jocke biese Posted May 31, 2012 Posted May 31, 2012 Normi lato eteläsuomessa, häh... http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8697_n.jpg Kauhee homma mittarilukeman perusteella? Tää on seissy käytännössä 20-V tallissa mutta veikkaan että tulevaisuudessa voi olla että mittarilukema muuttu. http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 5056_n.jpg Mikäs se siellä majailee. Pienen neuvottelun ja tunnin jumpan jälkeen koko löytö saatu kärrylle. http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 7326_n.jpg Njoo, onhan näissä latolöydöissä aina ne tekemisen paikat :) http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4530_n.jpg http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9461_n.jpg http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 2909_n.jpg. Nyt nukkumaan jos pystyn. Lisää tarinaa kun ehdin tätä kaaosta tutkia lisää :) -Jocke- Quote
jori Posted June 1, 2012 Posted June 1, 2012 Voi terve mikä löytö!!! Siis onko toi nyt ihan oikeesti "lato" löyty vai löysitkö oman juniksen naapurin ladosta:D On sen verran komia peli! Quote
JaniM Posted June 1, 2012 Posted June 1, 2012 Onnittelut uudesta hankinnasta. Muistaakseni Jocken sontsa atomeina, olisiko runko jo jopa kasassa ilman kylkiä? Quote
-tipi- Posted June 1, 2012 Posted June 1, 2012 Onnittelut! Ite en olis varmaan pystyny nukkumaan, kuin korkeintaan nukahtanu aamuvarhaisella tuonne juniksen kuskinpenkille tiukka ote ratista kirvoten. Quote
XTeme Posted June 1, 2012 Posted June 1, 2012 Missä asun on tien toisella puolella lato, tarvii käydä kurkkaas siellä varoiks! On kyl uskomattoman näköinen! Eihän se edes ollut pölyinen... Quote
Guest Posted June 1, 2012 Posted June 1, 2012 Aivan mahtava löytö. Ymmärsikö myyjä pyytää markkina hinnan? Quote
Guest samperi Posted June 1, 2012 Posted June 1, 2012 National treasure on Nicolas Cagen tähdittämä seikkailuelokuva. Siinä on jänniä juttuja, hurjia tilanteita ja vissiin joku nainenkin. ...Tämä on mun mielestä paljon jännempää! Onnea löydöstä! Etsitkö systemaattisesti pitkään, vai löytyikö tsägällä? Quote
jonte Posted June 1, 2012 Posted June 1, 2012 Siis täh, miten voi olla noin hyväkuntoinen lato'löytö', omistaja ajanut juniksen syksyllä latoon talvisäilöön ja 'löydetty' nyt keväällä? Minä en ainakaan pystyisi nukkumaan tuollaisen löydettyäni :-) Quote
rockford Posted June 1, 2012 Posted June 1, 2012 Onnea löydöstä, noita ei ole enää ihan joka ladossa. Itekkin yrittänyt ladot myllätä mut tollasia ei ole tullu vastaan :) Quote
Timppa Posted June 1, 2012 Posted June 1, 2012 jotennkkiinn,, haiskahtaa että ei ole ihan "latolöytö" jotta joutunut muutakin maksamaan kuin tiu munia? mutta todella komee peli jokatapauksessa!! onnittelut ostoksesta!! Quote
Guest Jussinbussi Posted June 1, 2012 Posted June 1, 2012 Onnea löydöstä. Onko auto alkuperäinen vai jo joskus läpikäyty. Joka tapauksessa hieno on. Tuleehan tähänkin sitten 6mm maavara ja korotetut etupyöräkotelot? Quote
Lmm Posted June 1, 2012 Posted June 1, 2012 Jos tosta jonkinlaisen harrasteauton haluaa, kannattaa laittaa vielä kymmeneksi vuodeksi nurmikolle kypsymään. Quote
