Guest vw 65 Posted November 18, 2010 Posted November 18, 2010 teho 6400rpm ja vääntö 6100rpm. 7500 kierroksella oli 260hv jäljellä. Quote
Timppa Posted November 24, 2010 Author Posted November 24, 2010 kiwoja lukuja, paljon tommoselle saa laskea hintaa.. ja aikaa..? Quote
ARTO Posted November 24, 2010 Posted November 24, 2010 Ilmeisesti +200hv ei oo enää mitään, joten +250hv on jo jotain. Sellasenhan saa jo vajaalla 12t€ Quote
-Puide- Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 kiwoja lukuja, paljon tommoselle saa laskea hintaa.. ja aikaa..? Mikäänhän ei ole ilmaista? =) Tollasen "mopon" mikä mulla on tekee runti 5000€:lla Mutta toi kone on melko "hyllytavaraa" 2386cc menee vielä pienillä lisäkustannuksilla mutta sitten taas alkaa koneistukset jne tuomaan lisää hintaa. Mutta kuka näitä laskee? =P -Puide- Quote
Guest vw 65 Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 kiwoja lukuja, paljon tommoselle saa laskea hintaa.. ja aikaa..? vaikee on sanoa paljon on tullu maksamaan kaikenkaikkiaan kun tolla on kohta 10v tullu kiihdyteltyä, enkä varmasti haluisi edes tietää jos sen joku pystyisi sanomaan! ;) t:jussi Quote
mikko k Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Ei kannata kyl laskee, tullee helposti paha mieli.... ;-D Quote
HSuomi Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 Onkos super flow 1 tai 2 hyvät kannet kadulle 2l koneeseen? Nyt on se tilanne että vakiokansista alkaa reservi loppumaan ja tarttis jotain suorakanavaista tilalle. Ilmeisesti tollasilla super-kansilla on ajettu ihan onnistuneesti kadulla kesällä pitkiä matkoja? Nii ja mistäs näitä kannattais kysellä? KuumaMats ainoo paikka mistä löysin Suomesta. Quote
-Alex- Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 CBperformancen CE kansi on samankaltainen, ellei aivan sama, paitsi etta niihin passaa vakio venakopat. Kyllahan esim CB wedgeport 46x38 venttiilein riittaa vaparissa viela 220 hv asti, jos haluaa taysin jaahdytysrivoin olevat kannet. Lyhyita matkoja voi SF tai CE kansilla ajella, vahan tietty pitempiakin joidenkin mielesta. Aika olemattomat jaahdytysrivat kyllakin niissa kun vertaa 044 tai puhumattakaan JPM kansiin. Quote
Guest PeKes Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 mitä lukemaa noilla tulisi? 84x94, 2332cc kone super flo 1 kannet imu:48, pako: 38 nokka engle W 140 kaasarit weber IDF 44mm putkisto esim: http://aircooled.fi/shop/index.php?productID=920 ja vaimennin: http://aircooled.fi/shop/index.php?productID=523 (linkit lainattu aircooled.fi) lisäyksiä? mitkä keinut tommoseen, puristussuhde ym... Quote
Guest Aircooled.fi Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 Aircooled.fi:n kautta kaikki CB-Performancen kannet, myös Comp Eliminatorit. http://cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1318 Jos ei noissa potentiaali riitä, niin Strip Dominatorit sitten: http://cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1797 Kumpiakaan ei pidetä hyllyssä, kun harvoin edes kysytään, mutta melko nopsaan saa. Quote
-Alex- Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 Laittaisin 44mm pakosarja ja 1.4 tai 1.5 keinut nokka-akselin kanssa joka on nimeenomaan tarkoitettu näille keinuille, esim. fk-87, -89, -46-48, web 86C jne. W140:sen kanssa voi käyttää 1.25 keinuja, mutta paaljon parempi käyttää välitetyille keinuille suunniteltuja nokkia, nostoa pitää olla. 48x38 kansissa tais myös olla 5mm pitemmät venttiilit kuin muissa, sevy style jousten takia kai. Ai niin, ruttua ylläolevien nokkien kera 10-11 1.1-1.3mm dekin kera. sanotaan nyt että allaolevilla palikoilla tulee 160hv jos kansia ei oo portattu ja nokkana W140 vakiokeinujen kanssa ;) Ja kaasaritkin ahistaa jos tavoitellaan yli 200hv =) mitä lukemaa noilla tulisi? 84x94, 2332cc kone super flo 1 kannet imu:48, pako: 38 nokka engle W 140 kaasarit weber IDF 44mm putkisto esim: http://aircooled.fi/shop/index.php?productID=920 ja vaimennin: http://aircooled.fi/shop/index.php?productID=523 (linkit lainattu aircooled.fi) lisäyksiä? mitkä keinut tommoseen, puristussuhde ym... Quote
