Jump to content

t-34 Der große Karmann 1500S


Recommended Posts

Posted (edited)

Jep jep eli pitkään haaveissa ollut unelma on nyt totta hain pihaan t-34 Ghian. Monet sanoo että tämä auto on ruma tms yms. mutta omaan silmään tämä on se millainen volkkarin kuuluukin olla (eikä mikään saippuarasia).

 

Mutta itse asiaan auton sain tietoisuuteeni laittamalla ostetaan ilmon tänne ja yhdistyksen sivuilla ja muutaman viikon jälkeen sain yhteyden oton että tälläinen olisi tarjolla. Auto on jäänyt pois liikenteestä 1982 ja tästälähin seissy projektina tallissa eiliseen asti. Vehkeeseen on keritty tekemään kaikki peltityöt joskus 80-luvun puolella ja saumat on jopa tinattu puheiden mukaan.

Pohjalevy on myös paikoittain hitsattu alustaan kiinni eli sitä en varmaankaan tässä vaiheessa rupea irroittelemaan kun auto on muiltaosin käytännössä valmis maalattavaksi. Ainut sanottava mitä autossa on on transitista lainatut takakaaret kun karmannin kaaria ei ole ollut saatavilla jep ja luit oikein TRANSITIN :). Mutta koska kaaret istuvat hyvin ja ei näytä kauhean pahalta niin antaa niiden olla paikallaan kunnes jostain löydän oikeat kaaret tai innostun vääntelemään niitä itse.

Perimätiedon mukaan myös kone olisi osittan rempattu 80-luvun puolella ja omistaja muisteli että pyttymäntäsarja olisi vaihdettu mutta kun konetta katteli niin lohkonpuolikkaiden välistä tursuaa uuden näköistä liimaa että mene ja tiedä mitä on tehty ja ei kannetkaan näytä siltä että niillä olisi paljon ajeltu. Ja tämän vehkeen pohjakin on kuulemma joskus päällisinpuolin hiekkapuhallettu ja kuulemma 5l kaksikomponetti maalia saatu menemään pohjan uudelleen maalaamiseen.

 

Mutta oma mielikuva projektista olisi sellainen että kuukauden sisään pitäisi olla maali pinnassa että tämäkin rojekti jää sitten seisoskelemaan. Ja kaiken kaikkiaan mitään pussihousu peliä tästä ei olla tekemässä eli ideana on saada toimiva erikoinen kesäajokki mikä sitten joskus otetaan työn alle ja tehdään täydellinen entisöinti. Eli tavoite on että maali pintaan ja konepaikalle ja kasailemaan ilman mitään ronkelointeja eli jos joku tiiviste on vähän huono niin sitten se on vaihdetaan joskus myöhemmin varsinkin kun tähän ei taida pahemmin osia löytyä joka osakauppiaalta.

 

Tässä nyt parit kuvat vehkeestä

8264.jpg

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8265.jpg

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8261.jpg

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8260.jpg

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8262.jpg

 

Sitten myös hakumatka oli kohtuu mielenkiintoinen kun alkupeäisen suunnitelman mukaan piti lähteä firman pakulla traileri perässä mutta se sitten kosahti siihen kun rupesi olemaan kaikki viikonloput haun kannalta poisuljettuja kun on vaikka mitä kissanristiäisiä ja torpin matkoja sovittuna. Niinpä sitten päätettiin hakea keskellä viikkoa kun kerran kesäloman toinen osa on päällänsä. Noh eihän sitä pakua voinut kesken työpäivän käydä hakemassa omiin ajoihin niin ajatteli että lähdetään pappan nissanin lavaautolla matkaan noh kun soittelin pappalle niin se sanoi että ei se nyt oikein onnistu kun auto on maalaamossa. No eihän siinä sitten auttanut muu kun otta käyttis pasuuna alle ja traileri perään ja hakemaan autoa laatikoissa kyytiin.

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8259.jpg

 

Ja sitten tässä kun olen osia kattelun niin olen pariin asiaan kiinnittänyt huomiota

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8266.jpg

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8263.jpg

 

a: onko nämä penkit alkuperäiset verhoilultaan

b: onko tämä nuppi alkuperäinen itse vähän epäilen mutta men ja tied.

