Jump to content

Vesikourun poisto kuplasta


Recommended Posts

Onko vinkkejä jos poistas vesikourut kuplasta?

Miten kannattaa tehdä ettei taas mennä perse edeltä puuhun😁

 

67 koriin tarkoitus istuttaa splitti katto kokonaisuudessaan +muut ikkuna aukot.

 

Käytännön järkeähän kourujen poistossa ei varmasti ole mutta ulkonäkö juttuja omaan silmään ainakin on.

 

 

Link to comment

Olikohan vielä että ei muoto ihan osu katon ja kyljen kanssa. Pakkelia/tinaa menee.

Muistaisin että olisin nähnyt aikanaan että listat takaosasta häivytetty pelkästään. Mutta makuasioista huono kiistellä.

Oviaukosta tulee inhan terävä omaan makuun. Tais hurjimmat pyöristää oven kulman ja kopan.

  • Like 1
Link to comment

Samalla pikkunen choppaus. Jos splittikattoa ei niin paljo oo jäljellä, että kokonainen splitti syntyis, niin miksipä ei kustomia tekis. Kova duunihan siinä on. Ja usein nuo jää kesken. Omassa ekassa kuplassa 80 luvulla oli tippalistat veks ja ovaalin katto(takaosa) 67:aan laitettu. Sateella tuosta eniten haittaa oli. Ihan tervetullutta, ettei aina tee niinku muut.

enska öviikissä.jpg

Edited by DOODAH
  • Like 5
Link to comment
Wheels nimisessä lehdessä oli joskus artikkelisarja jossa projektina oli kupla, siitä muistaakseni choppauksen yhteydessä poistivat tuon tippalistan. 
Eikös tämä ollut myös chopattu, ja ovien ylänurkat pyöristetty? Oli kyllä hyvännäköinen.

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
2 hours ago, metake said:

Eikös tämä ollut myös chopattu, ja ovien ylänurkat pyöristetty? Oli kyllä hyvännäköinen.

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
 

 

Kyllä joo... jotain muutakin tekivät. Pyörittelin jonkin aika sitten tuota lehteä... Siitä varmaan sen muistinkin?

Link to comment
On 8/27/2024 at 11:06 AM, Urbantoy said:

Järjettömintä mihin olen VW-skenessä törmännyt on poistaa tippalistat.. 

 

Entä rantakirppu tms?

Mutta tippalistan poistajalle oma mielipide: Anna palaa👍

Link to comment
6 hours ago, PZQ said:

 

Entä rantakirppu tms?

Mutta tippalistan poistajalle oma mielipide: Anna palaa👍

Kukin tavallaan.. Minusta kirput on ihan jees ku se tehdään "old skool" lookilla ponttooneilla.. Ei mitään upotettuja takavaloja, orkkis 60-luvun.. 

Link to comment
On 8/27/2024 at 2:49 PM, metake said:

Eikös tämä ollut myös chopattu, ja ovien ylänurkat pyöristetty? Oli kyllä hyvännäköinen.

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
 

 

Kallistivat B-pilarit eteenpäin, joka kyllä teki autosta ihan perseen näkösen. Siihenhän käytettiin ovaalin kori ja splitin katto, oliko nelipulttinen alusta.

 

Link to comment
On 8/29/2024 at 1:19 PM, Mäki said:

Ohuttolppa splitin katolla on ehkä törkeimmän näköistä mitä VW - scene pitää sisällään

Otan tän henkilökohtaisesti, kun sellaisen omistan mutta joskus sillä bug in finissä pystin pokanneena voidaan varmaan todeta että aika paljon rumempiakin kötöstyksiä on volkkareista saatu aikaan. 
 

mutta en käytäkään pussihousuja😜
 

 

IMG_2074.jpeg

Edited by peruskallio
  • Like 4
Link to comment
23 hours ago, peruskallio said:

Otan tän henkilökohtaisesti, kun sellaisen omistan mutta joskus sillä bug in finissä pystin pokanneena voidaan varmaan todeta että aika paljon rumempiakin kötöstyksiä on volkkareista saatu aikaan. 
 

mutta en käytäkään pussihousuja😜
 

 

IMG_2074.jpeg

 

On meillä noita pussihousuvehkeitäkin kourallinen, mutta kyllä löytyy sitten muutakin. Jotenkin nämä alkuperäiset kopat on kivamman näköisiä

WhatsApp Image 2024-08-31 at 22.44.13_879102b7.jpg

WhatsApp Image 2024-08-31 at 22.44.13_db1d415a.jpg

Link to comment

Enkä minä tule ikinä haukkumaan yhtään kulkupeliäsi törkeimmän näköiseksi ikinä.

