänyt. vanteita on eteen, kun amerikan jamppa "kiipes salkoon" mutta taakse tullee 7-8 tuumaset, samaa sarjaa...saatavuus ei ole kyllä ihan paras mahollinen. old school vs hi-tec 2009... Quote
Guest urpopuisto Posted October 1, 2008 Posted October 1, 2008 no sit tässä on aikaa hieroa sotasuunnitelmaa ;) Sluuki kun oon, niin panostan kesän vikaan tapahtumaan, jossa tietty sataa... -M Quote
jyrie Posted October 1, 2008 Author Posted October 1, 2008 sama vika. mutta sluukillekkin joskus arska paistaa (makkaraa) pitää rupee kiiruusti fotoshoppaan... ;-) Quote
Heebah Posted October 1, 2008 Posted October 1, 2008 Yleensähän se on kesän paras aika. Saattaa kuitenkin käydä niin, että kun vastapuoli ajaa hitaamman ajan ja tajuaa mielessään hävinneensä, saattaa hitaamman suusta kummuta sanat "meidänhän piti ajaa rinta rinnan..." -tOmi- " :)Onko vanteita koko setti vai yksi fiilistelyä varten? Mielenkiintoista nähdä kuinka imupuolen turbo-scene ukko vetää ens kesänä. Oliks se open missä meidän piti kisata vai koko kesän paras aika? Mulla ei ole edes konetta vielä... -Marko Quote
VW-63 Posted October 3, 2008 Posted October 3, 2008 Miten tuo kaasari turbon imupuolella käytännössä toimii? Millä poistetaan läppien sulkeutuessa syntyvä alipaine turbon ja kaasaarin väliltä? Ihan uusi juttu minulle. Quote
DWL_Puavo Posted October 3, 2008 Posted October 3, 2008 Sisältääkö nämä kesän parhaat ajat reaktiot vai onko paras tulos reaktiot vähentäen? Esim. VW Openissa toissavuonna ei reaktioita laskettu ET:hen ollenkaan, kun taas nyt Boxer Speed Day #2:ssa reaktiot oli lapussa mukana ET:ssä. Ihan sillä vaan ettei jää jossiteltavaa, nimimerkillä 0.9sek reaktiot Quote
jyrie Posted October 3, 2008 Author Posted October 3, 2008 Miten tuo kaasari turbon imupuolella käytännössä toimii? Millä poistetaan läppien sulkeutuessa syntyvä alipaine turbon ja kaasaarin väliltä? Ihan uusi juttu minulle. wtf? läpien sulkeutuessa? eihän sellasta pääse tapahtumaan... ;-) taitaa nää toimia hyvin, vs. kaikenmaailman megaskuirtit ;-) ainakin näillä ajetaan kovia aikoja, :-) Quote
jyrie Posted October 3, 2008 Author Posted October 3, 2008 Sisältääkö nämä kesän parhaat ajat reaktiot vai onko paras tulos reaktiot vähentäen? Esim. VW Openissa toissavuonna ei reaktioita laskettu ET:hen ollenkaan, kun taas nyt Boxer Speed Day #2:ssa reaktiot oli lapussa mukana ET:ssä. Ihan sillä vaan ettei jää jossiteltavaa, nimimerkillä 0.9sek reaktiot mahtaako mennä noin tiukille? veikkaan että erot saattaa olla ihan tuntuvia... Quote
jyrie Posted October 3, 2008 Author Posted October 3, 2008 thanks Todi! ...and there´s more to come. ;-) Quote
Guest Posted October 3, 2008 Posted October 3, 2008 thanks Todi! ...and there´s more to come. ;-) I have no doubt on that. Looking forward to see more from you!! Soon you can see my dragracing project on www.DasBoost.ax Quote
VW-63 Posted October 6, 2008 Posted October 6, 2008 Miten tuo kaasari turbon imupuolella käytännössä toimii? Millä poistetaan läppien sulkeutuessa syntyvä alipaine turbon ja kaasaarin väliltä? Ihan uusi juttu minulle. wtf? läpien sulkeutuessa? eihän sellasta pääse tapahtumaan... ;-) taitaa nää toimia hyvin, vs. kaikenmaailman megaskuirtit ;-) ainakin näillä ajetaan kovia aikoja, :-) Kait siinä kaasussa on se hidastukseen tarkoitettu off-asentokin:) Jos se kaasutin voi olla turbon kummalla puolella tahansa niin mitä etuja ja haittoja tällä imupuolen asennuksella saavutetaan? Tämä kuvan tapa vaikuttaa paljon yksinkertaisemmalta ja selkeämmältä ratkaisulta kuin se perinteinen. Quote
Guest Toheltaja Posted October 6, 2008 Posted October 6, 2008 Imevä turbo tarttee erilaiset tiivarit ku painava... Taasen jos on ruutta ja läppä ennen tai jälkeen niin se ei o niin ongelmallinen. Bensan kierto turbon läpi on tuo mikä hitusen aiheuttaa hallaa, tosin jäähdyttää imupuolta, sekä polttoaineseos lämpiää kans :D Quote
mikan Posted October 6, 2008 Posted October 6, 2008 Yks haitta on, että välijäähdytintä ei voi yleensä käyttää. t. Mika Quote
Guest MMäkinen Posted November 7, 2008 Posted November 7, 2008 karmannista vielä, tammikuussa kun laitoin kuvaa punasena autosta. vahvareita oli 2 pellin alla ja kolmas takapenkin jämän alla. ne oli jotain sonyn spesiaalisarjaa jota ei kai suomeen enempää tuotu, muistaisin 4x100w+1x500-600w tms jatkuvaa tehoa olleen kun sulakkeita n. 100A eestä per pääte. kaikki soittimet oli asennettu Suomen Sonyn toimesta arvio 99-00 kun auto pyöri american car showssa niiden osastolla. penkkejä tms orkkisosaa auton mukana ei tullut, se oli raiskattu jo sillon lähinnä karsittiin älyttömimpiä virityksia pois jotta sillä pystyi ajamaan. ns. kunnostus autoon oli tehty koko lailla päin peetä sonyn aikana tai ennen sitä jotain lisätietoo saattaa olla, meilaa tarvittaessa mulle markus.makinen@laakkonen.fi Quote
