Jump to content

Foorumiohjelmiston päivitys


Pepe

Recommended Posts

Laita screenshot

 

Komento takas, eihän se enää mee mitstään yli ku tätähän on näköjään päivitetty. Ei pitäis olla viikonloppua pois koneelta :)

 

Yläpalkki on tosin jotenki mulla sekasi, siis toi missä on volkkaripalsta-logo, alalaidasta paiskoo tuo keltainen alue kahdesta kohtaa liian alas, harmaan päälle, laitan siitä kohta kuvan.

Link to comment
  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest eemeli

Hep!

 

Mites kun on saanut useampia viestejä, ja käy lukemassa niistä yhden, niin saapuneiden uusien viestien laskuri nollautuu?

 

hassua, niin toki oli jo vanhan softankin kanssa

 

*osaa tietokoneita vielä huonommin ku rakentaa volkkareita...*

 

-eemeli-

Link to comment

Voi vittu yv sivu on todella perseestä eikö voi mitään nykyään tehdä yksinkertaiseksi ettei tarvitse leikkiä näiden paskojen kanssa.Vanhassa sivussa tämä oli parempi..jos tämäkin muuttuu pölhölän suuntaan niin en kyllä jaksa enää kikkailla näitten kanssa..nappeja on siellä ja täällä toimintoja sinne ja tänne voi surkeus mihin tämä nörttimaailma on menossa...ja tuoki saatanan mainos tuossa vilkkuu.Kippis.ja jussia.

Link to comment
No, siellä ei löydy mm. toimintoa

 

Korjattu, nyt löytyy. Kiitos ilmoituksesta.

 

Liitä tiedosto toimintoa..

 

Kuvat voi lähetellä sähköpostilla. MUN mielestä on turha tuhlata Palstan levytilaa kahdenkeskiseen kuvaviestintään. Tietysti jos DWL_Puavolle passaa niin voin kyllä kytkeä päälle.

 

Niin ja maksimissaan 3 quote:a saa olla per viestiä..

 

Eipäs pidä paikkaansa, juuri testasin.

Link to comment
Voiskos tota värieroa säätää jotenkin, kun ainakin mun näytöltä on ikävä yrittää pähkäillä milla sivulla kulloinkin menee

 

Joo, muakin on häirinnyt. Nyt on vähän selkeämpi. Lisäksi muutin että per sivu näkyy 30 eikä 15 viestiä.

Link to comment
Mulle ainakin herjas juuri nyt aivan vimmatusti kun yritin lähettää viestiä jossa oli 4 quotea...

 

Niin, ensimmäisessä viestissä sanoit että maksimissaan 3 lainausta PER VIESTI joka ei siis pidä edelleenkään paikkaansa. Jos luet kuvankaappauksesi virheilmoituksen niin siinä sanoteen että voit liittää kolme lainausta TOISIINSA. Eli: foorumisofta ei anna laittaa yli kolmea lainausta sisäkkäin, joka on erittäin fiksu juttu. Estää sivun kokoiset quotehelvetit.

Link to comment
Jaa saiskohan linkit kirjoituksissa aukeamaan uuteen akkunaan?

 

Michael Jacksonin muiston ja aivan kaamean paskamusiikin kunniaksi Volkkaripalstan linkit aukeavat nyt uuteen ikkunaan.

 

Beat it!

 

Ei aukea, ei ainakaan tuo ylemmässä postauksessa oleva, eikä Firefoxilla. Pitääks mun taas seistä päälläni tai tehdä jotain muita älyttömiä toimenpiteitä, vai enkö mä vaan osaa?

 

Edit: Kas kuinka fixua, palstan ulkopuolelle vievät linkit aukeavat omaan välilehteen, mutta palstan sisälle vievät linkit aukeavat samaan välilehteen. Hyvähyvä.

Link to comment
Edit: Kas kuinka fixua, palstan ulkopuolelle vievät linkit aukeavat omaan välilehteen, mutta palstan sisälle vievät linkit aukeavat samaan välilehteen. Hyvähyvä.

 

Noh en itse asiassa tiedä että toimiiko se tarkoituksella noin vai kävikö Metakeen tapauksessa vaan sopiva asetelma :D Seurataan tilannetta...

Link to comment
  • 2 weeks later...

Mistä johtuu että yksityisviesti jää "lähtevät" kansioon, eli ei lähde vastaanottajalle?

 

Cabriolle tiedoksi että penkit kiinnostaa edelleen ja olen ensi viikolla (luultavasti torstaina 9.7 Seinäjoella)

Link to comment
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

"Sait tämän viestin, koska seuraat keskustelualuetta, "Varios Projectos",

Volkkaripalsta sivustolla. Tälle alueelle on tullut vastaus viimeisen

käyntisi jälkeen viestiketjuun "Kauhavan kosto maailmalle". Voit käyttää

allaolevaa linkkiä lukeaksesi viestin. Uusia ilmoituksia ei lähetetä ennen

kuin olet vieraillut keskustelufoorumilla."

 

En oo kyllä moista nappulaa painanu...

 

"Mikäli et halua seurata alueen vastauksia, voit lopettaa seuranna

klikkaamalla "Lopeta seuraaminen" linkkiä, joka löytyy ylläolevalta

alueelta, Tai klikkaamalla alapuolella olevaa linkkiä:"

 

Ei näy kun se "seuraa vastauksia" nappi...

 

Kummaa.

Link to comment

Itse kyllä epäilen notta jotain nappulaa olet vahingossa painanut :) Joka tapauksessa, avaa Various projektos, eikö oikeassa alakulmassa lue "Lopeta seuranta"? "Merkitse viestit luetuiksi" tekstin oikealla puolella.

 

Ketju/threadinäkymässähän tämä sama painike on vähän eri paikassa, vasemmassa yläkulmassa. Mutta mielestäni nyt on kyse juuri alueen seurannasta eikä ketjun.

Link to comment
  • 6 months later...

"Merkitse viestit luetuiksi" löytyy nyt myös tuosta ylänavigaatiopalkista. Nyppi suunnattomasti rullata aina sivun alalaitaan painamaan sitä :)

 

Tätä ei pidä sitten sekoittaa etusivun yläreunan "Merkitse kaikki alueet luetuiksi", sehän on ollut siellä aina.

Link to comment

Palvelin ol nurin, pientä korjuuoperaatiota ja kaikki toimii taas.

 

Tääkin palsta-palvelin muuten tekee virtuaalimuuton uuteen kotiin toivottavasti jo kesällä kun uusi virtuaalialusta on testattu, siinä ei pääse näin käymään kun varmennukset on jo niin moninkertaisia.

 

Puavo

Link to comment
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...