Ketsa Posted January 26, 2014 Posted January 26, 2014 Käytäppä vaakalla ja kerro montako kiloa painaa. Itse olen taivastellut tölkin laatikon painoa ja sillä kiinnostaisi saada tuosta referenssi. Quote
-Alex- Posted January 26, 2014 Author Posted January 26, 2014 (edited) 5kg Edited March 1, 2014 by -Alex- Quote
Guest Type123 Posted January 31, 2014 Posted January 31, 2014 (edited) Tilattu Autotunesta ECU MS3 prosessoriyksiköllä ja PanteraEFI:ltä 2 x IGN-4A puolat, joiden sisällä kussakin 4 erillistä IGN-1 vastaavaa puolaa. PanteraEFI valmistaa myös tehokkaat 034 IGN1 ja IGN-4 puolat Eikö tämänkaltaiseen projektiin kuuluisi MoTec näytöllä ja muilla himmeleillä? ( Hymiö tähän ) Hieno projekti ja toivottavasti laite nähdään kadulla & kilvissä lähitulevaisuudessa. Edited January 31, 2014 by Type123 Quote
-Alex- Posted January 31, 2014 Author Posted January 31, 2014 (edited) motek hestek Edited March 1, 2014 by -Alex- Quote
x-pj Posted February 1, 2014 Posted February 1, 2014 Minun mielestä Autotunen johtosarja on myös fiksun oloinen ja helpottaa johdotust melkoisesti. Quote
-Alex- Posted February 27, 2014 Author Posted February 27, 2014 (edited) Lisää paikkausta.. Edited March 1, 2014 by -Alex- Quote
Ketsa Posted February 27, 2014 Posted February 27, 2014 Anteeksi, mutta onko nuo takasisälokarin sisäpuolen paikat poistoon menossa olevia edellisen korjaajan tekosia, vai tuoretta kiireetouhua...? Eikäs GermanLookissa pidä pystyä jättämään sisusta tarvittaessa ilman mattoja? Quote
ARTO Posted February 27, 2014 Posted February 27, 2014 Kauden 2014 virittäjissä esiintyy varsin tehokkaan oloinen kupla lähes 300 hepan tehoilla. Siitä vertailukohtaa miten kuplan pitää kulkea radalla. Alexin kuplahan pitää saada virittäjiin, siellä ammattilainen vetäsee radan muutaman kerran ympäri ja pisteytys päälle. Hyvä tästä tulee. Quote
-Alex- Posted February 27, 2014 Author Posted February 27, 2014 (edited) http://www.youtube.com/watch?v=70GhoZUqW6E Edited March 1, 2014 by -Alex- Quote
Tanhis Posted February 28, 2014 Posted February 28, 2014 Jaa jälki hirvittää? Kyllä niitä saumoja vielä puhalletaan ja siloitellaan. Kyllä mun peltiseppä osaa ruostehommat, pitää ottaa sisätilojen maalaus puheeksi vielä, mutta ihan sileetä jenkkimäistä touhua ei tule, vaikka sileä täydellisyys fantasiossa pyöriikin: Siis ei sauman jälki hirvitä mutta vaikka ne silottaisi hyvin niin silti se näyttää siltä kun oltaisiin vain lyöty lätkä vanhan pellin päälle. Ja tosiaan jos täydellisyyttä tavoitellaan niin tälläisiin pikku asioihin kannattaisi kiinnittää huomiota. 1 Quote
-Alex- Posted February 28, 2014 Author Posted February 28, 2014 (edited) Itsellä ei ole taitoja tehdä paremmin eikä myöskään tiloja. Aina voi ehdottaa jotain parempaa, mutta kova vänkääminen ei ehkä tuota haluttua tulosta niin töiden että välien suhteen. Asun kohtalaisen pienellä paikkakunnalla ja automaalareita/peltiseppiä harvakseltaan. Edited February 28, 2014 by -Alex- 1 Quote
Guest j_kuusisto Posted February 28, 2014 Posted February 28, 2014 Itsellä ei ole taitoja tehdä paremmin eikä myöskään tiloja. Aina voi ehdottaa jotain parempaa, mutta kova vänkääminen ei ehkä tuota haluttua tulosta niin töiden että välien suhteen. Asun kohtalaisen pienellä paikkakunnalla ja automaalareita/peltiseppiä harvakseltaan. Siistiä jälkeä ja kun se nyt ei tuon huonommassa kunnossa ole, niin miksi vaihtaa esim. "valmiita" korjauspaloja tilalle.. Quote
