Jump to content

59LowLight jaloviinabrown karmann ghia


DOODAH

Recommended Posts

1 hour ago, DOODAH said:

Tänään ei hitsattu. Tsuumailtiin löytyskö tähän vanteet tallilta.

20240215_214832.jpg

Detalji Fuch ois mun valinta.. Ei kiiltävänä, muut saa pysyä hyllyssä teidän muihin projekteihin,, 

Edited by Urbantoy
Link to comment

Orggisfuksit joo istuu, monet aftermarket mallit on aivan perseen näköisiä, terävää reunaa, ihme offsetteja yms. Mulle tulee niistä mieleen pääsiäismunasormus isolla muovitimantilla 80-luvulta :D  Hittooko niitä valkkaamaan, vaihtelee viikon välein kun on mistä laittaa 💪

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
  • 1 month later...

Pääh vieläki kuskin lattia tekemättä, mutta takaloksun kanssa päästiin jo paklaileen.  Eniten töitä on pintavärin arvaamisessa. 

Sisältähän tuo on edelleen orkkis cognag, no ei sekään helpota ppg värikoodi löyty, mutta on amerikan mallia eli ei onnistu tehdä maali kaupassa. Käytiin scannaamassa hanskalokeron kansi, ei osu sekään. Pitäis olla 10cmx10cm suora kohta, ei tässä korimallissa ole suoraa kohtaa. Pintaväri voi olla lopulta ferrexin punanen jos ei muuten ala osumaan. Penkkien verhoilun keski osiin löyty kauppaneuvos Tuuran sohvista jäänyttä sinapin väristä plyyshiä, mahtaa tulla heino...

20240402_221926.jpg

20240316_133633.jpg

IMG-20240401-WA0003.jpg

  • Like 3
Link to comment

Vaihda Jere maalikauppaa, ei se pitäisi noin hankalaa olla. Mä kävin joskus skannauttamassa -65 kuplan seablue tuhkakupin että sain kakskomponentti maalia pieniin paikkamaalauksiin. Ja tuhkakupissa ei nyt paljon pintaa ole.

Link to comment
1 hour ago, Stidi said:

Vaihda Jere maalikauppaa, ei se pitäisi noin hankalaa olla. Mä kävin joskus skannauttamassa -65 kuplan seablue tuhkakupin että sain kakskomponentti maalia pieniin paikkamaalauksiin. Ja tuhkakupissa ei nyt paljon pintaa ole.

Tätä mäki vähä epäilen, et eri paikassa onnistuu. No kunhan biili on ajossa, voi hurauttaa maalikauppaan selvitteleen. Tälle kesää ei maalata tätä biiliä vielä.

  • Like 1
Link to comment
8 minutes ago, Tanhis said:

Eikös nokkapellin sisäpuoli olisi kiva ja luulisi olevan tarpeeksi suora.

9C034E58-BCD5-4093-AB39-C87C580D32F9.thumb.png.eaee928b1e8ccec6dc8ab7090afcfad1.pngHuono kuva, mutta on sisäpuolelta vedetty koko touhu kotelosuojalla entisen hitsarin toimesta.

Link to comment

Kantsii koettaa pyyhkäistä pölttoöljyllä tai tinnerillä jos saisi sellaisen läikän aikaiseksi mistä pystyisi mittaamaan. Läpikiiltoväri kuitenkin kysymyksessä niin pikku pinnan hinkkaaminen ei vaikuta tulokseen.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...