Guest PeKes Posted December 1, 2010 Posted December 1, 2010 Laittaisin 44mm pakosarja ja 1.4 tai 1.5 keinut nokka-akselin kanssa joka on nimeenomaan tarkoitettu näille keinuille, esim. fk-87, -89, -46-48, web 86C jne. W140:sen kanssa voi käyttää 1.25 keinuja, mutta paaljon parempi käyttää välitetyille keinuille suunniteltuja nokkia, nostoa pitää olla. 48x38 kansissa tais myös olla 5mm pitemmät venttiilit kuin muissa, sevy style jousten takia kai. Ai niin, ruttua ylläolevien nokkien kera 10-11 1.1-1.3mm dekin kera. sanotaan nyt että allaolevilla palikoilla tulee 160hv jos kansia ei oo portattu ja nokkana W140 vakiokeinujen kanssa ;) Ja kaasaritkin ahistaa jos tavoitellaan yli 200hv =) - - - - - - juu venttiilit on 117mm pitkät, tuleekos käyttäytymiseen paljonki muutosta jos on esim fk-87 ja 1.4 keinut? vai onko hirveetä eroo w140 ja 1.25:sien keinujen kanssa? Quote
Niklas L Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 Onkos super flow 1 tai 2 hyvät kannet kadulle 2l koneeseen? Nyt on se tilanne että vakiokansista alkaa reservi loppumaan ja tarttis jotain suorakanavaista tilalle.Ilmeisesti tollasilla super-kansilla on ajettu ihan onnistuneesti kadulla kesällä pitkiä matkoja? Nii ja mistäs näitä kannattais kysellä? KuumaMats ainoo paikka mistä löysin Suomesta. 1700km lenkki SCC:n tuli ajettua SF-kansilla vapaastihengittävänä ilman isompia murheita. Kun DynoDayssa myöhemmin oli kompura paikoillaan, lähti seeti kävelemään ja poks. Saattoi olla, että kansi oli ottanut jo hieman itseensä reissun aikana, tai sitten ei. En ihan ensimmäisenä suosittelisi omien kokemusten mukaan kadulle, jos ajaa paljon, mutta mahdollistahan tuo on. Mainittakoon lisäksi, että kannet oli jo hitsattu aiemmin, joten uuden veroisista kansista ei ollut kyse. Nyt menee Compit tilalle, kun imusarja oli valmiina... Katukilometrejä ei tule jatkossakaan paljoa, jos ei nyt yhtäkkiä hurahda cruisailemaan. Nikke Quote
DOODAH Posted December 14, 2010 Posted December 14, 2010 Pitäisköhä ruveta tekeen +200hv moottoria? Olisko ehdotuksia millai pitäis sellainen tehdä? ..oikeinko itte meinasit tehdä? Quote
Guest vilho Posted December 14, 2010 Posted December 14, 2010 Tee samanlainen kuin vw 65:lla tosi matalilla ilmanputsareilla? Pitäisköhä ruveta tekeen +200hv moottoria? Olisko ehdotuksia millai pitäis sellainen tehdä? Quote
metake Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 Niin jos tekiski iha itte vaikka 2kpl sittekki No sehän on jo 400 hp:n konepaketti ;) Quote
Jarmo Lummi Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 +200hv lähes täydellinen osakokonaisuus myynnissä SF1+84+94+päädäss+läppärungot++ Quote
-Alex- Posted February 13, 2011 Posted February 13, 2011 Mmm, 253hv 7500rpm ja katukäyttöön kreikan helteisiin :) pytyt 2000e, kannet 2500e, kiertokanket 1500e, kampura jotain, läppärungot 3800e.. =) http://cal-look.no/lounge/index.php/top ... #msg198712 Quote
Guest fgronlun Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 Mmm, 253hv 7500rpm ja katukäyttöön kreikan helteisiin :) pytyt 2000e, kannet 2500e, kiertokanket 1500e, kampura jotain, läppärungot 3800e.. =) http://cal-look.no/lounge/index.php/top ... #msg198712 Onpa halba! Onneksi ei löydy tuota 15€ ylim... Noitten läppärunkojen hinta on lievästi sanottuna suolainen. Meinaa teho ero normi 48mm läppiksiin ei voi olla niin suuri että kannattaa maksaa sen melkein 4k.. Vaikka kateellisen on aina helppo haukkua :D Quote
-Alex- Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 Jep, kalliit läppärungot, tavallisilla 48 läppärungoilla pitäis päästä aika pitkälle, ehkä 230-240hv tienoille vaparissa? Moni sanoo ettei noi alumiiniset nikasil putket oo hinnanväärtejä, mutta jos katuajelu on jotain muutakuin cruisinkia 40-80km/h välillä, niin miks ei sitten. Talla pohjassa autobahnilla ajoa :D DRD myy myös noita, puolet halvemmalla, missä lie kiinassa tehtyjä :) Carrillon kangetkaan ole tarpeellisia, halvempiakin on, kuten Pauter, unohtamatta suht kelvollisia kiinanmalleja :D Quote
