Jump to content

Kattokaas mikä on myynnissä....


juujoo

Recommended Posts

Posted

Jahas, tietoa tulee lisää...

 

Mutta onkoos noissa joku tietty piirre mistä noi tunnistaa ulospäin? Esim. etu-umpion kiinnitysruuvi joka ei tässä olekaan ristipäinen vaan taltta tai joku muu yhtä helposti huomattava yksityiskohta.

Posted (edited)

Ahaa, vähä niinku 1303 mut ei sinne päinkään! ;) Tämmöinen(kin) variaatio jäänyt tyystin pimentoon. Kiitos taas valistuksesta.  

 

E: Nyt siitä on kuviakin tuolla ilmoituksessa

Edited by Paadre
Posted

Siis 1300 S joka Englannissa ja vain siellä oli GT Beetle.

1300S on kaikista vakiokuplista suorituskykyisin malli.

Posted

1300S on kaikista vakiokuplista suorituskykyisin malli.

 

Jatketaan kyselyä. Onks siinä sitten jotain eroa moottorissa tms. esim. 1302:een verrattuna?

Posted (edited)

Ei ole, 1300S ja 1302/1303S kaikki samalla koneella. Parempi suorituskyky johtuu kevyemmästä painosta.

Edited by metake
Posted

1300S on kaikista vakiokuplista suorituskykyisin malli.

 

Joskus mietiskellyt, että onkohan oikeasti noin. Meksikossa tehdylle 1600i kuplan ACD moottorille ei luvata kuin 46hp, mutta koppa on merkittävästi ohuempaa peltiä ja laatikko on tiheämmällä perävälityksellä kuin 1300S:ssä, joten luulisi ainakin kiihtyvyyden olevan parempi. Huippuja tosin 1300S:lle luvataan googlen perusteella 10 km/h enemmän kuin viimeiselle Ultima Edicion 1600i kuplalle, joten siinä pitempi perävälitys kyllä auttaa. 

Posted

Ei ole, 1300S ja 1302/1303S kaikki samalla koneella. Parempi suorituskyky johtuu kevyemmästä painosta.

 

Asia vilpitön! Nymmää lopetan kyselyn tästä aiheesta ja siirryn sisäistämään saamaani sivistystä.

  • Like 1
Posted

Arvon raadin arvaukset on hyviä, vallankin ottaen huomioon sen, että vastausta en minäkään tiedä ja

eihän tuota uskalla edes kysyä kun ilmoituksessa kielletään utelut tjs. Lämpömittariksi itsekin sitä epäilen....

 

Haa, nymmää keksin! Se on todellakin lämpömittari joka kertoo kopan sisällä vallitsevan lämpötilan, takapuolella on

luukku josta voi pudottaa putkipihvit foliokääreessä moottorin päälle paistumaan... Joo, meen nukkuun.

Posted

mun mielestä näyttää kinkkumittarilta?

Tuohan asennetaan silleen että voidellaan kinkkumittarin piikki (esim. 20 cm pitkä) hylomarilla. Sitten se survaistaan päättäväisellä otteella kuvan osoittamaan paikkaan. Mittari näyttää sitten öljynjäähdyttimessä vallitsevat lämpötilat.

Ihan vähän saattaa vuotaa öljyä mutta ainahan nää pikkasen tiputtaa.

Posted (edited)

Tuohan asennetaan silleen että voidellaan kinkkumittarin piikki (esim. 20 cm pitkä) hylomarilla. Sitten se survaistaan päättäväisellä otteella kuvan osoittamaan paikkaan. Mittari näyttää sitten öljynjäähdyttimessä vallitsevat lämpötilat.

Ihan vähän saattaa vuotaa öljyä mutta ainahan nää pikkasen tiputtaa.

onko se kypsä sitten kun mittari näyttää 135c ?

Edited by Roope
  • Like 4
Posted (edited)

Pitäskö ilmoittaa herra Pomellille että Suomesta löytyy useampikin speedster replika ja jopa aitojakin speedstereitä....

Edited by Hebster52
Posted

Näppärästi alkuperäinen laatikko hukkunut ja niiiin huonokuntoinen ettei voinut kuvaa ottaa...hohhoijaa. Enempi näyttää joltain Batmanin logon esiasteelta

Posted (edited)

Pelasta 181 diiselöinnistä

 

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=208302565&isSearchRequest=true&sortOption.sortOrder=ASCENDING&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=2&pageNumber=1

 

 

Ja käännös Kookelilla

 

Tarjoan täällä ehdoton harvinaisuus: Vw Kübel, rekisteröity dieselkäyttöisten jälleenrakennus ja pidemmän aikaa. Nämä autot ottamista kirjeessä. Muunnettu 4-sylinterinen 1.6l dieseliä Audi80 käyttää ammatillisen sovitinlevy. Tämä myös helpompi siirtyminen muihin vesijäähdytteinen rivimoottorit VW-Audi ohjelma. Ämpäri kirjattiin 05/1994 Diesel ja ajoi useita vuosia, mutta noin 2000 hän kärsi moottorin vika, ja se oli ruiskutuspumpun purkaa korjattavaksi. Tämä kuitenkaan ei toteutunut, ja pumppu on myös puuttuu, moottori voi kuitenkin kiertämällä käsin. Koska ajoneuvo oli kuiva lato, ja osti minut sinne muutama viikko sitten ja veti. Muuten turvakaari ja etupuskuri on kotitekoisia myös tullut. Hyvä turvallisuus ikkuna ja hyvä Verdeckspriegel Olen myös huomannut jedock ei alkuun ihoa. Ikkuna kehys sitten täysin redone ja on korroosionkestävä. Kaikki lokasuojat ja ruostumattomasta teräksestä, ja Schraubkanten näyttää hyvältä. Minusta ämpäri on vähän hitsaustyöt verrattuna muihin ruukkuihin hintaluokassa, ilmeisesti kynnys jää on kautta sen koko pituudeltaan, oikea luultavasti vain kulman takana. Kaksi ovet ovat huonoja, mutta voit tukkia. Alkuun ajattelin moottori korjata ja saada ämpäri TÜV, mutta koska en tiedä mitä tulevaisuus omistaja niin ennen (muuntaminen bensiiniä tai alkuperäiseen moottoriin jne), annan hänelle täällä ensin halpaa, itse Valmis. Saat lisämaksu 200euro Voin myös aiheuttaa moottorin juosta, ihmisille, jotka pelkäävät sitä. Vai pitääkö minun rakentaa jatkuva kuoriainen moottori 300Euro, 1200 tai 1300. Jos sinulla on kysyttävää soita, mutta ota vain ihmisiä, jotka ovat tietoisia ja lopullista hintaa kahva

Edited by P_Valtonen
Posted (edited)

Halpa on täytynyt olla ostohinta jos tuolla 8800£ eli n.12600 € Buy it Now hinnallakaan meinaa jotakin netota. 

Edited by J.Ussi

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...