metake Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Laita screenshot Komento takas, eihän se enää mee mitstään yli ku tätähän on näköjään päivitetty. Ei pitäis olla viikonloppua pois koneelta :) Yläpalkki on tosin jotenki mulla sekasi, siis toi missä on volkkaripalsta-logo, alalaidasta paiskoo tuo keltainen alue kahdesta kohtaa liian alas, harmaan päälle, laitan siitä kohta kuvan. Quote Link to comment
metake Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Tässä kuva ku editoimalla ei pystynytkään lisäämään tuohon edelliseen viestiin. Ja selaimena on Firefox. Huom: Eihän tähän pysty prkl lisään kuvia mitenkään... Quote Link to comment
Pepe Posted June 14, 2009 Author Share Posted June 14, 2009 Onnistuisko liitteet nyt? Quote Link to comment
metake Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Jes nyt onnistuu, joten tässäpä se yläreunasta napattu kuva: Quote Link to comment
Pepe Posted June 14, 2009 Author Share Posted June 14, 2009 styles/610nm/theme/images/header_bg.gif avaas tuo ja kokeile painaa pari kertaa F5 jotta kuvan koko on 1x135 (näkyy Firefoxin yläpalkissa). Vieläkö bugittaa? Epäilisin että metakeen selain on cachettanut vanhan kufan. Quote Link to comment
metake Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Jeps, nyt toimii, kiitos. Quote Link to comment
Guest Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 No voi ny saatana... nyt sit älysin mistä toi teksti tohon tänään on tullu. Pitääkö meikän profiiliin kaikki roska tunkea? Quote Link to comment
JaniM Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Pitäähän status olla kunnossa. Quote Link to comment
Guest eemeli Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 Hep! Mites kun on saanut useampia viestejä, ja käy lukemassa niistä yhden, niin saapuneiden uusien viestien laskuri nollautuu? hassua, niin toki oli jo vanhan softankin kanssa *osaa tietokoneita vielä huonommin ku rakentaa volkkareita...* -eemeli- Quote Link to comment
Guest Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 kiitos pepsa ku oot jaksannu kikkailla tän kanssa :) ei hirmusti itte nappaa istua koneella näin kesällä :-D Quote Link to comment
-MITO- Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Pehmu etelän biitsil ku kesästä puhuu? Täällä Lohjalla ainakin on +9 C prkl! Quote Link to comment
Guest Barn Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Voi vittu yv sivu on todella perseestä eikö voi mitään nykyään tehdä yksinkertaiseksi ettei tarvitse leikkiä näiden paskojen kanssa.Vanhassa sivussa tämä oli parempi..jos tämäkin muuttuu pölhölän suuntaan niin en kyllä jaksa enää kikkailla näitten kanssa..nappeja on siellä ja täällä toimintoja sinne ja tänne voi surkeus mihin tämä nörttimaailma on menossa...ja tuoki saatanan mainos tuossa vilkkuu.Kippis.ja jussia. Quote Link to comment
Pepe Posted June 18, 2009 Author Share Posted June 18, 2009 Minä en kyllä keksi miten tuo YV-sivu on vanhaa hankalampi käyttää. Mielestäni siellä on vaan selkeytetty muutamia asioita. Quote Link to comment
Hebster52 Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 No, siellä ei löydy mm. toimintoa eikä Liitä tiedosto toimintoa.. Niin ja maksimissaan 3 quote:a saa olla per viestiä.. Quote Link to comment
Pepe Posted June 18, 2009 Author Share Posted June 18, 2009 No, siellä ei löydy mm. toimintoa Korjattu, nyt löytyy. Kiitos ilmoituksesta. Liitä tiedosto toimintoa.. Kuvat voi lähetellä sähköpostilla. MUN mielestä on turha tuhlata Palstan levytilaa kahdenkeskiseen kuvaviestintään. Tietysti jos DWL_Puavolle passaa niin voin kyllä kytkeä päälle. Niin ja maksimissaan 3 quote:a saa olla per viestiä.. Eipäs pidä paikkaansa, juuri testasin. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Palsta vie reilun 6 gigaa levytilaa + pari gigaa tietokantaa. Tilaa on jäljellä runsaasti, joten jos yv kuvat ovat tarpeellisia, voi tuon toiminnon miun puolesta laittaa päälle. Puavo Quote Link to comment