😄 mistä tälläiseen vehekeseen saa tiivisteitä, tietotaitoa foormit(tietty tö samba mutta muut hyvät) kaupat yms.

d: onko harrastajia muitakin tässä maassa kuin minä parista muusta olen nähnyt kuvia mutta siinä se sitten onkin.

IMG_1905.JPG

IMG_1913.JPG

Edited by Tanhis
Posted

Hieno projekti, vieläpä viispulttinen eli '65 tai vanhempi. Iso ghia on komia auto, klassinen väritys vain ja pikkusen tonttiin. Keulapystyssä/korkeana on miusta hieman virtahevon näköinen. Onko tuo varapyöräkotelon pohjalla oleva iso luukkukin hitsattu kiinni, niin kuin kuvasta päätelen näyttäis? Vaihdekepin nuppi ei ole alkuperäinen.

Posted

Hieno! Onnittelut hienosta yksilöstä. Onko sumuvalot ja takavalot tallessa?

 

Takalokarin kaaria saa uusia saksasta hintaan n. 70€/kpl. :)

Ainakin minä ostin siihen hintaa pari vuotta sitten.

Guest VW 1303
Posted

a penkin verhoilut ei ole alkuperäset penkit kyllä on oikeat

b vaihdekepinnuppi ei ole alkuperänen

c tiivisteet on kiven alla ja jos jostain löytyy sattumalta niin maksaa mansikoita

d on harrastajia ja autoja on varmaan noin 30kpl suomessa

Posted

Onnea ostoksesta.

Mulla on ylimääränen hyvä takaluukku, jos joku tarvitsee.

Piti tärvellä Idojen imusuppilot luukusta läpi,

mutta suunnitelmat muuttu ja auto meni myyntiin.

100eskoo, luukku Helsingissä.

 

044 507 7728 / tomi

 

PS tuolta kannattaa imeä tietoa:

http://www.type34.org/

Posted
Hieno projekti, vieläpä viispulttinen eli '65 tai vanhempi. Iso ghia on komia auto, klassinen väritys vain ja pikkusen tonttiin. Keulapystyssä/korkeana on miusta hieman virtahevon näköinen. Onko tuo varapyöräkotelon pohjalla oleva iso luukkukin hitsattu kiinni, niin kuin kuvasta päätelen näyttäis? Vaihdekepin nuppi ei ole alkuperäinen.

 

 

Jep vaihdevivun korjaus/asennus luukku on hitsattu umpee mutta ei se ainakaan minua häiritse kuin vasta sitten jos pitää ruveta sitä joskus irroittamaan.

Ja tosiaan auto on '65 huhtikuussa valmistettu . Ja tonttiin olisi tarkoitus hillitysti laittaa mutta ensiksi ajoon ja sitten vasta virittelemään.

 

Väri-ideana olisi varmaan orkkis punainen vielä kun saisi selville että onko tuo ollut Cherry Red (L 554) tai Henna Red (L 553) henna redistä en löytänyt kuvaa pikaisella haulla netistä eli siksi vähän epäselvää.

Ja katto olisi sitten varmaankin maalattava eri värillä (Beige Grey Fontana Grey or Black or Pearl White) eli jollain noista.

 

Hieno! Onnittelut hienosta yksilöstä. Onko sumuvalot ja takavalot tallessa?

 

Takalokarin kaaria saa uusia saksasta hintaan n. 70€/kpl. :)

Ainakin minä ostin siihen hintaa pari vuotta sitten.

 

Kaikki on tallessa ainkin tähän astisessa inventaariossa paitsi takavaimennin, putki, joitain sisustan mattoja ja sivupeili. Peiliksi kumminkin olin ajatellut että jos orkkista ei löydy niin sitten joku pyöreä talbotti. Ja varmaankin putkeksi tulee t3 kärmes.

 

Onko sulla firman nimeä/yhteystietoja mistä saksasta noita takakaaria saa ostettua.

 

Ja tänään sitten sain vähän jo jotain tehtyäkin eli hitsasin tankin huohotinputken takaisin paikalleen. Ja siinä ne auton tarvitsemat hitsaukset sitten alkaa olemaankin

  • Like 1
Posted

Haitko ton T34:n itä-Suomesta rajanpinnasta?

 

Ihan samanlaista joskus -90-luvun alussa käytiin kattomassa,ja oli just punainen,pohja hitsattu ja irto-osat oli myyjän kesäpaikan autotallissa.

 

Hienon tollasesta saa,kun vaan ei pilaa millään kuplan etuvaloilla yms. keulaa.

