Jump to content

Baja


Recommended Posts

Eilen kuriiri tipautti pitkään odotellun mattosarjankin tontille. Halvimman TMI:n mattosarjan tilasin, kun tiedossa oli että ei tuosta suoraan voi kuitenkaan käyttää kuin korkeintaan kabiinin lattian matot korin korotuksesta johtuen. Muiden osalta pidin sormet ristissä että niitä voisi käyttää edes kaavoina. 

 

No, etuosan matto on OK, voi käyttää sellaisenaan.  

 

image.thumb.jpeg.0ac7f125adc6d2ea69bfde8b0dfa1a92.jpeg

 

Takaosan maton saa nakata heti nurkkaan eli tästä ei ole edes kaavojen tekoon. 

 

image.thumb.jpeg.fdae6b5746f5465fccf22a93bcb18bba.jpeg

 

Suoraan korin etuosaan tuleva matto kelvannee kaavoiksi, samoin molemmin puolin kynnyksiin tulevan palaset. Etunurkkien palat lentää takaosan maton kanssa samaan läjään, eivät istu mitenkään päin paikoilleen ja tämä ei edes johdu korin korotuksesta. Nyt pitäisi sitten jostain haalia metritavarana tätä samaa mattoa, niin saisi tehdä itse oikeasti sopivat palaset....

  • Sad 1
Link to comment
20 hours ago, KimmoH said:

Eilen kuriiri tipautti pitkään odotellun mattosarjankin tontille. Halvimman TMI:n mattosarjan tilasin, kun tiedossa oli että ei tuosta suoraan voi kuitenkaan käyttää kuin korkeintaan kabiinin lattian matot korin korotuksesta johtuen. Muiden osalta pidin sormet ristissä että niitä voisi käyttää edes kaavoina. 

 

No, etuosan matto on OK, voi käyttää sellaisenaan.  

 

image.thumb.jpeg.0ac7f125adc6d2ea69bfde8b0dfa1a92.jpeg

 

Takaosan maton saa nakata heti nurkkaan eli tästä ei ole edes kaavojen tekoon. 

 

image.thumb.jpeg.fdae6b5746f5465fccf22a93bcb18bba.jpeg

 

Suoraan korin etuosaan tuleva matto kelvannee kaavoiksi, samoin molemmin puolin kynnyksiin tulevan palaset. Etunurkkien palat lentää takaosan maton kanssa samaan läjään, eivät istu mitenkään päin paikoilleen ja tämä ei edes johdu korin korotuksesta. Nyt pitäisi sitten jostain haalia metritavarana tätä samaa mattoa, niin saisi tehdä itse oikeasti sopivat palaset....

Mistäs lie johtuu että takaosan matto on noin lyhyt? Ajattelin tilata samaa mattosarjaa mutta tuon kun näkee niin ei kyllä kannata🙄

Link to comment

Joo, tää takaosan matto oli vähän niinkuin lyhyt joka suuntaan. Sitten sapetti myös se että myyntikuvissa näissä oli nätit läpiviennit vaihdekepille, käkkärille ja turvavöille mutta nää mitä tuli oli sitten ilman reikiä. Vähän marmatin Mecatecnicille, katsotaan vastaavatko ikinä mitään.

 

Jahka saan kaavat piirreltyä metritavaramattoon niin tää mun setti tulee halpuutuksen kera myyntiin.

Edited by KimmoH
Link to comment

Tuollai noi uudemmissa taitaa kaikissa olla, matto kapee koska väistää penkin kiskot, kynnyksille tulevat suirut vastaavasti tulee reilusti takamaton alle, menevät siis ainakin 50mm päällekkäin niin takaosan kuin etuosan mattojen alle Yhteen -68 kuplaan mustan setin laitoin eikä valittamista. Matto riitti jopa takapenkin etureunaan tulevien potkupahvien alle hyvin

Link to comment

Kattoverhoilun tangot pätkin 1125mm pitkiksi ja kun päähän teki tuon pienen taivutuksen, niin mitta oli just passeli.

 

image.thumb.jpeg.f2384041ca6ba0538ad305057dffce6a.jpeg

 

Suojakumit oli aika väljät tankojen päihin joten paransin kiinnitystä kutistesukalla. Tankoja joutui sen verran venkslaamaan että kumitutit olisi olleet irti alta aikayksikön.

