jake1986 Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Tässä mun Vw helmet! Kupla ollu omistuksessani vuodesta 2007 ja paku 2013 elokuusta lähtien. Kupla vm.-65 ja paku vm.76/77. 9 Quote Link to comment
pko Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Tollasella 65 mallisella ajellaan kesäisin,ton sinisen myin viime kesänä pois.Hienoja autoja on porukalla täällä. 4 Quote Link to comment
J.Ussi Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Tuollainen tuli kotiutettua marraskuussa . vm 1960. 10 Quote Link to comment
Guest Type123 Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Tuossa yksi oma ilmajäähy. Muut eivät oikein ole "esittelykelpoisessa" kunnossa. Quote Link to comment
kerkko Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Hieno ilmajäähy tuo 911, Dr. h.c. oli monipuolinen ja tuottelias. Ja hienosti passattu tuo postitusaika, 9:11, ei tainnut olla vahinko. K. Quote Link to comment
Guest Type123 Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Kiitos. Itse asiassa huomasin postauksen ajankohdan vasta kun olin sen postannut. Ajattelinkin, että siitä tul(l)ee kommentteja ;)Mikäli ajankohtaa postaukseen olisi pitänyt miettiä, niin ajankohta olisi ollut 9:30. Hieno ilmajäähy tuo 911, Dr. h.c. oli monipuolinen ja tuottelias. Ja hienosti passattu tuo postitusaika, 9:11, ei tainnut olla vahinko. K. Quote Link to comment
NO H2O Posted February 9, 2015 Share Posted February 9, 2015 (edited) Tossahan noita... Edited February 9, 2015 by NO H2O 9 Quote Link to comment
Guest RammyVee Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 http://uppaa.fi/image/QUe Tällä mennään. Lauantaina AHS:n talviajoihin. Quote Link to comment
levari Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Pian pääsee taas päristelemään ;) 15 Quote Link to comment
rockford Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 Kuvassa vähän muutakin kuin pelkkiä harrasteautoja.... Tuolla meidän hörhöilyä: https://www.facebook.com/pages/Volkswagen-All-Star/247004275446374 3 Quote Link to comment
Guest Kalsuto Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 (edited) Paljon komeita pelejä. Kohta taas pääsee ajelemaan. Tässä mun viritelmä. Halu olisi tehdä vielä joku erilainen harrastepeli mutta säilytystiloja ei ole enempää (onneksi). Edited March 10, 2015 by Kalsuto Quote Link to comment
kerkko Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 (edited) Paljon komeita pelejä. Kohta taas pääsee ajelemaan. Tässä mun viritelmä. Halu olisi tehdä vielä joku erilainen harrastepeli mutta säilytystiloja ei ole enempää (onneksi). Tämä on edelleen Super, rekisteritunnusta myöden (Verband der Elektrotechnik). Vaikka kuusvitonen taisikin olla tunnuksen luvusta huolimatta. T. Kerkko. Edited March 11, 2015 by kerkko Quote Link to comment
Raihna Posted March 14, 2015 Share Posted March 14, 2015 (edited) - Edited March 14, 2015 by Raihna Quote Link to comment
Kemin Karavaanari Posted March 14, 2015 Share Posted March 14, 2015 Räpsy viime syksyltä Vanteiden ja värin puolesta kulkee satasta parkissakin. 1 Quote Link to comment
Stidi Posted March 14, 2015 Share Posted March 14, 2015 Hyvä jos ees kaasu pohjassa :) Quote Link to comment
Guest bug69 Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Kesän menopeli... Quote Link to comment
Guest trost Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 (edited) Upeita autoja täällä! Laitanpa nyt siitäkin huolimatta omani ketjun jatkoksi, koska pari vuotta tässä on hitaasti (mutta kaikella rakkaudella) Kombia laiteltu. Paljon on vielä tekemistä ja oppimista - onneksi saatiin juuri äsken konttorilta leima, jos vaikka päästäis vähän kiertelemään tapahtumissa ja hakemaan vinkkejä muilta harrastajilta! Edited April 6, 2015 by trost Quote Link to comment
Kharon Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Vai että kuveja ... kaivellaanpa nykykalustoa, ensin pisimpään omistuksessa ollut, '63 Karmann. Tuo on ollut moottorivaivojen takia välillä liikenteessä ja välillä pois kohta 15v ajan, nyt on uusi ja puhdikas kone (noin kolmas) ja toiveita on tänä kesänä saada se taas ajoon. Tuosta seuraava (Hyh kun tuli iso kuva, mutta enpä nyt äkkiseltään keksinyt miten tuota skaalataan. Sama ongelma seuraavissa). Isoisävainaan uutena ostama -61 suomilasitettu umpipaku josta Hannu J. omistaa puolikkaan ja minä toisen puolen kun omat rahat eivät riittäneet projektin lunastamiseen perikunnalta ~10v sitten. Ei se kallis ollut, mutta ei vain ollut rahaa. Saatiin yhteisvoimin rekisteriin se 2008 ja siitä asti se on rullannut useampia tuhansia joka kesä. Alkaa olla talouden kallein auto jos thesambaa on uskominen, ikävää: Melkein pakko ottaa kaskovakuutus jos auto käy liian arvokkaaksi eikä uskalla pitää enää käyttöautona edes kesällä: Harrastearvo kärsii. Eräänlainen pitkäaikaisprojekti. Sitä että milloin se on kilvissä ja/tai liikkuu, ei vielä tiedä kukaan, en edes minä itse. -65 Karmann 1500 siis kyseessä. Ja vielä yksi, uusin ostos viime syksyltä. Tuolla en ole vielä ehtinyt ajaa metriäkään, se on talvisäilössä mutta katsastettu ja rekisterissä. -74 412 luiskaperä neliovisena ja automaatilla, omituisuuden maksimointia. Järkihän tästä katosi jo toisen auton kohdalla joten mitä väliä, ei mitään. :) 7 Quote Link to comment
