Jump to content

mun talli projektit. Kannen fiilaus ja virtausmittaus


fgronlun

Recommended Posts

  • Replies 510
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Moro! Mikäs muuten noilla modulator plateilla on merkitys? eikös ne tuu siin kuitenkin kun tekee painekotelon? Vai mihinkä välii noi on tarkotus tuupata...

Tulee kaasarin ja painekotelon väliin. Noiden tarkotus on kuristaa ilman menoa kurkkuihin juuri sen verran että saadaan painekoteloon ja kohokammioon hivnen korkeampi paine. Tällä edesautetaan seoksen rikastumista korkeimmilla ahtopaineilla.

 

Miksi levyt niin ainoastaan sitä varten että ne on helpompi vaihtaa ku esi modulator ringit tai alkaa muuttaan itse painekoteloa.

Link to comment

ookke! Tämäkin selvis. On hieno topicci ja tän avittamana meiän "paja" on innostunut tohon ahtamisen ihmeelliseen maailmaan:) Ja ku eka koeversio onnistu paremmin ku hyvin sillä sun entisellä Solexil niin kyl on suunnitelmat jo pitkällä ku ruvetaa oikeesti voimaa hakee. Jatka samaan malliin niin saa ihmetellä!!

Link to comment
ookke! Tämäkin selvis. On hieno topicci ja tän avittamana meiän "paja" on innostunut tohon ahtamisen ihmeelliseen maailmaan:) Ja ku eka koeversio onnistu paremmin ku hyvin sillä sun entisellä Solexil niin kyl on suunnitelmat jo pitkällä ku ruvetaa oikeesti voimaa hakee. Jatka samaan malliin niin saa ihmetellä!!

 

Se on ku tupakka tää ahtaaminen ku makuun on päässy niin ei taho päästä eroon vaikka välillä vähä yskittääki :)

 

Kiva että tuosta solexista oli apua.

 

Onko teillä kuvia tuosta teidän konversiosta?

Link to comment

joo jotain kuvia on....Zuismo on tehnyt noi kaikk putki leipomiset. Toi nytte oli sellai yhdessä illassa kasaan putkisto, joten kaikki putket ei oo millilleen saman pitusia yms:D Ja noi kuvat kesken projektia, et ei oo viel pakoputkea nois kuvis . Mut hyvin se pelitti kuitenkin. Ahtoja oli vissii aika tasan 0.5 maximissaan. Ei viittiny tot mosaa sulattaa kokonaan ku mun vielä pitäs siitä tehdä junikseen pata.

post-587-13888361558622_thumb.jpg

post-587-13888361558948_thumb.jpg

Link to comment

Hyvältä näytti. Ei se noihin kokeilu hommiin tartte ikinä olla viimesen päälle tehty. Function before finish vai miten se meni :)

 

Oliko teillä ollenkaan vedettu letkua tuolle "dumpille" ?

Sehän on semmonen viritys että sen pultin päälle vaan letku ja kytketty imusarjaan. Tahtoo muuten aueta tuo dumppi ahdoilla..

Link to comment

Ei ollu minkäänlaista letkua siinä. Tai oli se pätkä mikä sulta oli jääny siihen kiinni viel, mut vapaana se siinä oli. Joutaiskohan sitte käydä vielä kokeilee niin et ois letku imarissa. Ahtomittarin mukaan kyllä ihan normaalisti nosti painetta aika alhaaltakin ja paineet pysy ylös asti mukana.

 

Menee ehkä vähän offtopiciksi mut onkohan olemassa sähköisiä ahtopaine mittareita? Ku jos aatellaan junikseen tollainen normi mittari niin menee aika pitkäksi toi paineletkun vetäminen mittarille, ja voisko se niin pitkällä letkulla jo vähän huijatakkin?

Link to comment
Ei ollu minkäänlaista letkua siinä. Tai oli se pätkä mikä sulta oli jääny siihen kiinni viel, mut vapaana se siinä oli. Joutaiskohan sitte käydä vielä kokeilee niin et ois letku imarissa. Ahtomittarin mukaan kyllä ihan normaalisti nosti painetta aika alhaaltakin ja paineet pysy ylös asti mukana.

 

Menee ehkä vähän offtopiciksi mut onkohan olemassa sähköisiä ahtopaine mittareita? Ku jos aatellaan junikseen tollainen normi mittari niin menee aika pitkäksi toi paineletkun vetäminen mittarille, ja voisko se niin pitkällä letkulla jo vähän huijatakkin?