 

image.thumb.jpeg.54ef76dc86ab063702fd5ca61046a166.jpeg

 

Sitten vajaa pari tuntia ähräystä ja hikoilua. Sinne se stanu kattoverhoilu lopulta istui. Parista kohtaa ahdisti ihan tosissaan tankojen kohdalta että sai työnnettyä verhoilun reunan tuonne väliin. Sitten taas etuosassa piti lisätä pehmustetta väliin että sai raon tarpeeksi pieneksi jotta stanuverhoilun reuna napsahti kiinni koriin. Vähän pitää vielä muutamaa kohtaa hieroa mutta semi hyvä siitä tuli. 

 

image.thumb.jpeg.176b2e7ac7923ef72a94cecaf78f4c3f.jpeg

  • Like 10
Link to comment

Vähän mittailua, kuinka paljon tarvitaan metritavara mattoa jotta saa nämä palaset tehtyä uusiksi bajan mitoilla. 

 

image.thumb.jpeg.924e044010685f456bcac289170e9596.jpeg

 

ja sit terveisiä kaikille niille jotka rälläköi auton sisällä tai vieressä vaivautumatta suojaamaan laseja mitenkään. Tämäkin muuten käyttökelpoinen takalasi lentää romuläjään, kun on täynnä mustaa palanutta pilkkua rälläköinnin jäljiltä 🤬

 

image.thumb.jpeg.32098f74caf3be84fbf66091877a58d9.jpeg

Link to comment
6 hours ago, KimmoH said:

 

ja sit terveisiä kaikille niille jotka rälläköi auton sisällä tai vieressä vaivautumatta suojaamaan laseja mitenkään. Tämäkin muuten käyttökelpoinen takalasi lentää romuläjään, kun on täynnä mustaa palanutta pilkkua rälläköinnin jäljiltä 🤬

Mustat pilkut, siis rautahiukkaset, kyllä saa pois (vaikka hapolla), mutta sitä monttua joka siitä jää, on jo vaikeampi poistaa.

 

Se on sitten käyttötarkoituksesta kiinni että miten paljon monttuinen lasi haittaa ja jos/kun tekee priimaa, niin eihän se käy.

 

 

 

 

Link to comment

Vaikkei nyt priimaa tehdäkkään, niin ei silti kehtaa takalasiksi tuollaista laittaa. Tilasin uuden lasin.

 

Illalla sujautin takasatulat paikoilleen, pääsee ihmettelemään jarrulinjoja sinnekkin suunnalle. EMPIn kiinan jarrupalat jätin hyllyyn ja laitoin tilalle ainakin teoriassa paremmat.

 

image.thumb.jpeg.be1af33f2b44b1a9ec7a628de618c37e.jpeg

 

image.thumb.jpeg.27dea9dccb73859e21519da877118522.jpeg

 

Etuovet eivät ole oikein edenneet. Saranatapit on väljät ja ne pitäisi saada pois ennenkuin jatkan ovien työstöä muuten mutta kun ei irtoa niin ei irtoa. 

 

On liotettu CRC:ssä pari kuukautta, kokeiltu paineilma vasaraa, lämpöä ja nyt viimeisenä vielä ihan oikeaa työkaluakin mutta ei hievahda ei. Ilmeisesti en vain osaa...

 

image.thumb.jpeg.57dc8d823f88ef614bc254e28bd406ef.jpeg

 

 

 

Edited by KimmoH
Link to comment

Kokeilin vielä reippaammin lisää lämpöä eikä auttanut mutta sitten kokeilin poraa ja yläpuolelta kairasin 5mm terällä pätkän matkaa tappiin koloa ja sitten sain sen nytkähtämään liikkeelle tuolla työkalulla. Vielä olis kolme jäljellä ja terä tais sitten antautua tuossa ekassa tapissa. Seuraavaan tappiin ei tehnyt enää kuin pienen jäljen. Huomenna teräkauppaan...

 

image.thumb.jpeg.3b6dbc9a44355adbb4301d9fa5806c8c.jpeg

Link to comment
23 hours ago, KimmoH said:

Vaikkei nyt priimaa tehdäkkään, niin ei silti kehtaa takalasiksi tuollaista laittaa. Tilasin uuden lasin.

 

Illalla sujautin takasatulat paikoilleen, pääsee ihmettelemään jarrulinjoja sinnekkin suunnalle. EMPIn kiinan jarrupalat jätin hyllyyn ja laitoin tilalle ainakin teoriassa paremmat.

