Jump to content

Sinisillä värimerkinnöillä olevat venttiilinjouset


Recommended Posts

2 hours ago, Urbantoy said:

Lupaatko, et kummiskaan.. Jatkat kummiskin tätä samaa paskaa.. Et tajua lopettaa.. 
Ihme tyyppi.. 

Nopealla haulla löysin näitä juupaseipäs keskusteluita palstalta 2006 vuodelta ja varmasti ennen tätä aihetta on käsitelty vanhalla fvwa foorumilla. Eli juupaseipäs keskustelut on jo täysikäisiä ja ajelevat omilla venttiilijousillaan.

Edited by Tanhis
  • Like 2
  • Haha 6
Link to comment

Tää Hytönen (maasturi) on kyllä jännä kaveri. Olen ostellut osia aika paljonkin ja on oikeasti osaava kaveri. "Bunkkerissakin" olen käynyt joitakin kertoja. Aina on ollut mukava ja asiallinen ja on antanut hyviä neuvoja. Osiin olen ollut tyytyväinen. Yhdet siniraitaisetkin taitaa olla jossain, mutta tämänkaltaisten ketjujen takia en taida uskaltaa niitä mihinkään asentaa. (Eli ketjun aloitukseen vastaus: yksi sarja on myynnissä jos löydän). 

 

Netissä sen sijaan hänen kannattaisi riehua mieluummin vaikka jossain postimerkkeilypalstoilla (jos on pakko netissä riehua), eikä yrityksensä kohderyhmien palstoilla.

 

Tässäkin ketjussa tulee ilmi, että hänellä on ollut tyytyväisiä asiakkaita, jotka ovat käyttäneet ja  suositelleet hänen puljua ja sittemmin lopettaneet sen / kääntäneet sanoman yritystä vastaan Hytösen  nettikirjoittelun/viestien takia. 

Edited by pas2
Kirotusvihe, muokkaus
  • Like 10
Link to comment
On 3/9/2024 at 8:36 PM, pas2 said:

Tää Hytönen (maasturi) on kyllä jännä kaveri. Olen ostellut osia aika paljonkin ja on oikeasti osaava kaveri. "Bunkkerissakin" olen käynyt joitakin kertoja. Aina on ollut mukava ja asiallinen ja on antanut hyviä neuvoja. Osiin olen ollut tyytyväinen. Yhdet siniraitaisetkin taitaa olla jossain, mutta tämänkaltaisten ketjujen takia en taida uskaltaa niitä mihinkään asentaa. (Eli ketjun aloitukseen vastaus: yksi sarja on myynnissä jos löydän). 

 

Netissä sen sijaan hänen kannattaisi riehua mieluummin vaikka jossain postimerkkeilypalstoilla (jos on pakko netissä riehua), eikä yrityksensä kohderyhmien palstoilla.

 

Tässäkin ketjussa tulee ilmi, että hänellä on ollut tyytyväisiä asiakkaita, jotka ovat käyttäneet ja  suositelleet hänen puljua ja sittemmin lopettaneet sen / kääntäneet sanoman yritystä vastaan Hytösen  nettikirjoittelun/viestien takia. 

Nykyinen käytäntö näyttää olevan että nimimerkin lisäksi täällä saadaan käyttää virallisia nimiä joistakin henkilöistä ja joistakin ei ... mutta koska tunnen pas2:n niin vastaan kirjoitukseen. Minua ja monia muitakin kiinnostaisi tietää  häneltä miten ja missä nimimerkki maasturi on riehunut tässä keskusteluketjussa joka on aloitettu kysymyksellä : millaisia kokemuksia on sinisillä värimerkeillä olevista venttiilinjousista ja saako niitä lisää ( se tarkoittaa että saako niitä kokemuksia lisää ? ) perusteluna on se että "Aatos Happonen" ja nykyisin "Kalevi Räsänen" joita kukaan Jokkis ja Volkkariharrastaja ei tunne on jo vuosikymmeniä mustamaalannut kyseistä tuotetta ja niiden myyjiä täysin perusteettomasti ja valehdellut niistä.   Edelleen ihmetyttää se että Volkkaripalstan ylläpitäjät ovat sen jatkuvasti hyväksyneet. Kirjoittamatta kenenkään nimitietoja näkyviin niin voidaan todeta että näiden herjaus ja mustamaalaus kirjoitusten kirjoittajat ja peukuttajat ( yli 10 henkilöä ) jotka ovat todenneet että eivät halua suositella tiettyä yritystä vaan edistävät kaikella mahdollisella tavalla että voisivat saada vahingoitettua sitä  ja sen toimintaa julkisesti kaikella mahdollisella tavalla. Toisaalta voidaan ajatella että nämä eivät ole ko:n yrityksen asiakkaitakaan jolloin julkisella boikotoinnilla ei ole mitään merkitystä. Kuulemma paras asiantuntija on hän joka ei käytä sen yrityksen palveluita...............  Loppulausumana voisin todeta että voisitko pas2 laittaa näkyviin ne tässä ketjussa olevat kirjoitukseni joissa olen riehunut ? Samalla voisit laittaa näkyviin myös ne "Urbantoyn" ja muutaman muun härskimmät törky kirjoitukset joita he ovat kirjoitelleet "maasturista" .  --- Ps. sinisillä värimerkeillä sinulla oleville v.jousille löytyy heti ostajia joten niistä pääsee helposti eroon jos itselläsi ei ole niille käyttöä. 

