Jump to content

Baja


Recommended Posts

Posted
4 hours ago, hpa said:

Englantilaisten sytytysjärjestys on 2-1-4-3, tuon huomaamiseen meni minultakin 48 vuotta.

Eli ihan normaali 1-4-3-2

Posted
9 hours ago, hpa said:

Englantilaisten sytytysjärjestys on 2-1-4-3, tuon huomaamiseen meni minultakin 48 vuotta.

Volkkarin boxerin sytytysjärjestys on aina sama johtuen sen mekaanisesta rakenteesta. Järjestys toki voidaan ilmoittaa myös 3-2-1-4 tai 4-3-2-1 jos näin halutaan…

Posted
8 hours ago, arvuuttaja said:

Taisi olla, että bugpackin valmistamassa 4-1 sarjassa oli ensiö putket oikein kollektoriin nähden..

Näitä nyt on paljonkin, muitakin kuin pukpäkki..

Posted
11 hours ago, arvuuttaja said:

Onko ensiö putket oikeassa järjestyksessä kollektoriin.?

 

Oli ihan tarpeeksi haastavaa saada putket ylipäätään kollektorille saakka joten tällaiseen hifistelyyn en luonut yhtään ajatusta 😅 Ehkä sitten joskus seuraavassa versiossa...

  • Like 1
Posted

Nyt olis putket hiekkapuhallettu, maalattu ja kuumakäsitelty. Kestää minkä kestää ja sitten aletaan harjoittelemaan rosterista putkien askartelua...

 

image.jpeg.70600f8088998490b0b56ec8177b869f.jpeg

 

image.jpeg.ee6a0154157e33ed29a5ca1222027140.jpeg

 

image.jpeg.723135d2615f463899754c90af15229c.jpeg

  • Like 3
Posted

Mietin tuota kollektoria, että onko joku kokeillut vaikuttaako muuten kuin henkisesti jos putket tulee eri tavalla kollektoriin? Itse kyllä ajattelen että sillä ei ole mitään väliä, mutta olenko täysin väärässä? Vai tuleeko sitten ajankohtaiseksi jos pitää saada 400 hepan sijasta väkisin se 402 heppaa?

 

Posted

Bussin laturin johdotus ei oikein istunut "konehuoneeseen" joten tein uudet piuhat, väistelin pakoputket ja piilotin latausreleen lokarin taakse. 

 

image.jpeg.23dc3c8609b49515421f2bcac3fc7a63.jpeg

 

image.jpeg.d92082c7bd8043113a040951f7d82061.jpeg

 

image.jpeg.3605dd1d236f69932ecd3fed50ea2249.jpeg

 

 

  • Like 2
Posted
22 hours ago, IsoT said:

Mietin tuota kollektoria, että onko joku kokeillut vaikuttaako muuten kuin henkisesti jos putket tulee eri tavalla kollektoriin? Itse kyllä ajattelen että sillä ei ole mitään väliä, mutta olenko täysin väärässä? Vai tuleeko sitten ajankohtaiseksi jos pitää saada 400 hepan sijasta väkisin se 402 heppaa?

 

Tällä foorumilla aika harvan tarttee murehtia moista…

  • Like 1
Posted
4 hours ago, mikko k said:

Tällä foorumilla aika harvan tarttee murehtia moista…

Alkaa muutenkin olemaan aika kieroutunutta ajatella että 400hv ei nykyään ole edes paljon ja 10sec varttimaileja ajetaan samoilla autoilla millä viedään lapset pelaamaan sählyä.

Posted
29 minutes ago, Tanhis said:

Alkaa muutenkin olemaan aika kieroutunutta ajatella että 400hv ei nykyään ole edes paljon ja 10sec varttimaileja ajetaan samoilla autoilla millä viedään lapset pelaamaan sählyä.

Kyllä harrasteautolle 400 heppaa on edelleen paljon. 

Posted

On tuolla kollektoriin tulevalla putkien järjestyksellä merkitystä, kun kaasun saa pyörteilemään ulos, niin silloin täytöskin paranee. 4-2-1 malli ehkä vännöiltään paras ja pelaa mielestäni koko kierros alueella..

Posted
1 hour ago, Mäki said:

Kyllä harrasteautolle 400 heppaa on edelleen paljon. 

Kuplalle, kyllä.

90-Luvun bemarille ei.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...