Urbantoy Posted October 5, 2019 Posted October 5, 2019 (edited) Nyt tahtois jo päättää mutta ku munaton ei osaa.. Puhelimet, Deet vai Fukit Valaan räpylän alle.. nyt saa huutaa valintoja, vaikka ei se mihinkää vaikuta.. Edited October 5, 2019 by Urbantoy Quote
mikko k Posted October 5, 2019 Posted October 5, 2019 Melko rumia kaikki.. Ei mitään noista jatkoon.. 🙂 1 Quote
GT78 Posted October 5, 2019 Posted October 5, 2019 Puhelimet. Deet o liika modernit ja Fuchsit kuuluu juniksee. Ugh. Quote
Urbantoy Posted October 5, 2019 Author Posted October 5, 2019 1 hour ago, mikko k said: Melko rumia kaikki.. Ei mitään noista jatkoon.. 🙂 Mikko on pingpong mies sitten ;-.).. Quote
Urbantoy Posted October 5, 2019 Author Posted October 5, 2019 (edited) 8 minutes ago, GT78 said: Puhelimet. Deet o liika modernit ja Fuchsit kuuluu juniksee. Ugh. Joo kyllä KeisariKunnassa on jo Saksan maalle oltu yhteyksissä tänään josko ne sais 2*4.5 et 2*kutoset sydämmilla Fukit toimitettua.. jo äännestyksen aikana alkoi oma mieli tajuta mitkä ne pitää olla. Replyä oottaa.. Mä oon vanhan liiton mies... Edited October 5, 2019 by Urbantoy Quote
Urbantoy Posted October 5, 2019 Author Posted October 5, 2019 (edited) Eli tämä oli turha äänestys... silmät aukee ku avaa Edited October 5, 2019 by Urbantoy Quote
JariG_ Posted October 5, 2019 Posted October 5, 2019 nuo alimman kuvan peltivanteet on komeimmat 2 Quote
mikko k Posted October 5, 2019 Posted October 5, 2019 2 hours ago, Urbantoy said: Mikko on pingpong mies sitten ;-.).. Saattaa ollakki tai olla olematta.. Mutta eihän näillä mielipiteillä pitänytkään olla mitää vaikutusta. 😉 Quote
Urbantoy Posted October 5, 2019 Author Posted October 5, 2019 15 minutes ago, mikko k said: Saattaa ollakki tai olla olematta.. Mutta eihän näillä mielipiteillä pitänytkään olla mitää vaikutusta. 😉 Ei olekkaan jos möhköllä ajaa 😉 silloi ei todellakaan 😉 Quote
Urbantoy Posted October 5, 2019 Author Posted October 5, 2019 1 hour ago, JariG_ said: nuo alimman kuvan peltivanteet on komeimmat No ku ne ei nyt ole peltivanteet.. possun varavanne, pikkusen hintavia, kaks olen saanut kerättyä.. pari vielä puuttuu.. etsinnässä.. mutta en mä kultaharkkoja ole ostamassa vaikka joku niin luulee maualimalla.. katellaan josko järkihintaan sain, epäilen.. nuo o muuten tehty turskalandiassa SCChen matkalla turussa rengasseppä ähräsi turussa yli tunnin että se mikä lie popupvararengas saatii vanteelta vidduun, oli pakko panna 145nen että ei jää matka keske ku sekin tuli kokeiltua. 1 Quote
mikko k Posted October 6, 2019 Posted October 6, 2019 10 hours ago, Urbantoy said: Ei olekkaan jos möhköllä ajaa 😉 silloi ei todellakaan 😉 Joo paskoilla mennään.. Quote
metake Posted October 6, 2019 Posted October 6, 2019 Sä unohdit noi keksivanteet listasta, löytyy 6" ja 7" tuumaa leveinä ja melko passelit ET:ltäänkin. Quote
Urbantoy Posted October 6, 2019 Author Posted October 6, 2019 Kiitti Metake vinkistä mutta mulle ei ole keksit maistunut koskaan 1 Quote
Art_Zi Posted October 6, 2019 Posted October 6, 2019 Äänestyksen perusteela puhelimet vie ja urpaani vikisee... 1 1 Quote
Urbantoy Posted October 6, 2019 Author Posted October 6, 2019 (edited) Ei Kenpeleen Keisari vikise, se tehtävä on annettu sille kauniimmalle sukupuolelle ilman mitään äänenvaimennnusta, mölisköön jos siltä tuntuu eli hyvältä Edited October 6, 2019 by Urbantoy Quote