kerkko Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Hienoja erikoisuuksia saatu jälleen talteen! Tuo 412 (ja 411) varsinkin on upea, ilmiönäkin. Aikanaan ollut myös kallis, kaiketi esim. Saab 99:n ja Opel Asconan hintaluokkaa? Omaa silmääni miellyttää enemmän kaksiovinen, vaikka neliovinen taitaa harvinaisempi ollakin. Ja tietysti Karmann on super, kiitoos kuvista! K. Quote Link to comment
Kharon Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Brittiharrastajat raportoivat että ainakin siellä sekä 99 että 412 olivat käytännössä samanhintaisia, Suomessa 99 on varmaan ollut vero- ja valuuttasyistä jonkun verran halvempi. Se on on varma että niitä oli aikanaan joka nurkassa siinä missä 41x ei koskaan ollut yleinen. Quote Link to comment
Lahti411 Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Just selailin Tuulilasia 3/1973, jossa on VW 412 E:n koeajo. Autoa verrataan siinä Renaulta 16:een ja Saab 99:ään, jotka ovat molemmat Volkkaria kalliimpia. VW:n hinta oli 25800 mk, Rellun 26000 mk ja Saabin 26500. Samaisessa lehdessä on vuoden 1972 uusien autojen myyntitilastojen top 50, jonka 10. sijalla on Saab 99, 3374 myydyllä autolla. VW:n type 4 ei tuohon taulukkoon mahdu, vaikka sijalla viimeisellä kirjatulla sijalla 50 olevaa Vauxhall Victoria myytiin vain 291 kpl. Isoa Volkkaria on siis Suomessa myyty vuosittain aika heikosti -ainakin henkilömallina... 1 Quote Link to comment
asko Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Nyt kupla työnalla. Vapuksi tavoite saada ajoon. 1 Quote Link to comment
koltsu Posted April 17, 2015 Share Posted April 17, 2015 Vielä yks jonkun muun ottama kauppatorilla.. 6 Quote Link to comment
mikkocap Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 (edited) Siinä oma 1302 -71. Edit. Katoha kun jäi kuva pieneksi. Edited April 21, 2015 by mikkocap 4 Quote Link to comment
oopee Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Tähän saatiin eilen kilvet 15 vuoden tauon jälkeen. Kelpaa lähteä vappuajolle! :) 2 Quote Link to comment
Guest Omppu Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 (edited) Edited April 30, 2015 by Omppu Quote Link to comment
Guest T.Marttila Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Talviharrasteauto sisään.... ja kesäauto ulos ! Quote Link to comment
-Alex- Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Jahas, muutaman kerran olen nähnyt tämän sun kuparin värisen kuplan liikenteessä :) Quote Link to comment
Anpu Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 (edited) Vapun kunniaksi sekarengastus. Kiitos kuvaajalle Jere R Edited May 1, 2015 by Anpu 6 Quote Link to comment
Vanskaj Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 -74 1300 Ikuisuusprojekti "valmistui" vapuksi. Tehtiin lähinnä peltitöitä+maalaus sekä alustaa uusittiin alkuperäiseen tyyliin. Auto ollut perheessä uudesta asti, nyt n. 120 tkm ajettu. Pientä viimeistelyä vielä vaatii, mutta toimii jo näinkin hyvin. Kone huolto-osin päivitetty ja säädetty, ei tarvinnut varsinaisesti rempata. Ainut lisävaruste eli Saloran nuppiautomaattiradiokin toimii, ja auton huoltokansio ohjeineen ja huoltovihkoineen tallessa. 3 Quote Link to comment
jonte Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Tässä oma 1300 -74 kuvattuna heti rekisteröintikatsastuksen jälkeen. 2 Quote Link to comment
Kujis Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 (edited) Mikäs se kolmekakkosen pöläristä pilkistää. Edited May 12, 2015 by Kujis 5 Quote Link to comment
Kujis Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 (edited) Nyt se tuli pölykapselista ulos. Edited May 22, 2015 by Kujis 5 Quote Link to comment
jake1986 Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 Upeita autoja täällä! Laitanpa nyt siitäkin huolimatta omani ketjun jatkoksi, koska pari vuotta tässä on hitaasti (mutta kaikella rakkaudella) Kombia laiteltu. Paljon on vielä tekemistä ja oppimista - onneksi saatiin juuri äsken konttorilta leima, jos vaikka päästäis vähän kiertelemään tapahtumissa ja hakemaan vinkkejä muilta harrastajilta! 10014568_839598586058822_7824386188682638560_n.jpg 10464282_839598656058815_675985695355779545_n.jpg TÄÄ VISSIIN TULI MUA VASTAAN TAMPERE-HELSINKI MOTARILLA PERJANTAINA 29.5.2015 KUN TULIN VANTAAN SUUNNASTA KOTIO PÄIN! ;) OLISKO OLLU NOIN KLO 18.00-18.30 AIKOIHIN. =D Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.