 

Pistä vaan se letku kiinni voi muuten olla että dumppi vuotaa pikkasen. Saatpahan sitten sen dumppi äänenkin kaupanpäälle ;)

 

Tosiaan olen joskus lukenu sen viiveen 3m pitkällä paineletkulla ja se on ihan olemattoman pieni. Niin pieni että silmä sitä ei erota.

Link to comment
  • 4 weeks later...

Viime kuukauden aikana ei ole hirveesti saanu aikaseksi. Käyttis on syöny ajan ja mielenkiinnon joten Twin turbo on saanu pysyä suunnittelu asteella..

 

JPM mouse moottorin inoittamana piti jatko kairata kansia ja viimeistely vaiheessa tuli sitten kairattua yksi kanava puhki. Yritin hitsata mutta mielenkiinto ei riittäny ihan loppuun saakka joten romukoppaan meni. Hivenen söi miestä ku oli kuitenkin tullu pistettyä XX määrä tunteja noihin paskoihin..

Seuraava kansi projekti on sitten rakentaa oma virtaus penkki niin ei tartte enää arvailla noitten kairauksien vaikutusta.. Mutta tämä projekti on sitten luokkaa piiitkä.

 

Kansista murtuneena niin päätin hivenen muokata pakosarjoja. Asensin vanhan 1300 kirppuun jotta saisin katottua kuinka symetrisesti nuo ahtimet asettuu..

HPIM1112.jpg

Pikkasen joutu muokkaan mutta loppujen lopuksi sai ihan tyydyttävän.

HPIM1139.jpg

HPIM1141.jpg

 

Seuraavaksi sai sitten asentaa pakosarja uudestaan bonitoon ja hyvinhän ne sinne istu

HPIM1144.jpg

 

Hauska juttu ahtiminen kanssa oli että noita joutu loppujenlopuksi ostamaan 3kpl että sai 2 kpl identistä rakennettua :)

Alkujaan oli tarkotus saada yksi piikuahdin hyllystä käytettyä ja halvalla osta pari sille. Mutta niinku aina meni sama raha ku olis ostanu yhden oikean ahtimen oikeseen hintaan..

 

Pakosarjan valmistuttua alotin sitten painekoteloiden tekemisen. Materiaali pula hivenen haittas mutta eiköhän viikolla saa lisää hankittua

HPIM1146.jpg

 

HPIM1147.jpg

 

HPIM1149.jpg

 

HPIM1150.jpg

 

Jos jollain on ehjät 2 reikä kannet jotka vaan tomuttuu nurkissa ja siten on halvat niin voi pistää Yv.tä

Link to comment
Mites tuollaisen tuplakaasarin paineistus käytännössä tapahtuu? Mielenkiintosia nää sun turbo projektis :)

 

Paperi tiivisteet vaihdetaan kumisiin ja sitten normi korjaus satsi (uudet o-renkaat ym)

 

Sitten kumipäiset kohoventtiilit.

Näillä eväillä ja normi suuttimien vaihdolla saat kaasarit jotka toimii suht ok 0.5bar ahtoihin saakka.

 

Sitten ku mennään tuon yli niin turbo seos putket ja modulator ringit.

Pelkällä seosputken modauksella päästään jo tuohon 1 barin hujakoille. Mutta modulator ringit tekee sitten säätämisestä huomattavsti helpompaa. Noiden avulla saa ala keski alueen käymään puhtäämmin ilman että yläpää käy laihalla.

 

Nykyiseen moottoriin on tulossa Alfa romeon tupla Weberit. Aikomuksen olis pysytyä painaan sen 1.5bar tarvittaessa..

Näihin kaasareihin muokkaan omista seosputkista turbo käyttöön sopivat ja sitten tulee modulator levyt painekoteloiden väliin

HPIM1093.jpg

HPIM1096.jpg

Link to comment
Hauska juttu ahtiminen kanssa oli että noita joutu loppujenlopuksi ostamaan 3kpl että sai 2 kpl identistä rakennettua :)

Alkujaan oli tarkotus saada yksi piikuahdin hyllystä käytettyä ja halvalla osta pari sille. Mutta niinku aina meni sama raha ku olis ostanu yhden oikean ahtimen oikeseen hintaan..

