Guest MillaI Posted January 28, 2011 Posted January 28, 2011 Miten näihin menee piuhat? Siis tuleeko sen "ohjauspylväästä" tuleva maadoitusjohto tohon toiseen reikään töötissä ja mikä tohon toiseen tulee? Ärsyttää kun en ottanu kuvia aikoinaan... EN tajua piirustuksista paljoa. Quote
jori Posted January 28, 2011 Posted January 28, 2011 jos sama ku juniksessa niin toiseen tulee töötiltä tuleva maa piuha ja toinen piuha menee suoraan maihin. El ku painat tööttiä niin se katkoo töötti ämyrin maata. Jos sama ku juniksessa:) näyttäis olevan maa piuhalle paikkakin tuossa peltilätkässä mikä on kuvassa... Quote
Guest MillaI Posted January 29, 2011 Posted January 29, 2011 Mä en nyt ymmärrä tööttiä. Siis varmaankin tuo yksi osa ei edes kuulu siihen. Siis kun tööttiä painaa, niin se irroittaa sen yhden levyn yhteyden ja silloin pitäis äänen kuulua? Nyt mulla on omasta mielestä kaikki piuhat oikein, mut mitää ei tapahdu. Miten testaan et onko itse äänen aiheuttaja rikki, tai et tuleeko ees virtaa? Quote
son`der buzz Posted January 29, 2011 Posted January 29, 2011 Laita irto akusta hyppyjohdot töötille.Jos ei mölise anna kevyesti lekaa tööttiin. Voi olla jumissa ja koputtamalla herää henkiin... Kannattaa kans laittaa lisä maata ohjauspylvääseen...siinä usein maadoitus vikaa. Quote
Marko Posted January 29, 2011 Posted January 29, 2011 tootille tulee jatkuva + ja - tulee kun painaa nappia. How simple is that!! Quote
Guest MillaI Posted January 29, 2011 Posted January 29, 2011 Nyt toimii töötti. En tiedä mikä mätti, mut tuo yksi osa ei kuulu siihen. Mistäköhän sekin on mulle ilmestynyt? Käynnistin taas Lindan ja sit sain aika kovan sähköiskun moottorista? Pitää vissiin tarkistaa maadoitus? Va? Quote
Guest MillaI Posted January 29, 2011 Posted January 29, 2011 Oho, kaikki meni nurin! No laitetaan vielä muutama lisaa... Quote
jonih Posted January 29, 2011 Posted January 29, 2011 Kumpi kaatu kyljelleen, auto vai kuvaaja? Quote
Guest MillaI Posted February 13, 2011 Posted February 13, 2011 Jee! Lindassa on nyt jarru- ja peruutusvalot!! Ihan itte tein! Osaisikohan sen perskutin puhaltimenkin asentaa? Katsastusmiestä varten ei oikeestaan olis enää kuin takaluukkujen asennus ja takapenkin patjojen teko. Kerkeisköhän täs kuussa katsastaa (myös tänä vuonna)? Ehkä... Quote
Guest MillaI Posted February 13, 2011 Posted February 13, 2011 Mä myös ehkä säädin sytytyksen ja kaasarin ja tyhjäkäynnin. Asensin myös ilmanputsarin. Hommat vähenee! Pitääkö ostaa kupla? Quote
Guest MillaI Posted February 18, 2011 Posted February 18, 2011 Ei menny käyttis Polo katsastuksesta läpi. Eli nyt n kuukausi ajoaikaa ja sit pitäis siirtyä Lindan rattiin. Paineet vaan kasautuu... Quote
Guest MillaI Posted March 3, 2011 Posted March 3, 2011 Nyt toimii Lindassa puhallin ja melkein kaikki retkisähköt on tehty. Koneenkin sain käymään neljällä kun vaihdoin virranjakajalta lähtevän kakkospytyn piuhan alkuperäiseen. Hieno uusi silikoninen oli jo sisältä katkennu vaikka autolla ei ole ajettu metriäkään. Pitää varmaan ostaa uusi sarja joka ei ole silikonia. Nyt pitäis varmaan sytytys säätää uudelleen kun sen aiemmin säädin kolmelle pytylle? Hommat vähenee ja niin vähenee aikakin! Quote
Guest MillaI Posted March 11, 2011 Posted March 11, 2011 Jee! Pikkusäätöä vielä ja ens viikolla vois viedä neidin leimalle! Quote
