tijula Posted November 12 Posted November 12 (edited) Eikös tuo ole lisäksi 1 DIN kokoinen eli vaatii Kuplan radioaukon rälläköintiä, jotta sopii paikoilleen. Löytyy näköjään myös "nuppien alle -kiinnitys". Edited November 12 by tijula Quote
Tanhis Posted November 12 Posted November 12 Juu ovat kyllä hinnan keksineet soittimelle. Tohon rahaan remppaa jo muutan orkkiksen. Quote
Kharon Posted November 12 Posted November 12 5 hours ago, -tipi- said: No ei kyllä ihan olla ytimessä hinnan suhteen. 800! .... Aitoja aikakauden Frankfurtteja saa (tai siis sai ennen koronaa) toimimattomina satasella tai reilulla ja korjaus saman verran päälle. Omani oli vain hiukan epäkunnossa niin 80e otti Pulttikanava korjaamisesta. Kiinavehkeeksi hinnassa on kovin paljon ilmaa. Quote
select Posted Monday at 03:55 PM Posted Monday at 03:55 PM https://www.nettiauto.com/volkswagen/kupla/15449509?utm_source=share-app&utm_medium=social&utm_campaign=social-ad-share 50-lukuinen Quote
Lahti411 Posted 20 hours ago Posted 20 hours ago Jenkki-mallin 412 Suomessa! Tuotu maahan jo 1975. Enpä tiennyt, että tällainenkin on tänne eksynyt. https://www.nettiauto.com/volkswagen/412/15153871 1 Quote
ovaaliheppu Posted 20 hours ago Posted 20 hours ago Mitenhän tuo jenkkimalli eroaa euromalleista (muuten ku puskurikävyt ja mahdollisesti jotku äärivalot) Suomessa jonkin verran LE malleja on tullut nähtyä, sekä 411 että 412 korisena Quote
Lahti411 Posted 20 hours ago Posted 20 hours ago (edited) 21 minutes ago, ovaaliheppu said: Mitenhän tuo jenkkimalli eroaa euromalleista (muuten ku puskurikävyt ja mahdollisesti jotku äärivalot) Suomessa jonkin verran LE malleja on tullut nähtyä, sekä 411 että 412 korisena Pitää vähän muistella, mutta isoin ero lienee se, että 4-oviset ja farkkukoriset, eli Variantit olivat käytännössä aina automaatilla ja vinyylipenkeillä -kuten tuokin yksilö. Vain 2-ovisia malleja myytiin manuaalilaatikolla Jenkeissä. Takavalot myös punaisilla vilkuilla ja tosiaan etuvilkuissa heijastimet/äärivalot sivulla. Perusmallia, eli ilman ällää, ei taidettu Jenkeissä myydä ollenkaan ja autoissa olikin takaluukussa vain merkintä 411 tai 412, eli ei E- tai L-kirjainta tai niiden yhdistelmää. Vuosimalliin 1974 D-jet muuttui L-jetiksi Jenkeissä, mutta Euroopassa nuo viimeiset 412-mallit myytiin kaasareilla varustettuna. Edited 20 hours ago by Lahti411 2 Quote
ovaaliheppu Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago https://www.tori.fi/34384424 Siittä vimosen päälle kone ja pienimmillä mahdollisilla kansilla/venttiilikoolla mitä vaan pulttijakoon käy 🤦♂️ Kuin juoksisi cooperia suu ja vasen sierain teipattuna... 3 Quote
Mäki Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago 4 hours ago, ovaaliheppu said: https://www.tori.fi/34384424 Siittä vimosen päälle kone ja pienimmillä mahdollisilla kansilla/venttiilikoolla mitä vaan pulttijakoon käy 🤦♂️ Kuin juoksisi cooperia suu ja vasen sierain teipattuna... Tuohon kun olisi laittanut 1600 1-reikäkannet, niin olisi soiva paketti. Quote
mikko k Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago Kuka laittaa näitä yksreikäkansia yhtään mihinkään.. 😳 Roskiskamaa.. Quote
ovaaliheppu Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago (edited) 3 minutes ago, mikko k said: Kuka laittaa näitä yksreikäkansia yhtään mihinkään.. 😳 Roskiskamaa.. ihan soivat kapistukset 36 heppaisessa koneessa, ei noi pikkureikäset sen kummempiin riitä. Paljonhan 1500/1600 1-reikäsiä käytetään 1600-1776cc vääntökoneissa. Kuka mistäkin tykkää Mulla toimi hienosti tollanen sonderissa aikanaan, ja siinä oli jopa 36mm tuplaweberi keskellä pätkitty 1600 1-reikäkansiin Edited 1 hour ago by ovaaliheppu Quote
Tutkija Posted 22 minutes ago Posted 22 minutes ago 1 reikäset 1600 kannet piisaa komeesti alle 100hp moottoritehohin tekemättä kannelle juurikaan mitään. Eli aika monelle harrastelijalle kyllä piisaa nekin,plussana parempi alavääntö kuin kaksireikäisessä. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.