mikan Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 Mun 2" läppikset ei maksanut ihan noin paljoa. :-) t. Mika Quote
Guest fgronlun Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 Kaikki kunniotus noille Perssonin moottoreille mutta 10-15k raha määrällä saa jo suomessakin teetettyä tehokkaan koneen. Tai miksei osta koko autoa jos tuo 15k koneesta ei ole iso summa. Näillä ex Crossi autoilla voi todistetusti ajaa sen kaasupohjassa kauemmin ku vaan sen 2min ja hyvistä osista tehty yleensä.. Tässä esim. Tulee aina aika ajoin myyntiin uudestaan http://www.nettiauto.com/volkswagen/kupla/3406076 Quote
-Alex- Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 Joo, varmasti saa tuohon hintaan. Mutta kieltämättä kyllä nuo nicasil putket ja ms230 kannet ovat laadukkaimmaista päästä mitä voi hankkia, kallista kyllä. Valtaosa osista on tullut ikävä kyllä jo pitkään kiina-brasilia linjalta, ja välistä laaduntarkkailu kusee, kuten me kaikki tiedämme jo. Tiedä sitten että onko kiinassa ym osien valmistus alkanut kun maailmanlaajuisesti volkkariharrastajat ovat halunneet edullisempia osia aikojen kuluessa? Quote
mikko k Posted February 15, 2011 Posted February 15, 2011 Mutta kieltämättä kyllä nuo nicasil putket ja ms230 kannet ovat laadukkaimmaista päästä mitä voi hankkia, kallista kyllä. Niin on! Ja niin ihanan kallista!! ;-D Quote
-Alex- Posted February 15, 2011 Posted February 15, 2011 Ihanan kallista...olen alkanut syömään pelkkää makaroonia päivittäin, jos sais säästettyä rahaa tollaisiin osiin :D Nätisti pärisee tyhjäkäyntiä DRD:n 2276cc koneet, onkohan nää oikeasti pikkukoneita? :) http://www.youtube.com/watch?v=pnCYXK-eKqE http://www.youtube.com/watch?v=rtv5tHCukOo Quote
-Alex- Posted March 9, 2011 Posted March 9, 2011 300hv voi olla aika tiukassa 86x101,6 koneesta, mutta kyllä sillä liki pääsee ainakin katukoneessa. Cal-look.no:ssa kirjoittelevalla Romanilla on ollut 286hv "katukoneesta" jossainvaiheessa, autolla ajettu vähän alle 11 sek aikoja parhaimmillaan :) http://cal-look.no/lounge/index.php?PHP ... pic=5416.0 http://www.cal-look.com/forum/vw-drag-r ... et-bug!!!/ Quote
mikko k Posted March 10, 2011 Posted March 10, 2011 Mulla tällaset speksit mun kiihdytys rookerissa. 86 isku 101.6 poraus comp eliminator 51X49 1.3mm dekc fk 98 pautter 1.5 12.8 cr k-800 läppikset 52mm + hestec gb 4qt kep stage 1 + bm Näillä hiluilla penkitetty kisakauden päätteeksi 300.3hv 367.2nm. (ss motors oy) radalla meni 10.54/199.8kmh liimaamattomalla lentokentällä. auto taitaa painaa kuskinkanssa jotain 755kg -jussi- Pari sivua kun kelas taaksepäin, niin tässähän se 300hv on. Quote
Marko Posted March 10, 2011 Posted March 10, 2011 Niin...mikä on sitten katukone enään. kyseisen koneen nähneenä voin sanoa että ajettavissa myös kadulla, ehkä sähköpuhaltimet ei riitä mihinkään satojen kilometrien siirtymiin mutta kuitenkin. Quote
-Alex- Posted March 10, 2011 Posted March 10, 2011 No joo, kyllähän tuollainen toimii pienin kompromissein vähäisessä katukäytössä. Mitenkä on, onko tietoa että kuinka luotettava on 101.6 porauksella oleva type 1 kone? Oletko jo Marko ajanut omalla? Vähän näytttäis olevan matskua sylintereiden välissä kansissa ja lohkossa, mutta näillä ei nyt kestävyyden kannata taida olla suurinta merkitystä. Sylinteriputkissakin näyttäis olevan mukavan paksut seinämät, mutta niukanlaisesti (?) rivoitusta. Quote
JaniM Posted March 10, 2011 Posted March 10, 2011 Ei Markolla tietääkseni ole T1 lohkoinen vai onko tehnyt hankintoja? Quote
-Alex- Posted March 10, 2011 Posted March 10, 2011 No, type1 perustainen, lohko voi olla wasseri tai mikä vaan joka sopii tuohon käyttöön. Quote
metake Posted March 10, 2011 Posted March 10, 2011 Ei taida siinä koneessa olla kyllä yhtään T1 osaa.. Quote
-Alex- Posted March 10, 2011 Posted March 10, 2011 AA 86 type 1 kampiakseli ja vauhtipyörä, type 1 nokka-akseli, ellen ihan väärässä ole? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.