Guest MillaI Posted March 11, 2011 Posted March 11, 2011 :D Mahtuu, mut ei täysillä renkailla... Quote
Guest MillaI Posted March 12, 2011 Posted March 12, 2011 Vähän fiilistelykuvia. Lindasta hävis tyhjäkäynti? Siis kylmänä pysyy käynnissä, mut kun lämpenee niin sammuu heti ilman kaasua? Quote
Guest MillaI Posted March 12, 2011 Posted March 12, 2011 Apuva! Tarvitsen äkkiä pelkääjälle turvavyön! Sellasen minkä saa asennettua vaik on tuplapenkki! Kuskilla ja keskimmäisellä on jo turvis! Quote
Guest Posted March 12, 2011 Posted March 12, 2011 Hyvälle kyllä pallisteri näyttää... Kannelmäessä on semmonen firma kun Turvavyö Oy. Siellä tekivät mullekki kuplaan uudet vyöt tyhjästä. Quote
Guest MillaI Posted March 13, 2011 Posted March 13, 2011 Apuva! Miksi tuon neidin tyhjäkäynti häviää lämpimänä?!! Quote
x-pj Posted March 13, 2011 Posted March 13, 2011 Onko se varmasti lämmin? Yksi vaihtoehto voi olla, että ryyppy lähtee päältä liian aikaisin. Quote
Guest MillaI Posted March 13, 2011 Posted March 13, 2011 Kyl mä luulen et se on lämmin. Ensin se käy ihan nätisti noin 5 min. ja sit se sammuu jos ei kaasua anna? Quote
Guest Posted March 13, 2011 Posted March 13, 2011 Ei kait olis imupuolella vuoto? Kupla teki mulla samaa aikoinaan, kylmänä toimi hienosti, mutta lämpimänä ei tyhjäkäyntiä ollut. Ne pässinsarvien kumit vuoti, veti lämpimänä ilmaa välistä (joskin kylmänäkin, mutta sillon ei ollut merkitystä). Ruiskuttelet starttipilottia vähän ympäriinsä tyhjäkäynnillä, jos jostain kohdasta kierrokset nousee, siellä on vuoto. (edit: vähän muutettu järkevämpään asuun tekstiä) Quote
Guest Posted March 13, 2011 Posted March 13, 2011 Liian pienet venttiilivälykset on joskus aiheuttanu tuota samaa. Kun lämpiää niin venttiilit alkaa kantamaan... Quote
Kharon Posted March 13, 2011 Posted March 13, 2011 Ojjj, aika hieno tuli. :) Onnittelut! Omakin talvikaamos alkaa helpottaa kun aurinkoa näkee välillä, pitää ruveta nysväämään kaikkea. Täältä ääni kaikille kolmelle: Imuilmavuodolle, liian aikaisen pois menevälle ryypylle tai kantaville venttiileille. Nimim. "kerää koko sarja" (omassa pallukassa taannoin. No, koneremontti auttoi.) Quote
Guest MillaI Posted March 14, 2011 Posted March 14, 2011 Jee! Ongelma taisi selvitä! Kiitos neuvoista! Kun moottori oli lämmin ja käynnissä, niin suihkuttelin kaasarien juureen starttipilottia. Huomasin et käynti piristyi heti kun suihkutti vasemman pässinsarven juureen. Kokeilin sit kiristää muttereita ja kiristyihän ne useamman kierroksen! Nyt kun suihkuttaa spraytä, niin käyntiääni ei muutu. Sieltä tais ennen kiristystä ihan kuuluakkin pihinä ääni kun ilma suhisi sisään.. Nyt enää se helkutin puuttuva turvavyö, niin pääsen varaamaan katsastusajan! Jännää! Edit: Tais tossa olla muutakin vikaa. Se suhina vasemmasta kaasarista tulikin siitä reiästä mistä se ottaa ilmaa... Taitaa olla myös tyhjäkäynnin säätökin pielessä, koska jos silloin kun meinaa auto sammua, niin laitan sormen osittain tukkimaan ilmareiän, niin käynti piristyy? Edit 2: Linda on tyhmä! SE EI PYSY KÄYNNISSÄ TYHJÄKÄNNISSÄ! Taidan ostaa uuden auton... :( Quote
-tipi- Posted March 14, 2011 Posted March 14, 2011 Ompas pahasti päässy haalistumaan takavalon linssit ;o) Hieno tulee. Ens viikolla VOWO! Quote
Guest MillaI Posted March 14, 2011 Posted March 14, 2011 Jee! VOWO!!! Kunhan mun keuhkokuume loppuis sitä ennen... Quote
