Guest KariT Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Katon verhoilua jatkettu eilen. Vielä pitää siistiä sivut ja päädyt. Vahvistinpaneeliin nahkat liimattu. Quote Link to comment
Kemin Karavaanari Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Uhkaavasti valmistuminen häämöttää :) Quote Link to comment
Guest KariT Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Katon sivuista 2/3 kiinnitetty ja vahvistinpaneelikin ois paikoillaan. Jatketaan maanantaina ja tiistaina. Loppuviikosta otettava ajoon, että pääsee testaamaan, uskaltaako sillä Tampereelle lähteä ajamaan.... Pari iltaa tullu oltua pois hallilta. Jatkuvasti miettii että, oisko jotain, mitä vois käydä tekemässä :) Quote Link to comment
Guest KariT Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Kyynärnoja verhoiltu. Katto keulasta valmiina. Semmosta. Quote Link to comment
Guest KariT Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Tänään oli tarkoitus käydä koeajolla, mutta on tainnut jäädä kytkinvaijeri löysälle. Ensiksi ei meinannut pakki mennä päälle ja sit kokeilin käynnistystä, pakki valmiina päällä ja kytkin pohjassa---->Kevyt loikka taaksepäin :) Eipä "vika" varmaan muuallakaan voi olla??? Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Tuo kyynärnoja on kyllä melkoinen. Varmasti hyvä nojata, mutta tuo walktrough ominaisuus (eli aukko penkkien välissä) olis kyllä myös kätevä. Quote Link to comment
-MITO- Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Onko tossa kyynärnojan sisällä matkajääkaappi tms? Quote Link to comment
Guest KariT Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 walktrough "ominaisuudelle" ei meidän tapauksessa ollut tarvetta ja nojan takaosaan on tarkoitus (jossakin vaiheessa) asentaa näyttö/tv. Quote Link to comment
Guest KariT Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Kytkinvaijeri vaihdettu ja jarrut säädetty...Wageni otettu eilen ajoon!!!! Siellä se olohuoneen ikkunan edessä lepäilee:) Muutama pikku juttu vielä tarkistettava ja sitten ollaan valmiita siirtymään Tampereen näyttelyyn... Quote Link to comment
H Eronen Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Onko tossa kyynärnojan sisällä matkajääkaappi tms? Kaljakori? Quote Link to comment
Guest KariT Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Rekisterikilpi tulee puskuriin kiinni, ei jää nykyiseen paikkaan. Ei muuta kun Tampereelle Hot Rod & Rock show:hun ihmettelemään... Quote Link to comment
Jallu Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 oisko parempi ilman luomia, Cars-lookki ei sovi rock-showhun Quote Link to comment
Guest KariT Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 oisko parempi ilman luomia, Cars-lookki ei sovi rock-showhun Tämä meneekin sinne Hifi-puolelle. Quote Link to comment
GT78 Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 +1 luomien poistolle täältäkin. Jos hakee modernia lookkia (vanteet, vaffarit yms.) niin noi vintage-luomet ei kyl oikein istu silmään. Ja kai takavalot on kirkkaat ku etuvalotkin on kirkkaat? :) Mut hieno peli kyllä noinkin! Quote Link to comment
Guest KariT Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 -2 Luomet pysyy:) Quote Link to comment
Guest KariT Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Jarrupääsylinteri vaihdettu, jarrut ilmattu, käsijarru säädetty, takajarrut kehitty, jarrupolkimen vivustot rasvattu. Sisusta putsattu. Vielä tankki täyteen niin ollaan valmiita huomiseen koitokseen :) Quote Link to comment
Guest KariT Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Hot Rod & Rock Show takana. Wageni jäi Nokialle säilytykseen muutamaksi päiväksi ja torstaina jatketaan matkaa ACS:ään Helsingin Messukeskukseen. http://www.fhra.fi/acs/index.html Edit: Tampereelle menosta sen verran että, siellä oli sillan päällystettä vähän korjailtu Jämsän kohdilla. Onneksi kerkesin nojaamaan eteenpäin, irtosi perse penkistä ja kohtuullisen korkealle :) Muuten oli hyvä ajella. Quote Link to comment
