Guest Vanja-eno Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Jospa kuule ihan vaan vetäisitkin valkosella lateksimaalilla ilman maalarinteippisuojauksia, semmosella oikeen leveellä pensselillä, niin tulis tuohon autoon sopivampi ja riittävän huomiota herättävä "erilaisuus". :-D Quote Link to comment
Lasse Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Sillä fiestanpaskalla saattaa jollekulle olla enemmän merkitystä kuin jollekulle muulle jostain pahnanpierusta. Et nyt vähä suvaitsevaisuutta. Quote Link to comment
Tanhis Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 :D kiitos tästä päivänpiristyksestä kuullosti miltei siltä kun olisit vakavalla naamalla vastauksesi kirjoittanut. Quote Link to comment
Tero87 Posted October 11, 2011 Author Share Posted October 11, 2011 Kokeilumielessä eilen vetäsin konepellistä molemmilta puolilta reilun alueen paljaaksi. Toisenpuolen vedin pelkästään somalintukalla, toisen puolen kans somalintukalla mutta sit vielä hinkkasin sitä 36sella santapaperilla hetken. Ainakin eilen vielä näytti siltä että ruostuisi nopeammin ja näytti paremmalta se puoli mitä hinkkasin karkeella santapaperilla. Tällä hain vaan sitä että ei tarvisi tuhlata rahoja hiekkapuhallukseen vaan voisi vaikka kokeilla nauhahiomakoneella vetää koko auton ympäri :D No töitten jälkeen tallille katsoon onko tapahtunut edistystä. Quote Link to comment
Guest Vanja-eno Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Sillä fiestanpaskalla saattaa jollekulle olla enemmän merkitystä kuin jollekulle muulle jostain pahnanpierusta. Et nyt vähä suvaitsevaisuutta. Lisäsin viestiini siitä unohtuneen hymiön ;-) Quote Link to comment
Lasse Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Melko vakavissani olen. Volkkareiden kanssa ei voi olla vakavissaan tai menee hermot. Quote Link to comment
Tero87 Posted October 17, 2011 Author Share Posted October 17, 2011 Jes. Nyt olis viasta nakuna tallissa, lauantaina ja sunnuntaina sitä hinkkasin ja nyt kun ajattelee niin en tiedä olisinko aloittanut koko hommaa jos olisin tiennyt kuinka suuri homma siinä on. Tuli samalla nähtyä kuinka joka kaari oli paikattu pakkelilla ja pahvilaatikolla :D No mut tehty mikä tehty. Quote Link to comment
Tero87 Posted October 20, 2011 Author Share Posted October 20, 2011 Heh, tänään kävin katsastaan, ei muuta sanomista kun takakaaret pitää korjata siten ettei ole terväviä reunoja. Oli tästä "rottaamisesta" jotain hyötyäkin, kävin ottaan päästöt ennen kun menin asemalle ja korjaaja meinasi kuolla nauruun, sano että kyllä päästöt on ton auton pienin ongelma :D No mittas kuitenkin ja hyvät oli, kysyin sitten mitä tää lysti sitten maksaa ja sano ettei ota rahaa, on sen verran komee auto:D Kyllä paikallisella konttorillakin riitti ihailijoita, oli toimisto tätejä myöten kaikki katsomassa pahaa fiestaa :D Että tällästä Quote Link to comment
JaniM Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 No kuvia kuvia, vaikka fiasko onkin. Quote Link to comment
Tero87 Posted October 21, 2011 Author Share Posted October 21, 2011 Joo laitan kuvia kun kerkeen vaan ensin ottaa niitä. Perun sanani kun kirjoitin aiemmin että vanhat fiestat ei ruostu, tää oli ainakin ihan paska:D Quote Link to comment
Tero87 Posted October 24, 2011 Author Share Posted October 24, 2011 Noniin, tällänen siittä sitten tuli. Ja tiedän, onhan se aivan helvetin ruma! Näissä kuvissa viikon ruostuneena. Alustamuutosta tuli sen verran että edestä lähti 2 kierrosta jousista ja takaa yksi. On aivan helvetillinen hyppykeppi ajaa :D Samalla edestä lähti sisälokarit ja kaarimankelina käytettiin kohtuutonta voimaa ja kahta Guiden hansikasta Quote Link to comment
Roope Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 Tuo fiesta kyllä loppuu ennen kevättä... Quote Link to comment
JaniM Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 Kyllä kietämättä pyöreet muodot on pop. Yhtä aistikkaan näköinen, kuin cruisingeissa pyörinyt ruoste Lada. Auringon paisteessa kuivana vois näyttää pikkasen paremmalta, mutta ruoste on pop silti :) Ja eikun kestotestiä tekemään. Quote Link to comment
mikan Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 Puskureiden "hyvä" kunto ei oikein sovi tyyliin. Muutoinhan tuossa on ihan hyvä lähtökohta rat-lookiin. t. Mika Quote Link to comment