mikan Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Mulla on tullut yksityisviestit meilinä, mutta nyt tulee pelkkä ilmoitus ja otsikko. Sokeana en löytänyt mistä sitä saisi säädettyä niin, että koko viesti tulisi edelleen meililootaani. t. Nörtti-Mika Quote Link to comment
Hebster52 Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Niin ja maksimissaan 3 quote:a saa olla per viestiä.. Eipäs pidä paikkaansa, juuri testasin. Mulle ainakin herjas juuri nyt aivan vimmatusti kun yritin lähettää viestiä jossa oli 4 quotea... Quote Link to comment
beetles Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Voiskos tota värieroa säätää jotenkin, kun ainakin mun näytöltä on ikävä yrittää pähkäillä milla sivulla kulloinkin menee Quote Link to comment
Pepe Posted June 25, 2009 Author Share Posted June 25, 2009 Voiskos tota värieroa säätää jotenkin, kun ainakin mun näytöltä on ikävä yrittää pähkäillä milla sivulla kulloinkin menee Joo, muakin on häirinnyt. Nyt on vähän selkeämpi. Lisäksi muutin että per sivu näkyy 30 eikä 15 viestiä. Quote Link to comment
Pepe Posted June 25, 2009 Author Share Posted June 25, 2009 Mulle ainakin herjas juuri nyt aivan vimmatusti kun yritin lähettää viestiä jossa oli 4 quotea... Niin, ensimmäisessä viestissä sanoit että maksimissaan 3 lainausta PER VIESTI joka ei siis pidä edelleenkään paikkaansa. Jos luet kuvankaappauksesi virheilmoituksen niin siinä sanoteen että voit liittää kolme lainausta TOISIINSA. Eli: foorumisofta ei anna laittaa yli kolmea lainausta sisäkkäin, joka on erittäin fiksu juttu. Estää sivun kokoiset quotehelvetit. Quote Link to comment
Pepe Posted June 25, 2009 Author Share Posted June 25, 2009 Jaa saiskohan linkit kirjoituksissa aukeamaan uuteen akkunaan? Michael Jacksonin muiston ja aivan kaamean paskamusiikin kunniaksi Volkkaripalstan linkit aukeavat nyt uuteen ikkunaan. Beat it! Quote Link to comment
metake Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Jaa saiskohan linkit kirjoituksissa aukeamaan uuteen akkunaan? Michael Jacksonin muiston ja aivan kaamean paskamusiikin kunniaksi Volkkaripalstan linkit aukeavat nyt uuteen ikkunaan. Beat it! Ei aukea, ei ainakaan tuo ylemmässä postauksessa oleva, eikä Firefoxilla. Pitääks mun taas seistä päälläni tai tehdä jotain muita älyttömiä toimenpiteitä, vai enkö mä vaan osaa? Edit: Kas kuinka fixua, palstan ulkopuolelle vievät linkit aukeavat omaan välilehteen, mutta palstan sisälle vievät linkit aukeavat samaan välilehteen. Hyvähyvä. Quote Link to comment
jonih Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Jaa saiskohan linkit kirjoituksissa aukeamaan uuteen akkunaan? Michael Jacksonin muiston ja aivan kaamean paskamusiikin kunniaksi Volkkaripalstan linkit aukeavat nyt uuteen ikkunaan. Beat it! AAMEN! Quote Link to comment
Pepe Posted June 25, 2009 Author Share Posted June 25, 2009 Edit: Kas kuinka fixua, palstan ulkopuolelle vievät linkit aukeavat omaan välilehteen, mutta palstan sisälle vievät linkit aukeavat samaan välilehteen. Hyvähyvä. Noh en itse asiassa tiedä että toimiiko se tarkoituksella noin vai kävikö Metakeen tapauksessa vaan sopiva asetelma :D Seurataan tilannetta... Quote Link to comment
Guest Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Mistä johtuu että yksityisviesti jää "lähtevät" kansioon, eli ei lähde vastaanottajalle? Cabriolle tiedoksi että penkit kiinnostaa edelleen ja olen ensi viikolla (luultavasti torstaina 9.7 Seinäjoella) Quote Link to comment
