GT78 Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Tästä tulee upee & magee & nopee! Just kuolasin kesällä yhtä samalla korilla olevaa jonka jannu kasannut itse joskus 70/80-luvun taitteessa. Very cool! Quote Link to comment
JustinCase Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Tää on nasta härveli ! ;) Mutta jostain kun löytäis Amante GT´n.... Quote Link to comment
Guest kepajake Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Tuo Amanten takana oleva olis kyllä paljon mielenkiintoisempi projekti, mutta taitais eukko tykätä siitä vielä vähemmän kuin nykyisestä. Kumpi noista? :)) Quote Link to comment
jrasi Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Ainakin pakkelia vaatisi tänäpänä hieman tuota lasikuitukoppaa enempi, jotta kehtaisi näytteille viedä. Quote Link to comment
-tipi- Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Kehikkoon laittasin putkea lisää, oviin ruksit, samoin seläntaa ja jaloille turvaksi putken etupyörän hyttiin tunkeumaa vastaan. Quote Link to comment
Jarmo Lummi Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Cromoly täysputkirunko =) ja 3cm maavara, koneen viritysastetta ylemmäs, laatikko kohilleen ja meniskö se 9 aikoja vaparina? ..... no joo realiteetit ja 10 puolelle si ;-D Quote Link to comment
Guest kepajake Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Kehikkoa täytyy tosiaan tuosta kuvasta hieman täydentää ja chromolyllä sais aika paljon kevyemmän. Ainoa miinus siinä on hinta. Tuo koppa on niin matala, että sinne ei mahdu mikään kisapenkki sisään joten katon poisto on myös suunnitelmissa. Silloin ehkä olisi kuskin ympärille hyvä tehdä myös "funny car" -häkki. Myös maavara olisi juu saatava pienemmäksi ja se ei taida onnistua järkevästi ilman laatikon nostoa. Myös vetarit olisi hyvä vaihtaa 3" lyhyempiin mutta se taas teettää muitakin töitä ja myös lisää rahanmenoa... Quote Link to comment
-AP- Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Tärkein lisäputki olisi ns. WRC-tuki eli A-pilarin yläpäästä etupääkaaren alapäähän. Hankaloittaa pirusti autoon kulkemista, mutta paras ratkaisu katon etureunan tukemiseen, tuossakin autossa kun etupääkaari tulee kovin vinoon asentoon. RPB GT on kyllä tyylikäs auto! ;-) Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Myö nostettiin koria takaa varmaan kymmenkunta senttiä, ja tehtiin jakkaralle reilunkokoinen monttu että mahdutiin kunnolla sisään urtsi -$ilver Hawkiin. Quote Link to comment
-AP- Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Jees, tissi, jees. Tuo on paremmin tehty kuin mulla oleva versio - http://www.pumppukaasu.kuvat.fi/kuvat/v ... uva044.jpg Quote Link to comment
mite^ Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Aihetta visuten. Luoto tekee kaaria. Saumalliset niinku nuo noin 350e hitsattuna, vein keskiviikkona ja hain torstaina samoihin aikoihin. Teki sitä ennen yhden volvon loppuun. Saumattaomat kaaret on +500e ja kaikki kaaret autokohtaisia eli ei tee valmiiksi malleja. Ja on asialliset. sori offtopic Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Täältä myös ääni tuolle lattia madallukselle jotta penkki mahtuu paremmin. Oman bonitoon tein sellasen 3-5cm madalluksen tai syvennyksen joka ei ollu tarpeeksi.. mutta autto huomattavasti istuma asentoon 10cm syvennyksella vois jo saada ihmeitä aikaan.. Quote Link to comment
aki Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Mitenkäs tää ahkio on visioissa tarkoitus kuorruttaa? Joku ultra-levoton flakepinta, keltaiset pleksit etuvalojen syvennysten yli, grantin flake-ratti ja samaan tyyliin verhoillut matalat kuppipenkit vai jotain ihan muuta? Quote Link to comment
GT78 Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Tätäkin on tuolla Porin jaoksen omilla sivuilla jo sivuttu :) http://vdubweb.net/keskustelu/index.php?topic=307.msg3380#msg3380 Quote Link to comment
-AP- Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Oliko tuo Bonito Euran Lasikuidun käyttämä myyntinimi? Vai oliko Bonito ihan eri auto? Tuohan on RPB GT. Quote Link to comment