Link to comment
On 3/13/2024 at 3:46 PM, Maasturi said:

Nykyinen käytäntö näyttää olevan että nimimerkin lisäksi täällä saadaan käyttää virallisia nimiä joistakin henkilöistä ja joistakin ei ... mutta koska tunnen pas2:n niin vastaan kirjoitukseen. Minua ja monia muitakin kiinnostaisi tietää  häneltä miten ja missä nimimerkki maasturi on riehunut tässä keskusteluketjussa joka on aloitettu kysymyksellä : millaisia kokemuksia on sinisillä värimerkeillä olevista venttiilinjousista ja saako niitä lisää ( se tarkoittaa että saako niitä kokemuksia lisää ? ) perusteluna on se että "Aatos Happonen" ja nykyisin "Kalevi Räsänen" joita kukaan Jokkis ja Volkkariharrastaja ei tunne on jo vuosikymmeniä mustamaalannut kyseistä tuotetta ja niiden myyjiä täysin perusteettomasti ja valehdellut niistä.   Edelleen ihmetyttää se että Volkkaripalstan ylläpitäjät ovat sen jatkuvasti hyväksyneet. Kirjoittamatta kenenkään nimitietoja näkyviin niin voidaan todeta että näiden herjaus ja mustamaalaus kirjoitusten kirjoittajat ja peukuttajat ( yli 10 henkilöä ) jotka ovat todenneet että eivät halua suositella tiettyä yritystä vaan edistävät kaikella mahdollisella tavalla että voisivat saada vahingoitettua sitä  ja sen toimintaa julkisesti kaikella mahdollisella tavalla. Toisaalta voidaan ajatella että nämä eivät ole ko:n yrityksen asiakkaitakaan jolloin julkisella boikotoinnilla ei ole mitään merkitystä. Kuulemma paras asiantuntija on hän joka ei käytä sen yrityksen palveluita...............  Loppulausumana voisin todeta että voisitko pas2 laittaa näkyviin ne tässä ketjussa olevat kirjoitukseni joissa olen riehunut ? Samalla voisit laittaa näkyviin myös ne "Urbantoyn" ja muutaman muun härskimmät törky kirjoitukset joita he ovat kirjoitelleet "maasturista" .  --- Ps. sinisillä värimerkeillä sinulla oleville v.jousille löytyy heti ostajia joten niistä pääsee helposti eroon jos itselläsi ei ole niille käyttöä. 

Terve vuan pas2 ......laitahan perustelut näkyviin niin katsellaan niitä

Link to comment
9 hours ago, pas2 said:

Kaksi perustelua on tuossa yllä ja ihan vaikka tällaisen ketjun aloittaminen.

Terve vuan....Kiitos pas2 kommentista mutta valitettavasti vastauksessasi ei ollut minkäänlaista perustelua eikä minkäänlaista vastausta joten sillä ei ole mitään arvoa. Voisikohan kuitenkin ne riehujat olla esim. "Aatos Happonen" Kalevi Räsänen" ja "Urbantoy" ja "Marko" , "tipi" ym. heidän apupojat jotka ovat tulleet sotkemaan asiallista aloituskirjoitusta jossa pyydettiin lisää kokemuksia kyseisista v.jousista. Ehkä huomaat  kun alat lukemaan tätä ketjua alusta alkaen ketkä ovat tässä riehuneet ?... mutta yritä uudelleen ... kyllä se totuus vielä sieltä löytyy.

Link to comment

Taisit itse aloittaa riehumisen kun kommentit ei olleet mieluisia. Etkä vieläkään ole vastannut asialliseen kysymykseen missä kysyttiin mitattua dataa ko tuotteesta. Taidat puhua paskaa kaikenmaailman mittauksista koska et pysty niitä julkistamaan.  Myyjän luulisi tietävän mitä myy kun kyseessä on kuitenkin melko kriittinen osa moottorissa. 

  • Like 3
Link to comment
Posted (edited)
4 hours ago, Marko said:

Taisit itse aloittaa riehumisen kun kommentit ei olleet mieluisia. Etkä vieläkään ole vastannut asialliseen kysymykseen missä kysyttiin mitattua dataa ko tuotteesta. Taidat puhua paskaa kaikenmaailman mittauksista koska et pysty niitä julkistamaan.  Myyjän luulisi tietävän mitä myy kun kyseessä on kuitenkin melko kriittinen osa moottorissa. 

