Jump to content

mikä noita yhdistyksen sivuja vaivaa


Guest mikko412

Recommended Posts

Ja vastauksenkin kysymykseesi jo sait ihan julkisesti ilman että kaikkien tarvitsee katsoa että taas tapellaan yhdistyksen raha asioista foorumilla.

 

Niin mikä nyt vielä kalvaa hampaankolossa?

 

Tai siirretäänkö yhdistyksen tappelut tällä puolelle.

 

Heh, ei mitään hammasväleissä, ainoastaan toimintalinjaa ihmettelen, toinen "lukottaa" ja toinen kertoo avoimesti, niin kuin pitääkin.

Link to comment

Mun piti vaan kehua jäsenrekisterin hoitajaa, koska on mukava nähdä iloisempaa ilmettä.

Vai kuuluuko "asenne/ilme sääntöön"olla turpa nurin ja meloni 2:ssa, joka asiassa...?

Eteenpäin sano mummo lumessa

 

 

Henk.kohtaisesti eräpäivän siirto ei tuota tuskaa, yleensä siirrän kaikkien laskujen eräpäivää min.2viikkoa :-)

 

Ps. Minun jäsenmaksulla sporttikanava :-)

 

-Pete-

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Älähdetäämpä täällä, jos vaikka apuja löytyisi :)

 

Yritin rekisteröityä yhdistyksen sivuille mutta ei vain tunnu tuo viitenumeroni sinne kelpaavan vaikka jäsenmaksunkin olen jo helmikuun puolivälissä suorittanut. Eikä kukaan ole vastannut sivuilla täyttämääni avunpyyntöönkään, minkä taisin joskus viikko sitten naputella :(

Link to comment
Älähdetäämpä täällä, jos vaikka apuja löytyisi :)

 

Yritin rekisteröityä yhdistyksen sivuille mutta ei vain tunnu tuo viitenumeroni sinne kelpaavan vaikka jäsenmaksunkin olen jo helmikuun puolivälissä suorittanut. Eikä kukaan ole vastannut sivuilla täyttämääni avunpyyntöönkään, minkä taisin joskus viikko sitten naputella :(

Katsotaan illemmalla ja hoidetaan kuntoon. Laita vaikka sähköpostilla (tai yv:llä) hieman lisätietoja, elikkä etu- ja sukunimi: ake.mether@gmail.com

Link to comment
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...