Jump to content

kärmes ja ahnendorp ,vai mikä se oli?


Recommended Posts

Eli, eli,jos ostaapi kyseisen satsin niin? Käykö tohon satsiin kaikki pikkulaippaset kärmekset? Vai onko tossa erilainen kärmes yleensäkin tai laippa? Vai normi kärmes? Tämä siksi että jos ostais tollasen setin niin siihenhän vois vaihtaa vaikka kärmeksen joka sopii 1200cc koneeseen? EIKÖ? Ja silti olis optio vaihtaa pelkkä kärmes jos haluu isomman myllyn?

 

TÄ!

post-530-13888359457485_thumb.jpg

Link to comment

Ei taida käydä "tavan kärmekset" suoraan, pari syytä näyttäs olevan tuon kuvan perusteella:

 

- tuossa kollektoriosa on tosi lyhyt, ikäänkuin "lytyssä" eli vissiin aika lähellä öljypumpun kantta. Tavan kärmeksissä tuo osa on pidempi, ja "kisakäärmeissä" vielä reippaasti pidempi

 

- laippa on eri asennossa tavan kärmeksessä, pulttijako on silleen metkasti kallellaan, tuossa taasen suorassa.

 

...näähän nyt ei tietenkään oo kovin kummallisia ongelmia ratkaista laikalla ja migillä... :)

 

Puavo @ dwl.fi

Link to comment
  • 1 month later...
  • 5 years later...

Joo mulla on tollanen ahnentorp. Paras sarja mitä oon hypistelly. Csp:n sarja on sikäli eri, että basin sarjassa kollektori on ylempänä ja siten ei näy helman alta.

 

Mulla on tuo rautasarja, käytin sen sinkattavana. Rosterisarjassa käsittääkseni änärit on basin omaa tuotantoa siksi niissä ei ole tuv-lappua. Tossa mun sarjassa änärit on jonkun ison pakoputkifirman tekemät.

Link to comment
Uppataan ikivanhaa aihetta.... :)

 

Onko kellään tietoa tai ideaa mistä vois ostaa tuon tyyppisiä rosterisia vaimentimia? Mielellään olis sisään ja ulostuloputket 38mm sisähalkaisijalla... :)

 

Siis pelkästään tarvikevaimentimista kyse.

 

Siis ainahan ei tarvitse mennä merta edemmäs, mites täältä http://www.martelius.com/verkkokauppa/i ... group=YL20

 

Meidän leikkiautoon teki herra itse mittatilaus pakosarjan (typ-4).

Ja modan vaimentimen rosterista vielä meille. Todella hyvää palvelua, suosittelen.

 

T.PETE.

Link to comment
Kiitti Lasse infosta putkiston laadusta. Millainen ääni siitä lähtee? :)

 

Omasta mielestä vaan noi mainitut linkit tarjoaa vain 2" ja isompaa putkee?

 

38mm sisämittanen putkihan on 41-42mm ulkohalkaisijalla ja vähän kapeempaa kuin 2".. :)

 

Suosittelen soittamaan martteliukselle suoraan läheskään kaikkia myyntiartikkeleita ei ole netissä.

Link to comment
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...