Jump to content

Huumorikuvat, nettipelit jne.


Guest Volkkaripalsta

Recommended Posts

No jos mä tulkitsen ton viimeisen kohdan niin koukkuun ei saa kytkeä auton kokonaismassaa suurempaa massaa. Kukakohan tietäis, posiili vai katsastusmiäs?

 

Tekstissä käsitellään asiaa sekä ajokortin että ajoneuvojen asetusten suhteen.

 

Ongelmaks on itellä viime aikoina muodostunu ettei c1e:kään riitä kun kevytkuorma-auton perässä on umpitraileri jonka kokonaismassa on 2500kg ja vetoauton omapaino on pienempi (pitkä ja korkee sprinter, omapaino about 2200kg). Vaikka kärry olis tyhjä, ei kortti riitä. Pitäis katsastaa kärry pienemmälle kantavuudelle.

Link to comment
No jos mä tulkitsen ton viimeisen kohdan niin koukkuun ei saa kytkeä auton kokonaismassaa suurempaa massaa. Kukakohan tietäis, posiili vai katsastusmiäs?

 

Noin mäkin sen olin ymmärtävinäni, mutta onko tuo sitten niin että käytännössä se suurin sallittu perävaunun paino on yleensä aina pienenmpi kuin kokonaismassa? Pitäis vakoilla autojen rekistereiotteista...

 

 

Ongelmaks on itellä viime aikoina muodostunu ettei c1e:kään riitä kun kevytkuorma-auton perässä on umpitraileri jonka kokonaismassa on 2500kg ja vetoauton omapaino on pienempi (pitkä ja korkee sprinter, omapaino about 2200kg). Vaikka kärry olis tyhjä, ei kortti riitä. Pitäis katsastaa kärry pienemmälle kantavuudelle.

 

No voe ristus, mulla on ollut tarkoitus käydä ajamassa tuo C1E jotta sais pakettiauton näköisellä kuorma-autolla vetää traileria, mutta eipä tuo onnistu. Siinähän käy juuri kuten mainitsit. Voe ny helvata..

Link to comment

 

Ongelmaks on itellä viime aikoina muodostunu ettei c1e:kään riitä kun kevytkuorma-auton perässä on umpitraileri jonka kokonaismassa on 2500kg ja vetoauton omapaino on pienempi (pitkä ja korkee sprinter, omapaino about 2200kg). Vaikka kärry olis tyhjä, ei kortti riitä. Pitäis katsastaa kärry pienemmälle kantavuudelle.

 

 

traileri 2500kg ja sprintteri 2200kg+kantavuus= sprintteri on painavampi

 

mulla ainankin auto painaa 1670kg+ kantavuus 520kg = 2190kg. Kärry saa painaa 2000kg ja suurin sallittu kokonaismassa 4190kg

Link to comment

 

Ongelmaks on itellä viime aikoina muodostunu ettei c1e:kään riitä kun kevytkuorma-auton perässä on umpitraileri jonka kokonaismassa on 2500kg ja vetoauton omapaino on pienempi (pitkä ja korkee sprinter, omapaino about 2200kg). Vaikka kärry olis tyhjä, ei kortti riitä. Pitäis katsastaa kärry pienemmälle kantavuudelle.

 

 

traileri 2500kg ja sprintteri 2200kg+kantavuus= sprintteri on painavampi

 

mulla ainankin auto painaa 1670kg+ kantavuus 520kg = 2190kg. Kärry saa painaa 2000kg ja suurin sallittu kokonaismassa 4190kg

 

Eihän tää olekaan mikään ongelma jos sprintteri on pakettiauto, mutta jos se on kuorma-auto, ja on vaan tuo C1E kortti, ja sprintteri painaa edelleen 2200 kg, niin tuota 2500 kg:n kärryä ei saa vetää vaikka kuormaa ei olis kuin 100 kg.

Link to comment

WV-Auto Herttoniemi, vaihdokit

 

ARJA 1965 Siisti, vähänajettu, taloudellinen. Myydään käteisellä tai

vaihdetaan nuorempaan. Talvitossut ym. lisävarusteita.

 

AILI 1940 Hyväkuntoinen veteraani rauhalliseen ajoon. Juuri entisöity. Sopii

harrastelijalle. Uudet lasit.

 

ELLI 1976 Myydään tarpeettomana tai vaihdetaan koiraan tms. käypään

tavaraan. Äänenvaimentajassa pikkuvikoja.

 

AINO 1969 Kohtalaisen siisti. Vaihdetaan mielellään uudempaan ja

pienempiruokaiseen. Ensimmäinen omistaja. Edullisesti.

 

KIRSI 1971 Paljon ajettu, mutta hyvin pidetty. Diplomaattikäytossä. Hyvät

puristukset. Juuri maalattu. Teknisesti hyvä.

 

HELENA 1959 Lämmin, pieniruokainen. Halvalla, perässä pientä laittamista.

Radio tulee mukana.

 

JENNA 1988 Hyvin pidetty. Alkuperäinen kunto.

Otettu käyttöön vasta 2005 lokakuussa.

 

KAISA 1961 Halpa. Pieni nivelvika. Yksityiskäyttöinen. Uudella peitolla.

Savuttaa vähän.

 

NETTA 1991 Tässä tosi tilaisuus. Urheilullinen, tosi hieno, täysin ajamaton

yksilö. MP3-soitin. Lukkoperä.

 

MAIJA 1961 Taloudellinen, loistokunto. Hyvin pidetty, ei kolhuja. Kiihtyy

hyvin.

 

JELENA 1959 Hyvin säilynyt. Ei vingu, 6 kk takuu. Alkuperäinen kunto. Pientä

vuotoa. Tuotu maahan 1992.

 

PIRJO 1957 Lämmin, siisti, pieniruokainen. Perä vähän roikkuu, muuten hyvä.

 

MING 1967 Tiukka perä, hyvät puristukset. Suhteellisen siisti. Vaihdossa käy

vanhempikin. Tuotu Bangkokista 1999.

 

TRACY 1980 Tosi sportti. Ainut Suomessa. Musta. Juuri testattu, ärhäkkä,

makeet äänet. Teknisesti hyvä - kovaan ajoon. Tämä yksilö pidemmällä

kardaanilla.

 

ANNELI 1968, Kahdesti lauennut, sisäsiisti, äänenvaimentimessa pikku vikoja.

 

*HUOM*: *Kaikki vaihdokit myyntipäällikön tarkastamia ja koeajamia.

Tyytyväisyystakuu.*

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...