 

 

 

 

 

Etuovet eivät ole oikein edenneet. Saranatapit on väljät ja ne pitäisi saada pois ennenkuin jatkan ovien työstöä muuten mutta kun ei irtoa niin ei irtoa. 

 

On liotettu CRC:ssä pari kuukautta, kokeiltu paineilma vasaraa, lämpöä ja nyt viimeisenä vielä ihan oikeaa työkaluakin mutta ei hievahda ei. Ilmeisesti en vain osaa...

 

 

 

 

 

No tuossahan sen melkein mainitsitkin miksi se on vaikea saada ulos. Paineilmavasara on pirun hyvä paikasaaan mutta käytännössä jos ei laakista lähde niin aika helposti hakkaa pään tatiksi ja sitten ei varmasti tule ainakaan samaan suuntaan ulos.

Link to comment

Tähän saranaan ei paineilmaa oltu vielä kokeiltu eli alapää ei ollut tatti vaan aivan sairaan piukassa kiinni.

 

EDIT: itseasiassa paineilmavasaraa en näihin oviin edes tarjonnut kun harjoittelin toisilla ovilla ja totesin etten ala näitä ovia sillä menetelmällä rikkomaan. Nuista testiovienkaan saranatapeista ei yksikään inahtanut paineilmalla. Muuten kyllä sitten kun väkivaltaa käytin ja lopulta irtosi saranatkin ovista kun ovet olivat niin lahot. 

Edited by KimmoH
  • Like 1
Link to comment

Työvoitto, pari tuntia taistelua ja tapit on nyt irti. Ei niissä mun poranterissäkään mitään vikaa ollut vaan tuo tappi on jotain vitunkestävää terästä ja sitten kun pinnan onnistuu lopulta saamaan rikki, niin sen jälkeen terä kyllä uppoaa tappiin kuin veitsi voihin.  

 

image.thumb.jpeg.4935d0aba9dcc76fcf0864675eeef909.jpeg

 

ja vaikka tuonne lähes puoleen väliin tappiakin porasi, niin loppuun saakka sai hikipäässä saranatyökalulla vääntää kymmenesosamilli kerrallaan. Lopulta tappi sitten irtosi. 

 

image.thumb.jpeg.65aeb1e580041fe1d597f962dd838b4d.jpeg

 

Kaikki kolme väljää saranaa olisi nyt purettuna. 

 

image.thumb.jpeg.d522bfd9af3e715e394f8814e946f997.jpeg

 

Tuo yksi alin sarana on priimaa eli ei väljää yhtään joten sitä en ala purkamaan. Sit pitäis alkaa ihmettelemään minkämoisia ylikoko tappeja tuonne alkaisi sovittelemaan. 

 

image.thumb.jpeg.98e09dadd4573ef1229ef575f44ad40e.jpeg

Link to comment

Ajovalojen kromirinkulan kiinnitys on vaivannut jo pidemmän aikaa. Lasikuitulokariin leivottua peltilokarin kuupan kiinnityksiä ei voinut hyödyntää. 

 

image.thumb.jpeg.5c89e466be3a71688b52ec372ccca5fa.jpeg

 

image.thumb.jpeg.3fcc39626e8b559cc99a8477ed05fcb4.jpeg

 

Eilen illalla ajatus kirkastui ja tänään siirryttiin toteutukseen. Romulootasta alumiini kulmaprofiilia ja siitä askarrellen kiinnityspiste, vähän rälläkkää, reikää ja kierrettä. Jää rinkulan taakke piiloon ja pitää rinkulan piukasti paikoillaan. 

 

image.thumb.jpeg.ac41afacf2891916dad647f5f0387f51.jpeg

 

image.thumb.jpeg.e94b371063f5e60fba8b1fdd03c29cf2.jpeg

 

Ritilätkin pääsi paikoilleen, sellasethan pitää olla joka autossa 😀

 

image.thumb.jpeg.1cf7f015674f8625b1f5b2a59c3e562c.jpeg

 

 

  • Like 6
Link to comment

Valaisimet koesoviteltu paikoilleen. Edessä pitää vielä tehdä enempi vähempi umpioiden kanssa säätöhommia rälläkän ja poran kanssa mutta siellä ne nyt on ja kromirinkulatkin pysyy kiinni. Jos pääsis sähköjä askartelemaan jossain vaiheessa. 