jori Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 upean näköistä!!! On ollu kaiken näköistä tässä, joten ilmoittele hyvissä ajoin kun tuut hakee kilvitetyn Lindan kanssa sen hattuhyllyn:) Quote
Guest MillaI Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 Tietääkö kukaan et pitäiskö tuossa keskimmäisessä "tuubissa" olla joku ruuvi tai korkki? Siis vasemman kaasarin takana kun on nuo kolme putkiloa ja reunimmaisissa on ruuvit ja kun keskimmäiseen kurkkaa, niin sen pohjalla näyttäis olevan joku ohut putki? Kun Linda on käynnissä (ja kaasari siinä kiinni) niin tuosta keskimmäisestä putkesta suhisee ilmaa sisään? Kun tohon laittaa sormen tukkeeksi niin ensin käynti paranee ja sit sammuu. Quote
Guest HanttaP Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 Pakko vastata vaikka en mitään tiedä. Tuosta pystyputkesta menee kiertoilmasuuttimelle ilmaa ja toki sen tulisi tulla putkella ilmansuodattimen kotelosta. Täysin himmeä systeemi, vain toisesta kaasuttimesta säädetään joutokäynnin määrä. Kaikki putket ja letkut olisi oltava paikoillaan.Vwagenilla varmaan hyllyt väärällään kyseisiä osia. Quote
Guest MillaI Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 Mä luovutan. Heitän hanskat tiskiin.. En moottoreista ja kaasareista tiedä mitää ja kohta Lindassa ei edes ole niitä enää... Laitoin kaasarin kiinni ja käynnistin auton, niin osa piuhoista syttyi tuleen. En koske tuohon kakkaan enää! Linda on tyhmä!! Quote
Guest Barn Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 Missä maltti? Mä luovutan.Heitän hanskat tiskiin.. En moottoreista ja kaasareista tiedä mitää ja kohta Lindassa ei edes ole niitä enää... Laitoin kaasarin kiinni ja käynnistin auton, niin osa piuhoista syttyi tuleen. En koske tuohon kakkaan enää! Linda on tyhmä!! Quote
Guest Jutta Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 Missä maltti? Tohtori Sykerön kanssa leikkimässä. Quote
Perttipee Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 ei...nyt ei saa luovuttaa, eikä haukkua toista tyhmäksi...tutkitaan vaan interwebin saloja, kyllä sieltä vastaus löytyy....eli aikalisä....taimaut Quote
Guest JusHar Posted March 17, 2011 Posted March 17, 2011 Barn kirjoitti:Missä maltti? Tohtori Sykerön kanssa leikkimässä. *tirsk Quote
Guest MillaI Posted April 3, 2011 Posted April 3, 2011 Paska mikä paska! Kaasarit toimii, miten toimii... Taitaa olla uusien osto edessä viimeistään kaudelle -12. Alan jo luovuttaa tältä kaudelta. Vaihteet ei toimi niin että menisivät katsastuksesta läpi. Pakki menee aina päälle kun yrittää kakkosen laittaa silmään. Yritin vaihtaa sen aluslevyn, mut se ei auttanu ollenkaa. MIKÄ MÄTTÄÄ? Quote
metake Posted April 3, 2011 Posted April 3, 2011 MIKÄ MÄTTÄÄ? Rakentajalta puuttuu pitkä pinna ja maltti, mitä näiden kanssa tarvitaan :D Jos pakki menee päälle vaikka kakkosta yrittää, niin keppi on liikaa vasemmalla (olihan tää samanlailla lattiassa kahella pultiulla ku kuplassaki?). Koita löysätä ruuveja, ja paina keppiä ja aluslevyä niin paljon oikealle kuin se menee. Kiristä pultit. Jos ei auttanut, niin voit viilata reikiä sen verran että saat kepin siirtymään riittävästi oikealle. Normaalisti reikiä ei tarvitse viilata, yleensä syy on jossain muualla, mutta tuolla konstilla saat sen toimimaan. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.