Jump to content

VW:n 25/30hp lohkoisten viritys/kiihytyshaaste 2008


-tipi-

Recommended Posts

EDIT: otsikko muutettu paremmin kuvaavaksi. Paikkana VW Open 2008.

 

Nimimerkki -67 on haastanut allekirjoittaneen henkien taistoon! VW Openissa nopeimman ajan varttimaililla vetänyt saa kaiken respectin, gloorian ja tietty perinteisen mäyräkoiran hävinneeltä.

 

Eli vakio 30hp koneinen viisneloseni saa vastaansa mekaanisesti ahdetun '55. Joutunen siis keventämään pärjätäkseni, painitrikoot ja hikinauha on jo ostettu...

 

Ja nopeimman kiinteälaturinjalkaisella lohkolla varustetun VW:n kuljettaja palkitaan erikoispalkinnolla!

 

Kaikki virittelemään ja viivalle!

Link to comment
Asia meininkiä tosiaan!!!

 

Mä kävin viime kesänä repäsemässä "pohjat" varttimaililla Boxer Speed Day:ssä Alastarolla omalla 1200 cm3/34 hv ´65 Kuplalla... Varttimailiaika (varovaisella lähdöllä) oli 23,337 s ja loppunopeus 88,21 km/h.

 

Oliko siinä kiinteä laturinjalka?

Link to comment
Varttimailiaika (varovaisella lähdöllä) oli 23,337 s ja loppunopeus 88,21 km/h.

Aika hyvin =)

Vuoden -57 "Road & Track" lehden testiraportissa, missä testaavat Judsonilla varustettua kuplaa => siinä vakio koneella "standing 1/4 mile" 23,2s ja ahdettuna 19.8s (loppunopeutta ei mainita)!

Täytyy vissiin ruveta etsimään slicksejä taakse "front runnerithan" siinä on jo alla =)

Link to comment
Guest valtteri

No perkele, kyllä minäkin sitten mäyräkoiran kannan kekoon!

 

Jos kaavioon mahtuu, niin mä tuun splitillä ja orggiskoneella mukaan.

 

Nimim. Vielä ehtisin ne ilokaasut asentaa kiinni

Link to comment

Meillä on ihan keskinäinen mäyrisveto mikon kanssa, mutta nopeimman ajan vetässeelle tulee Old Speed Challenge kiertopalkinto. Kaikki vaan turboa ja megaruuttaa ruuvaamaan 25/30hp koneeseen, ja hakemaan kunniaa olla ensimmäinen, jonka nimi palkintoon kaiverretaan. Ensi vuonna kilpailu on jo varmasti kovempaa!

 

-tipi-

Link to comment
Guest valtteri
Meillä on ihan keskinäinen mäyrisveto mikon kanssa, mutta nopeimman ajan vetässeelle tulee Old Speed Challenge kiertopalkinto. Kaikki vaan turboa ja megaruuttaa ruuvaamaan 25/30hp koneeseen, ja hakemaan kunniaa olla ensimmäinen, jonka nimi palkintoon kaiverretaan. Ensi vuonna kilpailu on jo varmasti kovempaa!

 

-tipi-

 

no perkele! juon mäyriksen sitten itse!

Link to comment
Keijo Mäen vaihteenvalitsin asetettu paikalleen, ja lähtöjä treenattu.

Vaatinee säätöä, kakkonen ei mene sisään ja sutii niin v#¤%&/!

Asiaa!!! =)

 

huhu, vanhaa autoo rääkkää noin O_O

Sääli on sairaus...

Link to comment

kyllähän OldSpeed-karkeloihin pitäs ottaa mukaan kaikki 356-koneiset sekä toki Okrasa, TDE, SS, Riechert & Essen, Expert, Denzel ym. -koneiset kikottimet. Eikä rajoittua vaan siihen kiinteään laturinjalkaan ;) Saatais kunnon karkelot.

Link to comment
kyllähän OldSpeed-karkeloihin pitäs ottaa mukaan kaikki 356-koneiset sekä toki Okrasa, TDE, SS, Riechert & Essen, Expert, Denzel ym. -koneiset kikottimet. Eikä rajoittua vaan siihen kiinteään laturinjalkaan ;) Saatais kunnon karkelot.

 

Mä kannatan tota kans...joku kuutioraja kait vois tietty olla tai sitten pitäs käyttää orggis lohkoa made before jotain???Ideoikaa...

Link to comment
kyllähän OldSpeed-karkeloihin pitäs ottaa mukaan kaikki 356-koneiset sekä toki Okrasa, TDE, SS, Riechert & Essen, Expert, Denzel ym. -koneiset kikottimet. Eikä rajoittua vaan siihen kiinteään laturinjalkaan ;) Saatais kunnon karkelot.

 

Mä kannatan tota kans...joku kuutioraja kait vois tietty olla tai sitten pitäs käyttää orggis lohkoa made before jotain???Ideoikaa...

 

munkin mielestä joku kuutio raja olis iahn hyvä että ei alkas kaikki tekeen stroukkereita. esim maks 1600cc ??

Link to comment
Guest Toheltaja

en mä ois teidän kekkereihin tullukkaan - helvetti :D Mä pidän sitte omat katkenneiden laturinjalkojen kokoontumisajot. Tervetuloa rampalohkoiset!

Ja etenkin kekkeröihin on tervetulleet kaikki vm 65-67 sonderit joissa 901/356 yhdistelmä

Link to comment
en mä ois teidän kekkereihin tullukkaan - helvetti :D Mä pidän sitte omat katkenneiden laturinjalkojen kokoontumisajot. Tervetuloa rampalohkoiset!

Ja etenkin kekkeröihin on tervetulleet kaikki vm 65-67 sonderit joissa 901/356 yhdistelmä

Saako tulla DC sonderilla jossa on 03S/911 yhdistelmäkin? ;)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...