jyrie Posted November 8, 2008 Author Posted November 8, 2008 Yks haitta on, että välijäähdytintä ei voi yleensä käyttää. t. Mika no taitaa sellasiakin olla esim csp:n ghiassa. Quote
mikan Posted November 8, 2008 Posted November 8, 2008 Yks haitta on, että välijäähdytintä ei voi yleensä käyttää. t. Mika no taitaa sellasiakin olla esim csp:n ghiassa. Varttimaileri jolla ajetaan kaasu pohjassa lämpimissä olosuhteissa? t. Mika Quote
jyrie Posted November 8, 2008 Author Posted November 8, 2008 Yks haitta on, että välijäähdytintä ei voi yleensä käyttää. t. Mika no taitaa sellasiakin olla esim csp:n ghiassa. Varttimaileri jolla ajetaan kaasu pohjassa lämpimissä olosuhteissa? t. Mika no niin varttimailerihan on kyseessä, mutta sanoppa miksei sillä voisi ajaa kadulla? tämä mulle tuleva juttu on varmaankin aika mukava kadulla. tai sanotaan että mua ei haittaa koneessa esiintyvä sielukkuus. jojs mä haluisin käyttöauton mukavuudet niin kai mä ajaisin mieluusti meidän automaatti audilla. ...mutta jos voin valita esim juniksen niin ajelen juniksella melkein jokapäivä. ...ja jos mulla ois esim 86x101,6-autocraft kantinen turbo karmann, niin mä aihan mieluusti köröttelisin sillä ruuhkassa. ...kas kun on satakertaa hauskempaa ajaa sellasella räyhällä vehkeellä. varttimaileri tai muuten vaan räyhä kones... Quote
mikko k Posted November 8, 2008 Posted November 8, 2008 Voihan välijäähyn rakentaa siten että soppa menee sisään yläreunasta ja tulee ulos alhaalta, niin ei jää sopat sisään. Sehän lienee suurin ongelma. Meinaan kun soppaa jää sisään ja tulee ulos litran annoksina tai jotain vastaavaa.. Quote
mikan Posted November 9, 2008 Posted November 9, 2008 Voihan välijäähyn rakentaa siten että soppa menee sisään yläreunasta ja tulee ulos alhaalta, niin ei jää sopat sisään. Sehän lienee suurin ongelma. Meinaan kun soppaa jää sisään ja tulee ulos litran annoksina tai jotain vastaavaa.. Tuota en ollut ajatellutkaan. Vielä jos sotkee vettä volkkariin ja tekee vesijäähdytteisen coolerin, niin tuo on helpompi toteuttaakin eikä tule tilan suhteen niin paljon ongelmia. Tosin mihin ghiassa sitten laittaa sen kennon jossa vesi jäähdytetään... Jos mulla olis tuollainen turbo-stroukkeri kirpussa, niin varmaan ajelisin sillä vielä marraskuussa. :-) Mutta toisaalta kyllä mulla olis siinä sit ruiskukin, eikä imupuolen kaasaria. t. Mika Quote
jyrie Posted November 10, 2008 Author Posted November 10, 2008 Voihan välijäähyn rakentaa siten että soppa menee sisään yläreunasta ja tulee ulos alhaalta, niin ei jää sopat sisään. Sehän lienee suurin ongelma. Meinaan kun soppaa jää sisään ja tulee ulos litran annoksina tai jotain vastaavaa.. Tuota en ollut ajatellutkaan. Vielä jos sotkee vettä volkkariin ja tekee vesijäähdytteisen coolerin, niin tuo on helpompi toteuttaakin eikä tule tilan suhteen niin paljon ongelmia. Tosin mihin ghiassa sitten laittaa sen kennon jossa vesi jäähdytetään... Jos mulla olis tuollainen turbo-stroukkeri kirpussa, niin varmaan ajelisin sillä vielä marraskuussa. :-) Mutta toisaalta kyllä mulla olis siinä sit ruiskukin, eikä imupuolen kaasaria. t. Mika no sinne keulaan se kenno, siellähän on jo tehtaalta aika luukku. ;-) kyllähän sinne jäähdytin on tulossa. vesikannet junou. Quote
jyrie Posted November 12, 2008 Author Posted November 12, 2008 EIKÖSTÄ JUU? MUISTIN MUKAAN HYVINKIN SIELTÄ! ;-) PIKKASEN MODATTU. SEN JÄLKEEN. Quote
mikko k Posted November 12, 2008 Posted November 12, 2008 No niinpä näkyy.. :-) Vesilähdöt ainakin on muuttuneet.. paremmiksi!! Quote
jyrie Posted November 12, 2008 Author Posted November 12, 2008 yes siiir! näin on. lisää kuvaa tuolla: http://volkswanker.blogspot.com Quote
jyrie Posted July 3, 2009 Author Posted July 3, 2009 apinoille häkkiä - ja äkkiä. :-) http://volkswanker.blogspot.com ...uijui pitänee lähtee kremikseen... :-( Quote
jyrie Posted September 10, 2009 Author Posted September 10, 2009 noh...tää ei oikeen tänne kai kuuluis...mutta tuolla takana on aika metka laite...joku kuplan esiaste...on kyllä aika himmee...(muukin kuin maali) Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.