Jump to content

Speed day?


Recommended Posts

Posted (edited)

No nyt on kyllä infoaminen kohdillaan!

Ihan vinkiksi vain, et kaikki ei ole facebookissa..

Ite ja moni muu harrastaja tosiaan facen ulottumattomissa.

Edited by portu
Lisätty viimonen lause
  • Like 1
Link to comment
1 hour ago, portu said:

No nyt on kyllä infoaminen kohdillaan!

Ihan vinkiksi vain, et kaikki ei ole facebookissa..

Naamakirja on jo niin "last season"
Nimimerkillä: "Ei ole ikinä edes ollut Naamakirjatiliä, eikä tule"

Link to comment
Posted (edited)
2 hours ago, Urbantoy said:

Naamakirja on jo niin "last season"
Nimimerkillä: "Ei ole ikinä edes ollut Naamakirjatiliä, eikä tule"

Kyseessä fvwa tapahtuma ja fvwa pää facebook sivulla ei ole tapahtumasta infoa, facebookin fvwa H²O jaoksen sivu myös tyhjä arpa. https://speedday.fi/ kertoo että tapahtuma järjestetään taas 2022. Fvwa kotisivu kertoo että tapahtumista infotaan facebookissa, samaisella sivustolla myös linkki päätapahtumiin buginfinn ja speeday joista bif päivitetty ja speeday ei. Ehkä olisi pieni kehityksen paikka tiedottamisessa.

 

Edit, jaahas fvwa h2o sivuja on kaksi facebookissa toiselta tieto löytyy.

Edited by Tanhis
Link to comment
7 hours ago, Tanhis said:

Kyseessä fvwa tapahtuma ja fvwa pää facebook sivulla ei ole tapahtumasta infoa, facebookin fvwa H²O jaoksen sivu myös tyhjä arpa. https://speedday.fi/ kertoo että tapahtuma järjestetään taas 2022. Fvwa kotisivu kertoo että tapahtumista infotaan facebookissa, samaisella sivustolla myös linkki päätapahtumiin buginfinn ja speeday joista bif päivitetty ja speeday ei. Ehkä olisi pieni kehityksen paikka tiedottamisessa.

 

Edit, jaahas fvwa h2o sivuja on kaksi facebookissa toiselta tieto löytyy.

Juurikin näin, fvwa sivulla linkki historiaan. Miksi toinen päivitetty ja toinen ei, siinäpä pohdiskeltavaa..

Link to comment

Yhdistyksellä on käsittääkseni hakusessa tiedottaja tms. Eli toimihenkilö joka hoitaisi juuri näitä kaikkia juttuja. Hallitus on siis tietoinen että parannettavaa on, valittajia on suhteelisen paljon mutta asian eteen tekeviä ei niinkään. Pestistä kiinnostuneet voinee ottaa yhteyttä esim puheenjohtajaan tai kehen tahansa hallituksen jäseneen.

  • Like 1
Link to comment

Ja jos sellaista tiedottajaa ei ole, hallituksen sekä etenkin puheenjohtajan tulisi ottaa silloin koppi tästä. He ovat niitä tehtäviin valittuja.

 

On surkeaa miten tuo tiedotus laiminlyödään vuodesta toiseen 😵‍💫

  • Like 4
Link to comment

Yhistyksellä lienee ainakin menneisyydessä ollut runsaasti jäseniä? Luulisi että jäsenkunnasta olisi löytynyt tiedotusvastaava.

 

Tästä tapahtumasta sain nyt tässä viestiketjussa ensitiedon. FWVA ei ole mulla fasessa seurannassa eikä ainakaan mikään ”vesiwessa”-ryhmä tulekaan seurantaan.

 

Yhdistys näyttää viime vuodet keskittyneen pussihousutoimintaan. Tämä Speed Day tapahtuma tarjoaa vauhtipuistossa driftingiä ja crossirataa. Eli: Ei jatkoon, ei aiheuta toimenpiteitä. Eikä myöskään paluuta yhdistyksen jäseneksi.

 

 

  • Like 1
Link to comment
2 hours ago, mikko k said:

Yhistyksellä lienee ainakin menneisyydessä ollut runsaasti jäseniä? Luulisi että jäsenkunnasta olisi löytynyt tiedotusvastaava.

Se, että on runsaasti jäseniä, ei takaa, että joku niistä olisi valmis tekemään vapaaehtoistyötä. Se ei myöskään tarkoita sitä, että 

vaikka sellainen henkilö löytyisi hommia tekemään, ei sovellu tekemään töitä muiden yhdistyksen vapaaehtoistyöntekijöiden kanssa.

"Koska aina on näin tehty, tehdään myös jatkossa." voi olla edelleenkin osasyy siihen miksei kaikki tehävää harkitsevat eivät halua ottaa hommaa hoitaakseen.

En väitä, että FVWA:n kohdalla asia olisi edelleen niin, mutta tiedän että jo yksi voimakastahtoinen henkilö saa paljon aikaan.