 

 

Hyvä et kuitenkin löyty nää oikeat parit! Mites onko noitten seosputkien tinaamiseen mitään nyrkki sääntöä? Ku sul nois taitaa olla suurin osa tinattu kiinni..

Link to comment
Hauska juttu ahtiminen kanssa oli että noita joutu loppujenlopuksi ostamaan 3kpl että sai 2 kpl identistä rakennettua :)

Alkujaan oli tarkotus saada yksi piikuahdin hyllystä käytettyä ja halvalla osta pari sille. Mutta niinku aina meni sama raha ku olis ostanu yhden oikean ahtimen oikeseen hintaan..

 

 

Hyvä et kuitenkin löyty nää oikeat parit! Mites onko noitten seosputkien tinaamiseen mitään nyrkki sääntöä? Ku sul nois taitaa olla suurin osa tinattu kiinni..

 

Itte olen lähteny siitä että tinannu kaikki umpeen ja siitä lähteny poramaan lisä reikiä tarpeen mukaan.

Yksi reikähän on aina oltava joten joudun noihin Weberin seosputkiin poramaan yhden reijän auki.

 

Sinäänsä tuo on hivenen "turvallisempi" koska ku kaikki on ummessa niin yläpää on rikkaalla. Sitten tarpeen mukaan jos haluu yläpäätä laihemmalle niin lisä reikiä tekemällä laihenee.

 

Tämä seos putki trimmaus sinäänsä on hieno säätöö. Pelkällä ilma suuttimellakin saavutetaan aika lailla sama. Siis ku puhutaan pienistä ahdoista (alle 1bar)

Link to comment

Koska tuli mainittua tuo virtaus penkin rakentelu niin ajattelin pikkasen raottaa mitä tähän mennessä tullu visioitua. Koko tämä kansi virtaus puhe ym on aika pimennossä mutta tekemällä oppii..

 

Penkkihän on karkeesti sanottuna oriface penkki jolla mitataan kuristuksen yli olevaa paine eroa sekä jälki kammion painetta. Näistä laskemalla saa sitten laskettua teorettisen virtauksen.

Aikomuksena on rakentaa penkki jolla pääsisi ainakin 25" vesipatsas alipaineeseen. Jos se onnistuu jää nähtäväksi koska noista vanhoista imurin moottoreista ei koskaan voi olla ihan varma..

 

Mutta tässä pikksen kuvia. Osa on lainattu muualta ja jotkut piirretty itte

 

Toiminta periaate tulee olemaan sekotus näistä kahdesta

(kuvat Markus Krantz arikkelista sekä flowbench forumista napattu)

krantzprincip.jpg

post-3-46322-Redesigned_flowbench.jpg

 

Tässä sitten oma visio joka aika lailla kopioitu yhden netissä esittelyssä olleesta penkistä

virtauspenkki.jpg

 

Hirveen pitkälle ei ole vielä päästy mutta 2kpl moottoreita on jo haalittu. 2kpl vielä puuttuu

HPIM1114.jpg

Link to comment

Millä tuon virtauspenkin saa säädettyä kohdalleen? Käytetäänkö siinä ilmastoinninmittauksessa käytettävää laitetta joka näyttää litramäärän, ja sitten aukkoja muutellaan sopiviksi?

 

Miten sitten kansissa vastaa läpi menevä ilmamäärä(litroina?) tehoa? Onko siihen jokin kaava vai kuinka homma toimii?

 

Ei voi muuta sanoa kun että on todella kiinnostava ketju tämä :)

Link to comment
Millä tuon virtauspenkin saa säädettyä kohdalleen? Käytetäänkö siinä ilmastoinninmittauksessa käytettävää laitetta joka näyttää litramäärän, ja sitten aukkoja muutellaan sopiviksi?

 

Kammioitten välissä oleva "kuristin" pitää olla määrätyn kokoinen ja sitten penkki vaan kalibroidaan reikä levyjen avulla.

 

esim 30mmkuristimella ja 20mm reijällä oleva levy virtaa XXX määrän 25" vesipatsaalla.

En ole ihan vielä täysin perehtynyt noihin laskelmiin mutta mitä lukenu niin hyvin lähelle ovat päässeet eka laskemalla ja sitten vertailemalla penkkejä toisiinsa..