 

Onnea projektille.

Posted

Joskus kultaisella '90-luvulla oli t5 Volvon keltanen, jossa oli juniksen tyylin USA-valot ja sumarit poistettu. Nimittäin ameriikassa jossain VW Trendsissä oli esittely.

Posted

 

Jep jep sainkin tuon jo about selville ja kun rupesin autoa hiomaan maalausta varten paljastui alta kirsikan punainen eli sama väri jolla jo luukkujen sisäpuolet on edellisen omistajan puolesta keretty maalaamaan. Eli väriksi valitsen 90% varmuudella sen.

 

Samalla myös kun hion konepeltiä niin laskin että ainakin konepellissä on 11 eri maalipintaa. Tyylliin primeri väri praimeri väri jne. Eli ei kait siinä sitten mitään jos siihen vielä yhden lisää :)

 

Haitko ton T34:n itä-Suomesta rajanpinnasta?

 

Ihan samanlaista joskus -90-luvun alussa käytiin kattomassa,ja oli just punainen,pohja hitsattu ja irto-osat oli myyjän kesäpaikan autotallissa.

 

Hienon tollasesta saa,kun vaan ei pilaa millään kuplan etuvaloilla yms. keulaa.

 

Onnea projektille.

 

Iitistä tuli tämä haettua.

Posted
Joskus kultaisella '90-luvulla oli t5 Volvon keltanen, jossa oli juniksen tyylin USA-valot ja sumarit poistettu. Nimittäin ameriikassa jossain VW Trendsissä oli esittely.

 

Nii mut ei kuitenkaan kuplan.

Etsin mut en löytänyt ko. härpäkettä, mutta tälläne löyty:

http://www.leehedges.com/t34/puret34/tc.htm

Karmann proposed a new frontal design (as the public had never really accepted the original T34 Coupe nose) with quad headlamps.
Posted (edited)

On se taas kiva kun on uusi rojekti niin on niin pirusti virtaa väsätä hetken aikaa ties mitä.

 

Eilen illalla rupesin sit hiomaan keulaa suoraksi viimeistä pohjamaali kerrosta varten ja samalla vähän suoristelin razors edgeä.

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8275.jpg

Samassa tuli myös paikoittain orkkis väriäkin esiin eli kovasta omasta mielestäni näyttää cherry rediltä

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8274.jpg

 

Sitten sain myös omastamielestäni tällähetkellä ainuan auton tarvitseman hitsauksen valmiiksi. Eli tankin huohotinputken laitoin paikalleen.

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8273.jpg

 

Sit myös sain vähän suojaväriäkin auton mukana puhallettuina tulleisiin osiin, tässä koneenpäällis luukku.

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8270.jpg

 

 

Sit tosiaan auton mukana tuli kone jonka on kuulemma rempattu mutta vanhalla omistajalle ei ollut mitään muistikuvaa että mitä sille on tehty kuin että pyttymäntä sarja siihen olisi vaihdettu. Noh kun konetta kattoo niin päällisinpuolin ei ole tainnut remppa jäädä pelkkään pyttymäntäsarjaan. Eli omastamielestäni kammionpuolikkaiden välistä tursuaa "uuden" näköistä liimaa ja kannet taitaa olla puhalletut/todella vähän käytetyt.

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8271.jpg

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8272.jpg

 

BTW tunnistaako pelkästä 0925899 numerosta ilman kirjainta että onko kone alkuperäinen 1500 kone (EDIT: Ilmeiseti on kun ainakin samban vin numbersien mukaan täsmäisi eli 1500cc S 54 hp). Nimittäin tämä oli lohkon päällä kun tosiaan siihen vakio numeron paikkaan ei näe kaikkien pannukakkujäähdytys hässäköiden takia.

 

Sitten koetin että saako noista puskureita vielä kalua kiillottamalla ja hyvältä näyttää ainakin etupuskurin puolesta

 

Ennen

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8268.jpg

 

Jälkeen

8267.jpg

 

Ja

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8269.jpg

IMG_1977.JPG

IMG_1983.JPG

Edited by Tanhis
Posted

Hmm... Ei näyttäny Lars Neufferillä enää olla noita lokarin kaaria....

http://karmann.bwshopware.de/catalog/in ... anguage=en

Ei löytyny siltä enää yhtään t-34 peltiä.... :(

 

Tämmöiset ne siltä ostetut olivat:

2145.JPG

 

Mutta just välähti. Mulla taitaa olla edelleen 1:1 piirros takalokarista ovenreunasta takavaloon josta sais tarkan muodon noille jos kiinnostaa?

