Huumorikuvat, nettipelit jne.

Guest Volkkaripalsta

Ensin luulin kirppua fotosopatuksi, mutta näyttää melkoisen aidolta :)

Siitä tulikin mieleen tämä...

Tyrrell_P34_6561.preview.JPG

Ei lienee kauhean toimiva rakenne ollut, edessä vain 25cm(?) pyörät...sen sijaan tämä vaikutti nopealta, kai ´kaikki takapyörät veti. Kiellettiin oitis :)

sixwheelwilliams.jpg

Täytyy vain toivoa, että tuo kaveri joka sihtaa asella suoraan itseensä ei pääse suunnittelemaan kovin paljon harjoituksia.

Tarkkasilmäinen toki huomaa, että aseesta on purettu ampumiseen tarvittavat osat (lukko, palautinjousi, lipas jne.)

Ja asiaan; vielä en äänestä vihreitä, vaikka siellä onkin kuplamiehiä:

http://www.autotoday.fi/page.php?page_i ... =201107874

Toki tuon näin, mutta silti kuva herätti vähän ajatusta.

Tuokin oli tuttu juttu, että Haavistolla on kuplia. Onhan se "vihreä" teko ajaa punaisella kuplall!

linkki

Mut onks niillä bajamajat perkele mettäreissussa.

Voisi veikata, että kuva saattaisi olla muutamien vuosien takaa Lohtajalta. Nykyään siellä on oikein vessakontit joissa on lämmitys ja valaistus sekä juokseva vesi. Ilmeisesti riukupaskalla käyti ei täytä nykyajan jätevesilakia.

Mut onks niillä bajamajat perkele mettäreissussa.

Voisi veikata, että kuva saattaisi olla muutamien vuosien takaa Lohtajalta. Nykyään siellä on oikein vessakontit joissa on lämmitys ja valaistus sekä juokseva vesi. Ilmeisesti riukupaskalla käyti ei täytä nykyajan jätevesilakia.

Eipä sais ennää käyä riu´ulla tuolla armeijan leivissä. Onkelma on vaan se että niitä vessoja ei joka leiripaikan vieressä oo joten riukuakin on pakko käyttää. nim 1/10 e-kuski

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kreikkalainen velka

Rikas turisti saapuu keskellä talouslamaa kreikkalaisen pikkukylän hotelliin. Hän asettaa 100 euroa vastaanoton tiskille ja lähtee katsomaan huoneita.

Hotellinjohtaja lähtee saman tien satalappusen kanssa lihakauppiaalle maksamaan velkaansa. Lihakauppias menee karjankasvattajalle ja maksaa samalla setelillä velkansa tälle. Karjankasvattaja menee paikalliselle huoltamolle ja maksaa velkansa sinne. Huoltamoyrittäjä menee kylän ilotytön luo ja maksaa tälle 100 euron velkansa. Ilotyttö menee hotelliin ja maksaa velkansa sinne. Hotellinjohtaja laittaa setelin takaisin tiskille. Turisti palaa takaisin vastaanottoon. Hän ei pitänyt huoneista ja ottaa satasensa tiskiltä.

Kukaan ei ansainnut mitään, mutta koko kylästä tuli velaton ja kaikki katsovat positiivisesti tulevaisuuteen.

1135269474110.gif

1135269822323.jpeg

Kaksi eteläpohjalaista miestä kehuskeli sillä, kummalla on kuuluisamman julkkiksen vanha auto. Toinen sanoi, että hänellä on Elviksen vanha Cadillakki. Toinen ylitti kertomalla, että kun hän vie autonsa katsastukseen, katsastusmies huutaa jo kaukaa: "Tualta tuloo ristuksen vanha Taunus!".

• 2 weeks later...
Dear Friend,

I am Mr. Martin Ade a director in the Federal Ministry of Budget of federal republic of Nigeria. Four (4) months ago, I led a 3 man audit panel to balance the books of the apex bank (central bank of Nigeria). In the course of our duties, we discovered that the sum of $48.6 million (forty eight million, six hundred thousand USA dollars) has been lying in a suspense account with the apex bank since 2005 without beneficiary(ies) our further investigation reveals that this sum accumulated as a result of over-invoiced executed contracts influenced by past administration and was unclaimed due to transformation of new democratic government.

After careful deliberations, we (my colleagues and I) unanimously agreed to transfer this sum of $48.6 million into a foreign account for investment purposes, hence we are seeking your assistance and co-operation to achieve this objective.

We have put all modalities in place to apply for the claim of this fund with your name or your company's as contract payment having completed a contract we purportedly awarded to you. However, we have successfully transferred this fund through diplomatic seal to our off-shore payment bureau in overseas on the grounds that it was meant for the payment of a foreign contractor. We therefore, solicit that you stand as the owner and proceed claim/collection of the entire fund on our behalf from the off-shore payment office.

Note that we will arrange all the papers needed and the approval for the release of this fund with documented evidence of the contract executed to enable swift collection of this said fund by you without any hitch.

Therefore, there is no risk whatsoever either now or in future. You would be assisted physically by a protocol officer during you collection ceremony and you will be guided to open an account were the money would be lodged after collection then you can re-transfer to your preferred designated account but were huge tax shall not be levied.

You will get 40% of the entire sum, 55% for us, while 5% is set aside for reimbursement of expenses we may incur in actualizing this transaction.It is important to state that all parties would be protected by a silent but strong agreement which greatest tenet would be strictly confidential as we are civil servants still in active service.If you are interested, contact me first through my bellow email address by sending your phone, fax and mobile numbers for verbal discussion. Seven (7) working days is enough to conclude this transaction.

I look forward to your prompt reply.

Best regard

Mr. Martin Ade

Taidanmpa jättää loton väliin tänään.