Hebster52 Posted January 16, 2008 Author Share Posted January 16, 2008 Mistä ostit? Quote Link to comment
jonih Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Reijo Viitanen 0400 760761. Snap-on suomen edustaja tms. Yhteystiedot sain kysymällä tuolta ameriikan snap-on:lta Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Riittääköhän tuo pienempi pallon kartiolle. Kandee varmistaa. Nuo menee kyllä yleensä sen verran ristiin että isommalla voi saada tehtyä pienemmänkin kartion vielä mitä vokkeloissa tarvetta. Mulla o Dormerin vastaava, ja siinä saa just kupla ja pallon ja muut siltä väliltä samalla aparaatilla. Quote Link to comment
Ketsa Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Aikanaan tullut ostettua oikean kokoinen osamillipora ja sen jälkeen on kupliin tullut laitettua näitä (kuva lainattu hotcarsin sivuilta): Ainakin koneistuvaihe on nopeampi ja yksinkertaisempi näillä :-) Quote Link to comment
Hebster52 Posted January 16, 2008 Author Share Posted January 16, 2008 Siis onko noi raidetangoille? Kartion tilalle? Quote Link to comment
Ketsa Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Joo. Ton palikan reiässä on kartio. Eli porataan vain alkuperäinen kartioreikä suoraksi ja sen jälkeen kevyesti prässäten holkki paikoilleen. Quote Link to comment
Hebster52 Posted January 16, 2008 Author Share Posted January 16, 2008 Ok. yritän nyt ekaks löytää tuommoisen brotsin. Elikkä tarvin siis kaksi tämmöistä Junikselle. (Onko molemmat puolet suht saman pituiset?) Sekä kaks tämmöistä Pallikselle tarkoitettua: Olenko ymmärtäny oikein?? Hotkarsin listojen mukaan T-2:sten ja T-1:sten raidetankojen päät ovat samat samoille vuosimalleille... Pitääkö paikkansa?? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 Molemmat on saman mittaiset, siis raidetankojen pituutta meinaan. Quote Link to comment
Hebster52 Posted January 17, 2008 Author Share Posted January 17, 2008 Ok. Näinhän KCW:n pojat sen teki: Quote Link to comment
Hebster52 Posted January 20, 2008 Author Share Posted January 20, 2008 Vähän edistystä jälleen. Minähän ostin jonkin aikaa sitten 901 askin orggis etukannake mutta se oli muodoltaan vähän epäkäytännöllinen ja lisäksi niin leveä että kannake olisi ollut tiellä tukivarsille... Pitkän pohdinnan jälkeen kehitin siitä tänään tämmöisen. Minähän pidän siitä kun saa kamat näyttämään orggiksilta ja tässä minä mielestäni onnistuin aika hyvin? :) Quote Link to comment
Guest Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 Minähän pidän siitä kun saa kamat näyttämään orggiksilta ja tässä minä mielestäni onnistuin aika hyvin? :) Taidat olla PRO Quote Link to comment
Hebster52 Posted January 21, 2008 Author Share Posted January 21, 2008 No en tosiaankaan.. :D Quote Link to comment
Hebster52 Posted January 21, 2008 Author Share Posted January 21, 2008 Tämmöiset löytyi paketista joka oli postilaatikossa tänään kun tulin töistä...!! :D Quote Link to comment
Timppa Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 ejh.. onko etukannake tullut johnnyltä? hienoa työtä, jatkakaa..:) Quote Link to comment
Hebster52 Posted January 21, 2008 Author Share Posted January 21, 2008 Ei, vaan Peteriltä.. ;) Quote Link to comment
Hebster52 Posted January 22, 2008 Author Share Posted January 22, 2008 Nyt on tööttinappi valmis asennettavaksi rattiin. Sain sen kasattua eilen. Quote Link to comment
Hebster52 Posted January 24, 2008 Author Share Posted January 24, 2008 Keula näyttää kyllä vielä tarvitsevan säätöpaloja jotta saa optimoitua keulan korkeutta.. :) Quote Link to comment
Hebster52 Posted February 1, 2008 Author Share Posted February 1, 2008 Tommoiset kumit tuli kotiin eilen... :) Pientä hommaa alettu tekemään takakontissakin.. ;) Quote Link to comment
Hebster52 Posted February 3, 2008 Author Share Posted February 3, 2008 Tänä iltana kävin edes takas tallilla ja ehdin takoa tämmöinen pala... :) Quote Link to comment
Hebster52 Posted February 8, 2008 Author Share Posted February 8, 2008 Sain lopulta renkaat asennettu vanteille ja oli heti pakko asentaa possun navatkin paikalleen. Nyt näkee jo vähän miltä se alkaa näyttämään. Kunhan vaan vielä saan noi säätöpalatkin asennettua niin keula pääsee vielä muutama sentti alemmas... ;) Quote Link to comment
previa Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 noi sonderin pikkuikkunathan istuu tonne katolle hienosti, tuleeko rättikin viel keskelle? kuvassa näyttäisi jokin olevan hahmollaan Quote Link to comment