-Puide- Posted June 1, 2012 Posted June 1, 2012 Jos tosta jonkinlaisen harrasteauton haluaa, kannattaa laittaa vielä kymmeneksi vuodeksi nurmikolle kypsymään. Joo tuollahan voi ajella heti, se mitään harrastamista oo! =) Onnee löydöstä! -Puide- Quote
jocke biese Posted June 1, 2012 Author Posted June 1, 2012 juu, eli mulla tämä auto on ollut tiedossa noin 5 vuotta ja myyjää kiusattu tasaisin väliajoin. Totta tässä hommassa on että auto viimeksi ollut liikenteesä 1996 ja seissyt sen jälkeen parissa eri varastointipaikassa joista viimeiset n. 10 v. em. ladossa. Auto on joskus aikoinaan ehkä 70-80 luvulla saanut tällin keulaan ja sitten parsittu harrastajan toimesta taas autoksi. Edellisellä omistajalla laitos oli kerennyt olemaan vuodesta -93 mutta vain 3-vuotta ajossa jonka jälkeen varastoitu tulevia koitoksia varten. Jotain huonoakin. Kärry on maalattu joskus 80-90 luvun taitteessa ja pinta ei ihan viimesen päälle ole läheltä tarkasteltuna. Ruostetta ei oo missään jotain ihan pieniä hankautumisen jälkeen tullutta pintaruostetta lukuunottamatta jossain ovien tiiviste kohdissa lukuun ottamatta. Verhoilu on joskus teetetty uusiksi kaikkea muuta kuin alkuperäistä vastaavaksi penkkien ja ovi/sivupaneleiden osalta eli niitä metsästämään. Katsastusmies hylkäsi tänään kun oik. etujarru ja oik. käsijarru ei ollu ihan messissä, oikeesti näin vähän viime vuosina ajettu eikä ees leimaa saanu ..ttu jeesus mitä toimintaa :). Edellinen VW ajelu itsellä ollu tolla sini-valkosella Irssitetyllä Sonderilla jossa levyt joka nurkassa ja vähän vääntöä koneessa niin kyllähän tää meno aika villiltä tuntu :) heh. Saa nähä, peli tonttiin ja rookeri konttin vai mitä tässä keksitään. Toi projekti Sontsa voi kyllä olla nyt vähän vielä hitaammalla jos enään mahdollista ja Safarit ja Bergin keppi taitaa siirtyä tähän uuteen löytöön:) Katotaan mitä sille projektille sit keksitään. Muita kivoja ylläreitä: kello joka toimii, särkemätön kojetaulu ym. Quote
jocke biese Posted June 1, 2012 Author Posted June 1, 2012 Pieniä mietteitä. Mites toi 1303S irssi loota? Eikö se istunu jotenkin tohon juniksen U-kehdon päälle laikkaamatta? Jääkö kone samalle korkeudelle jos tunkkaan sinne T1 koneen niin lämpöpellit ym sopis konehuoneeseen? Toi Alexin teettämän T1 uniball takatukivarsien laisen viritelmän ku tekis T2 versiona niin ei tarttis laikkaa näyttää ni vois tulla pussihousujen kanssa vaikka Kremikseen ilman että hirttää ku orkkis palikat vois varastoida naftaliiniin. Jyri heitti heti että kolmiotukivarsilla oleva etuakseli ois rock. Anyone? Jos vaikka Wide-Five levyillä niin vielä enemmän kiinnostaa. Toi toinen Sontsa on laikattu koko konehuoneen oslata ihan out ja loota roikkuu yläkannakkeella ilman koko U-kehtoa samalla tyylillä kun pallokeulassakin. Huoltoystävällisyys oli 100% muttä tänään ei vielä raaskis tota uutta laikata ihan niin. Quote
Tanhis Posted June 1, 2012 Posted June 1, 2012 Pieniä mietteitä. Mites toi 1303S irssi loota? Eikö se istunu jotenkin tohon juniksen U-kehdon päälle laikkaamatta? Jääkö kone samalle korkeudelle jos tunkkaan sinne T1 koneen niin lämpöpellit ym sopis konehuoneeseen? Vaihdat nokkakappaleen juniksesta siihen lootaan niin pitäisi sopia. Vähän voi akseleiden ulostulojen kohdalta joutua muotoilemaan mutta muuten taitaa olla bolt on hommia. Tietty irs korvakkeet sinne täytyy arkarrella. Ja mitä kuplan koneeseen tulee niin etupysty pelti on erilainen taka pelti taisi sopia suoraan ja sivut sopii suoraan. Niin ja tietty kuplan ilmanputsari ei toimi juniksessa. Quote