GT78 Posted October 7, 2019 Posted October 7, 2019 Jokainen tekee makunsa mukaan. Mut tuota noin fuksien laittaminen pallikseen on sama ku laittais peltivanteet uuteen Ferrariin. Quote
Urbantoy Posted October 7, 2019 Author Posted October 7, 2019 (edited) 10 hours ago, GT78 said: Jokainen tekee makunsa mukaan. Mut tuota noin fuksien laittaminen pallikseen on sama ku laittais peltivanteet uuteen Ferrariin. Joo näistähän makuasioista on hankala kinastella, toinen tkkää äitistä ja toinen tyttärestä.. kukin maun mukaan.. Mutta en ole kyllä vielä Verraria nähnyt peltivanteilla, siis en ole jaksanu kaivella niin vanhoja malleja esille.. Edited October 7, 2019 by Urbantoy Quote
Tanhis Posted October 8, 2019 Posted October 8, 2019 11 hours ago, Urbantoy said: Joo näistähän makuasioista on hankala kinastella, toinen tkkää äitistä ja toinen tyttärestä.. kukin maun mukaan.. Mutta en ole kyllä vielä Verraria nähnyt peltivanteilla, siis en ole jaksanu kaivella niin vanhoja malleja esille.. Quote
Essi Posted October 8, 2019 Posted October 8, 2019 On 10/6/2019 at 12:08 AM, Urbantoy said: No ku ne ei nyt ole peltivanteet.. possun varavanne, pikkusen hintavia, kaks olen saanut kerättyä.. pari vielä puuttuu.. etsinnässä.. mutta en mä kultaharkkoja ole ostamassa vaikka joku niin luulee maualimalla.. katellaan josko järkihintaan sain, epäilen.. nuo o muuten tehty turskalandiassa SCChen matkalla turussa rengasseppä ähräsi turussa yli tunnin että se mikä lie popupvararengas saatii vanteelta vidduun, oli pakko panna 145nen että ei jää matka keske ku sekin tuli kokeiltua. Mulla on noita viisi kappaletta, eli periaatteessa yksi ylimääräinen, kun vararengas ei mahdu mun Kuplaan mukaan. Ei ole kultaa, kun on niin kovin kevyt, mutta mulle ison rahan olen siitäkin maksanut. Voidaan keskustella vaikka viestillä, jos on kiinnostusta. Voi vaihtuakin johonkin? Quote
Kaaleppi Posted October 8, 2019 Posted October 8, 2019 Eiks nämä olisi nätit valaan alle? Vähän erilaista 😃 2 1 Quote
mmm5mMattiH Posted October 8, 2019 Posted October 8, 2019 Ehkä nämä ois enempi Urbanin tyyliä!? 2 Quote
Urbantoy Posted October 8, 2019 Author Posted October 8, 2019 1 hour ago, mmm5mMattiH said: Ehkä nämä ois enempi Urbanin tyyliä!? No nythän tänne on tullut vaihtoehtoja, kyllä tämmösenn tulppaanikauppiaalle nuo vois sopiakin.. Quote
mmm5mMattiH Posted October 8, 2019 Posted October 8, 2019 No nythän tänne on tullut vaihtoehtoja, kyllä tämmösenn tulppaanikauppiaalle nuo vois sopiakin.. Vai "tattikauppiaalle"? Quote
Urbantoy Posted October 8, 2019 Author Posted October 8, 2019 (edited) 4 minutes ago, mmm5mMattiH said: Vai "tattikauppiaalle"? Pohjavedet niin alhaalla niin ei oikei oo tattia löytyny Tulppaania on kyllä näkynyt Edited October 8, 2019 by Urbantoy Quote
Geronimo Posted December 13, 2019 Posted December 13, 2019 Noi kukkavanteet sopii ku nyrkki silmään valaaseen 👍👊 Quote
Urbantoy Posted January 26, 2020 Author Posted January 26, 2020 (edited) 24 minutes ago, spege said: Kavoiden? En vaan tajuu... Sitähän voi sitten pohtia ja pähkäillä jos tajuais.. Tiedä vaikka tulis semmonen mukava a-haa elämys.. Mutta eihän kaikkea edes tarvi tajuta.. Edited January 26, 2020 by Urbantoy Quote
tolvana Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 Ei lehmillä oo kavioita vaan sorkat, pitäs olla sorkkien valinnan vaikeus. Quote
Recommended Posts