-tipi- Posted January 30, 2008 Posted January 30, 2008 EDIT: otsikko muutettu paremmin kuvaavaksi. Paikkana VW Open 2008. Nimimerkki -67 on haastanut allekirjoittaneen henkien taistoon! VW Openissa nopeimman ajan varttimaililla vetänyt saa kaiken respectin, gloorian ja tietty perinteisen mäyräkoiran hävinneeltä. Eli vakio 30hp koneinen viisneloseni saa vastaansa mekaanisesti ahdetun '55. Joutunen siis keventämään pärjätäkseni, painitrikoot ja hikinauha on jo ostettu... Ja nopeimman kiinteälaturinjalkaisella lohkolla varustetun VW:n kuljettaja palkitaan erikoispalkinnolla! Kaikki virittelemään ja viivalle! Quote
Jani Jokela Posted January 31, 2008 Posted January 31, 2008 Asia meininkiä tosiaan!!! Mä kävin viime kesänä repäsemässä "pohjat" varttimaililla Boxer Speed Day:ssä Alastarolla omalla 1200 cm3/34 hv ´65 Kuplalla... Varttimailiaika (varovaisella lähdöllä) oli 23,337 s ja loppunopeus 88,21 km/h. Quote
Kurre Posted January 31, 2008 Posted January 31, 2008 Asia meininkiä tosiaan!!! Mä kävin viime kesänä repäsemässä "pohjat" varttimaililla Boxer Speed Day:ssä Alastarolla omalla 1200 cm3/34 hv ´65 Kuplalla... Varttimailiaika (varovaisella lähdöllä) oli 23,337 s ja loppunopeus 88,21 km/h. Oliko siinä kiinteä laturinjalka? Quote
Jani Jokela Posted January 31, 2008 Posted January 31, 2008 Eihän tuon ikäisessä lohko ole kiinteällä laturinjalalla... Quote
Guest Posted January 31, 2008 Posted January 31, 2008 Varttimailiaika (varovaisella lähdöllä) oli 23,337 s ja loppunopeus 88,21 km/h. Aika hyvin =) Vuoden -57 "Road & Track" lehden testiraportissa, missä testaavat Judsonilla varustettua kuplaa => siinä vakio koneella "standing 1/4 mile" 23,2s ja ahdettuna 19.8s (loppunopeutta ei mainita)! Täytyy vissiin ruveta etsimään slicksejä taakse "front runnerithan" siinä on jo alla =) Quote
mite^ Posted January 31, 2008 Posted January 31, 2008 Täytyy vissiin ruveta etsimään slicksejä taakse "front runnerithan" siinä on jo alla =) Lautamäeltä renkaanpehmennysainetta. Voitelet renkaat sillä 3-4 kertaa ennen ku menet viivalle. Ja on kyllä pitoa ;) Quote
-tipi- Posted January 31, 2008 Author Posted January 31, 2008 Rundari löysi paikkansa. Piuhat kiinni ja tehokäyrästä optimaalista vaihtokohtaa etsimään siis. Quote
Guest valtteri Posted February 1, 2008 Posted February 1, 2008 No perkele, kyllä minäkin sitten mäyräkoiran kannan kekoon! Jos kaavioon mahtuu, niin mä tuun splitillä ja orggiskoneella mukaan. Nimim. Vielä ehtisin ne ilokaasut asentaa kiinni Quote
beetles Posted February 1, 2008 Posted February 1, 2008 ei kai nyt enempää osallistujia? voittaja sais kolme mäyräkoiraa jos valtterikin osallistuu, joutuu perustamaan kennelin. tai sit tulee muuten vaan hassu olo ja pää kipeeks. Quote
-tipi- Posted February 1, 2008 Author Posted February 1, 2008 Meillä on ihan keskinäinen mäyrisveto mikon kanssa, mutta nopeimman ajan vetässeelle tulee Old Speed Challenge kiertopalkinto. Kaikki vaan turboa ja megaruuttaa ruuvaamaan 25/30hp koneeseen, ja hakemaan kunniaa olla ensimmäinen, jonka nimi palkintoon kaiverretaan. Ensi vuonna kilpailu on jo varmasti kovempaa! -tipi- Quote
oldis Posted February 1, 2008 Posted February 1, 2008 Kuulen jo halkeavien laatikkojen rapinannn. Quote
-tipi- Posted February 1, 2008 Author Posted February 1, 2008 Sitäkö se crash gear box maalimalla tarkottaa? Quote