Terve vuan, kyllä ne riehumiset ovat aiheuttaneet muut kuin minä, mielestäni "tipin" , "Urbantoyn" , Markon sekä sen jälkeen apupoikien kommentit eivät ole kenellekkään muille mieluisia kuin heille itselleen, muille lukijoille ne eivät ole mieluisia koska niissä ei ole vastattu esitettyyn kysymykseen... Olen ilmoittanut että odotan aircooled.finlandin Mikkelissä teetättämiä ( puolueettomia ? ) testejä...ei ole pyynnöistä huolimatta täällä niitä näkynyt jotta pääsi vertailemaan niitä keskenään. Ns. kylmätestit ovat vain suuntaa antavia sillä todelliset tulokset saadaan vasta kun kriittisiä v.jousia on käytetty jonkin aikaa moottorissa. Auto Bildin testit ovat sellaisia testejä joiden perusteella katsotaan auton osien kestävyys eikä oteta uutta osaa irti autosta ja katsellaan silmämääräisesti mitä osa mahdollisesti tulee kestämään....Sellaisia testejä ac.f ei ole teettänyt. Täällä on esitetty niitä esim. Miitrin ja " arvuuttajan " ym.  toimesta. Kyseessähän on sellainen sana kuin jälkimarkkinointi jonka tarkoitus on saada todellisia kokemuksia eikä mustamaalaamisia.... Edelleenkin on outoa että "Happosen" ja "Räsäsen" ym. käytössä olleita v.jousia ei ole niiden myyjät saaneet koskaan nähtäväksi.... joten tullaan siihen tulokseen että heidän väitökset ovat keksittyjä ja niiden tarkoitus on vain ja ainoastaan mustamaalata sekä herjata kyseisiä v.jousia myyneitä yrityksiä. Volkkaripalstan ylläpito on myötävaikuttanut ja antanut mahdollisuuden jo vuosikausia näiden perättömien juttujen levittämisen tällä sivustolla.

Edited by Maasturi
Link to comment
7 hours ago, Maasturi said:

Edelleenkin on outoa että "Happosen" ja "Räsäsen" ym. käytössä olleita v.jousia ei ole niiden myyjät saaneet koskaan nähtäväksi.... joten tullaan siihen tulokseen että heidän väitökset ovat keksittyjä ja niiden tarkoitus on vain ja ainoastaan mustamaalata sekä herjata kyseisiä v.jousia myyneitä yrityksiä. Volkkaripalstan ylläpito on myötävaikuttanut ja antanut mahdollisuuden jo vuosikausia näiden perättömien juttujen levittämisen tällä sivustolla.


Volkkaripalstalla on tuhansia käyttäjiä. Minä en henkilökohtaisesti tunne niistä edes yhtä prosenttia. Lähtökohtaisesti kaikilla käyttäjillä on sananvapauden rajoissa mahdollisuus jakaa kokemuksiaan käyttämistään tuotteista. Meillä ei ole mitään mahdollisuutta lähteä tarkistamaan sellaisen väitteen oikeellisuutta jossa sinä väität että jotain käyttäjää ei oikeasti ole olemassa. Toistaiseksi mitään konkreettisia todisteita tästä et ole esittänyt.

Sen sijaan nimimerkki Maasturi on kirjoittanut Happosen ja Räsäsen kirjoittavan samasta ip-osoitteesta. Tällaisen väitteen minä pystyn tarkistamaan ja olenkin tarkastunut, ei pitänyt paikkaansa. Siinä olet siis aivan oikeassa että Volkkaripalstan ylläpito antaa mahdollisuuden tällaisten perättömien juttujen levittämiseen 👍

  • Like 7
  • Haha 1
Link to comment
16 hours ago, Maasturi said:

Terve vuan, kyllä ne riehumiset ovat aiheuttaneet muut kuin minä, mielestäni "tipin" , "Urbantoyn" , Markon sekä sen jälkeen apupoikien kommentit eivät ole kenellekkään muille mieluisia kuin heille itselleen, muille lukijoille ne eivät ole mieluisia koska niissä ei ole vastattu esitettyyn kysymykseen... Olen ilmoittanut että odotan aircooled.finlandin Mikkelissä teetättämiä ( puolueettomia ? ) testejä...ei ole pyynnöistä huolimatta täällä niitä näkynyt jotta pääsi vertailemaan niitä keskenään. Ns. kylmätestit ovat vain suuntaa antavia sillä todelliset tulokset saadaan vasta kun kriittisiä v.jousia on käytetty jonkin aikaa moottorissa. Auto Bildin testit ovat sellaisia testejä joiden perusteella katsotaan auton osien kestävyys eikä oteta uutta osaa irti autosta ja katsellaan silmämääräisesti mitä osa mahdollisesti tulee kestämään....Sellaisia testejä ac.f ei ole teettänyt. Täällä on esitetty niitä esim. Miitrin ja " arvuuttajan " ym.  toimesta. Kyseessähän on sellainen sana kuin jälkimarkkinointi jonka tarkoitus on saada todellisia kokemuksia eikä mustamaalaamisia.... Edelleenkin on outoa että "Happosen" ja "Räsäsen" ym. käytössä olleita v.jousia ei ole niiden myyjät saaneet koskaan nähtäväksi.... joten tullaan siihen tulokseen että heidän väitökset ovat keksittyjä ja niiden tarkoitus on vain ja ainoastaan mustamaalata sekä herjata kyseisiä v.jousia myyneitä yrityksiä. Volkkaripalstan ylläpito on myötävaikuttanut ja antanut mahdollisuuden jo vuosikausia näiden perättömien juttujen levittämisen tällä sivustolla.

Me emme myyneet kyseisiä jousia joten meidän testitulosten julkistaminen ei palvele ketään. Sen sijaan kaikista muista meidän myymistä jousista asiakas toki sai tiedot niin halutessaan. Sinä kun niitä jousia myyt niin vähintä mitä voit tehdä on esittää faktat tuotteesta jota myyt. Muussa tapauksessa juttusi ovat ihan hölynpölyä kuten yleensäkin. 