 

Yhtenä mahdollisuutena on vaan verrata vakio kannen virtausta arvoihin mitä löytyy entuudestaan. Minulle tässä vaiheessa riittää että ollaan oikealla hehtaarilla. siis virtaako kansi 140 tai 141 cfm on aivan sama. Ku vaan näen että nousiko vai laskiko virtaus..

 

Jos penkki osottautuu ihan toimivaksi niin pitää tilata kalibrointi levyt.. Mutta pitää ny eka saada vaan penkki rakennettua :)

Link to comment

Hitaasti etenee tämä twin turbo projekti. Alkujaan oli tarkotus tehdä tämä pika pikaa mutta muut kiireet pistää vaan keppejä pyöriin. Onneksi viikonloppuna on hivenen saanu aikaseksi.

 

Paine koteloiden askartelua. Olis ollu siisti tehdä jotain WRC tyyliset painekotelot mutta ku nuo alumiini käyrät on sen verran arvokkaita joten tuli tuollanen normi tyylin kotelot tehtyä..

Jos olis kunnon pellin käsittely vehkeet niin voisi pikkasen panostaa detaljointiin.. Mutta hyvin nuo tuollasinakin kelpaa. Matta mustaa vaan päälle niin bueno

 

HPIM1153.jpg

HPIM1152.jpg

HPIM1156.jpg

HPIM1157.jpg

HPIM1158.jpg

 

Pika pikaa tuli sitten myös tehtyä Y haara turboille vaikka ittellä ei ole oikein selvää mihin välijähdtyin tulee asennettua

HPIM1159.jpg

Link to comment

Koska tuo kiillottaminen ei tuo kaivattuja lisäheppoja niin painekotelot sai normi mustan pinnoitteen.

Tuli taas yritettyä tehdä normi lämpöpuhallin/spray purkki pinnote millä sais pikkasen röpelön pinnan. Viimeistely pitää sitten vielä tehdä kunnon matta mustalla

HPIM1164.jpg

 

Sitten löyty jonkinlaiset kannet projektiin ku meni nuo edelliset puhki. Tällä kertaa pitää olla sitten hivenen varovaisempi kairaamisen kanssa ;). Kannet on plaanattu joskus ja puristus suhde tulee johonkin 8 paikkeille. Pikkasen mietityttää pitäiskö kuitenkin yrittää pitää puristuskset alle 8:ssa. Mutta sitten taas on tulossa suht viree vaparinokka jossa huuhtelua jonkin verran joka taas pikkasen pienentää tuota dynaamista puristusta..

Seuraavaksi tasapainotus ja sitten koneen niputus..

HPIM1170.jpg

 

 

Jos jollain olis ylimääräset tuplien (idf/drla) imusarjat saa olla rikkinäiset tai huonot niin voi pistää yv:tä

Link to comment

Kannet imupuolen puolesta "valmiit" kevyt lasikuula puhallus ja mattamusta pälle niin alkaa olemaan.

Tai niin uudet ohjurit asentaa ja seetien fixaus..

Ei riittäny hirveesti mielenkiinto nytt enempää kairata koska ei löytyny mitään hyvää visioo millä noita kehitellä.

 

HPIM1174.jpg

 

Koska ei löytyny nopealla searchilla pakoputken laipan piirrustuksia niin tuli tehtyy vanhan aikasesti poraamalla ja viilaamalla. Onneksi tuo "työläin" vaihe ohi ja rälläkällä saa sitten tehdä ulkoreunat

HPIM1171.jpg

HPIM1172.jpg

HPIM1176.jpg

 

Seuraavaksi pitää löytää pakoputki matskua ja sitten ettii inspistä alkaa niputtamaan konetta..

Link to comment
Plasmaleikkuri olis kiva. :-)

 

Eiks valmiita laippoja olis saanut aika edullisesti? Vaikka eihän oma työ ja poranterät mitään maksa. ;-)

 

On se hyvä, että toiset jaksaa ahertaa!

 

t. Mika

 

Olis ollut mahis saada tutun tutun kautta tehtyä mutta en löytäny valmista gif piirrustusta. On semmonen hauska tavote että projektin aikana ei tulisi ostettua osia hirveesti vaan yrittää pärjätä nurkissa lojuvilla osilla..

Ja nurkassa loju sitten tuommonen rauta levyn palanen :)

 

sen verran on budjetti jo haljennu että tuli ostettua nuo ahtimet..