  • Like 1
Link to comment
15 hours ago, Tuomo Lehmikangas said:

Yhdistyksellä on käsittääkseni hakusessa tiedottaja tms. Eli toimihenkilö joka hoitaisi juuri näitä kaikkia juttuja. Hallitus on siis tietoinen että parannettavaa on, valittajia on suhteelisen paljon mutta asian eteen tekeviä ei niinkään. Pestistä kiinnostuneet voinee ottaa yhteyttä esim puheenjohtajaan tai kehen tahansa hallituksen jäseneen.

Onko tämä ollut jossain lehdessä jo ilmoituksen muodossa kun tämä ainakin oli ensimmäinen kerta kun itse aiheesta kuulin.

Link to comment
Posted (edited)

FVWAan tiedotus on ollut aina hanurista, muutenkin omanlainen "iso harrastusporukka" ja käsittääkseni "ei ihan harmoninen ollut aina"
Tiedä mikä on tilanne tällä hetkellä, mutta erikoista jos on Suomen "suurin" harrastusporukka, tiedotus on mitä on, ei keskustelupalstaa sivuilla jne.. 
Tai sitten mun pitäs varmaan liittyä naamakirjaan tai FVWA:han, kiitos ei kumpaankaan.. No en valita, oma valinta että ei liity..

Edited by Urbantoy
  • Confused 1
Link to comment
2 hours ago, Urbantoy said:

FVWAan tiedotus on ollut aina hanurista, muutenkin omanlainen "iso harrastusporukka" ja käsittääkseni "ei ihan harmoninen ollut aina"
Tiedä mikä on tilanne tällä hetkellä, mutta erikoista jos on Suomen "suurin" harrastusporukka, tiedotus on mitä on, ei keskustelupalstaa sivuilla jne.. 
Tai sitten mun pitäs varmaan liittyä naamakirjaan tai FVWA:han, kiitos ei kumpaankaan.. No en valita, oma valinta että ei liity..

 

Ei se tiedottaminen keskustelupasltaa tarvitse kunhan nyt edes joku kanava olisi kunnossa.

 

Onhan siellä fvwa sivuilla keskustelufoorumi jäsenille, mutta vähän hiljaista on.

Link to comment
On 5/4/2024 at 2:42 PM, Tanhis said:

Onko tämä ollut jossain lehdessä jo ilmoituksen muodossa kun tämä ainakin oli ensimmäinen kerta kun itse aiheesta kuulin.

 

Muistelen sellaisen ilmoituksen jossain nähneeni. Mutta itse olen tiedon silti saanut hallitukselta kun olen antanut palautetta tiedotuksen hoitamisesta.

Link to comment
Onko tämä ollut jossain lehdessä jo ilmoituksen muodossa kun tämä ainakin oli ensimmäinen kerta kun itse aiheesta kuulin.
Ei löytynyt ilmoitusta ainakaan 1/2024 yhdistyksen lehdestä. Muutenkin tapahtuman järjestäjällä pientä parannettavaa tiedotuksessa kun ei löydy tietoa että mitä autolta vaaditaan jotta pääsee radalle ajamaan. Taitaa vesimiehet olla unohtaneet että yhdistyksestä löytyy autoja joissa ei ole esimerkiksi tehdasasenteisia turvavöitä..

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
4 minutes ago, metake said:

Ei löytynyt ilmoitusta ainakaan 1/2024 yhdistyksen lehdestä. Muutenkin tapahtuman järjestäjällä pientä parannettavaa tiedotuksessa kun ei löydy tietoa että mitä autolta vaaditaan jotta pääsee radalle ajamaan. Taitaa vesimiehet olla unohtaneet että yhdistyksestä löytyy autoja joissa ei ole esimerkiksi tehdasasenteisia turvavöitä.. emoji23.png

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
 

On koko yhdistyksen sosiaalisenmedian anti nykyään 99% vesivessa touhua. 

Link to comment
27 minutes ago, Stidi said:

On koko yhdistyksen sosiaalisenmedian anti nykyään 99% vesivessa touhua. 

Ai mistä medista nyt puhutaan kun ainakin facebookin sivusto harvinaisen hiljainen.

 

34 minutes ago, metake said:

Ei löytynyt ilmoitusta ainakaan 1/2024 yhdistyksen lehdestä. Muutenkin tapahtuman järjestäjällä pientä parannettavaa tiedotuksessa kun ei löydy tietoa että mitä autolta vaaditaan jotta pääsee radalle ajamaan. Taitaa vesimiehet olla unohtaneet että yhdistyksestä löytyy autoja joissa ei ole esimerkiksi tehdasasenteisia turvavöitä.. emoji23.png

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
 

Ei tässä nyt voi muuta todeta kuin että olin jopa kiinnostunut tapahtumasta ja siksi sen kalenteriin olin laittanutkin. Mutta jää nyt kokematta kun ei mitään hajua mikä meininki siellä edes on. 

Link to comment
16 minutes ago, Tanhis said:

Ai mistä medista nyt puhutaan kun ainakin facebookin sivusto harvinaisen hiljainen.

 

Ei tässä nyt voi muuta todeta kuin että olin jopa kiinnostunut tapahtumasta ja siksi sen kalenteriin olin laittanutkin. Mutta jää nyt kokematta kun ei mitään hajua mikä meininki siellä edes on. 

Instagram 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...