Lasse Posted February 28, 2014 Posted February 28, 2014 Eikä ne päin persettä 0,0002 mm pellistä väännetyt "korjauspalat" mikään oikotie onneen ole. Kaikki pitäs itte tehdä. Mitens noi kohdat olis pitäny tehdä? Puhutaan nyt sitten normi-ihmisistä, normityökaluilla ja normi harrastetiloissa. Quote
Ketsa Posted February 28, 2014 Posted February 28, 2014 Avaa Lasse vaikka SePin viisysiä viilaamassa topikki, niin luultavasti ymmärrät mitä Tanhiksen kanssa tarkoitamme. Kun näkee hiukan enemmän vaivaa, niin lopputuloskin on sitten vähemmän korjatun näköinen. Ja ilman sen erikoisempia työkaluja tai tiloja. Quote
Tanhis Posted February 28, 2014 Posted February 28, 2014 (edited) Eikä ne päin persettä 0,0002 mm pellistä väännetyt "korjauspalat" mikään oikotie onneen ole. Kaikki pitäs itte tehdä. Mitens noi kohdat olis pitäny tehdä? Puhutaan nyt sitten normi-ihmisistä, normityökaluilla ja normi harrastetiloissa. Nyt tälläinen sivuhuomio tähän asiaan että autohan oli peltisepälle eikä missään kotitallissa. Ja ei se pellin vääntäminen nyt niin vaikeaa ole perustyökaluillakaan, täytyy vain olla vähän luovempi työtapojen kanssa ja aikaa menee vain kauemmin. Kun tähän lisäselvitystä halusit niin esim jos alunperin on olemassa kaksi eri palaa jotka on liitetty yhteen alunperin pistehitseillä niin se vain näyttää väärältä jos tuollaisen kahden pellin liitoskohdan korvaa vain yhdellä lattanalla pellillä. Edited February 28, 2014 by Tanhis Quote
ARTO Posted February 28, 2014 Posted February 28, 2014 (edited) Nykyään kuplienkin harrastaminen sillä tasolla, ettei peruspeltiseppä jaksa/halua eikä välttämättä edes osaa tehdä kuplan koritöitä sellaisella tarkkuudella millä moni harrastaja tekee omassa tallissa. Siinä mielessä 25-wee ammattitausta ei merkitse mitään, vain ainoastaan asenne, työmenetelmät, taito ja lopputulos. Alexin kuplan tekniikkaa valkattu ja rakennettu sellaisella tarkkuudella/perusteluiden tasolla ettei peruspeltiseppäjaskan ymmärrys edes riitä millä tasolla tekniikka on ja jotta tämä auto olis tasapainoinen kokonaisuus, ei ihme jos palstan lukijoilta/kirjoittajilta tulee näitä kommentteja. Jos tekniikan palasia ostettu ympäri maailman sieltä mistä parhaita saatu, on koritöihin valittu kotipitäjän ukkeli huono peruste miksi tälläistä jälkeä tulee. Kun tekniikkaan nähty vaivaa, olis loogista kun kori olis viety sellaiselle osaajalle joka tekee kerralla primaa, vaikka satojen kilsojen päässä. Uskon että harmittaa jos kori tehty puolittaisella laadulla. Edited February 28, 2014 by ARTO 1 Quote
-Alex- Posted February 28, 2014 Author Posted February 28, 2014 Sananen "peruspeltimiehestä", tietää kyllä mistä on kysymys, itselläkin hänellä on muutama kallis kilpa-auto, esim. ex Biela Audi 80, ja pari aitoa A-ryhmän Volvo 240:stä, eli ok talon verran näissä arvoa yhteensä. Quote
PZQ Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 (edited) Kalliiden kilpa-autojen omistaminen tekee harvasta edes "peruspeltisepän".. Kuvien perusteella näyttää "perus-ratsupaikoilta", jos ei mahiksia hitsaus työhön, niin hommaa parempi koppa? -Pete- Edit: Maailman luokan ammatti osaamista, on myös tarjolla naapurissasi :) Ja he omistavat myös kallita kilpureita :) http://www.mat.fi/n_index.php?nav=gallery&gallery=13 Edited March 1, 2014 by PZQ Quote
Simon Templar Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 Jos noita sisäpuolen paikkoja tekee "täydelliseksi" niin kuin suurin osa palstalaisista näyttää tekevän, niin kuinka moni selviää siitä ilman pakkelia? Minä ainakin miettisin onko siinä mitään järkeä työmäärään nähden... Ehkä ensin kannattaisi valita tuleeko autoon verhoiluja vai ei. Quote
