Guest Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Semmonen +200 heppainen gyntherlook ovaali porschen laatikolla ja jarruilla pitäis olla, nyyh. Toi oli kyllä pervo toi Multivan ilmapokserilla, ton täytyy olla photosopattu, ei kai kukaan muuten tommosta tekis :-) Mika Quote Link to comment
tmm Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Hyvä makaavalamppunen avo mulle. Hyvä alusta ja 100 heppaa. Lukeekohan Joulupukki tätä palstaa? Quote Link to comment
Mika Vainio Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Öljyä tiputtamaton riittäisi mulle, mutta taitaa jäädä haaveeksi Quote Link to comment
DjMokkis Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Oispa edes yksi volsu pihassa, huoh.... Quote Link to comment
xam1 Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 200+ heppaisella suht luotettavalla ruiskustrokerilla oleva kupla, jotain germanlookin ja cal-lookin väliltä, toimiva ja jämäkkä auto. Kopaltaan lähes originaalin näköinen, tykkään että on vähän originaalia kromia, kuten tämä: Toi on kyllä ihan muikea peli ja hienosti rakennettu. Viestittelin joskus omistajan kanssa, siinä on 61` koppa 69` IRS-pohjalla. Kuvaili autoansa termillä "FARFRUMSTOCK". Edessä on Porsche 944 navat/jarrut, takana 944 tukivarret,vääntösauvat,vetarit ja jarrut yms. Takana muutaman sentin leveämmät lasikuitulokarit. Siistissä konehuoneessa 2110cc, tosin ei ruiskulla ;) Quote Link to comment
JustinCase Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Kyllä haaveita pitää aina olla. =) Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Kyllä se edelleen ois tuollainen: Quote Link to comment
Guest Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Ihan mulle riittää tuo 1303 S mikä on pihassa. Quote Link to comment
ARTO Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Ei nyt varsinaista suosikkia, mutta jos saisi jostain löytymään Oettingerin WBX6 koneen oli versio mikä tahansa niin sitten vois kuola valua... tietenkään mitään 10t€ bolt on konetta tai 5t€ arpakuntoista kuitenkaan jos joku meinaa sellaisella isot prosentit vetästä:) Quote Link to comment
Guest Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Haaveilen lahinna omasta laikka-avostani joka on about 7000 kilsan paassa. :( Quote Link to comment
-Alex- Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Oletko ajatellut muuttaa takaisin suomeen mattamustan rakkaasi tykö vai kenties tilata hänelle kuljetuksen? ;) Quote Link to comment
-Alex- Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Ei nyt varsinaista suosikkia, mutta jos saisi jostain löytymään Oettingerin WBX6 koneen oli versio mikä tahansa niin sitten vois kuola valua... tietenkään mitään 10t€ bolt on konetta tai 5t€ arpakuntoista kuitenkaan jos joku meinaa sellaisella isot prosentit vetästä:) Onko tuollaista ollut pelkkää konetta tai koko autoa vähäänaikaan missään myynnissä? Quote Link to comment
Guest Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Oletko ajatellut muuttaa takaisin suomeen mattamustan rakkaasi tykö vai kenties tilata hänelle kuljetuksen? ;) Kuljetusta tassa olen selvitellyt, yksi konttikuljetus -tarjous tuli just eilen, noin $3000........ himppasen arvokasta mutta jos olis rahaa niin heti laivaisin sen tohonkin hintaan. Silti viela hiton paljon halvempaa kuin rakentaa uusi taalla jostain ruosteisesta 70 luvun aihiosta josta nyhtavat $4000... :) Quote Link to comment
PZQ Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 [quote name="Bugfuel" Kuljetusta tassa olen selvitellyt' date=' yksi konttikuljetus -tarjous tuli just eilen, noin $3000........ himppasen arvokasta mutta jos olis rahaa niin heti laivaisin sen tohonkin hintaan. Silti viela hiton paljon halvempaa kuin rakentaa uusi taalla jostain ruosteisesta 70 luvun aihiosta josta nyhtavat $4000... ] 3000,-dollars 40 jalkasesta kontista vai yhdelle autolle paikka? Quote Link to comment
Guest Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 [quote name="Bugfuel"Kuljetusta tassa olen selvitellyt' date=' yksi konttikuljetus -tarjous tuli just eilen, noin $3000........ himppasen arvokasta mutta jos olis rahaa niin heti laivaisin sen tohonkin hintaan. Silti viela hiton paljon halvempaa kuin rakentaa uusi taalla jostain ruosteisesta 70 luvun aihiosta josta nyhtavat $4000... ] 3000,-dollars 40 jalkasesta kontista vai yhdelle autolle paikka? 20-jalkainen kontti, Helsinki - Savannah. Yksi auto, alunperin olin kyselyt 40 jalkaista kahdelle autolle. Ei ollut hirvean paljon kalliimpi 40 jalkainen, luokkaa 3800 taalaa. Jan Quote Link to comment
P_Valtonen Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Sais tuon oman waunun leimattua ensikesänä. On se kumma miten perheellisellä (seli seli !!) ajaa millon mikäkin asia harrasteauton parsimisen yli ja tämmösen asiat vaan jää ajelehtimaan :( Tästä haavailen. . . . . . Quote Link to comment
