Jump to content

Mistä parasta, nopeaa ja asiantuntevaa VW osapalvelua


Guest Lassila

Recommended Posts

Kyllä se tasapuolista piikittelyä on ollut, ainostaan toinen on saanut "porttikiellon". Se ei kyllä käy minun ymmärrykseeni että miksi vain toinen??? No sen takia olen vain tehdastyöläinen toistaiseksi :)

 

 

Minun myös tehdastyöläisen ymmärrykseeni käy miksi vain toinen on saanut porttikiellon...

Link to comment
Guest Aloittelija
Se ei kyllä käy minun ymmärrykseeni että miksi vain toinen???

 

hyvä että tämä vääryys otettiin esille!!!

 

aloittelijan silmäänkin on pistänyt volkkari palstalla tapahtuvat vääryydet ja tässä on vähän listaa!:

 

pahin vääryys ikinä : 1 . Ylä reunassa oleva mainos banneri. on väärin että yritys saa rahaa maksamalla mainos bannerin ylä reunaan! tasa vertaisuuden nimissä kaikilla yrityksillä pitäisi olla veloitukseton mainos banneri tällä sivustolla.

 

2 . seriffien oikeudet!!! täysin väärin on se, että vain seriffit voivat poistaa käyttäjiä ja viestejä! viestien ja käyttäjien poisto oikeudet pitäisi olla jokaisella käyttäjällä! voisiko tästä järjestää äänestyksen??? tämä on melkein yhtä paha vääryys kuin numero 1!

 

3 . nimi merkki "Lassilan" kirjoitus oikeuksien poisto!!!! NIIN VÄÄRIN!

Link to comment

Jos nama nyt oli ihan tosissaan kirjoitettu eika kieli poskessa... niin...

 

1. Kai sen bannerin saa ostaa kuka tahansa. Niin se maailmalla toimii. Sinne vaan Hot Carsin ja Keiteleen jne. bannerit samaan kierratykseen. Rahalla.

Nailla rahoitetaan palstan yllapitokustannuksia.

Kaikilla yrityksilla tietaakseni ON tasavertainen mahdollisuus ostaa mainostilaa.

 

 

2. Tasta ei tulisi kylla mitaan. Seriffien homma on pitaa keskustelut asiallisina. Ei noita oikeuksia voi antaa muille/kaikille.

 

3. "Lassilan" oikeudet poistetaan jos yllapidon mielesta niihin liittyy vaarinkaytoksia. Jos siella takana on henkilo jolla on jo toiset tunnukset aktiivisena taalla, niin niilla pitais parjata.

 

Mun mielipiteita toki vain... :)

Link to comment

Tässä on muutakin taustalla kuin pelkkä kahden firman välinen kiivas kirjoittelu. Syy Hytösen banniin on hänen minulle lähettämä täysin epäasiallinen ja uhkaava yv.

 

Enempää en puoleltani asiaa aio kommentoida. Hytönen ei ole viestiänsä pyynnöstäni huolimatta julkaissut, minkä hän olisi voinut tehdä, koska silloin hänellä oli kirjoitusoikeudet vielä tänne.

Link to comment
  • 3 weeks later...
Tässä on muutakin taustalla kuin pelkkä kahden firman välinen kiivas kirjoittelu. Syy Hytösen banniin on hänen minulle lähettämä täysin epäasiallinen ja uhkaava yv.

 

Enempää en puoleltani asiaa aio kommentoida. Hytönen ei ole viestiänsä pyynnöstäni huolimatta julkaissut, minkä hän olisi voinut tehdä, koska silloin hänellä oli kirjoitusoikeudet vielä tänne.

 

Ei yksi kivi jauhoja tee. =) (olematta kenenkään puolella)

Link to comment
  • 10 months later...

Lainaan hieman vanhaa viestiketjua kun aihe on miltei sama.

 

Sattuisiko Turun seudulla olemaan mitään huoltoa/korjaamoa, joka hallitsisi erityisen hyvin vanhat ilmajäähyt? vai ovatko nämä koneet niin simppeleitä, että voi kärrätä mihin tahansa pajalle? Tässäkin tapauksessa kaipaisin suosituksia.

 

minulle lahjoitettiin tovi sitten vanha, hieman rupunen T2. vehje käy, mutta kaipaisi melko kattavaa huoltoa. itse olen melko käsi koneiden kanssa eikä ole aikaa opiskella alusta asti kaikkea, mutta auto olisi kiva saada kesäksi jonkinlaiseen ajokuntoon.

 

kiitos vinkeistä.

Link to comment

Ainakin vuosi sitten jo vwahtipisteessä sanottiin, että ilmajäähyjä ei enää tehdä. Sieltä on se joku vanhempi mies jäänyt eläkkeelle joka jaksoi räplätä ilmamosien kanssa! toki en tiedä mikä tällä hetkellä on meisinki.

Link to comment

Koetin kattella WBX ylikokosta runkolaakerisarjaa yhteen mosa projektiin. Lohko on valitettavasti runkolinjaltaan VW'n itte ylikokoon kunnostama, joten vaikeuksia oli edessä. Kotimaisten kauppiaiden kautta en tuota löytänny, ulkomaan VW kauppias - pellet lupas maata ja kuuta, mutta kaikilla tarkempi tutkumus osotti ettei heillä(kään) ole ko tuotetta saatavana. E-bayn kautta tuota löyty lopulta, mutta kuluineen hinta olis ollu toistasataa €uroa, yök

 

Laakerin (ilmeisesti?) ainoa valmistaja KS ja fittumainen koko "lohko 0,50 & runko 0,25". Ei helppo nakki siis

 

Anyway

Kokeilin poruuttani tätä uutta firmaa http://www.heckmotor.fi/. Pojat kikkailee (ainakin etusivun mukaan) vain ilmajäähyjen kanssa, mutta he ottivat homman kuitenkin työn joku aika sitte. Tänään tupsahti tarjous ko laakerista! Nyt odottelen laskua ja lakrut pitäs olla 1-2 viikossa mulla. Jibii :)

 

Eli Hecmotorin heppuja voin suositella, varsinkin jos tuotteet on vaikeammin löydettävää.

Link to comment
  • 5 years later...

Nyt kyllä uskallan sanoa että mikätahansa paja suoriutuu tuosta hommasta jos sanot mitä öljyä ja kuinkapaljon.

Väitän myös että (vähintään) puolet pajoista pistää GL5+ öljyt lootaan sen kummemmin kyselemättä..

Link to comment
  • 2 weeks later...

Keiteleen Kone Oy:n facebooksivuilta löytyvät tarkemmat tiedot. Ainakin tänään keskiviikkona oli paikalla klo. 21.30. 

Jos tilaus on jätetty sopivaan aikaan esim. klo. 18 mennessä niin yleensä paketti lähtee Postiin samana iltana. Posti on kuulemma jumittanut kirjeitä ja joitakin paketteja jolloin kuljetus voi kestää muutaman päivän, lisäksi pakettiosoitekortti saattaa olla myöhässä, mutta paketti on silti jo vastaanottajan Postitoimipaikan hyllyssä.

Edited by Maasturi
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...