Jump to content

Aircooled.fi sivusto mietityttää


Recommended Posts

Ehkä palstan pitäisi sallia ilmaiseksi keiteleen koneen mainoskamppania niin asiasta tietämätönkin näkisi millainen mainonta stategia kyseisellä Maasturi nimimerkin taakse piiloutuvalla yrityksellä on. BTW mikäs on keiteleen koneen sponsorointi palstan suuntaa kyseisiltä vuosilta nyt kun vanhaa ruvetaan kaivamaan.

  • Like 2
Link to comment

Se ihmetyttää minuakin miksi tuo herjanheittojoukkue ( nimiä ei tarvitse julkaista koska ne löytyvät näiltä sivustoilta kun lueskelee niitä ).... iskee aina kohteeksi minun yritykseni vaikka tässäkin ketjussa en ole maininnut mitään siitä yrityksestä. Ei se mitään.... minä kyllä pärjään yksin tuolle joukkueelle mutta en viitsi aina kirjoitella vastaiskuja. Tänäänkin on ollut niin paljon asiakkaita että vasta nyt ehdin kirjoittamaan tämän vastineen. Kohdehan olisi pitänyt olla Aircooled Finland Oy josta löytyy aika rankkaa luettavaa muutamien vuosien ajalta.

Link to comment



Kohdehan olisi pitänyt olla Aircooled Finland Oy josta löytyy aika rankkaa luettavaa muutamien vuosien ajalta.


Mennyt multa ihan ohi, että minkälaista luettavaa tuosta AC:sta löytyy?

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
36 minutes ago, Maasturi said:

Tomppa varmaan tietää kun on ollut kaverina järjestelemässä varastoja. Markon puheisiin ei ole mitään luottamista. Jos alan niitä julkaisemaan tässä niin tämä hauska ketju poistetaan kokonaan.

Hahahah, paraskin satusetä. 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment

Aircooled.fi on jo kuopattu ajat sitten, miks tätä pitää jamppasta vielä..
Onko Keitele katkera jostain ku bisnes ei rullaa

Ketjun voi ihan hyvi poistaa.. Kyllä Keitele jonkun uuden saa aikaiseksi missä taas kokee että häntä sorsitaan.. 
Ääliömäistä toimintaa aina.. 

Eikö vois keskittyä sinne Jokkifoorumille.. Vai onko sinne jo annettu banni

Edited by Urbantoy
Link to comment
43 minutes ago, Urbantoy said:

Aircooled.fi on jo kuopattu ajat sitten, miks tätä pitää jamppasta vielä..
Onko Keitele katkera jostain ku bisnes ei rullaa

Ketjun voi ihan hyvi poistaa.. Kyllä Keitele jonkun uuden saa aikaiseksi missä taas kokee että häntä sorsitaan.. 
Ääliömäistä toimintaa aina.. 

Eikö vois keskittyä sinne Jokkifoorumille.. Vai onko sinne jo annettu banni

Pitää itkeä täällä kun ei osaa hakea asioita virallisista rekistereistä tai ei ymmärrä niitä. 
Ensinnäkin yritys pitää ensin hakea konkurssiin joko itse tai jonkun muun toimesta. Sen jälkeen sille katsotaan pesänselvittäjä. Selvitys kun on tehty aletaan realisoimaan omaisuutta jos sitä on. Konkurssi voi myös raueta varojen puutteeseen jolloin tietyn ajan kuluttua voi avata samalla nimellä uuden Oy:n jos haluaa. Ko yrityksen tapauksessa ei ole tapahtunut edes ensimmäistä askelta. 

Link to comment

On aina hauska vierailla vuoden välein Volkkaripalstalla ja lueskella tarinoita itsestään saman Maasturin (Juha Hytönen, Keiteleen koneen omistaja) kirjoittamana. Näitä samoja tarinoita on nyt jatkunut 20 vuotta, eikä loppua varmaan koskaan näy. Niihin ei yleensä parane kommentoida mitään, koska heti sen perään on puusilmät huutelemassa, miten Tomppa kiusaa, "tarttuu asioihin" ja "haastaa riitaa". Eikä näitä kannata ylläpidon poistaa juuri sen vuoksi, että aina voi tarpeen vaatiessa viitata näihin keskusteluihin, kun jostain pitää taas kerran vääntää.

