MU Posted March 28, 2012 Author Share Posted March 28, 2012 Nyt on venttiilit koneessa säädetty ja muutenkin ollaan siinä jamassa että poistun viikoksi napapiirin pohjoispuolelle nollaamaan tilannetta. Jos ei muuten onnistu niin eiköhän Tunturihotellin tiskiltä löydy siihenkin lääkettä... Quote Link to comment
MU Posted May 26, 2012 Author Share Posted May 26, 2012 Enää ei riitä että tekee vahvistushitsaukset kytkinhaarukkaan, ne on tehtävä myös painelaakeriin! Quote Link to comment
MU Posted October 17, 2013 Author Share Posted October 17, 2013 Olisiko se jo aika laittaa Variantti talvilevolle :) Ja jotain uutta voisi kehitellä pannuhuoneen puolelle. Quote Link to comment
Jaku82 Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Tämä näyttää todella tyylikkäälle!! Olis tällainen 20v seissy tuolla tiedossa..eihä näitä kerkiä ikinä kaikkia tekee.. Quote Link to comment
MU Posted October 25, 2013 Author Share Posted October 25, 2013 Parit "myyntikuvat" viime kesältä. Quote Link to comment
MU Posted February 6, 2014 Author Share Posted February 6, 2014 Nyt pitäisi puhallinpyörän pysyä nipussa vähän korkeammillakin jengoilla. Seuraavaksi paketti tasapainoitukseen. Ja jos joku Gulf Zink Plussan käyttäjä on tuskaillut niitä litran purkkeja niin nyt löytyy myös 5 litran pönikkä, ja komea onkin! US Partsilla (maahantuoja) maksaa kuulemma yli 70€ mutta ainakin Kouvolassa (Myllykosken Osaset) myy hintaan 49e! Quote Link to comment
metake Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Ja jos joku Gulf Zink Plussan käyttäjä on tuskaillut niitä litran purkkeja niin nyt löytyy myös 5 litran pönikkä, ja komea onkin! US Partsilla (maahantuoja) maksaa kuulemma yli 70€ mutta ainakin Kouvolassa (Myllykosken Osaset) myy hintaan 49e! Aika hapokasta. South West Trade myy litran pulloissa 9 eur / litra, tosin siinä ei tule noin komeaa pönikkää mukana. Onko tuo Gulf Classic siis sama öljy kuin se Zinc Plus? Quote Link to comment
MU Posted February 6, 2014 Author Share Posted February 6, 2014 Kyllä, sama öljy. Quote Link to comment
-AP- Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Varmista Mikko vielä hihnapyörän kiinnipysyminen toisellakin tapilla, mulla petti Rallikolmosessa liitos siitä kohtaa! Quote Link to comment
MU Posted February 6, 2014 Author Share Posted February 6, 2014 Juu, tämä olikin mielessä kun pääsi kerran pultti vähän löystymään niin hakkas jo tappia väljäksi. Quote Link to comment
Jaku82 Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 . tää on kyllä niin tyylikäs!! Quote Link to comment
Tanhis Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 Juu, tämä olikin mielessä kun pääsi kerran pultti vähän löystymään niin hakkas jo tappia väljäksi. En siis taida olla yksin saman ongelman kanssa. Itse kiristelin muutamaan otteeseen tierpin matkalla ja nyt pitäisi irroittaa kone kokonaan kun ei ole mitään hajua missäpäin ykk on kun hihnapyörä heittää sen 10astetta riippuen siittä mihin sen kiristää. BTW onko kaikissa kolkeissa samankokoinen hihnapyörä? Quote Link to comment
MU Posted February 7, 2014 Author Share Posted February 7, 2014 Joo se on aika haastavaa saada riittävä momentti pulttiin koneen olessa paikoillaan. Laitan nyt tupla tapituksen hihnapyörälle ja semmoiset lukitteet että pysyy! Quote Link to comment
