metake Posted January 2, 2009 Posted January 2, 2009 SSP:n sivuilta Beetle Dropped Spindles These offer the quickest solution to lowering a beam axle Beetle. Quite easy to fit, they lower a car by 2.5 inches. They also push the front wheels out by around 0.5 inches on ball joint models. This can cause clearance problems on cars fitted with wide alloy wheels. Not recommended for Karmann Ghias. Sold in pairs. Hyvin vapaa suomennos: Nopein ratkaisu madaltaa kupla. Melko helppo asentaa, madaltavat autoa 63,5 mm. Ne myös siirtävät pyörää ulospäin noin 12,7 mm pallonivel malleissa. Tästä voi aiheutua sopivuus ongelmia, etenkin autoissa joissa on leveät alumiinivanteet. Ei suositella Karmann Ghiaan. Myydään pareittain. Quote
kosola Posted January 3, 2009 Posted January 3, 2009 mittailin tos niin n.8mm olis ero vakioilla ja tropeilla... mites onko kuplan 4pulttisilla levyillä ja 4pulttisilla rummuilla eroja levityksellä? Quote
Roope Posted January 14, 2009 Posted January 14, 2009 Nyt sain vanteille renkaat ja tolta näyttää kuplasssa 16/7" 205/45 rengas vanteina compon cx600 pitäs ainakin 5cm pudottaa että ei näyttäs noin pieniltä :D. Onkyl hieno keli täällä suomessa tammikuussa ku meinaa mutaan uppoo pihalla.... Quote
NO H2O Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Nostetaas vanhaa aihetta... Eli mitä suunnitteilla kesäksi 2010? Quote
HSuomi Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Sama setti ku viime kesänä. Edessä 135 4,5" ja takana MH 215 5,5" Quote
Lasse Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Samat ku edellisinäkin vuosina eli 16" D90 ja edessa 185/50 ja takana 205/55. Quote
Aaperi Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 T-3:sen alle todennäköisesti eteen orkkis 4.5x15 + 145/65 ja taakse 6.5x15 +175/55. Mallasin 6 & 8x16 D90. Vaativat taakse 50mm adapterin ja eteen 30mm. Silloin takana lokarin tasalla ja edessä voi olla raapimis ongelmaa... Quote
Aaperi Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 Vannehuora kun olen, tuli hommattua 5x130 OZ Vega hunajakennot vuodelta -85. Mittoja: 2kpl 7x15 et 23 ja 2kpl 8x15 et 11 Nämä siis tyyppi 3:seen. Tiukkaa tekee takana. Jos oikein laskeskellut takana vanne tulee aikas lähelle kaaren tasalla. Tänään sain käsiin. Huomenna testiä. 80's back Quote
NO H2O Posted May 4, 2010 Posted May 4, 2010 Edessä 155/80/15, takana 185/65/15 Vanteet 5,5 tuumaa leviät kopio staarit... Quote
SePi Posted May 4, 2010 Posted May 4, 2010 Lemmerz original 3/52 3x16 vanteilla, NOS pölykapseleilla ja Excelsior 5.00/5.25x16 kumeilla pitävät kaidalla tiellä nipin napin ;-) Quote
metake Posted May 4, 2010 Posted May 4, 2010 Toisessa vanteet 5,5" edessä sekä takana, 155/80 ja 205/75 renkailla: Ja toisessa vanteet edessä 4,5" ja takana 5,5", 155/80 ja 205/75 renkailla: Quote
Mika Posted May 4, 2010 Posted May 4, 2010 Hah! tuo Åken Åvaali on ensimmäinen mihin nuo luodinreikä tarrat sopivat teemaan ;-) Quote
SePi Posted May 5, 2010 Posted May 5, 2010 Ja Åken sinisessä nännit kauniisti pystyssä, mutta nuorihan se vielä onkin! - ai niin rengastuksiahan tässä katottiin... Quote
Ketsa Posted May 5, 2010 Posted May 5, 2010 Luodinreikätarrat? Ei tota olekkaan viety ladon taakse lahdattavaksi? :) Quote
Guest Posted May 6, 2010 Posted May 6, 2010 Tarviiko kuplan vanteissa sisäkumeja? Alkuperäisvanteita meinaan ja 165/80 kumit meinaan laittaa alle ja paikallisella huoltoasemalla sanoivat, että voi olla että tarvii sisäkumin. Mites on? Quote
NO H2O Posted May 6, 2010 Posted May 6, 2010 Jos sulla on semmoiset vanteet joissa ei ole "tubeless-olaketta" niin silloin tarvitset sisuskumit. En tosin tiedä tehtiinko enää 70-luvulla vanteita ilman "tubeless-olaketta"? No joka tapauksessa itse olen laitattanut noille 5,5 tuumaa leveille vanteille 155/80 rengastuksella sisuskumin, ihan siltä varalta että jos kumi pääsee elämään... Eihän tuo toki tuommoista välttämättä tarvitsisi mutta toisaalta mähän pidän vieläkin pihahommissa "pitkiä" kalsareita haalareiden alla... ;-) Quote
Guest Posted May 6, 2010 Posted May 6, 2010 Mistäs noita sisäkumeja saa ja minkäkokoset niiden pitää sitten olla? Niin ja meneekö ne joka renkaaseen vai pitääkö olla tiettyyn sisuskumiin tietty rengas? Quote
Guest biblo Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Sisureita saa ihan rengasliikkeistä.Jos ei hyllytavarana niin tilaamalla. Pienemmille renkaillekin löytyy 135/15-kokoa ainenkin misukalta sisurina. Quote
NO H2O Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Kopio fukit... 155/80 + 185/65 5,5 tuumaa leviät. Quote
tmm Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Eesä 3 1/2 Erco + 135/80 Takana 5 5/8 Erco + 205/65 Quote
-MITO- Posted May 16, 2010 Posted May 16, 2010 Varaston perältä piti Raderit kaivaa. Edessä 145/65/15" Takana virallinen Volkkaripalstakoko 205/70/15" Quote
-tipi- Posted May 16, 2010 Posted May 16, 2010 Saksalaiset pelti Lemmerzit ja etunakit 145R15, takana 165R15 Quote
Teevee Posted March 8, 2011 Posted March 8, 2011 Oliskos kellään kuvaa kuplasta, jossa olis 8" leveä vanne takana? Kunka paljon mahtaa vaatia lokasuojien levitystä? Quote
metake Posted March 13, 2011 Posted March 13, 2011 Kupla -63, vakio loksut, lyhyet vetarit. Ylempi kuva: rengas 205/75-15, vanne 5.5" ET 10 Alempi kuva: rengas G60-15 (= n. 245/60-15), vanne 6" ET -7 Quote
Kharon Posted March 13, 2011 Posted March 13, 2011 Klassinen VW-koko tulee pikkukarmanniin, 135R15 eteen ja 165/65R15 taakse. Puuttuu vain pieniä osia niinkuin kone konehuoneesta, kun se on olohuoneen lattialla (tosin kasattuna ja asennusvalmiina). Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.