 

Mut sen sanon, ettei mulla ole ollut mitään tekemistä Aircooledin päätösten kanssa vuoden 2015 jälkeen, kun sen Mikolle möin. Kyllä, olen Mikkoa avustanut milloin milläkin tavalla sen hoitamisessa senkin jälkeen (vähän vaikea luopua firmasta, jota hoivasi ensin 10 vuotta paremmin kuin omaa lasta). Myös siinä vaiheessa, kun Mikolla tuli täysstoppi sen hoitamisen kanssa henkilökohtaisista syistä, yritin auttaa asioiden hoitamisessa.

 

Tiedän myös sen, että ne huutelijat, jotka täällä paheksuvat ACn "verojen maksamattomuutta" eivät myöskään tiedä, mistä ne verot syntyivät. Heille tiedoksi, että jos laiminlyö alv-ilmoitusten tekemisen, niin verottaja kyllä lätkäisee arvioverot sen mukaan, mitä kuvittelevat firman myyneen, vaikkei yhden yhtä tuotetta olisi myyty moneen kuukauteen.

 

Näin kävi AC:llekin, eli koska Mikko burnoutin takia löi hanskat tiskiin, niin myöskään ilmoituksia ei tehty -> Verottaja kyllä muisti. Takaan, että jokainen sellainen ihminen, joka samanlaiseen henkiseen kuoppaan joutuu, tekisi samoin. Kun toteaa, että vitut tästä kaikesta, niin silloin ei paljoa joku alvi-ilmoituksen tekeminen nappaa. Suomeksi -> Jos jotain myytiin, niin siitä maksettiin verot, eikä edes verottajaa kusetettu missään vaiheessa.

 

Tiedän ACn loppuvaiheista jonkin verran ja Mikko on edelleen mun hyvä ystävä. Ihan kiusallanikaan en sitä iloa Hytöselle suo, että kertoisin niistä asioista yhtään mitään julkisesti. Selvittäköön itse asiaa kilpailevana yrittäjänä julkisilla palstoilla niin paljon kuin huvittaa. Se ei ole keneltäkään muulta pois kuin häneltä itseltään, kuten tässäkin ketjussa on huomattu.

 

p.s. Osakauppa.com, jota nykyään pyöritän yhdessä kolmen muun henkilön kanssa on lyhyessä ajassa kasvattanut nettoarvoltaan lähes 150.000 euron varaston (kaikkien meidän neljän KAIKKI rahat on kiinni varastossa). Tämä ihan vain sen takia, että kaikilla kotimaisilla harrastajilla olisi mahdollisuus hankkia osansa nopeasti ja sujuvasti. Kun meidän osat näkyvät "Vihreällä" kaupassa, niin ne todellakin ovat Nummelassa hyllyssä. Tervetuloa ostoksille!

Edited by Tomppa
  • Like 21
Link to comment

Tämä sivusto oli laitettu lukkoon mutta jälleen avaamisen jälkeen voi vastata että alkoihan sitä tietoa löytyä. Selvennyksen vuoksi todetaan että en ole aloittanut tätä kirjoitusketjua vaan jäin seuraamaan mistä on kyse. Joku muukin kyseli Aircooled Finland Oy:n osien perään joten halusin saada selville missä nämä osat ovat tällä hetkellä kun oli huhuja että Nummelassa olisi muutama merikontti johon osia on talletettu lukkojen taakse ja kuka vastaa niistä ja niiden myynnistä, lisäksi muitakin kiinnostaa se paljonko Akaasta Nummelaan siirrettyjä osia on laitettu verottajan ulottamattomiin ( tämä on muutaman asiakkaani minulle esittämä toteamus ). Onhan se melkoinen kilpailuvaltti jos osia on myyty vuosikausia lain vaatimia veroja maksamatta ja tilinpäätöstietoja pyynnöistä huolimatta jätetty tekemättä. Yritystähän ei ole laitettu konkurssiin mutta tuleva kevät ratkaisee paljon mitä tapahtuu, ihmetellä täytyy myös sitä että millaisia tilintarkastajia on ollut? ilmeisesti vain paperilla vanhasta muistista.

