Jump to content

Foorumiohjelmiston päivitys


Pepe

Recommended Posts

Omalta osalta toivomuslistalla ois pienempi fontti

 

ja - toiminee yleisimmissä surffilaudoissa

 

Siis pitäskö joka kerta kun tulee tänne alkaa pienentämään tekstiä itse, ja sitten taas suurentaa kun menee muualle?

 

nimim, "laiska..." :)

Link to comment
  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mulla ainakin firefoxi muutti vain Volkkaripalstalla fontin koon, muilla sivuilla pysyi entisellään.

 

Åke tuolla ihan ylänurkassa näkyy olevan pikaetsintäkenttä. Ihan jees oikeestaan, tuolla jos ei tärppää, voi mennä tarkempaan hakuun.

Link to comment
Voi sen toki säilyttää, mutta järkevämpi olis kun ei omaa riviään veis. Skrollisormi väsyy

 

Mä putosin nyt kärryiltä, että mitenkä tuo vie oman rivin? Siinähän tuo on siististi yläpalkissa muiden vieressä.

 

Edit: Helvata, vasta nyt huomasin tuon ihan yläkulman etsi-kentän, tuo on minunkin mielestä aika turha juu.

 

Edit 2: Voisko sen pikaetsintä kentän mahdollisesti siirtää oikeaan reunaan tuota palkkia jossa on noi "omat asetukset" "kirjaudu ulos" "etsi" ym nappulat. Mulla ainakin näyttäis että mahtuu hyvin sinne eikä veis korkeudesta sitte tilaa?

Link to comment
Jaa saiskohan linkit kirjoituksissa aukeamaan uuteen akkunaan?

 

Tää ois pop.

 

 

Onnistuu kun klikkaa hiiren oikealla nappulalla ja valitsee "avaa uuteen ikkunaan" tjsp.

Link to comment
Jaa saiskohan linkit kirjoituksissa aukeamaan uuteen akkunaan?

 

Tää ois pop.

 

 

Onnistuu kun klikkaa hiiren oikealla nappulalla ja valitsee "avaa uuteen ikkunaan" tjsp.

 

Liian monimutkaista.

 

Vanha softa takaisin !!!

 

Kaikki mikä ei oo vanhaa, on uutta tai vielä vanhempaa.

Ja väritkään ei oo hyvät.

Ei mitään bannereita tänne.

Nari nari...

ai niin naapuri foorumilla oli alkanut linkit aukeemaan omiin ikkunoihinsa, tai sit mä tein vahingossa jotain väärin.

Link to comment

Viestiä kirjoittaessa IE:llä ei näytä onnistuvan että maalaa mahdollista väärinkirjoitettua tekstiä sinisellä jotta sen sais poistettua, vaan pitää vaan delete nappia painaa taaksepäin... Firefoxilla näyttäis onnistuvan.

 

IMG toiminnot toimii jos jaksaa kirjoittaa sakarat ja img:t käsin, mutta olishan se kätevämpää jos noi automaatti napit toimis..

Link to comment

Juu, näyttäs toimivan mulla.

 

Pitääkö tuossa ylärivissä missä on noita aiheen seuranta jne toimintoja olla noin ihmeen pitkä?? Tarviiko joku oikeesti kaikkia noita toimintoja?

Jos tarvii, eikö noi sais "rullaverho-valikoksi"?

 

Volkkaripalstauudistus.jpg

Link to comment
Guest Mika Raussi
Juu, näyttäs toimivan mulla.

 

Pitääkö tuossa ylärivissä missä on noita aiheen seuranta jne toimintoja olla noin ihmeen pitkä?? Tarviiko joku oikeesti kaikkia noita toimintoja?

Jos tarvii, eikö noi sais "rullaverho-valikoksi"?

 

Volkkaripalstauudistus.jpg

No miulle jää keskelle iso tyhjä. Millä ihmeen resoluutioilla siellä surffaillaan?

Link to comment

Taitaap olla miniläppärin 1024x600 kuten miullakin. Koska en ole itse valmis tekemään tämän eteen yhtään mitään niin en myöskään valita turhan isosta fontista, tarpeettoman isosta yläpalkista ja turhista rivinväleistä siellä täällä.

Link to comment
Guest veewee
Tästhä tul ihan pölhöläkopio... :) Paitti että tää toimii

 

Silti vaikutus on sama....hiiren rulla vinkuu tuskissaan ja käyttäjää vituttaa siihen malliin, että nettiharrastus jää todella vähälle.

Link to comment

Yläpalkkia pienennetty, sivun yläosaa järjestelty uusiksi, fonttikokoja pienennetty, ketjun näytössä profiilista karsittu kenttiä pois jotta näyttää pienemmälle ym ym ym.

 

Ottakaas aikalisää, foorumi ollut käytössä alle viikon ja porukka on laittamassa tietokoneita roskiin. Ei tämä teema meikänkään ylisuosikki ole mutta kylläpä uskaltaisin väittää että toimintakunnossa foorumi on koko viikon ollut vaikka sitä hiiren rullaa on pitänyt ehkä yksi tai kaksi kertaa enemmän pyöräyttää.

 

Onko sivusto nyt parempi? Kommentteja?