Guest kepajake Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Mitenkäs tää ahkio on visioissa tarkoitus kuorruttaa? Joku ultra-levoton flakepinta, keltaiset pleksit etuvalojen syvennysten yli, grantin flake-ratti ja samaan tyyliin verhoillut matalat kuppipenkit vai jotain ihan muuta? En oo vielä päättänyt. Halvalla... kaikki irtoavat eurot taidan mieluummin sijoittaa kulkua edistämään. Quote Link to comment
Guest kepajake Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Tää olikin hyvä tieto. Mulla ei ole ollut hajuakaan mikä tuo kori on. Nyt löytyy netistä paljon paremmin matskua. Tuohan on RPB GT. Quote Link to comment
-AP- Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Joo Bonito - http://www.covin.co.uk/covinforum/viewtopic.php?t=2077 - taisi olla Euran Lasikuidun mallistossa nimeltään 'Ferrari 3' ja siinä on takasivulasi oven takana, RPB:ssä ei ole. Siis Racing Plast i Burträsk - http://en.wikipedia.org/wiki/Racing_Plast_Burtr%C3%A4sk & http://web.me.com/strom.lundqvist/RPB_G ... ommen.html - mulla oli tuollainen matalampi alkuperäisellä ruåtsalaisella korilla varustettu laite kauan sitten '80-luvun lopulla. Missä lienee TTX-196 nykyään, ei ainakaan rekisterissä enää ... Quote Link to comment
Guest kepajake Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 Täällä oli myös aika hyvin tietoa ja kuvia: http://users.burtrask.com/rpb/ Quote Link to comment
Guest kepajake Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Laitoin tänään puukkosahan soimaan ja kopasta tuli avomalli. Aika linjakas sivuprofiili mielestäni. Nyt mahtuu äijä sisään ja säästyy lexania ja maaliakin. Noista kattokourun kohoumista en oo ihan varma jättäiskö ne scoopeiksi viemään ilmaa moottorille vai vetäiskö koko perän tasaiseksi. Perä menee vielä poikki aikalailla tuosta kohtaa mistä nuo kohoumat alkaa. Se tulee muuhun koriin kiinni dzusseilla. Väliseinät edestä ja takaa sahailin myös pois. Ne korvataan alumiinipelleillä, joihin myös tulee dzus-kiinnitys. Quote Link to comment
Hermanni Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Tunkeilen, sillä makuasioista on paras vitt... väitellä. Pirun komea kusilaitu. Skuupit toimii, istuu muotoon eri hyvin. Takavalot vaihtaisin vaikka palliksen tummiin tarvikemallisiin. -Hoo Quote Link to comment
Guest Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Takavaloista puheen ollen, onkos noi jostain ässädatsunista? Quote Link to comment
0551 Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Sivuprofiili avona hämmästyttävän linjakas. Jotenkin tuli heti vanhat avo-Vetet mieleen. Täältä ääni tasaselle perälle. Noi kattokourujen kohoumat scuuppeina rumia. Quote Link to comment
Guest kepajake Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 Joo, on tuossa aika paljon samaa. Taidan laittaa tasaiseksi, on se paremman näköinen. Valot on varmaan Datsunista, mallia en tiedä. Kauniit ne ei tosiaan ole. Jo ennenkuin olin katsonut tuota Vetten perää, niin olin ajatellut vaihtaa ne ehkä pyöreisiin. Quote Link to comment
Guest Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 ...Jo ennenkuin olin katsonut tuota Vetten perää, niin olin ajatellut vaihtaa ne ehkä pyöreisiin. GT-Opel? Ei huono... Quote Link to comment
Guest Hanppa Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 Takavaloista puheen ollen, onkos noi jostain ässädatsunista? Takavalot on varmaan jostain 70-luvun japsi coupesta, Datsuni tai Toyota. Jos niistä löytyy takaa "teq" logo, niin sitten Toyotasta. Kannattaa kaupata eteenpäin jos ei itse tarvi. Quote Link to comment
rambler Posted October 23, 2011 Share Posted October 23, 2011 tommosen crownin valothan nuo... Quote Link to comment
mikan Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Mitäs tästä tuli? t. Mika Quote Link to comment
Guest kepajake Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Ei mitään Mitäs tästä tuli? t. Mika Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.