Link to comment

ACn pyörittäjän leipätyön firma meni nurin, koska sen liiketoiminta perustui matkustamiseen ympäri maailmaa ja koronan vuoksi ei päässyt enää matkustamaan minnekään. Toisin sanoin leipä loppui kuin seinään ja pitkään vaalitun oman ja hienosti kannattavan firman toiminta päättyi murheellisesti.

 

Sitten sivutyönä pyöritetyn Aircooledin tuotto ei riittänyt maksamaan palkkaa ja vaikka miten niska limassa painoi, niin koko homma alkoi tuntumaan ihan turhalta. Pitkään vaaninut burnout pääsi kunnolla valloilleen ja lopulta oli vaan pakko nostaa kädet pystyyn, kun ei pystynyt jatkamaan. Hoiti kuitenkin asiakkaille rahat takaisin jo maksetuista tilauksista.

 

Burnoutin takia ei hoitanut pakollisia velvollisuuksia verottajan ja muiden vaatijoiden suuntaan. Ilmoitusten puuttuessa verottaja vaati veroja osista, joita edes oltu myyty. Tuomittiin isoihin korvauksiin ja vielä kaiken päälle liiketoimintakieltoon. Verottaja piti huolen siitä, että yrittäjää rankaistaan laiminlyönneistään.

 

Ihminen menetti siis työnsä, kaksi yritystä ja sai niskaansa helvetilliset sanktiot, liiketoimintakiellon. Kaupan päälle tuli vielä harrastajien vihat, koska "ei välittänyt", vaikka toimitti 15 vuoden ajan osia pirun hyvin kaikille halukkaille, jopa Keiteleen koneelle jälleenmyyjähintaan.

 

Mitä tekee Keiteleen koneen edustaja? 

 

Ilkkuu asiasta pitkin foorumeita. Antaa ymmärtää, että AC olisi jotenkin huijannut tai jättänyt veroja maksamatta. Esittää, että osia olisi laitettu "verottajan ulottumattomiin" ja vielä kehtaa väittää, että hänen "asiakkaansa" ovat näin esittäneet.

 

Tahdikasta, todella tahdikasta.

  • Like 12
Link to comment
On 1/31/2024 at 12:04 AM, Marko said:

Ei tosiaankaan tiedetä eikä edes kuulu meille mitä yrittäjä meidän jälkeen tekee.

Ei tosiakaan tiedetä ei ei...kummasti se muisti palautuu myöhemmin...Ensimmäinen kontakti oli tulla ostoksille Nummelaan ostamaan Aircooled Finland Oy:n varasto tyhjäksi, mutta Tomppakin varmaan muistaa ( tuskin haluaa muistaa ) että Mikko ja sinä ette päästäneet minun tulla tekemään kauppaa vaikka olin varannut ostoksiin ( kun vaadittiin käteiskauppa ) n.40000 euroa joka oli matkassani käteisenä. Valtatie 2 :n  eteläpäässä piti kääntyä pois kun tulolupani evättiin---. Mikähän lienee ollut syynä tuohon ? olisihan sillä saanut maksettua näitä rästiverojaan sekä olisin auttanut tilinpäätöksen tekemisessä jos se oli niin hankalaa..... Huom. tässä kuviossa , jota en ole itse aloittanut mutta olin tietoinen missä tilassa ko. Yritys on.... ei ole ollut tarkoitus mollata ketään vaan se ihmetytti että ei päässyt tekemään ostoksia paikanpäälle jotta olisi voinut itse valita ja nähdä mitä haluaisi ostaa varastoissa olevista tavaroista sekä tekemään ostotarjous koko varastosta.... ei ole vaikea arvata miksi juttu meni näin. 