-Alex- Posted March 1, 2014 Author Posted March 1, 2014 (edited) Kalliiden kilpa-autojen omistaminen tekee harvasta edes "peruspeltisepän".. Kuvien perusteella näyttää "perus-ratsupaikoilta", jos ei mahiksia hitsaus työhön, niin hommaa parempi koppa? -Pete- Edit: Maailman luokan ammatti osaamista, on myös tarjolla naapurissasi :) Ja he omistavat myös kallita kilpureita :) http://www.mat.fi/n_index.php?nav=gallery&gallery=13 Mäkelä Autotuningilla tuntitaksa varmaan ihan siedettävä ajatellen normaalia ihmistä......tai sitten ei :D :D :D Se on mukavaa että harrastajia kannustetaan täällä, ehtaa suomifinland tyyliä :) Edited March 1, 2014 by -Alex- Quote
PZQ Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 Mäkelä Autotuningilla tuntitaksa varmaan ihan siedettävä ajatellen normaalia ihmistä......tai sitten ei :D :D :D Se on mukavaa että harrastajia kannustetaan täällä, ehtaa suomifinland tyyliä :) Ole hyvä vaan :) Jos autosi tekniikka on pro, niin miksi koppa ei? Rahasta se nyt ei ainakaan näytä olevan kiinni.. -Pete- Quote
-Alex- Posted March 1, 2014 Author Posted March 1, 2014 (edited) Ole hyvä vaan :) Jos autosi tekniikka on pro, niin miksi koppa ei? Rahasta se nyt ei ainakaan näytä olevan kiinni.. -Pete- No enpä tiedä.... ihan alhaisilla insinöörin normituloilla hankittu 4-5 vuoden aikana palikat, eli ehkäpä se on juuri siitä kiinni. Edited March 1, 2014 by -Alex- Quote
-Alex- Posted March 1, 2014 Author Posted March 1, 2014 Kauden 2014 virittäjissä esiintyy varsin tehokkaan oloinen kupla lähes 300 hepan tehoilla. Siitä vertailukohtaa miten kuplan pitää kulkea radalla. Alexin kuplahan pitää saada virittäjiin, siellä ammattilainen vetäsee radan muutaman kerran ympäri ja pisteytys päälle. Hyvä tästä tulee. Nykyään kuplienkin harrastaminen sillä tasolla, ettei peruspeltiseppä jaksa/halua eikä välttämättä edes osaa tehdä kuplan koritöitä sellaisella tarkkuudella millä moni harrastaja tekee omassa tallissa. Siinä mielessä 25-wee ammattitausta ei merkitse mitään, vain ainoastaan asenne, työmenetelmät, taito ja lopputulos. Alexin kuplan tekniikkaa valkattu ja rakennettu sellaisella tarkkuudella/perusteluiden tasolla ettei peruspeltiseppäjaskan ymmärrys edes riitä millä tasolla tekniikka on ja jotta tämä auto olis tasapainoinen kokonaisuus, ei ihme jos palstan lukijoilta/kirjoittajilta tulee näitä kommentteja. Jos tekniikan palasia ostettu ympäri maailman sieltä mistä parhaita saatu, on koritöihin valittu kotipitäjän ukkeli huono peruste miksi tälläistä jälkeä tulee. Kun tekniikkaan nähty vaivaa, olis loogista kun kori olis viety sellaiselle osaajalle joka tekee kerralla primaa, vaikka satojen kilsojen päässä. Uskon että harmittaa jos kori tehty puolittaisella laadulla. ARTOn kaksi kommenttia ristiriidassa :) "Hyvä tästä tulee." "Jos tekniikan palasia ostettu ympäri maailman sieltä mistä parhaita saatu, on koritöihin valittu kotipitäjän ukkeli huono peruste miksi tälläistä jälkeä tulee." Quote
ARTO Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 Ensimmäinen kommentti oli kohteliaisuus ja onhan tähän tulossa makeaa tekniikkaa. Jälkimmäisessä pureuduin kokonaisvaltaiseen ristiriitaan ( korityöt, millä tavalla tehtyjä korjauksia ) minkä korjaamalla tästä tulee varmasti upea peli. Edelleenkin, hyvä tästä tulee:) Quote