Guest valtteri Posted February 1, 2008 Posted February 1, 2008 Meillä on ihan keskinäinen mäyrisveto mikon kanssa, mutta nopeimman ajan vetässeelle tulee Old Speed Challenge kiertopalkinto. Kaikki vaan turboa ja megaruuttaa ruuvaamaan 25/30hp koneeseen, ja hakemaan kunniaa olla ensimmäinen, jonka nimi palkintoon kaiverretaan. Ensi vuonna kilpailu on jo varmasti kovempaa! -tipi- no perkele! juon mäyriksen sitten itse! Quote
-tipi- Posted February 1, 2008 Author Posted February 1, 2008 Helpommalla/halvemmalla pääsisin kyl itekkin antamalla palkinnoksi kaljapakin. Quote
Kurre Posted February 1, 2008 Posted February 1, 2008 Eihän tuon ikäisessä lohko ole kiinteällä laturinjalalla... No monessako 60-luvun kuplassa on alkuperäinen kone paikallaan ;^) Voihan sen kiinteäjalkaisen laittaa vaikka triplvaittiin Quote
Sakke Posted February 1, 2008 Posted February 1, 2008 Eihän tuon ikäisessä lohko ole kiinteällä laturinjalalla... No monessako 60-luvun kuplassa on alkuperäinen kone paikallaan ;^) Voihan sen kiinteäjalkaisen laittaa vaikka triplvaittiin 30hp kone triplessä olisikin näky, kuka ehtii eka? :D Quote
-tipi- Posted February 2, 2008 Author Posted February 2, 2008 Keijo Mäen vaihteenvalitsin asetettu paikalleen, ja lähtöjä treenattu. Vaatinee säätöä, kakkonen ei mene sisään ja sutii niin v#¤%&/! Quote
Guest Raggare Posted February 2, 2008 Posted February 2, 2008 huhu, vanhaa autoo rääkkää noin O_O Quote
Guest Posted February 3, 2008 Posted February 3, 2008 Keijo Mäen vaihteenvalitsin asetettu paikalleen, ja lähtöjä treenattu. Vaatinee säätöä, kakkonen ei mene sisään ja sutii niin v#¤%&/! Asiaa!!! =) huhu, vanhaa autoo rääkkää noin O_O Sääli on sairaus... Quote
Mikko Posted February 3, 2008 Posted February 3, 2008 kyllähän OldSpeed-karkeloihin pitäs ottaa mukaan kaikki 356-koneiset sekä toki Okrasa, TDE, SS, Riechert & Essen, Expert, Denzel ym. -koneiset kikottimet. Eikä rajoittua vaan siihen kiinteään laturinjalkaan ;) Saatais kunnon karkelot. Quote
Guest Raggare Posted February 3, 2008 Posted February 3, 2008 alaluokkii koht tehtävä, stokkerii modifiedii top ryhmii :D itse voisin osallistua nykäs masan kanssa top alcohol luokkaan Quote
GT78 Posted February 3, 2008 Posted February 3, 2008 Masa on nykyään urheilumiehiä, kuten 45 ja 45.5 metriset leiskautukset mäkihypyn veteraanien SM-kisoissa osoittivat...:) Quote
Guest Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 Eikä rajoittua vaan siihen kiinteään laturinjalkaan ;) Tämä mainittu rajoitus pakottaa olemaan "luova" koska viripalikkaa näihin ei "kaupan hyllystä" saa ja volkkarillahan tässä kilpaillaan, siksi tuo rajoitus on (ainakin minun mielestä) mitä mainioin... Vastaavia old speed "luokkia" on jo ympäri maailmaa!! http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=96565 Quote
UltraVW Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 kyllähän OldSpeed-karkeloihin pitäs ottaa mukaan kaikki 356-koneiset sekä toki Okrasa, TDE, SS, Riechert & Essen, Expert, Denzel ym. -koneiset kikottimet. Eikä rajoittua vaan siihen kiinteään laturinjalkaan ;) Saatais kunnon karkelot. Mä kannatan tota kans...joku kuutioraja kait vois tietty olla tai sitten pitäs käyttää orggis lohkoa made before jotain???Ideoikaa... Quote
