P_Valtonen Posted October 6, 2012 Share Posted October 6, 2012 Tossa aiheesta videoo (kelaa kohtaan 15min 49sec = toka vika pystypalkki aikajanalla) http://www.katsomo.fi/?progId=145563 (Edit 12-4-2013 linkki ei toimi enää) Kiitos kasausorjilleni Henkka & JaniM sekä Wellulle siitä että suostu tulee tuuraa Jania tonne nauhotukseen :) . . . Sekä suuri spezial kiitos allaoleville sponsseilleni, te mahdollistitte tän homman Quote Link to comment
Tanhis Posted October 6, 2012 Share Posted October 6, 2012 Mulle tuli vaan mieleen että liian hapokasta :) Mut eikait onneks olkoon. Quote Link to comment
Ketsa Posted October 6, 2012 Share Posted October 6, 2012 Onnittelut ennätyshemmoille! Quote Link to comment
Guest RPrsn Posted October 6, 2012 Share Posted October 6, 2012 siis aivan SICK OOSSOMIA!! Onneksi olkoon koko porukalle! Quote Link to comment
mikan Posted October 6, 2012 Share Posted October 6, 2012 Pienellä treenillä tuosta voi varmasti vielä parantaa aika paljon. Hatun nosto, että mitään sähkö/paineilmatyökaluja ei käytetty! t. Mika Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted October 6, 2012 Share Posted October 6, 2012 Hyvä hyvä, onneksi olkoot ja nyt olette sitten ihan valtakunnan median julkkiksia! Ja siitä vaan sit kaikki kanssaharrastajatkin vaan treenaamaan, luulisin että tätä ei ihan äkkiä aliteta! Quote Link to comment
JaniM Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 Kyllä tuosta muutamalla jutulla vois kymmenisen minuuttia ehkä nipistää. Mutta sit pitää hommat mennä just eikä melkein. Mutta odotellaan kun joku parantaa, siihen asti sproing sproing, auts. Sattuu muuten henkselien paukuttelu :)) Mutta kiitoksia slavemasterille kun mahdollisti tämän kansan huvin. T: orja Quote Link to comment
NordBling Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 Hienoa! Heinolasta odotettavissa jatkossa valmis moottori joka toinen tunti? :-) Quote Link to comment
P_Valtonen Posted October 7, 2012 Author Share Posted October 7, 2012 Kiitos kannustavista kommenteista --> BlingBling Mä taidan jäädä eläkkeellä, nyt kun olen vielä urani huipulla ;) Quote Link to comment
vilkku Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 No niin no! Paljon onnea! Ennätyshän meni sinne minne kuuluukin! Onneksi ette sentään pyörittäneet samalla Mariekeksiä suussa niinkuin edellinen ennätyksen tekijä=) Quote Link to comment
DjMokkis Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Onneksi ette sentään pyörittäneet samalla Mariekeksiä suussa niinkuin edellinen ennätyksen tekijä=) ... Tai syöneet sataa broilerpyörykkää ennätysajassa samalla :D :D Onnea, kova suoritus! Quote Link to comment
Tomppa Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Kiitokset vielä tätäkin kautta Petterille, Janille ja Henkalle, oli mahtavaa olla osana toteuttamassa tätä ennätystä! Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Onnittelut pojille, hyvää työtä teitte vaikka itse ohjelma onkin täysin naurettava... Suurin osa ennätyksistä taitaa olla lajeissa, joita kukaan muu ei ole koskaan kokeillut. Ja niille palstalaisille jotka ei halua asentaa päivityksiä että voi katsoa videon tai muuten vaan, ennätys on: VW Kuplan moottorin kokoaminen: 1 h 52 min 4 s Uusi maailman ennätys Quote Link to comment
JaniM Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Varmaan tulee joutuupi-viteo jossain välissä. Quote Link to comment
Timppa Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 hieno suoritus! Isot onnittelut Jätkille!!:) Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Onneksi olkoon! Mun moottorin osia on siis käytetty maailman ennätys koneessa. Vielä kun sen saisi nippuun. Taitaa tulla toisen pään ennätys. ;) Quote Link to comment
mikan Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Onneksi olkoon! Mun moottorin osia on siis käytetty maailman ennätys koneessa. Vielä kun sen saisi nippuun. Taitaa tulla toisen pään ennätys. ;) Mulla on moottori roikkunut pukissa 4 tai 5 vuotta, joten mukana ollaan kisassa. :-) t. Mika Quote Link to comment
Lasse Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Onnee tekijämiehille. Mikan-> kato ettei pääse fossiiliset loppumaan ennenkuin on motti tulilla. Mää oon vasta aloittelija näissä remonteissa, vasta kolme vuotta vaihdettu vp:n stefaa. Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Ai ettei mulla olekkaan mitään saumaa tän yhden sääli vuoden kanssa.. ;) Quote Link to comment