Guest KariT Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 Huomenna matkaa jatkuu Tampereelta, Helsingin messukeskukseen. Siellä meneekin maanantaihin saakka... Quote Link to comment
Heka Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 Bongattu torstaina lounasaikaan Hyvinkään Abc:llä. Oikeen mukava näky tavisautojen keskellä parkissa. :) Quote Link to comment
Guest KariT Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 ACS 2011 näyttely takana. 800km ajon jälkeen, tuntuu Skodakin taas uudelta autolta :) Quote Link to comment
Guest KariT Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Katsastus tunnin päästä. Saa nähdä miten käy... Quote Link to comment
Guest KariT Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 Katsastuksesta napsahti HYLÄTTY. Apukuskin puolelle pitää vaihtaa alempi pallonivel. Muuten ok. Osa tilattu oberilta. Nivel on prässätty, joten vaihtaminen ei itseltä onnistu. Quote Link to comment
Guest KariT Posted July 3, 2011 Share Posted July 3, 2011 Old Timer Runissa käyty. Linkki albumiin: http://smg.photobucket.com/albums/v306/ ... un%202011/ Quote Link to comment
Guest KariT Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 Mikkelin näyttelystä palattu pokaalin kanssa kotiin. Top-5 pokaali ja repullinen Meguiars tuotteita palkinnoksi. Nyt ei lopu vahat ja pesuaineet ihan heti. Katkojan kärjet temppuilee. Jäin viikon sisään jo toisen kerran tienpäälle ja nyt olisi tarkoitus vaihtaa sytytys kärjettömäksi. Itsellä tuo tekniikka puoli on aika heikkoa, niin pitäisi saada kone mahdollisimman varma toimiseksi. Quote Link to comment
Guest KariT Posted July 25, 2011 Share Posted July 25, 2011 Taas jäätiin matkalle ja tällä kertaa vaihdettiin bensapumppu mekaanisesta, sähköllä toimivaan. Koneen toiminta parani huomattavasti ja nyt pystyy ajamaan kaupungissakin helpommin, kun ei ole jatkuvaa nykimistä/katkomista ja pomppimista. Kuvia vanhasta pumpusta: Oiskohan jossakin öljyvuoto: Syksyllä laitetaan auto seisontaan, otetaan kone pois ja vilkastaan sisälle. Vaihdetaan samalla 123-virranjakaja ja Weberin (tai jonkin muun merkin) kaasutinsarja. Quote Link to comment
Guest Palloilia Posted July 27, 2011 Share Posted July 27, 2011 Onko sulla kuvia mihin sijotit tuon pumpun? miettinyt kanssa sähköseen vaihtaa kun vanha vuotaa. Pitkä matka vaan vetää piuhaa, eikä taida mahtua alkuperäiseen johtosarjaan. Tiäkkö onko tuohon orkinaali pumppuun saatavilla korjaussarjaa? Quote Link to comment
Guest KariT Posted July 29, 2011 Share Posted July 29, 2011 Kuvia ei tullut otettua. Uusi pumppu on kiinni runkopalkissa ja samalla uusin kaikki bensaletkut ja liittimet. "Pitkä matka vaan vetää piuhaa, eikä taida mahtua alkuperäiseen johtosarjaan" Eipä sinne tarvitse vetää kuin kaksi johtoa ja laittaa letkut kiinni pumppuun. Korjaussarjasta ei ole tietoa, tosin en sitä sinne enää laittaisikaan, kun toimii nyt paljon paremmin. Quote Link to comment
-tipi- Posted July 29, 2011 Share Posted July 29, 2011 Öljy näyttäis vuotava vauhtipyörän stefalta, ellei haise vaihteistoöljylle. Quote Link to comment
Guest KariT Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Huh huh, BIF takana päin. Melkein kaksi viikkoa auto toimi melko hyvin, mutta Visulahteen mentäessä, alkoi kone "röpeltämään" ja vedot hävisi. Kone kesti käynnissä, mutta kaasua painettaessa reilusti, kuului BOO ääni ja muuta ei sitten tapahtunutkaan. Kytkin pohjaan hetkeksi ja annoin liukua tyhjäkäynnillä n.15 sekuntia-->kytkin ylös ja matka jatkui normaalisti. Tulomatkalla (n.80km) vika esiintyi neljästi. Polttoainepumpusta se ei ainakaan johdu, tulpat, kärjet, ym vaihdettu. Oiskohan Solexit tulleet tiensä päähän? Alkaa vaihtoehdot loppumaan. Kuskikin vaihdettiin ja vika vaan jatkuu:) Quote Link to comment