 

Kallista Nossi peltiä noille... :(

Keulapala.

Lokari

Posted
Onko ambu jo valmis;)

 

Väliprojekti :)

 

Mutta just välähti. Mulla taitaa olla edelleen 1:1 piirros takalokarista ovenreunasta takavaloon josta sais tarkan muodon noille jos kiinnostaa?

Ja tosiaan voisi kiinnostaakkin oletkos himokselle tulossa.

Posted

tuleeko matala vai millasen meinasit ei kai vaan museoon ;)

Posted
tuleeko matala vai millasen meinasit ei kai vaan museoon ;)

 

Alkuperäistyylinen joillain siisteillä vanteilla ja käytännölisen matalaksi. Ja ei mulla ole varaa tälläistä museokuntoon väsätä.

 

 

edit:

 

Typetree selecta

8276.jpg

Posted

Voisiko joku kenellä on tunnarit tuonne typ34.orggiin katsoa jonkun adminin oman sähköposti osoitteen nimittäin admin@type34.org ei toimi ja sivulle rekisterointikään ei ilmeisesti funkkaa niinkuin pitäisi.

 

Adminina siellä näyttäisi toimivan ScottMcW ja Mick mutta kun profiileja ei pääse katsomaan niin ei oikein saa mitään viestiä noille kavereille.

Posted
Voisiko joku kenellä on tunnarit tuonne typ34.orggiin katsoa jonkun adminin oman sähköposti osoitteen nimittäin admin@type34.org ei toimi ja sivulle rekisterointikään ei ilmeisesti funkkaa niinkuin pitäisi.

 

Adminina siellä näyttäisi toimivan ScottMcW ja Mick mutta kun profiileja ei pääse katsomaan niin ei oikein saa mitään viestiä noille kavereille.

Ei sattumoisin ole tämän palstan mick:in kanssa mitään yhteistä? Joskus muistaakseni kuulemma on jotain atk puljuakin pitänyt niin tiiä vaikka oiskin adminina kys. paikassa.

Posted (edited)

^Tuskimpa ja homma taitaa olla hoidossa löysin toisen noista admineista tö samban foorumeilta.

 

No mutta itse asiaan puhaltelin tänään vähän pikkunippeleitä ja vedin ruosteenesto pohjamaalia pintaan.

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8278.jpg

 

 

Sitten rupesin miettimään että revinko karmannin tehtaan korikittiä irti raitisilma kanavista tai ei ja päädyin sitten kiskomaan sen irti kun oli paikoitellen alkanut ruostumaan korikitin alta. Nyt sitten vain mietin että miten hitossa tuollaisen kanavan saa maalattua muutakuin dippaamalla se kokonaan johonkin maaliin mutta sitten taas mistä hitosta saa sellaisen maalitonkan mihin tuollaisen osan saisi dipattua. Sitten mietin myös että laitanko vain uuden jonkun koriliiman tms. (millaista liimaa tuohon pitäisi käyttää merkki/malli) tiivistämään tuota saumaa tai pitäisikö se juottaa umpeen. Onko porukalla joitan muita hyviä ideoita tuon palasen entistämiseen.

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8279.jpg

 

 

Niin ja sitten olen ajatellut että kävisikö kaikki näkyvillä olevat hitsaussaumat jollain rapakontakaa tutuksi tulleella seam sealerilla läpi. Onko tämä hyvä vai huono idea ja taas mikä sika yms. massa on suomessa tuohon hommaan sopivaista.

IMG_2054.JPG

Edited by Tanhis
Posted

Raderit kyl käy miusta muodoiltaan tähän RaazorEdgeen paremmin kuin pyöreämpiin ilmajäähytteisiin. Ja Etelä-Afrikan Rostylet käy kans oikein nätisti. Mitenhän lie noitten Torkkereiden kans? Eivät ne oikein muissa volsuissa istu. Taas näitä meikän vaatimattomia mielipiteitä, jotka voi jättää omaan arvoonsa.