Link to comment

Ihmeen hyvin nimimerkki Maasturi tuntee Keiteleen Koneen asiat. Jos vielä 40 kiloeuroa ottanut matkaan kaverin puolesta ja lähtenyt ostelemaan autonosia tuosta vain niin pitää olla hyvä kaveri kyllä. 

 

Tässä kun Keiteleen Koneen taloustilanteen tietää niin vähän toki pitää ihmetellä mistä ne 40ke käteisenä (köh köh) on löytyneet? 

 

Kannattaa myös pitää mielessä että verottajalla on anonyymi ilmiantopalvelu. Joku täällä ärsytetty saattais sinne naputella jotain. Et ehkä on parempi et nämä ketjut pysyy lukittuina vaan jatkossakin ;) 

 

Tosin siis tämähän oli vain teoreettinen tokaisu, kun ei teillä kahdella ei ole tekemistä toistenne kanssa ja Keiteleen Koneesta kaikki saa kuitin ja korttimaksu onnistuu!

 

Jaksamisia sinisten raitojen mittaamiseen! Ja sen verkkokaupan tekoon. :) 

  • Like 5
  • Haha 1
Link to comment
15 hours ago, GT78 said:

Ihmeen hyvin nimimerkki Maasturi tuntee Keiteleen Koneen asiat. Jos vielä 40 kiloeuroa ottanut matkaan kaverin puolesta ja lähtenyt ostelemaan autonosia tuosta vain niin pitää olla hyvä kaveri kyllä. 

 

Tässä kun Keiteleen Koneen taloustilanteen tietää niin vähän toki pitää ihmetellä mistä ne 40ke käteisenä (köh köh) on löytyneet? 

 

Kannattaa myös pitää mielessä että verottajalla on anonyymi ilmiantopalvelu. Joku täällä ärsytetty saattais sinne naputella jotain. Et ehkä on parempi et nämä ketjut pysyy lukittuina vaan jatkossakin ;) 

 

Tosin siis tämähän oli vain teoreettinen tokaisu, kun ei teillä kahdella ei ole tekemistä toistenne kanssa ja Keiteleen Koneesta kaikki saa kuitin ja korttimaksu onnistuu!

 

Jaksamisia sinisten raitojen mittaamiseen! Ja sen verkkokaupan tekoon. :) 

Siskoni on toimistossa töissä pitäisikö vähän mainostaa 😁

Link to comment

Tämän keskustelun alkuperäinen aihe on ollut aircooledfi-sivusto-mietityttää... onkohan aihe karannut johonkin muuhun ? Onhan se karannut näiden kymmenien häirikkötyyppien avulla.... Asiakkaani soitti puhelimitse GT78 nimimerkille kysyäkseen muutaman kysymyksen mutta jostakin syystä hänen hermot eivät kestäneet vastata kysymyksiin. Tuolle nimimerkille voin vastata että Rahapaino painaa rahaa jota sai esim. Suomalaisista ja myös ulkomaalaisista pankeista suoraan tai lainaamalla alle 2 % korolla.  Tapiolan Autokeskuksen aikana jossa olin vuosikausia päättävässä asemassa tehtiin ulkomaan ostoja remburssien avulla kun yrityksellä oli riittävät takuut niin lainakorko oli v.1989 asti maltillinen, varaosien myyntikate oli parhaimmillaan jopa 80 % ja kiertonopeus nopeaa niin silloin 5 % lyhytaikaista lainarahaa kannatti käyttää. Näistä ilmianto mahdollisuuksista voin mainita sen että Verohallinto ei ole niin tyhmä että vaikka ilmoituksen voi tehdä netissä anonyymisesti niin eihän se pidä paikkaansa. Verohallintoon jää lähettäjän sähköpostiosoite jolloin jatkossa kun asia otetaan käsittelyyn... ( sinne tulee niin paljon kateellisten ja hullujen "ilmiantoja" että vain murto-osa ehditään tutkimaan. Mikäli ilmianto todetaan aiheettomaksi niin sen jälkeen Verohallinto luovuttaa Käräjäoikeuden käyttöön tuon ilmiantoviestin josta selviää lähettäjän sähköpostiosoite. Jos ilmiannettu haluaa jatkaa asiaa Käräjäoikeudessa niin "ilmiantaja" joutuu syytteeseen perättömästä ilmiannosta.  