 

Ei kenelläkään sattuis olemaan muistissa montako metriä, noin, kutakin väriä kannattaa varata ? Seitsemää eri väriä nyt äkkiseltään laskien taitaa yksinkertaisimpiin sähköihin tarvita. 

 

image.thumb.jpeg.7d258204e5ebb0fe1349a6c4ebe37e6c.jpeg

 

image.thumb.jpeg.ea3341fd2f56ea877a2109dbd5cdf7e8.jpeg

  • Like 3
Link to comment

No tällaisia vaihtoehtoja olen silmäillyt mutta nuo "VW kaupoissa" myynnissä olevat baja/kirppu setit on mielestäni olleet aivan liian kalliita. Tää satkun boxi alkais olla siinä ja siinä mutta tuotakin saisi aika paljon modata joten edelleen taitaa metripiuha tulla edullisemmaksi. Täytyypä tavata tuon kytkentäkaaviota tarkemmin jossain välissä. 

Link to comment

Aika näppärästi ja edullisesti tekee ainakin edestä taakse menevän johtosarjan " peräkärry kaapelista " joka on 7x1.5mm2. Siihen kylkeen teipillä kiinni päävirtakaapeli 4mm2 ( tai 6mm2 jos 6V systeemi) ennenkuin katon tai kynnyksen kautta päästä päähän.

5m kaapeli on aika sopiva ja siinä on sitten pelivaraa viimeistelyyn. Eli tuossa on jo 8x5 metriä.

Samoja juttuja parasta aikaa touhailen omassa😊

  • Like 1
Link to comment

Aika näppärästi ja edullisesti tekee ainakin edestä taakse menevän johtosarjan " peräkärry kaapelista " joka on 7x1.5mm2.

Siihen kylkeen teipillä kiinni päävirtakaapeli 4mm2 ( tai 6mm2 jos 6V systeemi) ennenkuin katon tai kynnyksen kautta ujutat päästä päähän.

5m kaapeli on aika sopiva ja siinä on sitten pelivaraa viimeistelyyn.

Eli tuossa on jo 8x5 metriä.

Samoja juttuja parasta aikaa touhailen omassa😊

Edited by Jani
  • Like 2
Link to comment

Vanha käkkäri osoittautui ihan käypäiseksi. Puhallus ja maali pintaan. Samoin vaihdekeppikin. Takapihan varhaispallissauna-aihiosta löytyi priimakuntoinen vaihdekepin nuppikin 😀

 

image.thumb.jpeg.c25854c0885c5d2a38d1f475c6f2a8cf.jpeg

 

image.thumb.jpeg.8bc904a65d73e826f2ddf220759519fa.jpeg

 

image.thumb.jpeg.38d8c8a786612dc2134c3545c0fd5824.jpeg

 

Ovet pääsivät kylpyyn. Pyöritellään tuleva viikko nyt sitruunahapossa ja katsotaan sitten jääkö mitään jäljelle kun päästään hiekkalla puhaltelemaan. 

 

image.thumb.jpeg.19e9d66504498a7b9d7324f888aee245.jpeg

Link to comment

Teollisuuskäyttöön tarkoitettuja moninapaisia kaapeleita saa monenlaisia, metrihinta ei oo huisi. Pari autoa tehnyt noilla LAPP Ölflexeillä, ja kylkeen tarvinnu lisätä vaan yks tai usein kaks isompaa kaapelia. Kaikki tosin mustia (keviä lukuunottamatta), mutta numeroitu, joten kytkentäkaavioon kun lisää vaan numerot pärjää hyvin. Valoille menevät sitten vaikka häiriönpoistolla olevaa verkkopunotulla pinnalla, kestää vähän raapia ennenku menee johtimiin asti :D Sulla jää näkyviinkin valoille meneviä varmaan pikkusen, joten on mediaseksikkään näköistä ainakin

sensorkabel-7.jpg

Link to comment

Nyt olis uusia sarananappeja (8.5mm ylikoko) ja kalvain. Kiitokset Virtaselle! Sit pitäis varmaan opiskella aihetta ennenkuin siirrytään saranoiden kimppuun, ei ole koskaan tullut tuollaista kalvainta edes nähtyä saati hajua miten sitä käytetään 😃

 

image.thumb.jpeg.c30c84fae9cb6a947b7e86643511a0f7.jpeg

Link to comment

Tänään nostin ovet sitruunahappokylvystä ja puhaltelin hankalimmat paikat puhtaaksi päästäkseni näkemään mahdolliset ruostevauriot. Olipa muuten pompsahtanut K-Raudassa Weberin 0.1 - 0.6 hiekkasäkin hinta. 20kg säkki oli nyt reilu 8 euroa! Viimeksi oli jotain vitosen luokkaa, kun on hiekkaa tullut haettua. Tuosta noutopihalta ollut niin näppärä aina hakea muutama säkki tarpeeseen mutta nyt tuli loppu. Kärkkäiseltä ja Puuilosta näyttää saavan alta kuudella eurolla 25 kilon säkin joten jatkossa suuntaan sinne.