jocke biese Posted June 1, 2012 Author Posted June 1, 2012 Pieniä mietteitä. Mites toi 1303S irssi loota? Eikö se istunu jotenkin tohon juniksen U-kehdon päälle laikkaamatta? Jääkö kone samalle korkeudelle jos tunkkaan sinne T1 koneen niin lämpöpellit ym sopis konehuoneeseen? Vaihdat nokkakappaleen juniksesta siihen lootaan niin pitäisi sopia. Vähän voi akseleiden ulostulojen kohdalta joutua muotoilemaan mutta muuten taitaa olla bolt on hommia. Tietty irs korvakkeet sinne täytyy arkarrella. Ja mitä kuplan koneeseen tulee niin etupysty pelti on erilainen taka pelti taisi sopia suoraan ja sivut sopii suoraan. Niin ja tietty kuplan ilmanputsari ei toimi juniksessa. No perkele niin mä muistelin. 1303 loota hakuun jollain kivalla välityksellä, niin saadaan peli tonttiin ja ajettavan tuntuseksi. Noi alennusvaihteet kuuluu Lantikoihin ja Unimogeihin. Huomenna tallille rookerin osia putsaamann:) Kuis noi sisäpanelit ja penkinverhoilut Wolfsburg vai joku muu fiksumpi? näytti panelisarja olevan joku vajaa 1000€ luokkaa ja siihen penkkien verhoilut jotain vielä lisää. Onko mitään parempia ideoita kenelläkään? Quote
jocke biese Posted June 1, 2012 Author Posted June 1, 2012 Tietty irs korvakkeet sinne täytyy arkarrella. Hmm, mitäs jos tekis uniball säädettävän ns. irs tukivarrenkin. Juu vaatii sekin korvakkeen mutta vois vähän mietiä tota jousitusgeometriaa? Quote
rockford Posted June 2, 2012 Posted June 2, 2012 Kuis noi sisäpanelit ja penkinverhoilut Wolfsburg vai joku muu fiksumpi? näytti panelisarja olevan joku vajaa 1000€ luokkaa ja siihen penkkien verhoilut jotain vielä lisää. Onko mitään parempia ideoita kenelläkään? Itellä on noi ww:n penkinverhoilut etupenkissä ja on kyllä hyvät, ei eroa orkkis-verhoiluihin. Maksaahan toi koko kasa mut varmaan saa vastinetta rahalle. Ja ainakin 1300 kuplan laatikko, juniksen etupala, palliksen muut irs-kamat yhdistelmällä kone ei noissut. Quote
vilkku Posted June 2, 2012 Posted June 2, 2012 Nyyh! Voittaahan se joku aina veikkauksessakin, mutta panoksen summaa ei tässäkään tapauksessa kerrottu! Kaikesta huolimatta onnea, hieno peli! (ei voi olla muuta kuin kateellinen) Quote
metake Posted June 3, 2012 Posted June 3, 2012 Tietty irs korvakkeet sinne täytyy arkarrella. Juniksen irssi korvat tulee (ainakin jotkut mallit) pulteilla kiinni, että ei ei ihan paha rasti ole askarrella. Quote
jocke biese Posted June 5, 2012 Author Posted June 5, 2012 Tänään kilvet kiinni ja ei kun radalle. Sain oikeen jotku viimesenpäälle EU-kilvet, täytyy tilata orkkis mustat. Fiilis aika kohallaan kun konttorilta läks ja ekaa kertaa ajeli oikeen laillisesti liikenteen seassa. Seuraavaksi safaria kiinni ja pölyä silmin :) Quote
Kemin Karavaanari Posted June 6, 2012 Posted June 6, 2012 Tänään kilvet kiinni ja ei kun radalle. Sain oikeen jotku viimesenpäälle EU-kilvet, täytyy tilata orkkis mustat. Fiilis aika kohallaan kun konttorilta läks ja ekaa kertaa ajeli oikeen laillisesti liikenteen seassa. Seuraavaksi safaria kiinni ja pölyä silmin :) Kansa vaatii lisäkuvia! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.