Barney Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Ai ettei mulla olekkaan mitään saumaa tän yhden sääli vuoden kanssa.. ;) Kai sua kuitenki lohduttaa, et kun kaikki osat on haalittu, niin moottori valmistuu alle kahteen tuntiin ;) Quote Link to comment
höpö heka Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Onnea! Tästä shöustahan tuli muutama minuutti nähtyä livenäkin. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted October 22, 2012 Author Share Posted October 22, 2012 Tiedoksi että, jos joku haluaa kattoa töllöstä kasaamisen. Pukkaavat uusiksi tuon jakson. . . Quote Link to comment
P_Valtonen Posted November 28, 2012 Author Share Posted November 28, 2012 Pienimuotoisen säätämisen jälkeen kasaamisesta saatu juutuubi video näkösälle. Kuvan laatua löytyy myös pikkusen parempana, vaiha jos kiinnostaa... Quote Link to comment
vilkku Posted November 28, 2012 Share Posted November 28, 2012 Pienimuotoisen säätämisen jälkeen kasaamisesta saatu juutuubi video näkösälle. No sehän kävi taas laatuun =) Vauhdikasta toimintaa on mukava katsoa! Quote Link to comment
ARTO Posted November 28, 2012 Share Posted November 28, 2012 Hyvä kooste ja hienoa mainosta tuben kautta jutussa mukana olleille yrityksille ympäri telluksen. Liekkö sitten ollut lähellä tai kaukana, mutta tossa olis voinut näkyä myös sponsored by FVWA:) Quote Link to comment
P_Valtonen Posted November 28, 2012 Author Share Posted November 28, 2012 ....olis voinut näkyä myös sponsored by FVWA:)Perataas tämä juttu nyt kertaalleen ja pohjiaan myöten (en palaa tähän asiaan enää myöhemmin missään muodossa) Tässä topikissa käsitellyllä moottorin kasaamisella ei ole ollu mitään tekemistä FVWA'n kanssa. He kilpailuttivat ja valitsivat halvimman firman, joka teki kasaus shown BIF 2012 arpamoottorille. Mun tarjous oli kallis ja FVWA säästi alkuperäsestä ehdottamastani arpamoottorin kasaus- ja arpomis ohjelma nrosta juuri tuon kasaamis osuuden, eli voittanut yhtiö toimitti valmiiksi kasatun moottorin arvottavaksi BugInFinn2012 tapahtumaan. Kun mulle selvis ettei tämä homma toteudukkaan ja että homma oli kilpailutettu & oma hintallani oli kallis, aloin selvittämään muita vaihtoehtoja homman toteuttamiseen. Tunsin tarvetta toteuttaa homma ajanoton kera & toimittaa jo luvattu materiaali ennätystehtaalle. Oikeastaan nyt jälkikäteen mietittynä tuo FVWA'n kieltäytyminen oli hyvä juttu; tarpeeksi kun potuttaa, niin se antaa draivia tehdä homma vielä paremmin ;) Homman kruunas se että sain loistavat sponsorit tähän hommaan ja kasaus- & studio-orjien kanssa yhteityö sujui todella hyvin. Kiitos vielä kertaalleen. Ilman Teitä tää olisi ollu joku 6h soolo kasaaminen, josta ainoa dokumentaatio olis nippu valokuvia. Mites jatko, kun jokainen ennätys on tehty rikottavaksi? Olen niin monta kertaa vannottanu itteni, etten enää kasaa yhtään konetta yleisön edessä, jotta vannomatta paras. Ensivuodeksi ei ole mtn suunnitelmia, mutta ei niistä ole tätäkään aikasemmin pahemmin huudeltu. Quote Link to comment
JaniM Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 Jees, voin ilmoittautua jarrumieheksi taas :) Pari ideaa millä saadaan ajasta pois reippaasti ;) Mut kivaahan tuo oli nykertää. Quote Link to comment
NordBling Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 Mihin tuo ennätysmoottori päätyi? E-Bayhin myyntiin, hienoilla mainolauseilla :-) Quote Link to comment
Guest Barn Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 Pojat on näköjään treenannu täällä kun vilahtaa kuvissa:) http://www.youtube.com/watch?v=UIy5Ache9h0 Quote Link to comment
P_Valtonen Posted November 29, 2012 Author Share Posted November 29, 2012 Janim - Kiitos luottamuksesta. Kattotaan mitä keksitään taas ensi kesäksi, jos keksitäänkö mtn. ;) Bling - Toi meni entiselle heimo päällikölle (Mr F) Barn - Helvatun hienoa materiaalia, vaikka meikäläisestä näky vain kädet :) Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 27, 2013 Author Share Posted August 27, 2013 Kappas, uusinnat alko pyörii maikkarilla syksyn kunniaksi ja kasaamisjuttu pompsahti takasin myös Katsomo - palveluun Jos ny jotakin kiinnostaa, niin linkistä sisään ja 15min55sec kohdasta alkaa viimevuotinen VW hörhöilymme TV rintamalla http://www.katsomo.fi/?progId=228816 Edit, suoralinkki http://www.katsomo.fi/?progId=228816#startAt=0:15:55 Quote Link to comment
Recommended Posts