Link to comment

https://www.vero.fi/yritykset-ja-yhteisot/yhteistyo-ja-palvelut/verotarkastus-ja-harmaa-talous/tietoa-vihjetietolomakkeesta/

 

 

Faktatietoa anonyymistä vihjetietolomakkeesta, ja miten tapahtumaketju etenee jos on edetäkseen. Oikaissee hieman yllä olleita Maasturin kirjoituksia. Sanoisin että melko passiivis-aggressiivista ja defensiivistä ulosantia, jos mitään aihetta huoleen ei todellisuudessa ole verotarkastelun osalta 😊

Edited by ovaaliheppu
  • Like 1
Link to comment

Nii, Maasturin "asiakas" tosiaan näki vaivaa ja soitti minulle tänään. Puhelinnumero josta soitettiin oli +358400704470, varmaan tunnistat asiakkaasi. 

 

Kesken työpäivän, kysymättä häiritseekö. Häiritsi koska oli juuri palaveri kesken. 

 

Keskustelu meni tiivistettynä näin:

-Minä: haloo 

-Sinä olet Volkkaripalstalla kysellyt mistä olen saanut 40 tonnia käteistä, mitä sellaiset asiat kiinnostaa, mistä sitä rahaa saan...(soittaja kuulosti vanhemmalta mieheltä ja kovasti tuntui ottaneen henkilökohtaisesti asian) 

-Minä: kukas tässä soittelee? (en puhu tuntemattomien kanssa, numerohan minulla on toki)

-Vanha mies: Noo se voi olla vaikka asianajaja joka kyselee täällä..

 

Tässä vaiheessa arvasin ketä on asialla, ja sanoin että se mitään kysele ja löin luurin korvaan.

 

Olin siinä samalla pitämässä palaveria työn puolesta poliisin edustajien kanssa eikä aikaa höpöhöpö jutuille ollut. 

 

Tuo Maasturin höpinä verottajan toiminnasta herätti myös niin paljon hilpeyttä että aion ottaa asian puheeksi maanantaina töissä. Työskentelen samassa virastotalossa verohallinnon edustajien kanssa. He varmasti osaavat kertoa asioiden oikean laidan. Haluatko, että verottajan edustajat soittavat myös "asiakkaallesi"? Välitänkö puhelinnumeron? 

 

Nythän minäkin tiedän millä Keiteleen Kone rahoittaa tuottoisaa bisnestään, joten kysymykseeni on vastattu! 

  • Like 4
Link to comment

Kyllä sinne tiedot jää ilmiannon lähettäjästä. .... tieto on varmistettu yhdeltä sukulaiselta joka on Verohallinnossa melko " korkeassa " virassa. Jokainen saa uskoa mitä haluaa...Neuvostoliitossa "ilmiantaja" sai ilmiannetun omaisuudesta puolet ja toinen puoli meni kolhoosille. Lähes joka vuosi tulee Verohallinnosta kyselyitä monista asioista.... eihän siinä ole sen kummempaa kuin vastailee kirjallisesti kysymyksiin. Ongelmia ei ole koska kaikki asiat ovat kunnossa, kyselyt tulevat sen vuoksi että joka vuosi käsittelijänä on eri henkilö joka ei katso edellisen vuoden tapahtumia..... kyselyihin ja lisäselvityspyyntöihin kannattaa vastata mahdollisimman nopeasti............. Nimimerkki GT78 :lle voin kertoa sen että sinulla on aivan vapaat kädet toimia ja tulla tänne itkemään kun sinua on loukattu noin raskaasti, varmaankin tuolle vanhalle miehelle joka soitti minun puhelimesta ja halusi saada perusteluja typerille kommenteillesi  tulet vaatimaan kuolemanrangaistusta kun oli häirinnyt palaveria.... miksi vastasit puhelimeen jos palaverisi oli niin tärkeä ? puhelu lähti kaiuttimen kautta joten kuulin keskustelun ja ei se noin mennyt........... Et muuten huomannut kahta valokuvaa tuossa aiemmin ?.... muuten tuo mainitsemasi korttimaksu on jäänyt vanhanaikaiseksi sillä monet asiakkaat maksavat laskun heti paikanpäällä puhelimen avulla joka on edullisempi tapa.

