Lasse Posted Wednesday at 07:30 PM Posted Wednesday at 07:30 PM Ovat päättäneet, että ffp:n palsta loppuu vuoden vaihteessa. Ollaan aktiivisia ettei meille samoin… Quote
metake Posted Wednesday at 07:58 PM Posted Wednesday at 07:58 PM Ovat päättäneet, että ffp:n palsta loppuu vuoden vaihteessa. Ollaan aktiivisia ettei meille samoin…Eikös tuo mennyt niin että koko ffp ry lopettaa toimintansa, ja toki palstakin sitä myötä? Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla 1 Quote
mikko k Posted Thursday at 05:38 PM Posted Thursday at 05:38 PM Vesivolkkarimiehiä odotettavissa ilmajäähypalstalle? 🤔 Quote
ovaaliheppu Posted Thursday at 05:53 PM Posted Thursday at 05:53 PM (edited) Täällähän pieni osa on jo pitkään keikkunutkin, osa jopa palstan ensipäivistä asti. Aika levälleen elämä ajanu sen tiiviimmän sakin joka suht alusta asti mukana on ollut, kuka lähtenyt minnekin suuntaan, osalla ei oo minkään sortin volkkareitakaan ollu vuosikausiin, muutamilla sentään ilmajäähyjäkin jemmassa edelleen Edited Thursday at 06:05 PM by ovaaliheppu Quote
Pepe Posted 12 hours ago Posted 12 hours ago 2000-luvulla kun Volkkaripalsta perustettiin, oli ihan selvää, että tämä on vain ilmajäähdytteisten autojen foorumi. Vesijäähdytteisille löytyi FFP:n foorumia ja myöhemmin tuli lisäksi mm. Vagarena. Porukalla vittuiltiin liian uuden automallin omistajat Palstalta toisille foorumeille. Nyt 2020-luvulla on kuitenkin eri meininki. Perinteiset foorumit on hiljentyneet kun moni käyttäjä on siirtynyt someen tai ehkä jonnekin whatsapp/discord ryhmään keskustelemaan. Mun mielestä tässä "vain ilmajäähdytteistä keskustelua" -asiassa voitaisiin löysätä omia asenteita hieman. Jos joku palstan vakiokävijöistä kyselee vaikkapa "Vapaata keskustelua" alueella akkusuosituksia omaan käyttöautovolkkariin niin onko meillä nykyään vara ampua tällaiset keskustelut alas? Mun mielestä ei. Jokainen uusi viesti ja jokainen uusi ketju auttaa siihen että palsta pysyy elossa. Ja jos joku tulkitsee tämän niin että nyt ollaan tekemässä palstasta vesijäähdytteisten foorumia niin ei, ei olla tekemässä. 11 Quote
ovaaliheppu Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago On 11/13/2025 at 8:07 PM, Urbantoy said: Ei mulla muuta.. Miten lie chilit, grillaamiset ja musiikkimakukaan liittyy palstan aiheeseen millään lailla. Tai no grillaamisen tuotokset ja chilitkin saattaa vauvamassuja pierettää, sitä lähemmäs ei kai "ilmaa" liippaa 🤗 Quote
Recommended Posts