Jump to content

IRS jigi

Recommended Posts

Guest Toheltaja
Posted

mulla tarve moiselle kans tässä jossain vaiheessa... Tai sitte teen toisen kiertolaisen

Posted

Tee ihmeessä, täälläkin saattaisi olla kysyntää moiselle. Tosin mulla on pohjalevussä oikein paikat valmiina noille sisemmille paikoille.

Posted
mulla tarve moiselle kans tässä jossain vaiheessa... Tai sitte teen toisen kiertolaisen

Stanssaa sarjanumeroksi vähintään kolmonen, Jusen tekemä ja meitsin säilyttämä jigi kiertää kanssa kohtuu ahkerasti tätä maata.

Posted

Hmm meillä ois kanssa akuutti tarve tällaselle, jos jollain on vapaana tämä, niin tahtois lainata / vuokrata moista.

Tää olis nopee keikka parissa viikossa saisi takasin.

Tai vaihtoehto, että otan mitat tosta ja teen itelle oman, niin tässä tapauksessa saa parissa päivässä takasin.

Vai onko jollain tähän piirrustuksia?

Ktos!

• 9 months later...
  • 2 years later...
  • 1 month later...
Posted

Hep.

Parhaassa tapauksessa mullakin olis tarvetta IRS-jigille.

Jos jollakulla PK-seudulla taikka lähialueilla sellanen olis, niin nakkaappa YV.

-eemeli-

• 9 months later...
Posted

Moro!

Taitaa vihdoin Junis nytkähtää eteenpäin, nyt olisi akselikamat tallilla ja pitäisi päästä asentamaan.

Kellähän olisi tuo Jigi IRS prokkikseen. Ei viitsisi itse väsätä, jos jostai löytyisi valmis.

T:Juha

Posted
Taitaa vihdoin Junis nytkähtää eteenpäin, nyt olisi akselikamat tallilla ja pitäisi päästä asentamaan.

Vinkki, laita tuollainen kuin kuvassa, niin ei tartte jigiä ja saa säädettyä pyöränkulmat paremmin kohdilleen korkeudesta riippumatta.

irs_conversion_kit.jpg

Posted
Löysikö joku tuon setin Wolfgang Internationalin sivuilta? Ei osunut omaan silmään.

Näitä myy euroopassa ainakin: creative-engineering ja kieft & klok...

Posted
Löysikö joku tuon setin Wolfgang Internationalin sivuilta? Ei osunut omaan silmään.

En nyt ainakaan äkkiseltään löytänyt kummastakaan firmasta hintaa noille. Nuo osathan ilmeisesti vaatii, että vaihdelaatikon "sarvet" pitäisi poistaa?

Menisin vieläkin Jigi linjalle jos sellainen löytyy.

Juha

Posted

En nyt ainakaan äkkiseltään löytänyt kummastakaan firmasta hintaa noille. Nuo osathan ilmeisesti vaatii, että vaihdelaatikon "sarvet" pitäisi poistaa?

Menisin vieläkin Jigi linjalle jos sellainen löytyy.

Juha

Ei tarvitse sarvia poistaa jos käyttää kuplan tai possun varsia

Posted

Aihetta sivuten vaan..

Mulla menossa yks irssi möhkö purkuun huomenna ja voisin vaikkapa sen yhteydessä tehdä Irssijigi... Ainakin helposti semmonen jigi jolla sais heilurikuplaan irssikorvakkeet kohdalle.

Posted

Mulla ois pelkät tukivarren korvat hitsattavat sellaiset ,jos haluat päästä vaihdelootan aisoista kokonaan eroon.Uudet VWheritagelta hommattu.

0400 207719 Jesse