Edited by Maasturi
Link to comment

Emmää tiedä en ole vaatinut mitään aiemmin enkä vaadi nytkään. Puhelua en osannut litteroida sanasta sanaan koska höpinäsi (anteeksi, asiakkaasi horinat) oli sen verta sekavaa enkä usko että se tätä miksikään muuttaisi - tarkoitus oli vain kertoa oma puoleni asiaan.

 

Sinun jorinoitasi olen lueskellut täältä vuosikausia, jo silloin ammoin kun sait vielä kirjoitella Keiteleen Koneen nimellä. En tule "itkemään" mihinkään lähellesi koska ei ole mitään sanottavaa edustamallesi taholle. Sinähän tässä olet "itkenyt" tänne päin, viimeksi tänään. 

 

Asiakas ja kaiutinpuhelu. Asianajajana esittäytyy mutta nimeä ei uskalla sanoa. 

 

Meillä päin esitellään ja kerrotaan asia sitten. Parempi ettet laita asiakkaita enää itkemään minun suuntaan mitään asioitasi 😎👍

Link to comment

Tämä Maasturi aka KeiteleKone aka Hytönen aka "asiakas" on kyllä melkonen satusetä.. 
+358400704470 on Keiteleen/Hytösen numero
Taitaa olla lakko vaikuttanut niin että ei ole lääkkeitä saanut.. 

Kyllä tämän vois jo lukita/poistaa.. Maasturi jatkaa tätä hamaan tappiin ku on se vaihe "sairaudessa" menossa

  • Like 1
Link to comment



Mikäli ilmianto todetaan aiheettomaksi niin sen jälkeen Verohallinto luovuttaa Käräjäoikeuden käyttöön tuon ilmiantoviestin josta selviää lähettäjän sähköpostiosoite. Jos ilmiannettu haluaa jatkaa asiaa Käräjäoikeudessa niin "ilmiantaja" joutuu syytteeseen perättömästä ilmiannosta. 


Ilmoitus tehdään nettilomakkeella, sitä ei siis lähetetä mistään sähköpostista, eikä nettilomakkeessa kysytä sähköpostiosoitetta eikä mitään muitakaan yhteystietoja.

Voisitko siis ystävällisesti selventää että mistä verohallinto saa tuon sähköpostiosoitteen?

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
5 hours ago, Maasturi said:

Kyllä sinne tiedot jää ilmiannon lähettäjästä. .... tieto on varmistettu yhdeltä sukulaiselta joka on Verohallinnossa melko " korkeassa " virassa. 

Valehtelet taas. Nettilomakkeesta jää korkeintaan ip osoite mistä se on lähetetty. Nykypäivänä on miljoona keinoa piilottaa ip osoite tuntemattomaksi sekä sijainti, lähettäjä voi olla naapurisi mutta Ip osoite paikantuu Venäjän Karjalaan 🥸

Link to comment
3 hours ago, Urbantoy said:

Tämä Maasturi aka KeiteleKone aka Hytönen aka "asiakas" on kyllä melkonen satusetä.. 
+358400704470 on Keiteleen/Hytösen numero
Taitaa olla lakko vaikuttanut niin että ei ole lääkkeitä saanut.. 

Kyllä tämän vois jo lukita/poistaa.. Maasturi jatkaa tätä hamaan tappiin ku on se vaihe "sairaudessa" menossa

Tämä sivusto on tärkeä sinulle, jos tätä ei olisi niin joutuisit menemään psykiatrille tai AA Kerhoon ? Täällä saat purkaa pahaa oloasi, se helpottanee sinua... mutta me tapaamme vielä joskus 1 metrin etäisyydellä. 