  • Like 1
Link to comment
54 minutes ago, Marko said:

Me emme myyneet kyseisiä jousia joten meidän testitulosten julkistaminen ei palvele ketään. Sen sijaan kaikista muista meidän myymistä jousista asiakas toki sai tiedot niin halutessaan. Sinä kun niitä jousia myyt niin vähintä mitä voit tehdä on esittää faktat tuotteesta jota myyt. Muussa tapauksessa juttusi ovat ihan hölynpölyä kuten yleensäkin. 

Miksi niitä edes entisen yrityksen entisten omistajien puolesta julkaisemaan, vaikka tulos olisi mitä tahansa niin se on kuitenkin väärin mitattu ja muut jouset mitkä mitattu vastaavalla tavalla on huonoja vaikka testi toisin osoittaisikin.

Link to comment
21 hours ago, Maasturi said:

Volkkaripalstan ylläpito on myötävaikuttanut ja antanut mahdollisuuden jo vuosikausia näiden perättömien juttujen levittämisen tällä sivustolla.

Heh. 

Link to comment
On 3/19/2024 at 5:59 AM, Marko said:

Me emme myyneet kyseisiä jousia joten meidän testitulosten julkistaminen ei palvele ketään. Sen sijaan kaikista muista meidän myymistä jousista asiakas toki sai tiedot niin halutessaan. Sinä kun niitä jousia myyt niin vähintä mitä voit tehdä on esittää faktat tuotteesta jota myyt. Muussa tapauksessa juttusi ovat ihan hölynpölyä kuten yleensäkin. 

Saan tarvittaessa mittaustulokset Mikkelin seudulta mutta "kylmämittaukset" ovat vain sitä varten että käyttäjä voi valita tarpeeseensa sopivat v.jouset.... Eihän 140 kg. tuplajousia laiteta VW Kuplan vakiomoottoriin, ko:t v.jouset on tarkoitettu viritettyihin moottoreihin joihin ne mittojen mukaan sopivat. Kuten asiantuntijat, joilla on omakohtaista kokemusta, esim. Miitri ja arvuuttaja ovat todenneet että ne sopivat myös moneen muuhun moottoriin. Oletan että Marko ei ole itse kovin paljon viritellyt Kuplan moottoreita ja tutkinut niiden rakenteita niin hyvä ohje onkin se että moottorin osien laatu tulee vasta esiin kun ne ovat olleet käytössä tietyn aikaa. Auto Bild lehti tekee autojen kestotestejä joiden perusteella katsotaan miten osat muuttuvat esim. 100000 km. ajon jälkeen joten näissä v.jousissakin kannattaa kiinnittää huomio siihen miten ne säilyttävät ominaisuutensa uusiin verrattuna. Sinisillä värimerkeillä merkityt v.jouset ovat menestyneet erinomaisesti sellaisissa testeissä.

Link to comment
52 minutes ago, Maasturi said:

100000 km. ajon jälkeen joten näissä v.jousissakin kannattaa kiinnittää huomio siihen miten ne säilyttävät ominaisuutensa uusiin verrattuna. Sinisillä värimerkeillä merkityt v.jouset ovat menestyneet erinomaisesti sellaisissa testeissä.

Pikkusen epäilen että näille siniraidoille on tehty 100000km testiä.. Iskikö taas satusetä kehiin bunkkerista.. 
Jos niin väität niin missä tulokset mitkä voit esittää.. Ei missään.. Satuja taas

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
On 3/20/2024 at 2:54 PM, Urbantoy said:

Pikkusen epäilen että näille siniraidoille on tehty 100000km testiä.. Iskikö taas satusetä kehiin bunkkerista.. 
Jos niin väität niin missä tulokset mitkä voit esittää.. Ei missään.. Satuja taas

Urbantoyn kannattaa lukea kirjoitus tarkemmin, 100000 km. on Auto Bildin testi, ei minun tekemä eikä siinä ole testattu ko:a v.jousia.

Link to comment
2 hours ago, Maasturi said:

Sinisillä värimerkeillä merkityt v.jouset ovat menestyneet erinomaisesti sellaisissa testeissä.

Pitäskö sinun Juha oikeasti opetella tajuamaan mitä kirjoitat.. Sinähän suoraan viittaat 100000km testiin.. Vai mihin testiin viittaat, pari kierrosta jokkisrataa ja poks?
Vai miten tämän tulkitset.. et tietenkään taaskaan ole satuja kertonut

"Auto Bild lehti tekee autojen kestotestejä joiden perusteella katsotaan miten osat muuttuvat esim. 100000 km. ajon jälkeen joten näissä v.jousissakin kannattaa kiinnittää huomio siihen miten ne säilyttävät ominaisuutensa uusiin verrattuna. Sinisillä värimerkeillä merkityt v.jouset ovat menestyneet erinomaisesti sellaisissa testeissä."

Edited by Urbantoy
  • Like 2
Link to comment
Posted (edited)
15 hours ago, peruskallio said:

Oli tarkoitus olla tähän sekaantumatta, mutta algoritmi päätti toisin. TikoTok toi videon jossa sinisillä värimerkinnöillä olevia jousia testataan😄 Taitavat olla väsähtäneitä, tosin lontoota en kovin hyvin puhu enkä jousipaineista muutenkaan mitään ymmärrä.