 

image.thumb.jpeg.727a9110d5c704f7b441d9fc07d893e1.jpeg

 

Toiselle ovelle ei tarvitse näyttää hitsipilliä yhtään mutta toiseen pitää askarrella vähän alareunan tiivisteuraan uutta peltiä.

 

image.thumb.jpeg.9fba2f611799fbd827ba2cd22de6b90c.jpeg

  • Like 1
Link to comment

Alareunasta hapertuneet sisäosat pois. 

 

image.thumb.jpeg.5a78c86f20ed8ca9e91f3e88713eae2c.jpeg

 

ja paskartelin korjauspalan tuonne koloseen

 

image.thumb.jpeg.6443598fda386dd48dd36b1fa285b61c.jpeg

 

Olipa muuten maalia ja pakkelia pintapuolella reilusti. Lauantaina kun puhaltelin sisäpuolen niin ihmettelin että pureepa huonosti mun hiekkapuhallin, kun pintapuolelle muutamaan kohtaan tarjosin. Sunnuntai menikin sitten rattoisasti pöllyttäessä ulkopuolta. Lopulta piti iskeä rälläkkään käkkäräpää, kun mikään muu ei purrut ja vasta sillä sain ajettua ulkopinnat puhtaaksi. 

 

Alkuperäisen keltaisen maalin päällä oli reilu kerros pakkelia, jotain mustaa maalia mikä tuntui pysyvän kuin tauti pinnassa ja sen päällä vielä tuo punertava. Useamman tunnin urakan jälkeen lakaisin tallin lattialta muutaman litran hiomapölyä ja ovet kevenivät varmaan toista kiloa 😅 Jos olisin ennen urakkaa tiennyt miten paljon tavaraa tuosta pinnasta irtoaa, niin olisin suosiolla odottanut poutapäivää ja suorittanut hionnan takapihalla.

 

image.thumb.jpeg.c9a11d1f86d8ed76d081917841498a0b.jpeg

 

Tänään jos saisi tuon alareunan korjauksen loppuun ja sitten voisi puhaltaa loputkin maalinjämät pois. 

Link to comment

alareuna paikattu, jokohan ne peltityöt olisi lopultakin ohi tämän projektin kanssa...

 

image.thumb.jpeg.c560a1e0bfad968d7c6fcdfd2a1fc886.jpeg

 

ja tänään sattui olemaan sopivasti rakoa sateen välissä että sain pöhisteltyä loputkin maalinjämät ovista. Listan reiät meni myös umpeen ja jos sitä huomenna pääsis laskemaan epoksit pintaan. 

 

image.thumb.jpeg.b4a720794dac872f02a0358151cb6496.jpeg

  • Like 6
Link to comment

Nykyään on tällainen, jo useampi vuosi sitten IKH:n poistomyynnistä ostettu 4kW 200L säiliöllä oleva kompura. Riittää tällaiseen pikku puhalteluun + lasikuulapuhalluskaapille ihan OK. 

 

image.thumb.jpeg.1dbbb983574b2b92164cb59f8078588d.jpeg

 

Toi puhalluspönttö on mallia tee-se-itse ja se mulla on ollut jostain ysäriltä saakka. Aikoinaan kimppatallissa oli keskupainejärjestelmä, sellainen mistä ei paine ja ilmantuotto lopu ikinä, niin silloin tuli puhallettua tuo mun Dodge tällä pöntöllä. Tuolla nykyisellä kompurallani en lähtisi pikku peltiosia isompia kokonaisuuksia puhkumaan. Helpommalla ja nopeammin pääsee lopputulokseen kun ottaa puhaltajan tontille kunnon vehkeillä.