Geronimo Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Mistä johtuu että yksityisviesti jää "lähtevät" kansioon, eli ei lähde vastaanottajalle? Eikös se häivy sieltä vasta sitten kun vastaanottaja on sen lukenut/ avannut? Quote Link to comment
vilkku Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Onko se tönäisy käytössä vai ei? Kerran olen onnistunut omaa ilmoitustani tönäisemään, mutta sen jälkeen en sitä vaihtoehtoa ole löytänyt en siinä, enkä missään muussakaan omassa ilmoituksessani! Quote Link to comment
Pepe Posted August 9, 2009 Author Share Posted August 9, 2009 Pitää vilkaista samalla kun pistän saa-liittää-kuvia-myös-yksityisviestiin option päälle. Mun mielestä otetaan tönäisyt pois päältä. Quote Link to comment
NO H2O Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Mun mielestä otetaan tönäisyt pois päältä. No hö... just kun löysin ton näppärän ominaisuuden... ;-) Quote Link to comment
mikan Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Menikö vanhan kuvagallerian kuvat bittitaivaaseen vai onko ne vielä jossain? t. Mika Quote Link to comment
Pepe Posted August 10, 2009 Author Share Posted August 10, 2009 Kuvat ja datat on vielä tallessa, mutta vaatis lisäpalikan asentamisen tähän uuteen ohjelmistoon. En usko että on tulossa lähiaikoina. Quote Link to comment
NordBling Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 "Sait tämän viestin, koska seuraat keskustelualuetta, "Varios Projectos", Volkkaripalsta sivustolla. Tälle alueelle on tullut vastaus viimeisen käyntisi jälkeen viestiketjuun "Kauhavan kosto maailmalle". Voit käyttää allaolevaa linkkiä lukeaksesi viestin. Uusia ilmoituksia ei lähetetä ennen kuin olet vieraillut keskustelufoorumilla." En oo kyllä moista nappulaa painanu... "Mikäli et halua seurata alueen vastauksia, voit lopettaa seuranna klikkaamalla "Lopeta seuraaminen" linkkiä, joka löytyy ylläolevalta alueelta, Tai klikkaamalla alapuolella olevaa linkkiä:" Ei näy kun se "seuraa vastauksia" nappi... Kummaa. Quote Link to comment
Pepe Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 Itse kyllä epäilen notta jotain nappulaa olet vahingossa painanut :) Joka tapauksessa, avaa Various projektos, eikö oikeassa alakulmassa lue "Lopeta seuranta"? "Merkitse viestit luetuiksi" tekstin oikealla puolella. Ketju/threadinäkymässähän tämä sama painike on vähän eri paikassa, vasemmassa yläkulmassa. Mutta mielestäni nyt on kyse juuri alueen seurannasta eikä ketjun. Quote Link to comment
NordBling Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 User error. No, pitäisköhän seuraavaks koittaa syyttää lapsia. Tai koiraa. Quote Link to comment
Pepe Posted March 10, 2010 Author Share Posted March 10, 2010 "Merkitse viestit luetuiksi" löytyy nyt myös tuosta ylänavigaatiopalkista. Nyppi suunnattomasti rullata aina sivun alalaitaan painamaan sitä :) Tätä ei pidä sitten sekoittaa etusivun yläreunan "Merkitse kaikki alueet luetuiksi", sehän on ollut siellä aina. Quote Link to comment
-MITO- Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Loistavaa, loogisempi paikka. Quote Link to comment
Hebster52 Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 Mikä mättäs kun tuossa klo 16-17 paikkeilla ei päässy tänne palstalle ollenkaan? Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 Palvelin ol nurin, pientä korjuuoperaatiota ja kaikki toimii taas. Tääkin palsta-palvelin muuten tekee virtuaalimuuton uuteen kotiin toivottavasti jo kesällä kun uusi virtuaalialusta on testattu, siinä ei pääse näin käymään kun varmennukset on jo niin moninkertaisia. Puavo Quote Link to comment
vilkku Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Sivusto vissiin kävi nurin? tässä 21 jälkeen? Ei päässyt sivuille ja välillä jopa ohjautui http://www.sitefactory.fi/etusivu/ tonne! Quote Link to comment
Recommended Posts