Jump to content

bad karma 2


Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

älä Jyrbä lähde taas tolle polulle. Auto on muuten kohta ruostumassa Jussin pihassa pilkottuna, kuten liki kaikki edellisetkin ;)

 

niin ...ehkäpä se on jo hoidettu, täähän seiso jussin pihalla...enempi ja vähempi sekavassa tilassa...mutta nyt suuunta on kyl parempi...ja ehkei nyt oikeesti vielä oteta laikkaa käteen...

 

...mutta eikös teillekkin ole pakolliset pilkotut rojektit tuttuja??? ;-)

 

t. chop-chop

Link to comment
Guest Toheltaja
älä Jyrbä lähde taas tolle polulle. Auto on muuten kohta ruostumassa Jussin pihassa pilkottuna, kuten liki kaikki edellisetkin ;)

 

LIKI KAIKKI EDELLISETKIN. Se siis kattaa teillä olevan "ehjän" auton :D Kyseessä ilmeisesti se harmaa räävitty versio, jossa oli turbokone hetken kiinni?

Link to comment
täysin panetteleva kommentti jani ruususelta! meillä on yksi todistettavasti ex-erämaa eikä ole pilkottu :-)

 

Ja mä tiedän kans yhden ex-erämaa joka on Jussin pihassa ja ei oo pilkottu ollenkaan. Lupauksia on kyllä kuunneltu kohta kaks vuotta.

Link to comment
  • 3 months later...
Guest urpopuisto

:)

Onko vanteita koko setti vai yksi fiilistelyä varten?

Mielenkiintoista nähdä kuinka imupuolen turbo-scene ukko vetää ens kesänä. Oliks se open missä meidän piti kisata vai koko kesän paras aika?

Mulla ei ole edes konetta vielä...

 

-Marko

Link to comment

Yleensähän se on kesän paras aika. Saattaa kuitenkin käydä niin, että kun vastapuoli ajaa hitaamman ajan ja tajuaa mielessään hävinneensä, saattaa hitaamman suusta kummuta sanat "meidänhän piti ajaa rinta rinnan..."

 

-tOmi-

 

 

 

 

"

:)

Onko vanteita koko setti vai yksi fiilistelyä varten?

Mielenkiintoista nähdä kuinka imupuolen turbo-scene ukko vetää ens kesänä. Oliks se open missä meidän piti kisata vai koko kesän paras aika?

Mulla ei ole edes konetta vielä...

 

-Marko

Link to comment

Sisältääkö nämä kesän parhaat ajat reaktiot vai onko paras tulos reaktiot vähentäen?

 

Esim. VW Openissa toissavuonna ei reaktioita laskettu ET:hen ollenkaan, kun taas nyt Boxer Speed Day #2:ssa reaktiot oli lapussa mukana ET:ssä.

 

Ihan sillä vaan ettei jää jossiteltavaa,

 

nimimerkillä 0.9sek reaktiot

Link to comment
Miten tuo kaasari turbon imupuolella käytännössä toimii? Millä poistetaan läppien sulkeutuessa syntyvä alipaine turbon ja kaasaarin väliltä? Ihan uusi juttu minulle.

 

wtf? läpien sulkeutuessa? eihän sellasta pääse tapahtumaan... ;-) taitaa nää toimia hyvin, vs. kaikenmaailman megaskuirtit ;-)

 

ainakin näillä ajetaan kovia aikoja, :-)

Link to comment
Sisältääkö nämä kesän parhaat ajat reaktiot vai onko paras tulos reaktiot vähentäen?

 

Esim. VW Openissa toissavuonna ei reaktioita laskettu ET:hen ollenkaan, kun taas nyt Boxer Speed Day #2:ssa reaktiot oli lapussa mukana ET:ssä.

 

Ihan sillä vaan ettei jää jossiteltavaa,

 

nimimerkillä 0.9sek reaktiot

 

mahtaako mennä noin tiukille? veikkaan että erot saattaa olla ihan tuntuvia...

Link to comment
Miten tuo kaasari turbon imupuolella käytännössä toimii? Millä poistetaan läppien sulkeutuessa syntyvä alipaine turbon ja kaasaarin väliltä? Ihan uusi juttu minulle.

 

wtf? läpien sulkeutuessa? eihän sellasta pääse tapahtumaan... ;-) taitaa nää toimia hyvin, vs. kaikenmaailman megaskuirtit ;-)

 

ainakin näillä ajetaan kovia aikoja, :-)

 

Kait siinä kaasussa on se hidastukseen tarkoitettu off-asentokin:)

Jos se kaasutin voi olla turbon kummalla puolella tahansa niin mitä etuja ja haittoja tällä imupuolen asennuksella saavutetaan? Tämä kuvan tapa vaikuttaa paljon yksinkertaisemmalta ja selkeämmältä ratkaisulta kuin se perinteinen.