JM Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 Mitens jos vielä risat lisävalot keulalle? Quote Link to comment
metake Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 Tuohan on aito ähtäri, uudemman mallin takaluukulla ja takapuskurilla :D Quote Link to comment
SePi Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 Miks mä tätä kommentoin kun tollaisen kantti-kertaa-kantti mallisessa ruoste näyttää ihan oikeasti pahalta. Ehkä siksi, että nyt tohon kuuluu vääntää pakoputki sivuun ja vähän löysätä vielä pakosarjasta ruuveja ollakseen edes trash-looker Quote Link to comment
Tero87 Posted October 25, 2011 Author Share Posted October 25, 2011 Talmut on hakusessa eteen, ja sitten jos jostain löytyy niin kattotelineet. Pakoputken päänä oli jo hernesoppapurkki mutta se lähti kävelemään ensimmäisen hidaste töyssyn jälkeen. Puskureitakin katselin mutta ei oikein löydy sopivia eikä viitsi mitään suurta vaivaa nähdä että saisi sovitettua. Tää oli tällänen mukava terapia projekti välillä, hauska tehdä välillä kaikkee mitä ei ole ennen kokeillu koska työn jäljellä ei ole mitään merkitystä. Jos joku omaa mielestään jotain hyviä ideoita fiestan jatkojalostamiseksi niin niitä voi vapaasti heitellä. Quote Link to comment
Jorrma Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Mä en ymmärrä tätä höyryymistä jostain ruosteisesta Fjoordista tällä palstalla! Quote Link to comment
JaniM Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Elä nyt Jorrma suutu vaikkei ole fiasko myynnissä ilman hintaa että pääsisit tarjoamaan 500e :) Kumminkin mieles tekisi saada moinen helmi.. Täähän on vapaa palstaosio. Quote Link to comment
Lasse Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 No on se sata kertaa varmempi auto ku kupla. Viä vähemmän ainetta ja on parempi ajaa ku volkkari. Sinne mahtuu tavaraa enempi. Ah, mitä muuta autolta voi enää toivoa. No tietysti: se on foortti. Quote Link to comment
mikan Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Jos joku olis täällä kysellyt apua Passatin ruosteongelmaan, niin sille olis jo kymmenen kertaa näytetty "ulko-ovea" ja pyydetty siirtymään ffp:n puolelle. Mun puolesta tänne sopii yks ruma rieska, niin tuntuu oma autokin heti paremmalta. t. Mika Quote Link to comment
JaniM Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Ja taivaspaikka on varma voortti-kuskille :) Jes! Itekki jo kolmannella voorttilla varmistanut paikan ja kattellut kaverin volkkarin kivistä taivalta. Ollut Polo, Bora, Golf, Passat, Sharan ja mikään oikein toiminut. Sharan ja Passatti jotenkin vielä. Ja kaikki ovat hankkineet vieläpä uutena. Ei se Volkkarikaan autaaksi tee :) Mutta hyvinhän tuo rustokin kesän kuljetti. Quote Link to comment
Tero87 Posted October 25, 2011 Author Share Posted October 25, 2011 Ja taivaspaikka on varma voortti-kuskille :) Jes!Itekki jo kolmannella voorttilla varmistanut paikan Ei tuolla 3 vielä taivaspaikka varma ole mutta hyvä alku sekin, itsellä on siniovaaleita ollut jo varmaan 8 (4 sierraa, pari scorpioo, mk1 TIC orion ja nyt tää fiestan paska) Ei tästä kirouksesta enää irti pääse :D Eikä tässä ny ole kyllä mitenkään tarkoitus ylistää foorttia... Quote Link to comment
Lasse Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Ylistä toki, niin nahkahousut paskoo alleen.... Quote Link to comment
mikan Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Oli mullakin voortti, vai onko vr6-mottinen galaxy edes ford? Saako sillä respektiä? Tai sit vastaavasti mulla on kyllä ollut Saab, jossa fordin moottori. Saas nähdä mitä Pietari sitten noista tuumaa... t. Mika Quote Link to comment
-tipi- Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Sama sairaus, eri aiheuttaja. Quote Link to comment
GT78 Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Fiestahan on hieno! Ja Fordit on laatupelejä kuulemma... Miul o vuoden vanha kolopallo jossa on 33 tkm kohdalla vaihdettu turboahdin, ja 34 tkm kohdalla vaihdettiin jakopään kaikki osat (ketju). Takuu on kuulemma kaks vuotta, tarvinnee tilata uus ennen sen loppumista...ei uskalla ajaa ilman tehdastakuuta näitä. Turbo on säätöläppineen uskomattoman heppoista tekoa, huoltopäällikkö sanoi ettei "ikinä ole nähnyt näin paskaa turboa missään". Laatu kunniaan! :) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.