 

https://vm.tiktok.com/ZGe5ojxYD/
 

 

Kyseisessä videossa E I  .  O L E samanlaiset v.jouset joista aloituskirjoituksessa on kyse. Katsokaa sellaista v.jousta ja toteatte että videolla olevat on täysin erilaisia. Kuten olen jo aiemmin kirjoittanut niin kylmämittaukset tehdään uusille v.jousille vain sen vuoksi että voidaan valita sopivat v.jouset siihen tarkoitukseen mihin ne halutaan. Tärkeämpää on todeta millaiset mittaustulokset saadaan sen jälkeen kun v.jousia on käytetty riittävä aika.  Jos otamme kohteeksi VW Kuplan moottorin joka on ollut käyttämättömänä esim. 1 vuoden ilman että kampiakselia on pyöräytetty ( silloin osa v-jousista on lähes kasaan painuneena ja osa asennusmitassa ), sieltä ne erot sitten löytyvät.... Lukekaa esim. Miitrin kirjoitus ja tehkää sen jälkeen johtopäätökset....

Edited by Maasturi
Link to comment
Just now, Maasturi said:

Kyseisessä videossa E I  .  O L E samanlaiset v.jouset joista aloituskirjoituksessa on kyse. Katsokaa sellaista v.jousta ja toteatte että videolla olevat on täysin erilaisia..... Kuten olen jo aiemmin kirjoittanut niin kylmämittaukset tehdään uusille v.jousille vain sen vuoksi että voidaan valita sopivat v.jouset siihen tarkoitukseen mihin ne halutaan. Tärkeämpää on todeta millaiset mittaustulokset saadaan sen jälkeen kun v.jousia on käytetty riittävä aika.  Jos otamme kohteeksi VW Kuplan moottorin joka on ollut käyttämättömänä esim. 1 vuoden ilman että kampiakselia on pyöräytetty ( silloin osa v-jousista on lähes kasaan painuneena ja osa asennusmitassa ), sieltä ne erot sitten löytyvät.... Lukekaa esim. Miitrin kirjoitus ja tehkää sen jälkeen johtopäätökset....

 

Link to comment
On 3/20/2024 at 3:40 PM, Urbantoy said:

"Auto Bild lehti tekee autojen kestotestejä joiden perusteella katsotaan miten osat muuttuvat esim. 100000 km. ajon jälkeen joten näissä v.jousissakin kannattaa kiinnittää huomio siihen miten ne säilyttävät ominaisuutensa uusiin verrattuna. Sinisillä värimerkeillä merkityt v.jouset ovat menestyneet erinomaisesti sellaisissa testeissä."

Mites nämä tulokset, mistä niistä löytyy tiedot? Vai onko taas satuja kerrottu..  Auto Bild julkaisee testinsä, mutta Maasturin testit menee siihen "Esson baarin puheisiin ja jänkätään maailman hamaan tappiin asti" 
Eli jos ne nyt on niin vitun hyvät niin miks et mitään faktadataa julkaise.. Tietysti huono julkaista mitään jos se on Esson baarin jänkkäystä tyyliin "mulla on isompi ku sulla"
Loppus tämäkin jonninjoutava topik ja painus unholaan.. Mutta se ei taidakkaan olla Maasturin tarkoitus..

Edited by Urbantoy
Link to comment

Minä en tiedä venttiilinjousista juuri mitään, mutta kaupankäynnistä, asiakaspalvelusta ja markkinoinnista paljonkin. Tämän ketjun perusteella herra Maasturi voisi toimia oikein sopivana esimerkkinä siitä miten varsinkaan yrittäjän ei ikinä kannata toimia somessa.

Haukkumalla ja arvostelemalla muita ET VOI IKINÄ VOITAA! Aivan sama onko viestissäsi pointti tai oikea asia sisällä, mutta haukkumalla muita se häviää kuin pieru saharaan. Itse yrittäjänä en toisaankaan uskaltaisi ottaa tuollaista riskiä, vaikka asia olisi kuinka tärkeä. Karmean näköistä oman oksan sahaamista.

  • Like 12
Link to comment
50 minutes ago, Tamtami said:

Minä en tiedä venttiilinjousista juuri mitään, mutta kaupankäynnistä, asiakaspalvelusta ja markkinoinnista paljonkin. Tämän ketjun perusteella herra Maasturi voisi toimia oikein sopivana esimerkkinä siitä miten varsinkaan yrittäjän ei ikinä kannata toimia somessa.

Haukkumalla ja arvostelemalla muita ET VOI IKINÄ VOITAA! Aivan sama onko viestissäsi pointti tai oikea asia sisällä, mutta haukkumalla muita se häviää kuin pieru saharaan. Itse yrittäjänä en toisaankaan uskaltaisi ottaa tuollaista riskiä, vaikka asia olisi kuinka tärkeä. Karmean näköistä oman oksan sahaamista.

Erittäin hyvä kirjoitus ja asiaa.. Mutta herra Maasturi ei tule muuttamaan tapojaan.. Tämä shöy tulee jatkumaan, koska kaikki muut on väärässä jos hänen vietereitä ei kehuta maasta taivaisiin.. Niiin se vaan on.. 
Ja tähänkin tulee varmasti Maasturilta jotain änkytystä kuten Tamtamin komenttiin, se on sata varmaa.. 