Link to comment
Guest Toheltaja

Imevä turbo tarttee erilaiset tiivarit ku painava... Taasen jos on ruutta ja läppä ennen tai jälkeen niin se ei o niin ongelmallinen. Bensan kierto turbon läpi on tuo mikä hitusen aiheuttaa hallaa, tosin jäähdyttää imupuolta, sekä polttoaineseos lämpiää kans :D

Link to comment
  • 1 month later...
Guest MMäkinen

karmannista vielä, tammikuussa kun laitoin kuvaa punasena autosta.

 

vahvareita oli 2 pellin alla ja kolmas takapenkin jämän alla.

ne oli jotain sonyn spesiaalisarjaa jota ei kai suomeen enempää tuotu,

muistaisin 4x100w+1x500-600w tms jatkuvaa tehoa olleen kun sulakkeita n. 100A eestä per pääte.

 

kaikki soittimet oli asennettu Suomen Sonyn toimesta arvio 99-00 kun auto pyöri american car showssa niiden osastolla.

 

penkkejä tms orkkisosaa auton mukana ei tullut, se oli raiskattu jo sillon

 

lähinnä karsittiin älyttömimpiä virityksia pois jotta sillä pystyi ajamaan.

 

ns. kunnostus autoon oli tehty koko lailla päin peetä sonyn aikana tai ennen sitä

 

jotain lisätietoo saattaa olla, meilaa tarvittaessa mulle

markus.makinen@laakkonen.fi

Link to comment
Yks haitta on, että välijäähdytintä ei voi yleensä käyttää.

 

t. Mika

 

no taitaa sellasiakin olla esim csp:n ghiassa.

 

Varttimaileri jolla ajetaan kaasu pohjassa lämpimissä olosuhteissa?

 

t. Mika

 

no niin varttimailerihan on kyseessä, mutta sanoppa miksei sillä voisi ajaa kadulla? tämä mulle tuleva juttu on varmaankin aika mukava kadulla. tai sanotaan että mua ei haittaa koneessa esiintyvä sielukkuus. jojs mä haluisin käyttöauton mukavuudet niin kai mä ajaisin mieluusti meidän automaatti audilla. ...mutta jos voin valita esim juniksen niin ajelen juniksella melkein jokapäivä. ...ja jos mulla ois esim 86x101,6-autocraft kantinen turbo karmann, niin mä aihan mieluusti köröttelisin sillä ruuhkassa. ...kas kun on satakertaa hauskempaa ajaa sellasella räyhällä vehkeellä. varttimaileri tai muuten vaan räyhä kones...

Link to comment
Voihan välijäähyn rakentaa siten että soppa menee sisään yläreunasta ja tulee ulos alhaalta, niin ei jää sopat sisään. Sehän lienee suurin ongelma. Meinaan kun soppaa jää sisään ja tulee ulos litran annoksina tai jotain vastaavaa..

 

Tuota en ollut ajatellutkaan. Vielä jos sotkee vettä volkkariin ja tekee vesijäähdytteisen coolerin, niin tuo on helpompi toteuttaakin eikä tule tilan suhteen niin paljon ongelmia. Tosin mihin ghiassa sitten laittaa sen kennon jossa vesi jäähdytetään...

 

Jos mulla olis tuollainen turbo-stroukkeri kirpussa, niin varmaan ajelisin sillä vielä marraskuussa. :-) Mutta toisaalta kyllä mulla olis siinä sit ruiskukin, eikä imupuolen kaasaria.

 

t. Mika

Link to comment
Voihan välijäähyn rakentaa siten että soppa menee sisään yläreunasta ja tulee ulos alhaalta, niin ei jää sopat sisään. Sehän lienee suurin ongelma. Meinaan kun soppaa jää sisään ja tulee ulos litran annoksina tai jotain vastaavaa..

 

Tuota en ollut ajatellutkaan. Vielä jos sotkee vettä volkkariin ja tekee vesijäähdytteisen coolerin, niin tuo on helpompi toteuttaakin eikä tule tilan suhteen niin paljon ongelmia. Tosin mihin ghiassa sitten laittaa sen kennon jossa vesi jäähdytetään...

 

Jos mulla olis tuollainen turbo-stroukkeri kirpussa, niin varmaan ajelisin sillä vielä marraskuussa. :-) Mutta toisaalta kyllä mulla olis siinä sit ruiskukin, eikä imupuolen kaasaria.

 

t. Mika

 

no sinne keulaan se kenno, siellähän on jo tehtaalta aika luukku. ;-) kyllähän sinne jäähdytin on tulossa. vesikannet junou.

Link to comment
  • 7 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...