Hebster52 Posted February 13, 2008 Author Share Posted February 13, 2008 Irroitin tankin pari päivää sitten. Osoittautui että pensaputket/liitännät puuttui pohjasta. Sieltä löytyi vain tuo kierre osa. Minkä näköiset osat tuonne tankin alle pitää löytää jotta saa pensat ensinnäkin pysymään tankissa ja toiseksi pääsee koneeseen.. :) Jos jollain on toi putken pätkä jonka saa ruuvattua tuonne tankinpohjaan niin ostan mielellään sen. Quote Link to comment
Hebster52 Posted February 15, 2008 Author Share Posted February 15, 2008 Väärä topic. Quote Link to comment
jori Posted February 15, 2008 Share Posted February 15, 2008 Nyt ei jymmärrä... tuleeko sulla vähän muokattu mittaristo vai mistä on kyse? :) Quote Link to comment
Tanhis Posted February 15, 2008 Share Posted February 15, 2008 meinaat näköjään ajaa yli 120 km/h :) Ja vastaus tohon ylläolevaan. Eli siis uudempien junisten mittarihan loppuu siihen 120 km/h. Ja vanhemmissa sataseen http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/3225.JPG Quote Link to comment
Hebster52 Posted February 15, 2008 Author Share Posted February 15, 2008 Enkä minä väitä että meinaan ajaa yli 120km/h kuitenkaan... Moniko on edes uskaltanu ajaa niin lujaa juniksella... :) Quote Link to comment
Guest Posted February 15, 2008 Share Posted February 15, 2008 Enkä minä väitä että meinaan ajaa yli 120km/h kuitenkaan... Moniko on edes uskaltanu ajaa niin lujaa juniksella... :) Hepp... tuikkasin MITOsta ohitte motarilla, silla oli kuulemma 130 lasissa :) Muistinko oikein Mito? Mulla alennusvaihteet ja miedosti viritetty T4 2-litranen. Eihan se ihan turvalliselta tuntunu :P Quote Link to comment
-MITO- Posted February 15, 2008 Share Posted February 15, 2008 Juu muistan, ajoin 130 ja yhtäkkii junis heittämällä ohi :D aika näky oli. Quote Link to comment
mikan Posted February 15, 2008 Share Posted February 15, 2008 Enkä minä väitä että meinaan ajaa yli 120km/h kuitenkaan... Moniko on edes uskaltanu ajaa niin lujaa juniksella... :) Hepp... tuikkasin MITOsta ohitte motarilla, silla oli kuulemma 130 lasissa :) Muistinko oikein Mito? Mulla alennusvaihteet ja miedosti viritetty T4 2-litranen. Eihan se ihan turvalliselta tuntunu :P Onko se miedosti viritetty kun nelkussa on tuplat ja muuta pientä jekkua? Mutta kysymykseen hep ja mun mielestä se meni aika vakaasti. Tosin aina on se mielessä että jos ajaa kolarin, niin voi sattua polveen. :-) Onko mittari porsaasta? t. Mika Quote Link to comment
Guest Posted February 15, 2008 Share Posted February 15, 2008 Onko se miedosti viritetty kun nelkussa on tuplat ja muuta pientä jekkua? Mutta kysymykseen hep ja mun mielestä se meni aika vakaasti. Tosin aina on se mielessä että jos ajaa kolarin, niin voi sattua polveen. :-) t. Mika Polveen ja nenaan :) No olihan siian tuplat ja pakosarja ja kireahko nokka (alta 300 astetta kuitenkin) ja jotain pienta... mutta mun asteikolla viela 'miedohko' ;) Quote Link to comment
Hebster52 Posted February 15, 2008 Author Share Posted February 15, 2008 Onko mittari porsaasta? t. Mika Juu. Quote Link to comment
jori Posted February 15, 2008 Share Posted February 15, 2008 Mä vaan sekosin kun rupesin miettii että meinaatko työntää splitin mittarikehyksen junikseen,no joo... Quote Link to comment
-tipi- Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Hebsteristä nyt ei ikinä tiedä, vaikka tuliskin Barnilookki renndoppel... Quote Link to comment
Hebster52 Posted February 16, 2008 Author Share Posted February 16, 2008 Hebsteristä nyt ei ikinä tiedä, vaikka tuliskin Barnilookki renndoppel... Heh. Hulluksko sitä jo on leimattu.. :o Hetkinen!! Hullukshan tuli leimattua jo edellisen projektin aikana... ;) Quote Link to comment
Hebster52 Posted February 18, 2008 Author Share Posted February 18, 2008 Pientä pakollista ruosteen paikkausta... :/ Quote Link to comment
mikan Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Oletko hitsannut tukivarsien saumat? t. Mika Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Tehdassaumat taitais olla ainakin 911 varsissa on, muistaakseni kyllä 03s ja muissa IRS tukareissa vastaavat kans. Quote Link to comment
mikan Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Kappas vaan. En ole koskaan tarkemmin tutkinut, luulin että on tehtaalla vain pisteillä kasattu. Täytyypä katsoa omassa tallissa... :-) t. Mika Quote Link to comment
Recommended Posts