Link to comment

Ei valittamista. ihan hyvä rullailla ja pällistellä.

Ainut nyt uusi miinus on toi ac mainoksen "välkkyminen" yläreunassa.

Saako esim tekstin nopeutta hidastettua että se ei noin kovasti "hötkyile" tuossa. Aina kun tulee uusi teksti niin silmät hyppää automaattisesti siihen.

 

-Pasi

Link to comment
Ei valittamista. ihan hyvä rullailla ja pällistellä.

Ainut nyt uusi miinus on toi ac mainoksen "välkkyminen" yläreunassa.

Saako esim tekstin nopeutta hidastettua että se ei noin kovasti "hötkyile" tuossa. Aina kun tulee uusi teksti niin silmät hyppää automaattisesti siihen.

 

-Pasi

 

Kyllä.. tuo vilkkuva mainos on syvältä sieltä vielä kun lisäätte popuppeja niin silloin loppu tämä leikki..muuten tämä on huippu kaikessa yksinkertaisuudessaan..laittakaa vaikka nappi että jos tuota hedelmäpeliä ei halua katsoa niin sen saa pois;]

Link to comment
Yläpalkkia pienennetty, sivun yläosaa järjestelty uusiksi, fonttikokoja pienennetty, ketjun näytössä profiilista karsittu kenttiä pois jotta näyttää pienemmälle ym ym ym.

 

Tämä on parempi nyt

 

Ottakaas aikalisää, foorumi ollut käytössä alle viikon ja porukka on laittamassa tietokoneita roskiin. Ei tämä teema meikänkään ylisuosikki ole mutta kylläpä uskaltaisin väittää että toimintakunnossa foorumi on koko viikon ollut vaikka sitä hiiren rullaa on pitänyt ehkä yksi tai kaksi kertaa enemmän pyöräyttää.

 

Siihen hiiren rullaan mulla autto Ctrl -

 

Onko sivusto nyt parempi? Kommentteja?

 

On parempi.

Kiitokset ylläpidolle.

Link to comment
Guest Tuoppi

juu toi banneri ottaa hermoon. mihin on unohtunut se vapaaehtoinen keräys tän palstan pyörittämiseen. nimiä oli jonkin verran mukana. eikö se ole enää mahdollista vai karkaako kustannukset köyhien volkkariharrastajien budjetin yli?sais vilkunnat ja välkynnnät pois!!!

 

-Tuomas-

Link to comment
juu toi banneri ottaa hermoon. mihin on unohtunut se vapaaehtoinen keräys tän palstan pyörittämiseen. nimiä oli jonkin verran mukana. eikö se ole enää mahdollista vai karkaako kustannukset köyhien volkkariharrastajien budjetin yli?sais vilkunnat ja välkynnnät pois!!!

 

-Tuomas-

 

Adblock plus kehiin, filtteriksi Easylist. Sivukohtaisesti voit blokata mainokset.

Link to comment
Guest Mika Raussi

Tää on jotenkin huvittavaa kun yritys ö maksaa foorumille x summan sahaa, jotta saa bannerinsa näkyviin ja sit käyttäjät hävittää sen hevon kuuseen samantien. Tosin kohderyhmä tolle lienee ihan muut kun tän palstan vakiokäyttäjät.

Link to comment

Kyllä mulla ainakin tökkii ameriikkalaistyylinen pakko mainostaminen vilkkuvaloineen ja popuppineen...ja yleensä ostan hiljaisilta mainostajilta......Ei ole mitään vastaan yllä vilkkuvaa firmaa mutta on vaan niin perse mainos minun mielestä

Link to comment
juu toi banneri ottaa hermoon. mihin on unohtunut se vapaaehtoinen keräys tän palstan pyörittämiseen. nimiä oli jonkin verran mukana. eikö se ole enää mahdollista vai karkaako kustannukset köyhien volkkariharrastajien budjetin yli?sais vilkunnat ja välkynnnät pois!!!

 

-Tuomas-

 

Adblock plus kehiin, filtteriksi Easylist. Sivukohtaisesti voit blokata mainokset.

 

Plussaa kun käyttää niin itsekkin käytän easylistiä mutta kannattaa myös käyttää tätä suomen sivujen mainoksiin. http://www.viltteri.net/

Link to comment

Heh laitoin viltterin ja koko volkkaripalsta ei aukea heh eipähän vilku...onneksi masinistien sivuilla ei vielä vilku ja kesälomakin pukkaa päälle niin ei tule migreeniäkään tuon hedelmäpelin katsomisesta.YÖK oksettaa ja sahlaitoja näkyy silmissä.;)

Link to comment
Juu, näyttäs toimivan mulla.

 

Pitääkö tuossa ylärivissä missä on noita aiheen seuranta jne toimintoja olla noin ihmeen pitkä?? Tarviiko joku oikeesti kaikkia noita toimintoja?

Jos tarvii, eikö noi sais "rullaverho-valikoksi"?

 

 

No miulle jää keskelle iso tyhjä. Millä ihmeen resoluutioilla siellä surffaillaan?

 

1280 resolla menee palkki yli, onko mulla joku rasti väärässä paikassa vai missä vika, liian pieni näyttökö?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...