Edited by Urbantoy
  • Like 3
Link to comment
On 3/28/2024 at 8:59 PM, Tamtami said:

Minä en tiedä venttiilinjousista juuri mitään, mutta kaupankäynnistä, asiakaspalvelusta ja markkinoinnista paljonkin. Tämän ketjun perusteella herra Maasturi voisi toimia oikein sopivana esimerkkinä siitä miten varsinkaan yrittäjän ei ikinä kannata toimia somessa.

Haukkumalla ja arvostelemalla muita ET VOI IKINÄ VOITAA! Aivan sama onko viestissäsi pointti tai oikea asia sisällä, mutta haukkumalla muita se häviää kuin pieru saharaan. Itse yrittäjänä en toisaankaan uskaltaisi ottaa tuollaista riskiä, vaikka asia olisi kuinka tärkeä. Karmean näköistä oman oksan sahaamista.

Asioita tuntemattomien tekemät virheelliset toteamukset on syytä oikaista ( "Aatos Happonen" "Kalevi Räsänen", Janne Välilä, Urbantoy, Marko, Kurre, -tipi- ym. ym. ) ovat olleet malliesimerkkejä väärien ja perusteettomien tietojen levittämisestä. Ihmisille jää virheellisiä käsityksiä näistä jos niitä ei oikaista. "Tamtami" totesi itse että ei tiedä v.jousista juuri mitään joten on väärä henkilö arvioimaan tätä asiaa. Katselkaa esim. Kuluttaja lehden sisältöä.... siinä on ns.musta lista yrityksien toiminnoista, sieltä löytyy monta yritystä jotka eivät ole vastanneet Kuluttajariita lautakunnan antamiin kysymyksiin ja sieltä löytyy myös monta yritystä jotka ovat vastanneet ja antaneet selvityksiä siitä että esim. käytetyn auton ostaja on mennyt omalla luvalla korjauttamaan autoaan kysymättä auton myyjältä lupaa ja eivät ole ilmoittaneet myyjälle auton vioista. Sitten itketään ja vaaditaan tuhansien eurojen korvausta auton myyjältä. Käsitykseni mukaan ko:n v.jousien myjillä on oikeus arvostella ( se ei ole haukkumista ) näitä virheellisten tietojen ja yrityksien mustamaalauksen sekä herjaajauksien levittäjiä. Jos puhutaan haukkujista niin se joukko löytyy esim. kirjoituksen alussa mainituista henkilöistä....Olisin voinut kirjoittaa noihin mustamaalauksiin ja herjauksiin kovaakin tekstiä mutta ilmeisesti tuota n. 15 henkilön porukkaa on hermostuttanut se että olen pysynyt asialinjalla koko ajan...... Monet haluaisivat nähdä miten esim. "Tamtami" suhtautuisi jos häntä alkaisi joku nimittelemään varkaaksi - roistoksi - rattijuopoksi ym. mutta nämä nimittelijät eivät pystyisi todistamaan yhtään väitettään käräjäsalissa tai poliisikuulusteluissa.... tässä v.jousi keskustelussa  on ollut samanlainen piirre .... loka lentää mutta mitään todisteita ei ole näkynyt. Olettaisin että "Tamtami" ei katselisi tuollaista herjaamista ja yrityksensä mustamaalaamista kovin kauan vaan menisi tekemään rikosilmoituksen Poliisille ?

Link to comment

"Loka lentää, mutta mitään todisteita ei ole näkynyt"

 

Niinpä Maasturi, se loka tulee lentämään niin kauan kunnes tuot julki ne "kuuluisat" mittaustulokset niistä venttiilijousistasi.

Tästä aiheesta on sinun aika turha vääntää että sinua "mustamaalataan" tai muuta sellaista niin kauan kun et tuo niistä jousista faktaa julki...

  • Like 2
Link to comment
On 4/1/2024 at 1:37 AM, Maasturi said:

Asioita tuntemattomien tekemät virheelliset toteamukset on syytä oikaista ( "Aatos Happonen" "Kalevi Räsänen" Janne Välilä, Urbantoy, Marko, Kurre, -tipi- ym. ym. ) ovat olleet malliesimerkkejä väärien ja perusteettomien tietojen levittämisestä. Ihmisille jää virheellisiä käsityksiä näistä jos niitä ei oikaista. "Tamtami" totesi itse että ei tiedä v.jousista juuri mitään joten on väärä henkilö arvioimaan tätä asiaa. Katselkaa esim. Kuluttaja lehden sisältöä.... siinä on ns.musta lista yrityksien toiminnoista, sieltä löytyy monta yritystä jotka eivät ole vastanneet Kuluttajariita lautakunnan antamiin kysymyksiin ja sieltä löytyy myös monta yritystä jotka ovat vastanneet ja antaneet selvityksiä siitä että esim. käytetyn auton ostaja on mennyt omalla luvalla korjauttamaan autoaan kysymättä auton myyjältä lupaa ja eivät ole ilmoittaneet myyjälle auton vioista. Sitten itketään ja vaaditaan tuhansien eurojen korvausta auton myyjältä. Käsitykseni mukaan ko:n v.jousien myjillä on oikeus arvostella ( se ei ole haukkumista ) näitä virheellisten tietojen ja yrityksien mustamaalauksen sekä herjaajauksien levittäjiä. Jos puhutaan haukkujista niin se joukko löytyy esim. kirjoituksen alussa mainituista henkilöistä....Olisin voinut kirjoittaa noihin mustamaalauksiin ja herjauksiin kovaakin tekstiä mutta ilmeisesti tuota n. 15 henkilön porukkaa on hermostuttanut se että olen pysynyt asialinjalla koko ajan...... Monet haluaisivat nähdä miten esim. "Tamtami" suhtautuisi jos häntä alkaisi joku nimittelemään varkaaksi - roistoksi - rattijuopoksi ym. mutta nämä nimittelijät eivät pystyisi todistamaan yhtään väitettään käräjäsalissa tai poliisikuulusteluissa.... tässä v.jousi keskustelussa  on ollut samanlainen piirre .... loka lentää mutta mitään todisteita ei ole näkynyt. Olettaisin että "Tamtami" ei katselisi tuollaista herjaamista ja yrityksensä mustamaalaamista kovin kauan vaan menisi tekemään rikosilmoituksen Poliisille ?

Kävi taas mielessä et uskotko jo itsekkin omiin satuihisi mutta se onkin aprillipäivä!!! Kirjoituksiasi lukiessa tulee väkisin mieleen olisiko se teillä päin useamminkin kuin kerran vuodessa?

 

Hyvää juhlapäivää kuitenkin suurelle volkkarien voimamoottorigurulle jonka menestystä ei ole estänyt kuin huonot venttiilijouset & puoliksi aukeavat dellorton läpät💪

  • Haha 1
Link to comment
17 hours ago, villemil said:

"Loka lentää, mutta mitään todisteita ei ole näkynyt"

 

Niinpä Maasturi, se loka tulee lentämään niin kauan kunnes tuot julki ne "kuuluisat" mittaustulokset niistä venttiilijousistasi.

Tästä aiheesta on sinun aika turha vääntää että sinua "mustamaalataan" tai muuta sellaista niin kauan kun et tuo niistä jousista faktaa julki...

Vastaan kommenttiisi koska tiedän taustasi. ... nyt pääsemme oikeaan asiaan... voisitko kertoa millaisia mittaustuloksia  ja millaista faktaa haluat tietää ko:sta v.jousista ? Kiitos jo etukäteen vastauksestasi.

Link to comment
On 4/1/2024 at 8:36 PM, Maasturi said:

Markolla on mennyt tosi kehnosti jos tuo kirjoitukseni on ollut elämäsi paras aprillipila.

Eikö tämä ole jo säälittävää jatkaa.. Just olet maininnut edellisessä kirjoituksessasi:
"olen pysynyt asialinjalla koko ajan......"
Sun asialinja on hyvä aprillipila 1.4, muutoin se on yks iso vitsi..
Sulla ei ole mitään mittaustuloksia sun sinisistä (sängyn)vietereistä, mikä on jo paljastunut.. 
Tyhmä vaan jänkkää muusta.. 
Mutta se on selvää että sinä et lopeta, ja muut vetää typerystä vastapalloon aivan varmaan.. 
Varsinainen irvikuva yrittäjästä 2020 luvulla.. Missä ne paljon puhutut nettisivit on, missä korttimaksu mahdollisuus (kartan saa missä lähin automaatti ku koittaa kortilla maksaa) jne.. 

Link to comment
On 4/1/2024 at 8:40 PM, Urbantoy said:

Eikö tämä ole jo säälittävää jatkaa.. Just olet maininnut edellisessä kirjoituksessasi:
"olen pysynyt asialinjalla koko ajan......"
Sun asialinja on hyvä aprillipila 1.4, muutoin se on yks iso vitsi..
Sulla ei ole mitään mittaustuloksia sun sinisistä (sängyn)vietereistä, mikä on jo paljastunut.. 
Tyhmä vaan jänkkää muusta.. 
Mutta se on selvää että sinä et lopeta, ja muut vetää typerystä vastapalloon aivan varmaan.. 
Varsinainen irvikuva yrittäjästä..

Millaisia mittaustuloksia Urbantoy haluaisi ? moni muukin olisi halukas tietämään mitä haluat tietää ?

Link to comment
On 4/1/2024 at 8:43 PM, Maasturi said:

Millaisia mittaustuloksia Urbantoy haluaisi ? moni muukin olisi halukas tietämään mitä haluat tietää ?

Nytkö niitä "mittaustuloksia" Maasturi aka Keiteleen Koneen omistaja muka rupee jakamaan yks kerrallaan ketkä kritsoi tätä sun jonninjoutavaa mölinää?
VilleMi:lle luvatta jotain tuloksia jo, kato että ne ei muutu kenelle niitä lähetät.. 
 

Link to comment
On 4/1/2024 at 8:49 PM, Urbantoy said:

Nytkö niitä "mittaustuloksia" Maasturi aka Keiteleen Koneen omistaja muka rupee jakamaan yks kerrallaan ketkä kritsoi tätä sun jonninjoutavaa mölinää?
VilleMi:lle luvatta jotain tuloksia jo, kato että ne ei muutu kenelle niitä lähetät.. 
 