-AP- Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 Puhumattakaan siitä, että jos kiristää pultin 'ulkomuistista' Kuplan koneen momenttiin ... Mielestäni hihnapyörä kaikissa samankokoinen, vaikka niitä onkin 'kokoalumiinisia' ja 'rautapintaisia'. Quote Link to comment
MU Posted February 17, 2014 Author Share Posted February 17, 2014 Tuli tuossa putsailtua ja puhalleltua noita Pauterin keinuja kun huomasin että yhdessä keinussa ei ilma kulje säätöruuvin kautta keinun sisäpinnalle. Syy tähän selvisi kun käänsi säätöruuvin auki, tähän keinuun oli eksynyt ruuvi jossa ei ole ollenkaan öljyreikää tuossa kierreosuudessa. Pari kesää näillä olen nyt ajanut mutta onneksi ei ollut suurempaa kulumaa aiheuttanut. Ja nämähän olen uutena ostanut eli tehtaan jäljiltä ovat. Ajattelin samalla ajaa keinuhin tuon öljyuran kulkemaan ympäri keinun, nythän se puuttuu tuolta alapinnasta jossa on kumminkin suurempi paine. Vai onko siitä kumminkaan mitään hyötyä sillä eihän sinne mitään kummoista öljynpainetta pääse syntymään kun keinussa on päällä reiät öljyuran kohdalla? Quote Link to comment
MU Posted April 14, 2014 Author Share Posted April 14, 2014 Veglian tilalle tulossa uutta rundimittaria kun on pikkasen levotonta tuo neulan meno :) 2 Quote Link to comment
MU Posted May 6, 2014 Author Share Posted May 6, 2014 Tuo yllä oleva videohan oli viime kesältä, eli ei ole vehkeet nipussa (taaskaan) vaikka ajokausi painaa päälle. Runkokone (oisko tää EVO2) alkaa olemaan kasassa mutta kaikkea pientä puuhastelua riittää. Kolkin moottoriluukun allahan ei tunnetusti ole korkeus suunnassa liikaa tilaa josta johtuen tuplakaasareiden imusarjojen muodot ei ole sieltä virtaavimmasta päästä. Sain hitsautettua sarjoihin hieman lisää materiaalia (Kiitos Tolvana, ei männy puhki!) ja yritin saada vähän jouhevampaa kanavaa aikaiseksi. Toivottavasti ei aiheuttanut kovin suurta tehohävikkiä! Quote Link to comment
MU Posted June 8, 2014 Author Share Posted June 8, 2014 No nyt alkaa olemaan lähellä, jokohan huomenna pörähtäis. Quote Link to comment
Kemin Karavaanari Posted June 9, 2014 Share Posted June 9, 2014 Siisti ja asiallinen pannuhuone. Passaa ookata :) Quote Link to comment
MU Posted June 18, 2014 Author Share Posted June 18, 2014 Todistetusti se liikkuu taas, ja tuore leima otteessa. Tästä on hyvä lähtee Jussin viettoon. https://www.youtube.com/watch?v=gmG-1WQDhkY&feature=youtu.be Quote Link to comment
MU Posted December 15, 2015 Author Share Posted December 15, 2015 Pari kesää kurvailtu ilman suurempia murheita ja nyt kun onnistuin saamaan Variantille lämpöisen säilytyspaikan niin ehkä on paikallaan tsekata tekniikkaa hieman tarkemmin. Kivasti toimiva paketti tuo on ollut joten ei kai sille osaa ihmeempiä tehdä. Tai voishan sitä toista nokkaa ajatella.... 1 Quote Link to comment
tolvana Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Tai voishan sitä toista nokkaa ajatella.... Jajaja vähän kansia viilailla jajaja lämmönvaihtimiakin katsella jajaja...... Taas lähtee lapasesta ajatuskin.. Quote Link to comment
APO Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Sehän lähtee ku lapanen lasipöydältä :). Kivan näkönen peli muutenkin! 1 Quote Link to comment
MU Posted June 25, 2016 Author Share Posted June 25, 2016 Hyvät kyydit tarjosi taas juhannus ajelulla. 3 Quote Link to comment