-Alex- Posted March 1, 2014 Author Posted March 1, 2014 (edited) Kyllä kyllä, pitää mennä peltisepän juttusille huomenna. Omasta mielestä esim. kynnyskotelon, kylkipellin ja korin etupalan vaihto ihan siisti. Kori on lähtökohtana aika huono ollut. Vink vink kaikille, töissäkäyvillä ihmisillä on kummasti rahaa kun jaksaa säästää +5 vuotta, varsinkin jos ei oo vielä lapsia, 250 000e talolainaa, 50 000e lainaa audiin/bmw/volvoon ja 30 000e lainaa busteriin/silveriin/yamariniin ;) Edited March 1, 2014 by -Alex- Quote
Lasse Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 Niin miten tuo takakaaren etupuoli olisi pitänyt korjata. Tai miten Tanhis ja Ketsa olisi sen korjannut? Sanokaa nyt niin osaan omaani sen tehdä oikein. Sitten siinä on semmoinen ero kun itse tekee itselleen jotain uniikkia, eikä laske tunteja. Ja sitten on ne joilla on rajallinen määrä vapaa-aikaa ja pari muuta juttua elämässään, niin joskus on ihan kiva vähän tehdä valmistakin. Sitten jos työstä joutuu maksamaan roposia jollekin, niin silloin on kiva kun tulee valmistakin. Tossa seurasin yhtä sadan pisteen entisöintiä, niin siinä meni pelkkiin peltitöihin toista tuhatta tuntia. Eikä aihio ollut edes huono. Itte en olisi tohon pystynyt tässä elämässä. Quote
Tanhis Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 (edited) Niin miten tuo takakaaren etupuoli olisi pitänyt korjata. Tai miten Tanhis ja Ketsa olisi sen korjannut? Sanokaa nyt niin osaan omaani sen tehdä oikein. Sitten siinä on semmoinen ero kun itse tekee itselleen jotain uniikkia, eikä laske tunteja. Ja sitten on ne joilla on rajallinen määrä vapaa-aikaa ja pari muuta juttua elämässään, niin joskus on ihan kiva vähän tehdä valmistakin. Sitten jos työstä joutuu maksamaan roposia jollekin, niin silloin on kiva kun tulee valmistakin. Tossa seurasin yhtä sadan pisteen entisöintiä, niin siinä meni pelkkiin peltitöihin toista tuhatta tuntia. Eikä aihio ollut edes huono. Itte en olisi tohon pystynyt tässä elämässä. En missään vaiheessa ole kommentoinut takakaaren etuosaan kun se näyttää olevan siinä niinkuin pitääkin. Mutta jos rakentaa kallista projektia niin ei nyt olisi kauhean vaikea eikä edes aikaa vievä homma laittaa noiden kahden ratsupaikan näkösen paikan tilalle sellainen korjauspala kuin siihen kuuluu. Varsinkin kun paikka on helposti nähtävissä takapenkin ylös nostamalla. Ja näköjään kuvakin oli poistunut. Edited March 1, 2014 by Tanhis Quote
Janne Välilä Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 (edited) Vittuilkaa nyt ihmeessä lisää niin ei tarvi lukea enää lainkaan näitä projektikertomuksia! Jos joku pistää jokaisen kuvan projektistaan niin heti vittuillaan, toisten kuvista näkee et meikkaus ym. jo tehtynä ennen julkaisemista & luonnossa paljastuu viimeistään totuus näistä virheettömistä "värkeistä"... Tämäkin projekti on oikeesti kiinnostava seurattava toisin kun monet tän palstan alku-innostuksen jälkeen hiljentyneet nippelien kiilloitus-projektit. Omat projektini kuuluu kans näihin hiipuneisiin / ei vaan valmistu projekteihin mutten silti vittuile näille "väärin" rakentajillekkaan. Kevään odotusta kaikille, katotaan taas kesällä kenen kalusto liikkuu, kenen valmistuu... Edited March 1, 2014 by Janne Välilä Quote
-Alex- Posted March 1, 2014 Author Posted March 1, 2014 (edited) MAT:n galleriota on kiva kattoa, ja haaveilla sellaisesta lopputuloksesta, mutta 7000 tuntia käytetty esim. ferrarin kunnostamiseen ammattitaidolla. Siitä laskemaan hintaa työlle... http://www.mat.fi/n_index.php?nav=gallery&gallery=13 Edited March 1, 2014 by -Alex- Quote