UltraVW Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 1200cc-1300cc 34hp okrasa kone kyllä mielestäni on aikas magee..vaikka ei olekaan kiinteellä laturin jalalla? Old speed täyttyy mielestäni todella hyvin... Quote
Guest Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 tai sitten pitäs käyttää orggis lohkoa made before jotain??? Eikös tämä kriteeri jo täyty??? "kaikki muu on vapaata" Quote
Guest Toheltaja Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 Saako 356 koneiset osallistua vaik ei oiskaan kiintee laturinjalka. Jos vedän locktitellä sen kiinni? Quote
UltraVW Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 Saako 356 koneiset osallistua vaik ei oiskaan kiintee laturinjalka. Jos vedän locktitellä sen kiinni? Tai mä 1200cc 34hp ??? Quote
Roope Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 kyllähän OldSpeed-karkeloihin pitäs ottaa mukaan kaikki 356-koneiset sekä toki Okrasa, TDE, SS, Riechert & Essen, Expert, Denzel ym. -koneiset kikottimet. Eikä rajoittua vaan siihen kiinteään laturinjalkaan ;) Saatais kunnon karkelot. Mä kannatan tota kans...joku kuutioraja kait vois tietty olla tai sitten pitäs käyttää orggis lohkoa made before jotain???Ideoikaa... munkin mielestä joku kuutio raja olis iahn hyvä että ei alkas kaikki tekeen stroukkereita. esim maks 1600cc ?? Quote
Guest Raggare Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 kiinteejalkaset vw koneet hyvä rajotus, ei kaikkii tartte miellyttää :D Quote
UltraVW Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 No miten olis pre-67 lohkot ja 1600cc tai jotain sinnepäin? Quote
Guest Toheltaja Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 en mä ois teidän kekkereihin tullukkaan - helvetti :D Mä pidän sitte omat katkenneiden laturinjalkojen kokoontumisajot. Tervetuloa rampalohkoiset! Ja etenkin kekkeröihin on tervetulleet kaikki vm 65-67 sonderit joissa 901/356 yhdistelmä Quote
UltraVW Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 kiinteejalkaset vw koneet hyvä rajotus, ei kaikkii tartte miellyttää :D Aha no ei sitten... Quote
Guest Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 Kiinteäjalkaiset ni pysyy hommassa hyvä meininki. Nykymoottorisiahan sielä o jo ennestään ihan tarpeeksi. :-) Quote
Sakke Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 Mää osallistun kans Janin karkeloihin. "Katkenneen laturinjalan omistaja" Quote
Marko Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 Palstan ohjesäänto no#42: thou shalt not build any other short blocks than 2110cc Quote
Mikko Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 Mää osallistun kans Janin karkeloihin. "Katkenneen laturinjalan omistaja" mukana ollaan kans. Nimim. montako laitetaan Quote
-tipi- Posted February 6, 2008 Author Posted February 6, 2008 Harhaanjohtava otsikko muutettu kuvaamaan paremmin tarkoitusperiämme. Ihan vapaasti vaan kaikki keksimään omat luokkanne, niin voit ainakin olla luokkasi nopein. Quote
Hebster52 Posted February 6, 2008 Posted February 6, 2008 en mä ois teidän kekkereihin tullukkaan - helvetti :D Mä pidän sitte omat katkenneiden laturinjalkojen kokoontumisajot. Tervetuloa rampalohkoiset!Ja etenkin kekkeröihin on tervetulleet kaikki vm 65-67 sonderit joissa 901/356 yhdistelmä Saako tulla DC sonderilla jossa on 03S/911 yhdistelmäkin? ;) Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.