UltraVW Posted November 28, 2007 Share Posted November 28, 2007 Eli, eli,jos ostaapi kyseisen satsin niin? Käykö tohon satsiin kaikki pikkulaippaset kärmekset? Vai onko tossa erilainen kärmes yleensäkin tai laippa? Vai normi kärmes? Tämä siksi että jos ostais tollasen setin niin siihenhän vois vaihtaa vaikka kärmeksen joka sopii 1200cc koneeseen? EIKÖ? Ja silti olis optio vaihtaa pelkkä kärmes jos haluu isomman myllyn? TÄ! Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted November 28, 2007 Share Posted November 28, 2007 Ei taida käydä "tavan kärmekset" suoraan, pari syytä näyttäs olevan tuon kuvan perusteella: - tuossa kollektoriosa on tosi lyhyt, ikäänkuin "lytyssä" eli vissiin aika lähellä öljypumpun kantta. Tavan kärmeksissä tuo osa on pidempi, ja "kisakäärmeissä" vielä reippaasti pidempi - laippa on eri asennossa tavan kärmeksessä, pulttijako on silleen metkasti kallellaan, tuossa taasen suorassa. ...näähän nyt ei tietenkään oo kovin kummallisia ongelmia ratkaista laikalla ja migillä... :) Puavo @ dwl.fi Quote Link to comment
jonih Posted November 29, 2007 Share Posted November 29, 2007 Saakohan moista putkistoa jostakin, ite oon juuri tota etsiskellyt, mutta ei ole mistään tullut vastaan. Oisko antaa siis vinkkiä? Quote Link to comment
Pepe Posted November 29, 2007 Share Posted November 29, 2007 http://www.ahnendorp.com/kaefer8.html klik? Quote Link to comment
Guest kvaaq Posted November 29, 2007 Share Posted November 29, 2007 Ja täältäkin Quote Link to comment
NO H2O Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 Nostetaas vanhaa keskustelua... Onko kenelläkään kuvaa tämmöisestä paikallaan? Koneen alta ja sivuilta mieluiten... Quote Link to comment
Hebster52 Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 Ei taida olla monella Suomalaisella harrastajalla varaa noihin.. ;) Quote Link to comment
NO H2O Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 Ei taida olla monella Suomalaisella harrastajalla varaa noihin.. ;) Hm... No pitää alkaa hämmentämään Sambaa haulla taas kerran... Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Uppataan ikivanhaa aihetta.... :) Onko kellään tietoa tai ideaa mistä vois ostaa tuon tyyppisiä rosterisia vaimentimia? Mielellään olis sisään ja ulostuloputket 38mm sisähalkaisijalla... :) Siis pelkästään tarvikevaimentimista kyse. Quote Link to comment
Lasse Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Joo mulla on tollanen ahnentorp. Paras sarja mitä oon hypistelly. Csp:n sarja on sikäli eri, että basin sarjassa kollektori on ylempänä ja siten ei näy helman alta. Mulla on tuo rautasarja, käytin sen sinkattavana. Rosterisarjassa käsittääkseni änärit on basin omaa tuotantoa siksi niissä ei ole tuv-lappua. Tossa mun sarjassa änärit on jonkun ison pakoputkifirman tekemät. Quote Link to comment
metake Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Onko kellään tietoa tai ideaa mistä vois ostaa tuon tyyppisiä rosterisia vaimentimia? Mielellään olis sisään ja ulostuloputket 38mm sisähalkaisijalla... :) Siitä vaan valitsemaan: http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/ ... 2CMufflers Quote Link to comment
WESTY Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Uppataan ikivanhaa aihetta.... :) Onko kellään tietoa tai ideaa mistä vois ostaa tuon tyyppisiä rosterisia vaimentimia? Mielellään olis sisään ja ulostuloputket 38mm sisähalkaisijalla... :) Siis pelkästään tarvikevaimentimista kyse. Siis ainahan ei tarvitse mennä merta edemmäs, mites täältä http://www.martelius.com/verkkokauppa/i ... group=YL20 Meidän leikkiautoon teki herra itse mittatilaus pakosarjan (typ-4). Ja modan vaimentimen rosterista vielä meille. Todella hyvää palvelua, suosittelen. T.PETE. Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Kiitti Lasse infosta putkiston laadusta. Millainen ääni siitä lähtee? :) Omasta mielestä vaan noi mainitut linkit tarjoaa vain 2" ja isompaa putkee? 38mm sisämittanen putkihan on 41-42mm ulkohalkaisijalla ja vähän kapeempaa kuin 2".. :) Quote Link to comment
Lasse Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 No en ole kun koneen ajanu sisään tolla putkella, että ei ole oikein selkeetä mielikuvaa. Olivat snuralla ajaneet hitsisaumat sisäpuolelta ja plaananneet laipat tasoon, että ihan alkaa olla yritystä tossa. Quote Link to comment
Tanhis Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Kiitti Lasse infosta putkiston laadusta. Millainen ääni siitä lähtee? :) Omasta mielestä vaan noi mainitut linkit tarjoaa vain 2" ja isompaa putkee? 38mm sisämittanen putkihan on 41-42mm ulkohalkaisijalla ja vähän kapeempaa kuin 2".. :) Suosittelen soittamaan martteliukselle suoraan läheskään kaikkia myyntiartikkeleita ei ole netissä. Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Oletan että noi vaimentimet ovat suoraan läpi virtaaavat. Jollain reijityllä sisäputkella? Quote Link to comment
Anssi Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 että oikein "legendaariset mega-soundit" :) http://bugnet.de/markt/marktbild.pl?177427 Quote Link to comment
Hebster52 Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Tossa legendaarisessa ilmeisesti jonkun B Ascoonan vaimentimia (BOSAL - Viite: 185-939) Quote Link to comment
-tipi- Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Ilmeisesti, koska niinhän tuossa ilmotuksessa ja vaimentimen kyljessä stanssattuna lukee. Internettieto pitänee siis tällä erää paikkansa. Quote Link to comment
Hebster52 Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Nojuu, kaivelin vaan tuolta netin syövereistä lisätietoo niistä... :) http://www.mister-auto.fi/fi/takaaanenv ... 5-939.html Quote Link to comment
Hebster52 Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Olisko jollain mittaa miten paljon esim. AC:n Merged header:n laippa menee koneesta taaksepäin? Quote Link to comment
Hebster52 Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Tuleeko asentaa lambda tämmöseen heti tohon kollektorin jälkeen vai mihin? Quote Link to comment
Jarmo Lummi Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 rosteri kefer cup sarjassa bosalin tuv änkkärit ainaki täälä 2 sarjassa 2-2,3 stroukkereissa B.A.S kallista, laadukasta ja jo vuodelta 1995 kiinni autossa ei rapistumia ei rallatuksia ja ajettu paljon Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.