GT78 Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Viime aikoina olen huomaillut haaveilevani Porschesta. En tiedä miksi. Saattaa johtua dokumentista minkä näin toisen kerran hiljattain, tais olla nimeltään 100 Porschea ja minä... Malli olis aika lailla tää Quote Link to comment
JustinCase Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Viime aikoina olen huomaillut haaveilevani Porschesta. En tiedä miksi. Saattaa johtua dokumentista minkä näin toisen kerran hiljattain, tais olla nimeltään 100 Porschea ja minä... Malli olis aika lailla tää Vai oliko se sittenkin se yks possu siellä nuorisotalon parkkiksella mistä annoin vinkkiä....? =) Quote Link to comment
GT78 Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Vai oliko se sittenkin se yks possu siellä nuorisotalon parkkiksella mistä annoin vinkkiä....? =) Nou comments :D Quote Link to comment
Guest Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 ma ropaan porscheja tyokseni. Enka keksi ainuttakaan mallia minka oikeasti haluaisin itselleni riesaksi :D Ehkapa 914 vois kelvata. Quote Link to comment
GT78 Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Nii ehkä se unelmointi sit päättyis ku sellaisen kerran omistais :D Kuplavolkkareista unelmoin lähinnä omastani, pääsis nyt edes ajamaan ensiksi ja sit Judsonia/Okrasakittiä/Abarthvaimenninta takapäähän aijaijaij :) Quote Link to comment
mikan Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 ma ropaan porscheja tyokseni. Enka keksi ainuttakaan mallia minka oikeasti haluaisin itselleni riesaksi :D Ehkapa 914 vois kelvata. Eikö edes 356 tai 550 kelpaisi? Niistä mitään riesaa ole... t. Mika Quote Link to comment
-tipi- Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 GT78 voi tilata tämän pahentaakseen possuinfluensaansa. Quote Link to comment
Ketsa Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Lienee turha tyrkyttää klassikko porschea miehelle, joka haluaa laikka-avonsa mantereelle mistä muut hakevat aitoja avoa vattupuskissa maatuvien laikkojen korvaajiksi :-) Quote Link to comment
Guest Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 ma ropaan porscheja tyokseni. Enka keksi ainuttakaan mallia minka oikeasti haluaisin itselleni riesaksi :D Ehkapa 914 vois kelvata. Eikö edes 356 tai 550 kelpaisi? Niistä mitään riesaa ole... t. Mika 356 avo kelpais mutta kone menis vaihtoon ja muutamia muita juttuja myos, mutta ei viittis sellasta alkaa pilaamaan. Vaikkapa mieluummin kuplan alustalle kusilaitukopio :) 550 on niin harvinainen ettei silla uskaltais ajaa taalla, kaikenmaailman puusilmia liikenteessa. Quote Link to comment
Guest Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Lienee turha tyrkyttää klassikko porschea miehelle, joka haluaa laikka-avonsa mantereelle mistä muut hakevat aitoja avoa vattupuskissa maatuvien laikkojen korvaajiksi :-) Aivan :) Ja hirvittaa noita klassikkopossuja kapistella kun ne on sillee rikkoutumisherkkia kun osat on ohuita ja kevyita ja 50-60 vuotta vanhoja.. ja osien hinnat on aivan sikamaisen korkeita. Enka halua pilata arvokasta autoa soveltamalla "biiltema" paskaa tai volkkarin osia niihin :) Tassa tapauksessa kyl on kyse enemmankin siita, etta haluan JONKUN luotettavan kuplan jota ei tarttis alustalahtien alkaa parsimaan kokoon, vaan sais suoraan ajoon. Oma laikka on jo niin valmis etta se ei valttamatta tartte mitaan. Rookerikin kontissa valmiiksi. Tulee niin paljon halvemmaksi ja tosiaan heti ajovalmis, verrattuna siihen etta taalta ostais jonkun merisuolan raiskaaman pommin ja yrittais siita alkaa kaiken alusta. Hirveita hintoja pyytavat vakio kuplista. Ja kuten kaikki autot taalla, niita on pidetty todelal huonolla huollolla ja kukaan ei viitsi korjata mitaan. Autot ajetaan maan rakoon niin kauan kun niissa henki pihisee ja sitten hylataan. Suomessa auto on niin kallis investointi etta siita yritetaan pitaa huolta ja koitetaan vahan varoa rikkomasta. Taalla ei ole mitaan valia. Asennevammasta porukkaa. Quote Link to comment
Guest VW 1303 Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 en enää mistään. monen vuoden etsimisen ja tekemisen jälkeen se on tallissa täydessä käyttökunnossa eli aawn ajattama kilpailu historiallinen 1302s. Quote Link to comment
Guest Barn Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Uusi Wolffintehtaalla Saksassa tehty Splitti´... tehdas tontituksella ja hyvällä moottorilla. Quote Link to comment
Guest HessuS Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 tuohon omaan unelmaan pieni lisäys. tämäkin saattais kelvata, ymmärtääkseni tuossahan on ilmajäähykone Quote Link to comment
Guest Posted November 17, 2009 Share Posted November 17, 2009 levee, maata raapiva ilmatölkki :) Quote Link to comment
jyrie Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 -musta matala katu-koogee, täydellä häkillä, weldin magnumeilla, punanen sisusta, kunnolla tubattu&kestävällä askilla...ja monster 84-101,6-910AC-kansilla-isollaföönillä-ruiskulla...ja 500-600 vaipat kastelevaa heppaa... ;-) jep. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.