Guest a-p Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 Tota vittuilua täältä lukeneena omakin projekti etenee vaan tallin pimeydessä kuvia oon kyl ottanut omaksi huviksi. Elokuun alussa aloittaessani ajattelin laittaa muidenkin ihmeteltäväks. Tsemppiä kaikille jotka laittaa tekstiä ja kuvia omista projekteista. Quote
Ketsa Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 Tuskinpa täällä kukaan Alexin autosta vittuilee. Odotukset tätä autoa kohtaan ovat vain nousseet korkealle ja moni haluaisi nähdä suomivalmisteisen tyylipuhtaan aidon Germanlookerin ja sillä kannustamme Alexia pitämään riman korkealla. Pontti peltitöistä on varmasti mennyt Alexille perille ja myöhemmin sitten näemme onko autossa matoton katseita kestävä sisusta, vai onko se asia josta on jouduttu tinkimään tässä projektissa. Quote
Jiibee Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 (edited) Niin miten tuo takakaaren etupuoli olisi pitänyt korjata. Tai miten Tanhis ja Ketsa olisi sen korjannut? Sanokaa nyt niin osaan omaani sen tehdä oikein. Kuten Ketsa tuossa jo mainitseekin, veikkaan että odotuksissa oli nähdä jotain tämän näköistä jälkeä: Ymmärrän myös miksi peltiseppä on käyttänyt poistetuissa kuvissa esiintynyttä näkemystä tuon nurkan korjaamisesta - se on helppo ja nopea tehdä ja ajaa asiansa = asiakkaalle edullista. Yllä olevan kuvan mukainen korjaus ottaa aikaa. Aika maksaa. Kun lasku lyödään nenän eteen, alkaa asiakkaan nikottelu siitä että "ei kai se näin kallista voi olla ja miten siihen näin kauan meni ja..." katotaan taas kesällä kenen kalusto liikkuu, kenen valmistuu... ... ja yritetään samalla pitää mielessä, että jos se kalusto ei tänä kesänä liiku tai valmistu, ei se haittaa. Itselle näitä tehdään. Parempi kerralla hyvä kuin läjä pysyviä väliaikaisratkaisuja muiden mieliksi. Edited March 1, 2014 by Jiibee Quote
Guest Kalsuto Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 (edited) Poistettu ja lähetetty yksityisviestinä. Edited March 1, 2014 by Kalsuto Quote
Lasse Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 Kiitos tää vastas kysymykseen. Jatkan ton oman pahnan räveltämistä pimeydessä. Quote
Pepe Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 Noh noh turha ottaa syttyjä asiasta puolin tai toisin. Kun projektikertomukseen tulee muilta harrastajilta vinkkejä tyyliin "minusta tuo kannattaisi tehdä paremmin", viisas harrastaja ottaa asian mietintään ja pohtii saatua palautetta. Nythän tässä on tullut hyviä pointteja esiin: - peltipaikkauksen olisi ehkä voinut tehdä paremminkin - toisaalta jos paikkauksia hiplataan viimeisen päälle, menee enemmän rahaa kun työn joutuu kuitenkin teettämään ulkopuolisella - uuden peltisepän etsiminen aiheuttaa viivästystä projektiin ja mahdollisesti kustannukset taas nousevat - vaikka projektiin on ostettu kalliita palikoita, rahaa ei ole loputtomasti Kun viisas harrastaja on pohtinut asiaa ja ottanut eri näkemykset huomioon, viisas harrastaja saattaa teettää korjauksen uudelleen tai saattaa jättää sen ennalleen. Tärkeintä että lopullinen valinta on itse tehty. Tyhmä harrastaja pillastuu kun joku kehtasi olla eri mieltä ja pyytää poistamaan koko ketjun. 1 Quote