Posted
Hmm... Ei näyttäny Lars Neufferillä enää olla noita lokarin kaaria....

http://karmann.bwshopware.de/catalog/in ... anguage=en

Ei löytyny siltä enää yhtään t-34 peltiä.... :(

 

Tämmöiset ne siltä ostetut olivat:

2145.JPG

 

Mutta just välähti. Mulla taitaa olla edelleen 1:1 piirros takalokarista ovenreunasta takavaloon josta sais tarkan muodon noille jos kiinnostaa?

 

Pahvimallia vaan tänne, ja leikkausprofiili myös, eiköhän ala kaarta pukkaamaan...;-)

Posted (edited)

^Jos hinta on järkevä niin voin toimittaa sen pahvimallin sinulle kunhan saan sen ensiksi itselleni jotainkautta.

 

-tipi- said:
Raderit kyl käy miusta muodoiltaan tähän RaazorEdgeen paremmin kuin pyöreämpiin ilmajäähytteisiin. Ja Etelä-Afrikan Rostylet käy kans oikein nätisti. Mitenhän lie noitten Torkkereiden kans? Eivät ne oikein muissa volsuissa istu. Taas näitä meikän vaatimattomia mielipiteitä, jotka voi jättää omaan arvoonsa.

 

Ja tää tosiaan on sen mallinen volkkari että saatta käydä useat sellaiset vanteet jotka ei muihin volkkareihin helposti sovi/istu itse jopa ajatellut että jotkut 16" bbs vanteet saattaisi istua hyvin tähän autoon tai sitten jotkut perus hotrodvanteet esim torque thrustit.

Itse en henk koht tykkää lainkaan radereista muuta kuij jossain erittäin harvoissa autoissa.

 

oldis said:
tanhis said:
Alkuperäistyylinen joillain siisteillä vanteilla ja käytännölisen matalaksi.

Eli näin?

DSC_06610240.JPG

 

Ja on tuo kyllä hieno (Muistan joskus ultravolkkarista tuota kuolanneeni) mutta on sitten saatettu muutama taaleri laittaa kiinni tohon jousitukseen ja tosiaan joskus voisi itsekkin rakennella ilmajousitusta johonkin autoon mutta ei nyt saan kyllä rahaa ja aikaa menemään parempaankin käyttötarkoitukseen.

 

 

Sitten itse asiaan väsäsin tänään sitten niitä pirun raitisilmakoteloita mutta toivottavasti lopputulos on sen arvoinen. Ja ainakin ruostekraaterit meni peittoon.

 

Noh ei muutakuin teipillä kanavat umpeen ja maalia sisään. Olis vain pitänyt laittaa vielä enemmän ohenninta että olisi ollut helpompi leviämään, mutta noin taas on helpompaa liikutella puoleta toiselle kun ei ole ihan vettä tuo maali

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8282.jpg

 

Ja sitten lopputulosta

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8280.jpg

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8281.jpg

 

Tuohon siis vedän vielä ulkopuolelle pohjamaalia ja sitten lopuksi pintamaalin ruiskulla.

IMG_2057_.jpg

Edited by Tanhis
Guest VW 1303
Posted

näistä varmaan saa otettua kaarimallin jos tarvetta.

Posted (edited)
VW 1303 said:
näistä varmaan saa otettua kaarimallin jos tarvetta.

 

 

Juu eiköhän noista saisi mallin piirrettu jostakin jos yv:llä laittaisit jotain yhteystietoja niin voisi ruveta suunnittelemaan matkaa vierailulle.

 

SItten siirtelin tänään karmannin talliin että saa turattua ilman että tarttee vesisadetta pelätä.

8286.jpg

 

Talli heti juniksen ulos siirron jälkeen

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8283.jpg

 

Siivouksen jälkeen

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8284.jpg

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8285.jpg

Tuolla olis sit tarkoitus saada maali ghian pintaan.

IMG_2067_.jpg

IMG_2068_.jpg

Edited by Tanhis
Posted

Kolkin saa kyl suht tonttiin ihan sopivalla rengastuksella ja tehdas jousituksellakin. Ei tarvi kalliita bags-R4-fägsejä, kun boorista vaan kääntää. Mulla tais Karttuset mitata Notsista 5,5cm -kahella etuboorilla ja 145/65R15 kumeilla.

Posted

Niin siis tottakai sen saa tonttiin ilman suurempia kikkailuja mutta ketä sen kanssa sitten ajaa. Ja ei tee kauheasti mieli tuhota ghian pohjaa sen takia että auto näyttää paremmalta. Ja jokatapauksessa varmaankin johonkin kymmenen sentin paikkeille sen sen madallan ainakin aluksi. Ja tietty taitaa sitten tulla takapään camber ongelmatkin eteen kun tapeeksi matalaksi vetää.