mite^ Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 saakos se sitten liikaa ruokaa? Quote Link to comment
tolvana Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Mulla teki Bajamaja justiinsa samaa kun bensapaineensäädin kuristi hiukka liikaa, ilmeisesti bensanpinta laski kaasarissa ja aiheutti tollasen ilmiön, puuta koputtaen totean et ei oo viel alkanu tulvimaan vaik heivasin hittoon koko säätimen. Quote Link to comment
Jallu Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Haiseeko öljy kenties bensalle ? Quote Link to comment
jrasi Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Joskus tultiin isäukon juniksella Göteborgista Tukholmaan, siitä sitten laivalla ja ajamalla Turusta Tampereelle, samanlainen ominaisuus, että ei kestänyt kuin pintakaasua, silloin oli bensansuodatin tukossa... Quote Link to comment
Anpu Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Bensan saanti vaikeudelta toi musta kuullostaa (letkut, suodatin, suuttimet). Voi se bensapumppukin olla viallinen. Quote Link to comment
Guest KariT Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Samaa vikaa oli ennen b.pumpun vaihtoa, vanhasta pumpusta oli kalvot rikki. Öljyn hajusta en osaa sanoa. Polttoainesuodatin on viime syksynä asennettu, kun ei siinä semmoista ole aikaisemmin ollut... Käyn vielä tänään ostamassa letkua ja uusin loputkin alipaineletkut. Jarrutehostimelta tuleva letku haarautuu molemmille imusarjoille ja ne tuntuu olevan aika heikossa hapessa. Quote Link to comment
Guest KariT Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Katos, sieltähän oli pari pulttia lähtenyt pakoputkistosta irti. Ihme kun käyntiääni olikin vähän erikoinen:) Virranjakajan ja jarrutehostimet alipaineletkut ja liittimet vaihdettu. Olihan ne vähän huonossa kunnossa. Korvasin tämän putken muovisella Y-haaralla. Siirsin samalla alipaineletkussa olevan venttiilin konehuoneen puolelle. Puuttuukohan tästä pultteja tai jotain muuta??? Kuva otettu kuskinpuolelta. Öljytikun alapuolella näkyvä pultti/tappi, kuuluuko sen olla kiinni jossain? Se tulee käsin vetämällä ulos ja pyörii miten sattuu. Vuoden verran se on ollut "ulos vedettynä" tuossa laturinhihnan alapuolella. Tietysti kuva tuli otettua, sen jälkeen kun sain pultin painettua sisään. Quote Link to comment
Guest Palloilia Posted August 2, 2011 Share Posted August 2, 2011 Jos nyt oikein tuosta ymmärrän niin mulla ainakin laturi tulee kiinni tuolla lukko pultilla sellasen pidikkeen läpi. Quote Link to comment
Guest KariT Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Jos nyt oikein tuosta ymmärrän niin mulla ainakin laturi tulee kiinni tuolla lukko pultilla sellasen pidikkeen läpi. Hyvä juttu. Pultti on ollut irti viimeiset 1,5 vuotta:) Quote Link to comment
Guest KariT Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Mitähän tuolle koneelle nyt kannattaa talven aikaan touhuta, kun vaihtoehtoja löytyy: 1. Weberin keskikaasari 2. Koneen läpikäynti että kaikki on kunnossa 3. Kaasarit korvata ruiskulla 4. Empin nurkkakaasari sarja Tarkoitus olisi saada koko paska toimimaan kunnolla ja tehon lisäys on plussaa aluelle 0-100km/h. Jokaiselta, keneltä kysyy tulee erilainen vastaus... APUVA!!! Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Niin kauan kun siinä kaksi kaasaria tai edes kurkkua niin kotikonstein menee vaikeaksi, varsinkin jos ei tietotaito ole paras mahdollinen. Tähänkin on mahdollista ilmeisesti yksikurkkuinen Solex 34 laittaa. Tompalta uusi sellainen ja jostain imusarja niin kyllä käy, eikä tarvi säätää ja vääntää. Ja mitä tehopuoleen tulee niin se ei tässä mainittavaa tehohäviötä tee. Suosittelen lämpimästi. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.