 

toisilla on tapoja ja toisilla ei.

Mutta kun siellä biffissä vittuilua kanssaharrastajilta aikani kuuntelin ajattelin että kokoontukaa keskenänne jos ei kaikkien tapa harrastaa kelpaa,

Link to comment
7 hours ago, peruskallio said:

toisilla on tapoja ja toisilla ei.

Kyllä. Tapoja on huonoja ja hyviä. Hyviä tapoja on tervehtiminen oven avaaminen ja sen auki pitäminen. Huonoja on hattu päässä syöminen sormella osoittelu.

Itse en anna muiden mielipiteiden vaikuttaa tekemisiini kuin korkeintaan kohteliaisuussyistä.
Omasta mielestäni jokainen rakentaa itselleen juuri niin hienon, törkeän, ruman, kamalan, hirveän tai tavallisen laitteen kuin lompakko ja mielikuvitus antaa periksi.

Itse vittuilen julkisesti ja mahdollisimman tasapuolisesti kaikille. Sen voi jättää omaan arvoonsa.

Ihmiset ovat erilaisia ja niillä on erilaisia mielipiteitä, tapoja, kulttuureita ja tottumuksia. Itseäni ärsyttävät pyrin pitämään etäällä.

 

my two cents

-Kurre

  • Like 3
Link to comment
14 hours ago, peruskallio said:

Enkä minä tule ikinä haukkumaan yhtään kulkupeliäsi törkeimmän näköiseksi ikinä.

 

toisilla on tapoja ja toisilla ei.

Mutta kun siellä biffissä vittuilua kanssaharrastajilta aikani kuuntelin ajattelin että kokoontukaa keskenänne jos ei kaikkien tapa harrastaa kelpaa,

Käsittääkseni kukaan ei ole haukkunut sinun autoa, vaan yleisellä tasolla mielipide esitetty.. Ja siitä ei todellakaan kannata hernettä vetää nokkaan.. Edelleen jokainen rakentaa semmosen ku haluaa.. 
Nykyään kaikesta sanomisesta otetaan että "tämä koskee mua" mikä on minusta aivan turhaa.. 

Link to comment
22 hours ago, peruskallio said:

Enkä minä tule ikinä haukkumaan yhtään kulkupeliäsi törkeimmän näköiseksi ikinä.

 

toisilla on tapoja ja toisilla ei.

Mutta kun siellä biffissä vittuilua kanssaharrastajilta aikani kuuntelin ajattelin että kokoontukaa keskenänne jos ei kaikkien tapa harrastaa kelpaa,

43 vuotta on tullut puuhattua näiden ilmajäähyjen kanssa ja monenmoista on tullut tehtyä ja nähtyä tänä aikana. Osaa omista tekeleistä häpeän edelleen.  Mutta mielipiteiden ilmaisu kuuluu vapaaseen demokratiaan. Jos autosi on todella sinulle niin tärkeä, että otat yleisen tason kommentoinnin henkiökohtaisesti, niin suosittelen sinulle harrastuksen vaihtoa. Lautapeli Kimblellä voisi olla hyvä aloittaa.

Ja samanlaista vapaata mielipiteiden vaihtoa ja ystävällistä harrastajien välistä vittuilua nuo kerhon tapaamiset ovat olleet vuodesta 1982 lähtien, kun FVWA perustettiin. Joten ehkä ihan hyvä, että et osallistu niihin. 

Kaikesta huolimatta hyvää rakentelusyksyä kaikille harrastajille tasapuolisesti huolimatta siitä, mitä rakennatte. 

  • Like 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...