-Alex- Posted March 1, 2014 Author Posted March 1, 2014 (edited) Olen hyvin tietoinen, että laatu maksaa, ja sitä haluankin, vaikka vähän hitaamminkin, sillä SE €€€ ei kasva edelleenkään puissa, vaikka mm. PZG:llä on sellainen käsitys, sitä kun on säästetty pitkän aikaa mm.ylitöistä ja muutaman kerran jopa lainattukin pikkasen. Vaihe kerrallaan, ei tartte olla yhdessä yössä heti valmis. Ensimmäisenä tietty koppa, sitten alusta kasaan ja sitten sisustaa ym johtosarjaa, ja vasta viimeisenä moottori toimintakuntoon. vinkkejä tyyliin "minusta tuo kannattaisi tehdä paremmin" Itse kun en ole edelleenkään peltiseppä, ainoastaan autoni kasaaja ja suunnittelija, eli suoranaisesti en voi 100% vaikuttaa jokaiseen saumaan ja korjauspeltiin, toiveita toki luonnollisesti. Tämä on kyllä hienosti tehty, mutta 75% pelleistä näyttää olevan jo valmiita korjauspeltejä: http://www.retroperformance.co.uk/wp-content/gallery/1968-1200-resto/48.jpg Kyllä projekti jatkuu, saatan jopa kertoakin täällä, mutta vanhempi työkaveri sanoi virnistäen vklopun ollessa ovella, ettei keskeneräisiä töitä kannata esitellä ;) Edited March 1, 2014 by -Alex- Quote
Pepe Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 Varmasti kaikki haluavat lukea tästä projektista myös jatkossakin - eriävien mielipiteiden takia ei kannata projektikertomuksia lopettaa Johan sä olet tehnyt/suunnitellut tähänkin asti kaiken eri lailla kuin 99% muut harrastajat :) Quote
-Alex- Posted March 1, 2014 Author Posted March 1, 2014 (edited) Kiitos positiivisesta palautteesta, pepe :) PS, mitä tietäjät sanoo johtosarjasta jossa on oikea sulakerasia? Ei sovellu välttämättä pussihousuille ;) https://www.google.fi/search?q=watson+streetworks+vw&client=firefox-a&hs=GHY&rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Rk4SU6CCIOba4AT-uoCoDg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1563&bih=750#facrc=_&imgdii=_&imgrc=V9ZYxjts2lTvKM%253A%3B_uwZaZliOylEzM%3Bhttp%253A%252F%252Fimages.thesamba.com%252Fvw%252Fgallery%252Fpix%252F750776.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.thesamba.com%252Fvw%252Fforum%252Fviewtopic.php%253Ft%253D442005%3B448%3B336 Edited March 1, 2014 by -Alex- Quote
Tanhis Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 Kiitos positiivisesta palautteesta, pepe :) PS, mitä tietäjät sanoo johtosarjasta jossa on oikea sulakerasia? Ei sovellu välttämättä pussihousuille ;) https://www.google.fi/search?q=watson+streetworks+vw&client=firefox-a&hs=GHY&rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Rk4SU6CCIOba4AT-uoCoDg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1563&bih=750#facrc=_&imgdii=_&imgrc=V9ZYxjts2lTvKM%253A%3B_uwZaZliOylEzM%3Bhttp%253A%252F%252Fimages.thesamba.com%252Fvw%252Fgallery%252Fpix%252F750776.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.thesamba.com%252Fvw%252Fforum%252Fviewtopic.php%253Ft%253D442005%3B448%3B336 Eiköhän tuollainen olisi fiksu tuohon sinun prokkikseen kun alkuperäisistä sähköistä tuskin jää muutenkaan paljoa jäljelle. Kannattaisi varmaan ostaa sellainen sarja missä olisi vähän enempi relepaikkoja ettei niitä tarvitse irtonaisiksi viritellä johonkin roikkumaan. Quote
PZQ Posted March 2, 2014 Posted March 2, 2014 (edited) Älä nyt hyvä mies pillastu, jos sait arvostelua ulkopuolisella teettämästäsi työstä. Harrastajalle ei ainakaan maksa yhtään enempää tehdä kunnollista jälkeä.. Miksi et sitä samaa vois vaatia ammattimieheltäkään? Ja ei kai tätä palstaa tartte lukea/tulkita kuin ähly koraania :) Loppu kevennys; :) No enpä tiedä.... ihan insinööri eli ehkäpä se on juuri siitä kiinni. -Pete- Edited March 2, 2014 by PZQ Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.