Seuraavat "suuret" menoerät on tasapainotus, laakerit, letkut sekä pensapaine säädin..

 

Joten kai tästäkin tulee sitten loppujen lopuksi se kallis projekti..

Tottakais viisain olis ajallisesti ostaa valmiita osia. Mutta säästin ja tein itse ja kustannus oli x2 :)

Link to comment
GT1544:n (joita vissiin fgronlundilla(kin) kaksin kappalein) kaikki kolme laippaa (pako sisään, pako ulos, öljy ulos) maksavat "anonyymistä nettikaupasta" ostettuna 43,5e / ahdin.

 

edit. 10mm mustasta

 

Pitääpä pistää korvantaa.

Vaikka uskon että näitä pikkuahtimia ei enää tule käytettyä muissa projekteissa jos tämä ei ny sitten osottaudu aivan uskomattoman hyväksi...

 

Projekti edenny varovaisesti taas. Kampi ja kannet puhallettu. Kansien kanssa kävi pieni käpy koska puhalluksessa tuli sitten halkeama esille venttiiliohjuri korokkeesta :(

Mutta taidan olla välittämästä tuosta koska on tullu kansia vastaan josta puuttunu kokonaan tuo koroke ja niillä ajettu kuitenkin..

 

Mutta pieni vastustus on näköjään ku on näistä vakio kansista kyse. Mutta mitä voi odottaa ku on vanhoista loppuun ajetuista vakio osista kyse..

 

Ennen

HPIM1177.jpg

 

Ja jälkeen

HPIM1178.jpg

Link to comment

Pientä edistystä.

 

Pakoputket valmiiksi sovitettu ja hitsattu. Viimeinen rihtauksen joutuu sitten tekeen lopullisessa kokoonpanossa. Mutta kai pääasia on että ny sojottaa suunnilleen samaan suuntaan.

 

Tulipa pakoputken päät hitsattua rosterista(materiaali pula) saapahan jos hulluksi tulee niin kiillotettua ne...

 

Tosiaan tuli eka bonitossa sovitettua ja hitsattua putket ja loppu illasta päästin asentaa nuo putlet kirppuun kosa pitää vielä tehdä lisä tukia sekä kiinnityksia tuolle "käärmeen pesälle"

 

Ei ny mitään erityisen siistiä mutta maali ja termo techi tekee sitten loppu päässä ihmeitä... Toivottavasti..

 

HPIM1189.jpg

 

HPIM1193.jpg

 

HPIM1196.jpg

 

HPIM1200.jpg

 

Tämmösiä tällä kertaa

Link to comment
Eikös se ollut vain sovituksessa/mittailussa kiinni tuossa vakio koneessa? :)

 

jo tosiaan vaan koeasennettuna taas kirpussa. Ku ei ole moottori telinettä niin kirppu saa toimia sellaisena.

On helpompi hitsata lisä kannakkeita ku ei joudu oleen joko auton alla täi kyttärällä konehuoneessa.

Kuka sano että ei kirpusta olis hyötyä talvella :)

 

Bonitoon kone on tulossa tupla kaasareineen. Ja välijähdytin visiot ovat pikkasen siihen suuntaan tällä hetkellä että koneesta ei tule paljoa näkymään loppuvaiheessa..

Link to comment

Aika rauhallista taas ollu tallilla.

Syys flunssa pikkasen syöny paukkuja pois.

 

Vanhan leikanneen orkkis kampiakselin uhrasin jotta sain tehtyä sopivan tapin sorviin. Aikomuksena olis suoristaa kytkinpintoja ja ehkä tehdä kevyt kevennys..

Pikkasen himottais tehdä sellainen Sweitsin juusto vauhtipyörä mutta siinäkään ei ole katuautoon mitään hyötyä..

HPIM1204.jpg

 

Aikasemmin tuli ostettua 2kpl halpoja Ebay filtteri jalka öljypumppuja. Noita on tullu pikkasen pyöriteltyä ja päätin että pakko sahata yksi poikki öljykanavien porausta varten. Valun jäljiltä on kyllä suht ahtaan näköset kanavat näissä öljypumpuissa. En mitannu tarkkaan mutta kanava vaikutti olevan luokkaa 8-9mm. Tuntuu äkkiseltään yllättävän ahtaalta. Vakio mosaan kai ihan ok mutta ku pitäis kierrättää ja syöttää 2kpl turboja niin luulen että pitää kehitellä jotain parempaa..

