Jump to content

Halpa uusi tai vähän käytetty käärmeenpesä?


Recommended Posts

Onko havaintoa, mikä putiikki (pieni toimija, ei kk) möi hyvinkin edullisia pakosarjoja jokkikseen. Olisi nyt pikkuhiljaa tarve sellaiselle. En löydä enää. Kuvissa näytti laadukkailta. 

 

Miksi sellainen? Muokkaukseen menee enivei kun ei noi kuplan sarjat sovi suoraan junikseen enkä viitsi tonnia maksaa junan sarjasta. Ja olen huomannut, että joka leveyksiselle koneelle pitää olla oma sarja. Sisämitta 38mm (eli ulko 41?)

 

Tietty jos jollain on Porin nurkilla halpa käärmeenpesä ~ niin jeejee. 

Edited by pas2
Sisähalkaisija 38mm
Link to comment

Fasessa just parin päivän sisällä joku kauppas edullisia pakosarjoja volsuun parissakin eri ryhmässä. Mieleen ei tarkemmin jäänyt, mutta olisko valmistaja ollut RR-jotain? Ja oli varmaankin 38mm putkesta.

Link to comment
3 hours ago, mikko k said:

Fasessa just parin päivän sisällä joku kauppas edullisia pakosarjoja volsuun parissakin eri ryhmässä. Mieleen ei tarkemmin jäänyt, mutta olisko valmistaja ollut RR-jotain? Ja oli varmaankin 38mm putkesta.

180€ ei ole minusta edullinen aihio. 

Link to comment

Valmiissa "Jokkis" pakosarjoissa kannattaa huomioida se että ne on yleensä tehty kilpamoottoreita varten. Keiteleen Koneessa myytiin aiemmin niitä mutta kysynnän vähäisyyden vuoksi myynti lopetettiin.

Edited by Maasturi
Link to comment
Valmiissa "Jokkis" pakosarjoissa kannattaa huomioida se että ne on yleensä tehty kilpamoottoreita varten. Keiteleen Koneessa myytiin aiemmin niitä mutta kysynnän vähäisyyden vuoksi myynti lopetettiin.
Miten kilpamoottorin pakosarja eroaa viritetyn katumoottorin pakosarjasta?

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

  • Like 1
Link to comment
58 minutes ago, metake said:

Miten kilpamoottorin pakosarja eroaa viritetyn katumoottorin pakosarjasta?

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
 

Epäilen et ei ole yhteensopiva moottorin alkuperäisten jäähdytyspeltien kanssa.

  • Like 1
Link to comment
6 hours ago, metake said:

Miten kilpamoottorin pakosarja eroaa viritetyn katumoottorin pakosarjasta?

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
 

Tule joskus käymään meidän kaupassa niin kerron ja näytän miten se eroaa ja mitä pitää muuttaa kuvassa olevasta uudesta jokkissarjasta jos aikoo saada sen sopimaan helposti paikoilleen.  Alkuperäinen pas2:n kysely oli mielestäni melkolailla vakiomoottoriin haluama. Tuo K.Raakin räikkäsarja vaatii myös muokkaamista kyseiseen tarkoitukseen. Raak ajelee nykyisin luultavasti motoa tai ajokonetta metsähommissa. Parempi tuntipalkka kuin varaosakauppiaana ?

Edited by Maasturi
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...