sleepercooler Posted June 25, 2016 Share Posted June 25, 2016 On kyllä tyylikäs peli, enkä yhtään ihmettele jos on hyvää kyytiä ;)) Quote Link to comment
MU Posted October 31, 2016 Author Share Posted October 31, 2016 Jotain pientä piti taas keksiä niin mennään ensi kesänä sitten tuommoisilla peltikiekoilla. 3 Quote Link to comment
ARTO Posted October 31, 2016 Share Posted October 31, 2016 Vanheni peltivanteilla reilusti eli tyylikäs valinta vanhentamaan ja rumentamaan vanhaa volkkaria. Quote Link to comment
MU Posted November 1, 2016 Author Share Posted November 1, 2016 Itse olen ollut aina peltivanteiden ystävä, sopivalla värikombolla toimii monessa autossa. Ja ei ole minkäänlaista tarvetta nykyaikaistaa ulkonäköä. No makuja on monia, hyvä niin. 6 Quote Link to comment
MU Posted December 8, 2017 Author Share Posted December 8, 2017 (edited) Näin vuoden ankeimpaan aikaan ei voi kuin fiilistellä kesän kurvailuilla. http://www.youtube.com/watch?v=QUNHiN438zc Edited December 8, 2017 by MU 6 Quote Link to comment
sleepercooler Posted December 8, 2017 Share Posted December 8, 2017 Hyvä meno ja vetoo löytyy. Quote Link to comment
MU Posted May 27, 2018 Author Share Posted May 27, 2018 (edited) Tänään mailin veto Lappeenrannan kentällä mutta ei ollut kulkua ei. Viime vuonna samalla paketilla 184 ja nyt yli kymppi vähemmän. Jotenkin on herkkyys ylhäällä pois, tuntuu kuin ei saisi ainetta tarpeeksi. Ja kaiken lisäksi taisin nostaa vähän liian aikaisin. Selityksiä, selityksiä... https://www.youtube.com/watch?v=Oi-Hpdr-HIw Edited May 27, 2018 by MU Quote Link to comment
Paadre Posted May 27, 2018 Share Posted May 27, 2018 Jos niiden nuolien kohdalla piti vasta nostaa ni kyllä sä vähän ennakoit, ainakin mun mielestä. Kivasti silti tuntuu kulkeavan. :) Quote Link to comment
MU Posted May 27, 2018 Author Share Posted May 27, 2018 1 hour ago, Paadre said: Jos niiden nuolien kohdalla piti vasta nostaa ni kyllä sä vähän ennakoit, ainakin mun mielestä. Ei ollut ihan varmuutta mittauspisteestä niin nostin ennen nuolia olleen lippumiehen jälkeen. Quote Link to comment
MU Posted September 6, 2019 Author Share Posted September 6, 2019 Kuvat puhukoon puolestaan. 1 5 Quote Link to comment
DOODAH Posted September 7, 2019 Share Posted September 7, 2019 longlife huollon aika. 1 Quote Link to comment
hpa Posted September 7, 2019 Share Posted September 7, 2019 Onko diagnoosia?Kakkosen kiertokangen laakeri leikannut kiinni vai pultti katkennut?Itse palasin vakiomoottorin käyttäjäksi vastaavan vaurion jälkeen. Quote Link to comment
MU Posted September 7, 2019 Author Share Posted September 7, 2019 3 hours ago, hpa said: Onko diagnoosia?Kakkosen kiertokangen laakeri leikannut kiinni vai pultti katkennut?Itse palasin vakiomoottorin käyttäjäksi vastaavan vaurion jälkeen. Pultti poikki, tähän johtopäätökseen tultiin. Ei minkäänlaista merkkiä kiinnileikkaantumisesta. Jos järjellä ajattelisi niin vakioonhan sitä pitäsi siirtyä mutta... Kokeillaan seuraavaa ARP.n pulttien kanssa 😀 Quote Link to comment
MU Posted October 31, 2019 Author Share Posted October 31, 2019 Taas on ehjää palikkaa pöydällä. Hyvä tästä vielä tulee. 11 Quote Link to comment
MU Posted January 11, 2020 Author Share Posted January 11, 2020 Halpoja hevosvoimia vai pelkkä urbaani legenda? #rakkaudestalajiin Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.