Nyt Urbantoy ei tainnut ymmärtää kirjoitustani... ? Kysyn sitten uudelleen ... millaisia v.jousien mittaustuloksia sinä haluat ?

Link to comment
On 4/1/2024 at 9:52 PM, Maasturi said:

Nyt Urbantoy ei tainnut ymmärtää kirjoitustani... ? Kysyn sitten uudelleen ... millaisia v.jousien mittaustuloksia sinä haluat ?

Etkö sinä nyt tajua että niitä sinisien vieterien mittaustuloksia täällä on huudeltu.. 
Ei vaan kuulu eikä näy.. Ei niitä taida olla.. Minä en ainakaan usko että niitä on edes.. 

Link to comment
On 3/20/2024 at 3:40 PM, Urbantoy said:

Sinisillä värimerkeillä merkityt v.jouset ovat menestyneet erinomaisesti sellaisissa testeissä."

Missä testeissä nämä siniset sängynvieterit on muka menestynyt? Kiinnostaa tietää..
Laita jotain referenssiä jos sulla oikeasti on.. Vai onko taas SatuSetä ollut näppäimistöllä.. 
Huvittavaa että Maasturi, Keiteleen Koneen Yrittäjä satuilee täällä ilman mitään faktaa..
Jänkkää vaan jostain vitun tuloksista.. Mitä ei ihan selvästi ole olemassa..
Oikea kunnon "yrittäjä, mä vänkään vaikka mustan valkoiseksi kuhan vaan jaksan"

Link to comment
On 4/1/2024 at 10:00 PM, Urbantoy said:

Etkö sinä nyt tajua että niitä sinisien vieterien mittaustuloksia täällä on huudeltu.. 
Ei vaan kuulu eikä näy.. Ei niitä taida olla.. Minä en ainakaan usko että niitä on edes.. 

Kysyn kolmannen kerran... millaisia ko:n v.jousien mittaustuloksia Urbantoy tarvitsee ? Voisitko ystävällisesti vastata sinulle esitettyyn kysymykseen ? Kiitos...

Link to comment
On 4/1/2024 at 10:10 PM, Maasturi said:

Kysyn kolmannen kerran... millaisia ko:n v.jousien mittaustuloksia Urbantoy tarvitsee ? Voisitko ystävällisesti vastata sinulle esitettyyn kysymykseen ? Kiitos...

Et näköjään edes osaa lukea.. Suollat tätä paskaa Maasturi, Keiteleen Koneen yrittäjä.. Siniset venttiiljouset, vai onko SatuSedällä jo unohtunut tämän keskustelun aiheen otsikko? Lukemisen ymmärtäminen on näköjään sulle vaikeaa..
Tuloksia niistä sinisistä v-jousista.. Eikä varmaan niitä tule, se on varmaa.. 
Käännät aina keskustelun johinkin muuhun.. Mutta tuloksia ei vaan kuulu.. 
Sulla ei taida olla niitä tuloksia oikeasti.. 

 

Link to comment
On 4/1/2024 at 10:10 PM, Maasturi said:

Kysyn kolmannen kerran... millaisia ko:n v.jousien mittaustuloksia Urbantoy tarvitsee ? Voisitko ystävällisesti vastata sinulle esitettyyn kysymykseen ? Kiitos...

 

Ekalla sivulla:
Kyseiset venttiilinjouset ovat 100 % minun suunnittelemia mittojen ja materiaalin osalta, valmistaja teki ne täysin ohjeideni mukaan ja lähetti sylillisen valmiita mallijousia ja pyysivät minun lausuntoa. Jousien mukana tuli 24 osainen tarkastuspöytäkirja jossa pistokokeen muodossa oli valittu muutamia tarkastettavaksi ja verrattu ovatko ne ohjearvojen sisällä. Kyllä olivat ja erittäin tasalaatuisia.

 

Eiköhän tuosta 24 sivuisesta tarkastuspöytäkirjasta saa kaiken tarvittavan selville.

 

Mulle voit kertoa vaikka koneen johon nuo kyseiset jouset on suunniteltu. 

- nokka, venttiilit, max nosto, max kierrokset, jousipaineet max nostolla.

 

 

  • Like 1
Link to comment
9 minutes ago, Kurre said:

 

Ekalla sivulla:
Kyseiset venttiilinjouset ovat 100 % minun suunnittelemia mittojen ja materiaalin osalta, valmistaja teki ne täysin ohjeideni mukaan ja lähetti sylillisen valmiita mallijousia ja pyysivät minun lausuntoa. Jousien mukana tuli 24 osainen tarkastuspöytäkirja jossa pistokokeen muodossa oli valittu muutamia tarkastettavaksi ja verrattu ovatko ne ohjearvojen sisällä. Kyllä olivat ja erittäin tasalaatuisia.

 

Eiköhän tuosta 24 sivuisesta tarkastuspöytäkirjasta saa kaiken tarvittavan selville.

 

Mulle voit kertoa vaikka koneen johon nuo kyseiset jouset on suunniteltu. 

- nokka, venttiilit, max nosto, max kierrokset, jousipaineet max nostolla.

 

 

Kurre mä en usko pätkääkään että mitään 24sivun tarkastupöytäkirjoja löytys.. 
 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...