Posted
Ja jokatapauksessa varmaankin johonkin kymmenen sentin paikkeille sen sen madallan ainakin aluksi. Ja tietty taitaa sitten tulla takapään camber ongelmatkin eteen kun tapeeksi matalaksi vetää.
Lasketaanko tollanenkin madallukseksi? =)

Ja ainahan ne ilmavolkkarin renkaat on vinossa yllättävän pitkään ne laakerit kestää kuivanakin =P

 

Komee laite jokatapauksessa!

Posted

renkaita lähinä ajattelin ja sitä että ghiassa lootan nosto ei käy niin yksinkertaisesti kuin kuplassa. Eli pitäis muuttaa Irssiksi ennemmin.

 

Ja ei ghia pahemmalta näytäisi vakio vanteillakaan kuplan pöläreillä

296570.jpg

Posted (edited)

Tosiaan on tullut vesihiottua autoa tässä lähipäivinä ja vettä sitten päässyt valumaan sinne tänne. Noh yksi näistä paikoista on takalokarin sisäpuoli mihin muunmuossa kaikki koneluukun ritilöistä ja kourusta tuleva vesi löytää tiensä.

Noh auton peltikorjaukset tehnyt kaveri on unohtanut tämän tilan vedenpoiston kokonaan eli olisi ollut sellaiset pari ämpärillistä vettä tässä tilassa ennen kuin olisi tullut jotain muuta kautta ulos. Noh jostain osaluettelosta bongasin että sinne kuuluu jonkunsortin putki ohjaamaan vesi ulos eli siis sellaisellesiis väsäsin valmiuden.

 

Ekaksi väsäsin pellistä putkea

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8290.jpg

 

Sitten porailemaan ja vaikka mitä muuta kun reikäpora ei oikein purrut ja putki paikoilleen hep hep liimalla.

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8289.jpg

 

Ja tässä lopputulos ulkoapäin.

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8288.jpg

IMG_2092.JPG

IMG_2100.JPG

IMG_2102.JPG

Edited by Tanhis
Posted (edited)

Noniin sit on päästy sisään harvinaisen auton harrastamisen ihanuuksiin.

 

Eli rupesin sitten kattelemaan niitänäitä osia että mikä menee minnekkin ennen maalaamista että ei sitten tartte tuoretta maalipintaa heti ruveta raiskaamaan jos joku kiinnike tms puutuu. Noh löysin tälläisiä pieniä väsäämistä vaativia asioita kuten jarrunestesäiliön kiinnike ja lasinpesusäiliön kiinnike.

 

Noh ne on pientä verrattuna siihen että ajovalot on jostan pirun engantilaisesta vessasta ja kaikenlisäksi vielä tuuman verran halkaisijaltaan liian pienet. Edellinen omistaja oli saanut kyllä nämä modattua sopimaan mutta ei ollut ajatellut lainkaan valojen kromirinkulan kiinnikkeitä ja valojen säätökin jäänyn ajatukseltaan vähän puolitiehen.

 

Lucas valot:

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8292.jpg

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8293.jpg

 

No ei siinä sitten mitään kuin marssimaan lähiromikselle missä on kaikenmaailman vanhaa rojua ja paljon erilaisia valoja vanhemmasta kalustosta. Ja sieltä sitten etsimään ghian kromirinkulaan sopivia valoja ja yllätys yllätys pystäri kuplan valot säätömekanismeineen on vallan hyvin modattavissa sopimaan ja ovatpahan vw:n valot.

 

Pystärin valot sovittelua ghian rinkulaan:

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8295.jpg

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8296.jpg

 

 

 

Sitten onko jollain tietoa mittariston neulojen saatavuudesta että onko saatavana uusina tai jotain muutakautta tai sopiiko noi neulat jotenkin keskenään eri malliste mittareiden kesken. Nimittäin omasta mittarista on neula poikki.

http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/8294.jpg

IMG_2109.JPG

IMG_2115.JPG

IMG_2117.JPG

Edited by Tanhis
Posted

hophop tanhis nyt auto kasaan ja himokselle kaljan juontiin mattarotta väri päälle ja tonttiin ..)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...