 

 

 

HPIM1215.jpg

HPIM1216.jpg

 

 

Sivuprojektina ollaan kaverinkaa pikkasen päivitelty jarrupenkkia. Vaihdettiin pikkasen uudempi tietokone vanhan kannettavan tilalle. Samaten ollaan hankittua pikkasen paine anturia ym jotta saadaan logattua penkissä eri lämpötiloja sekä paineita.

Tuli aikasemmin syksyllä myös mahdollisuus saada verrattua meidän penkin lukemia Tatechin penkkiin. Yllätyksenä oli että yli 500hv takapyörätehoilla oltiin samoissa lukemissa. Olemme aikasemmin vertailleet penkkiä yhteen toiseen mutta silloin oli kyse noin 150hv lukemista ja silloinkin saatiin hyvin vertailukelponen hv lukema.

 

Olen pikkasen leikkiny ajatuksella että vois pitää jonkinlaisen VW penkitys päivänkin joskus. Tiedä sitten olisko joku 1600 challenge sopiva teema. Mitä porukka saa irti 1600 turbolla tai ilman..

Hauskinta olis pitää jonkinlainen talvi kauden hp päivät niin sais pikkasen eloa tähän pimeeseen kauteen. Huono vaan on että kenellä on vehkeet ajokunnossa tähän aikaan vuodesta.. Ja sitten on tämä kylmyys..

Link to comment

suunnitelmathan on kovat tolle 1600cc turbolle, mut onko nipus niin sehän on ihen eri asia...ennemmin keväälle;) Ja tosiaan eikä sillä välii kenellä on eniten jerkkua, kuhan olisi muutama sälli koittamassa, edes omia ennätyksiä. Kannatetaan ideaa!!

Link to comment
suunnitelmathan on kovat tolle 1600cc turbolle, mut onko nipus niin sehän on ihen eri asia...ennemmin keväälle;) Ja tosiaan eikä sillä välii kenellä on eniten jerkkua, kuhan olisi muutama sälli koittamassa, edes omia ennätyksiä. Kannatetaan ideaa!!

 

Alkukesään menee usein enneku alkaa pelivehkeet oleen kunnossa..

Ittelläkin piti tämä twin turbo tehdä parissa viikossa.. Nytt sitten takerrettu noihin pikkujuttuihin..

 

Mutta tosiaan jos halukkaita olis niin voishan sitä jotakin kehitellä. Eikö näitä 1600 turbokoneita ny ainakin pari ole rakenteilla?

Link to comment

Pientä varovaista edistymistä saanu aikaseksi..

 

Tuli jälleen tehtyä malli kone että sais tehtyä paineputket ja cooleri paikan etittyä. Coolerit ajattelin sijoittaa ahtimien päälle koska tälläin pääsen helpoimmalla putkien vedossa. Toinen hyvä puoli on että saa tuon ruman konehuoneen täytettyä niin ei joudu hirveesti tekeen maalaus hommia :)

HPIM1218.jpg

Normi juttu näiden "romu" coolereitten kanssa on se että päädyt on aina väärin. Uusia kiiltäviä saa 80€ ylöspäin joten tässä ei ole taas mitään järkeä.. Mutta onpa itte tehty..

Materiaali pula taas vaivaa mutta tehdään siitä mitä nurkista löytyy..

HPIM1226.jpg

HPIM1228.jpg

 

Coolereiden jähdytys ilman ajattelin vetää taka/kone pellin läpi ja sitten tehdä poisto ilma reijät takapaneliin.. Koska ittellä ei oikein ole tuota taiteellista silmää niin piti ny eka piirtää tussilla vähä malleja mikä miellyttäis silmää eniten..

Parempia ideoita sitten vaan kehiin

HPIM1224.jpg

Link to comment
Mitä jos laitat pienet sähköflektit puhaltamaan coolereiden päälle ja ohjaat lämpimän ilman suoraan alas?

 

Tuo olis kyllä helpoin ja ehkä siistein minun taidoilla. Mutta mistä autosta vois löytyy sopivat flektit?

 

Cooleri hitsaus pikkasen edistyny. Pikkasen haastavaa tuo vanhan alumiinin hitsaus on mutta opettelemalla se paranee :)

 

HPIM1229.jpg

 

HPIM1230.jpg

 

HPIM1231.jpg

 

HPIM1234.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...