pas2 Posted April 5 Share Posted April 5 (edited) Onko havaintoa, mikä putiikki (pieni toimija, ei kk) möi hyvinkin edullisia pakosarjoja jokkikseen. Olisi nyt pikkuhiljaa tarve sellaiselle. En löydä enää. Kuvissa näytti laadukkailta. Miksi sellainen? Muokkaukseen menee enivei kun ei noi kuplan sarjat sovi suoraan junikseen enkä viitsi tonnia maksaa junan sarjasta. Ja olen huomannut, että joka leveyksiselle koneelle pitää olla oma sarja. Sisämitta 38mm (eli ulko 41?) Tietty jos jollain on Porin nurkilla halpa käärmeenpesä ~ niin jeejee. Edited April 8 by pas2 Sisähalkaisija 38mm Quote Link to comment
-tipi- Posted April 5 Share Posted April 5 En minäkään firmaa muista, mutta joku jokkissarja se halppis oli. https://moposport.fi/pakosarja-volkswagen-kupla-jokkis-4-1-38mm/ Quote Link to comment
pas2 Posted April 5 Author Share Posted April 5 Juu moposporttikin myy eioota ja se toinen oli laadukkaampi. Quote Link to comment
metake Posted April 5 Share Posted April 5 Olisko ollut Raak:n kärmes: https://volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/10492-k-raak-pakosarja/Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Quote Link to comment
mikko k Posted April 5 Share Posted April 5 Fasessa just parin päivän sisällä joku kauppas edullisia pakosarjoja volsuun parissakin eri ryhmässä. Mieleen ei tarkemmin jäänyt, mutta olisko valmistaja ollut RR-jotain? Ja oli varmaankin 38mm putkesta. Quote Link to comment
arvuuttaja Posted April 5 Share Posted April 5 Jopen putki oli aikoinaan, joka myi ainakin osina sarjaa edullisesti ja väänsihän toi minulle joku vuosi takaperin kolmet aihiot. Quote Link to comment
pas2 Posted April 5 Author Share Posted April 5 3 hours ago, mikko k said: Fasessa just parin päivän sisällä joku kauppas edullisia pakosarjoja volsuun parissakin eri ryhmässä. Mieleen ei tarkemmin jäänyt, mutta olisko valmistaja ollut RR-jotain? Ja oli varmaankin 38mm putkesta. 180€ ei ole minusta edullinen aihio. Quote Link to comment
pas2 Posted April 5 Author Share Posted April 5 3 hours ago, metake said: Olisko ollut Raak:n kärmes: https://volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/10492-k-raak-pakosarja/ Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Eli onko lopettanut 😭 Quote Link to comment
mikko k Posted April 5 Share Posted April 5 1 hour ago, pas2 said: 180€ ei ole minusta edullinen aihio. No ei kyllä ole. Mulla oli mielikuva että 80€. Pahoittelut tästä. Quote Link to comment
Tanhis Posted April 8 Share Posted April 8 Martelius/ Laitila myi yhdessävaiheessa ns. aihiosarjaa. Sarjassa oli kollektori ja kasa j-putkia. Quote Link to comment
mikan Posted April 9 Share Posted April 9 (edited) On 4/5/2024 at 6:57 PM, pas2 said: Eli onko lopettanut 😭 Verkkokauppa ainakin on ollut pitkään pois käytöstä. Tuolta olisin ostanut 4-2-1. https://www.raak-racing.com/kauppa/tuote/ https://www.raak-racing.com/shop/images/stories/virtuemart/product/bc33bc4c83d9a81d79fc42a6195f3275.jpg Edited April 17 by mikan Quote Link to comment
Santtu79 Posted April 12 Share Posted April 12 Moi. Kyllä Jopen putki tekee vielä 4-1 sarjoja, mielummin osina. Kysykää numerosta 050-3376767 Quote Link to comment
Maasturi Posted April 12 Share Posted April 12 (edited) Valmiissa "Jokkis" pakosarjoissa kannattaa huomioida se että ne on yleensä tehty kilpamoottoreita varten. Keiteleen Koneessa myytiin aiemmin niitä mutta kysynnän vähäisyyden vuoksi myynti lopetettiin. Edited April 12 by Maasturi Quote Link to comment
metake Posted April 12 Share Posted April 12 Valmiissa "Jokkis" pakosarjoissa kannattaa huomioida se että ne on yleensä tehty kilpamoottoreita varten. Keiteleen Koneessa myytiin aiemmin niitä mutta kysynnän vähäisyyden vuoksi myynti lopetettiin.Miten kilpamoottorin pakosarja eroaa viritetyn katumoottorin pakosarjasta?Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla 1 Quote Link to comment
Tutkija Posted April 12 Share Posted April 12 58 minutes ago, metake said: Miten kilpamoottorin pakosarja eroaa viritetyn katumoottorin pakosarjasta? Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Epäilen et ei ole yhteensopiva moottorin alkuperäisten jäähdytyspeltien kanssa. 1 Quote Link to comment
vagkonserni Posted April 12 Share Posted April 12 @Maasturi varmaan löytyy! Erikoinen kaveri Quote Link to comment
arvuuttaja Posted April 12 Share Posted April 12 Raakin myymässä sarjassa pitää putkien paikat vaihtaa, eli ylemmät laittaa alemmaksi kollektoriin, jottei tarvitse takahelmaa leikkoa. Tieten myös ei haitaksi olisi, jos ne laittaisi vielä oikeaan järjestykseen em. 1 Quote Link to comment
arvuuttaja Posted April 12 Share Posted April 12 (edited) Jopen putkella taisi olla vain 38mm lesti muistelisin. Edited April 12 by arvuuttaja Quote Link to comment
Maasturi Posted April 12 Share Posted April 12 (edited) 6 hours ago, metake said: Miten kilpamoottorin pakosarja eroaa viritetyn katumoottorin pakosarjasta? Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Tule joskus käymään meidän kaupassa niin kerron ja näytän miten se eroaa ja mitä pitää muuttaa kuvassa olevasta uudesta jokkissarjasta jos aikoo saada sen sopimaan helposti paikoilleen. Alkuperäinen pas2:n kysely oli mielestäni melkolailla vakiomoottoriin haluama. Tuo K.Raakin räikkäsarja vaatii myös muokkaamista kyseiseen tarkoitukseen. Raak ajelee nykyisin luultavasti motoa tai ajokonetta metsähommissa. Parempi tuntipalkka kuin varaosakauppiaana ? Edited April 12 by Maasturi Quote Link to comment
mikan Posted April 17 Share Posted April 17 Mua kiinnostais edelleen tuollainen 4-2-1 sarja. Olis tulossa rantakirppuun, niin ei haittaa kuplan takahelma. Quote Link to comment
Recommended Posts