 

Bussia kun tein niin mulla oli vain kaksi pikku kompuraa yhdistettynä toisiinsa ja niilläkin puhalsi pikkuosia. Kompurat tosin huusivat kokoajan hoosiannaa mutta tulosta tuli niilläkin 😅

 

Link to comment

Tänään pääsi protoilemaan pitkästä aikaa ohjauksenkin kanssa, kun postipoika tipautti bussin raidetankoja pihaan. Pikkuisen kun siirtää raidetankojen sisempiä kiinnityspisteitä hammastangossa niin myöhäispalliksen säädettävä raidetanko passaa suoraan heittämällä molemmin puolin ja kumpikin puoli olisi tällöin yhtä pitkä, mikä lienee optimi tilanne.

 

image.thumb.jpeg.3e22cb47f60e68966107277f364be272.jpeg

 

Samalla totesin että eihän ne kuplan 355mm pitkät etujarruletkut sittenkään tähän piisanneet. Jää jotain 50mm liian lyhyiksi. Joko raidetangon puolesta olka kääntyy enemmän kuin simpukalla tai sitten pituusero syntyy Thingin olka-akseleista. 

 

image.thumb.jpeg.85f835ae409a3096071589510f90af49.jpeg

 

image.thumb.jpeg.9d24846ececc216255782426fa385785.jpeg

  • Like 4
Link to comment

Pari iltaa ja iltapäivää meni pakkeloidessa ja hioessa.

 

image.thumb.jpeg.018ec18e1790af1ad4ef166a2cd3df27.jpeg

 

Tuumasin että nyt saa riittää ja vetäisin välivärin pintaan. Annetaan kuivaa ja sitten taas ihmetellään mihin kohtaan lisää pakkelia 😂

 

image.thumb.jpeg.369fd671369a08d07f886d1b2bcb8981.jpeg

  • Like 4
Link to comment

Tänään vähän vielä hiottiin ja levitettiin pariin kohtaan pakkelia. Takapuoli sai jo hiontavärinkin pintaan. Etupuoli saa odottaa että saan tuon yhden saranan vielä kuntoon.

 

image.thumb.jpeg.c3ae2b8911e16a6df3f9fb0f4b359849.jpeg

Iltapäivällä postipoika oli tipauttanut laatikkoon, onko tää nyt sitten juniksen, 9mm ylikoon tappin. Vaikuttaa lupaavalle. Tatti sipaistaan pois päästä ja sitten sen pitäisi mennä täydestä kuin väärä raha. Tuo 8,5mm tappi oli aavistuksen liian väljä ja ainakin teoriassa tuon 9mm pitäisi saattaa sarana käyttökelpoiseksi. 

 

image.thumb.jpeg.f810fac8e686340b752f529a2dc9562b.jpeg

 

9mm kalvain ei viikonlopulle ihan ehtinyt joten taitaa mennä ens viikolle asennus.

Link to comment

36-40 Solexien vivusto-ongelmaakin tuli ratkottua loppuviikosta. Protoilin sillä ajatuksella että väliin tulisi pitkät bussin imusarjat. Tällöin saisi vivuston kiinnikkeet mahtumaan oikealle puolelle. 12mm lattaa aihioksi ja nykertämään.

 

image.thumb.jpeg.b38bf61bd57736f2531b0949e0ab345c.jpeg

 

image.thumb.jpeg.afd19c55917768d2b451f13cb202e644.jpeg

 

Sitten ajettiin taas seinään. Nyt mahtuisi nätisti vivusto mutta kiihdytyspumpun tanko ottaa kiinni takahäkkiin. Meni aika millipeliksi.

 

image.thumb.jpeg.9f7250eae0b1f848c20bc9476931622d.jpeg

 

Käyttötanko lyhemmäksi ja vähän modasin koko kiihdytyspumpun vivustoa ja sehän tuntuisi mahtuvan paikoilleen. Geometria ja liikeradat ovat OK ainakin käsissä pyöritellen. Tsekataan vielä jossain vaiheessa paljonko se ruikkii bensaa.

 image.thumb.jpeg.3e60b2b1f24369c531ea0d447cfae19b.jpeg

 

image.thumb.jpeg.fa8624bbf2ec73d8e17be184aa11b8fd.jpeg

 

Jatketaan hitsailemalla imusarjat kasaan ja sitten uudelleen koesovittelua. 

 

image.thumb.jpeg.894ceeddc6a2e2254d313de44a9ff432.jpeg

 

ja aina tässä on se takaportti että laitan vakiot bussin imusarjat + 32-34 Solexit, jos nyt tää menee syteen ja saveen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...