Link to comment
2 hours ago, Maasturi said:

Tämä sivusto on tärkeä sinulle, jos tätä ei olisi niin joutuisit menemään psykiatrille tai AA Kerhoon ? Täällä saat purkaa pahaa oloasi, se helpottanee sinua... mutta me tapaamme vielä joskus 1 metrin etäisyydellä. 

Sekasin sä oot.. Ei sille voi mitään.. 
Sulla tässä taitaa olla pahaolo, tai katkeruus hyvin menevistä markkinointikamppanjoinnista/hyvästä bisneksestä tai muuten vaan vajavainen lääkitys.. Kukaan tervepäinen yrittäjä ei itse mustamaalaa itseään kuten Maasturi tekee ja samalla koittaa muita mustamaalata ja vielä semmosia jotka ei ole edes enää bisneksessä mukana.. Mutta kukin tavallaan.. Ja Maasturin tyyli on jo kaikille tullut selväksi.. Jatka vaan valitsemallasi tiellä.. Aina muissa vika.. 
Mulla ei ole mitään tarvetta tavata sinua vai mistä niin kuvittelet..

Edited by Urbantoy
Link to comment

Ootko Maasturi taas avannut tärpättipullon siellä omassa kellarissa niiden kiinan/brassipaskan keskellä ku aina illalla pitää ruveta rääkymään täällä?
Käsittämätöntä touhua.. Mutta kyllähän se nyppii ku bisnes menee miten menee.. 

Kyllään sä ite olet kääntänyt keskustelun Keiteleen koneeseen.. Mutta enhän mä muistanut että se on muiden vika.. 
Ja miks pitää vielä kaivella ku firmaa ei ole edes olemassa.. Mutta jos mielenlaatu on jänkkääminen kuten Maasturilla/Keiteleellä/Hytösellä/"asiakkaalla", niin eihän se ole ihme.. 

Link to comment
10 minutes ago, Urbantoy said:

Ootko Maasturi taas avannut tärpättipullon siellä omassa kellarissa niiden kiinan/brassipaskan keskellä ku aina illalla pitää ruveta rääkymään täällä?
Käsittämätöntä touhua.. Mutta kyllähän se nyppii ku bisnes menee miten menee.. 

Kyllään sä ite olet kääntänyt keskustelun Keiteleen koneeseen.. Mutta enhän mä muistanut että se on muiden vika.. 
Ja miks pitää vielä kaivella ku firmaa ei ole edes olemassa.. Mutta jos mielenlaatu on jänkkääminen kuten Maasturilla/Keiteleellä/Hytösellä/"asiakkaalla", niin eihän se ole ihme.. 

Jos tarkoitat Aircooled Finland Oy nimistä yritystä niin kyllä se vielä on olemassa, tuleva huhtikuu ratkaisee miten sen käy. Olen todennut että katsotaan siihen saakka ja jatketaan keskustelua sen jälkeen. Kiitos ja näkemiin siihen saakka. Jos haluat keskustella niin voit jatkaa sitä näiden n. 10:n  hullun kanssa, minä en kuulu siihen porukkaan enkä ole koskaan kuulunut. Hei sitten.

Edited by Maasturi
  • Like 1
Link to comment
On 2/3/2024 at 6:43 PM, Maasturi said:

Tässä on nimimerkki Markon taloustietoja:.... Ennen Australiaan lähtöä hän sai myytyä kiinteistönsä Uudeltamaalta....

 

Miten tämä nyt liittyy taas yhtään mihinkään?

  • Like 4
Link to comment
5 minutes ago, metake said:

 

Miten tämä nyt liittyy taas yhtään mihinkään?

Liittyy, lääkkeet ottamatta.. Ja sekoilee.. Ite valitti että ku ei puhuta pelkästään Aircooled Finlandista.. Niin se mieli sekoaa.. 
Eiköhän se kohta täällä taas mesoa.. 

Edited by Urbantoy
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...