Geronimo Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 Mustan kuplan oli pomo bogannu pohojooses trailerin kyydillä viikon kahen sisään Utajärven lähistöllä... Kuka tunnustaa? Quote Link to comment
vilkku Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 http://metro.fi/paakaupunkiseutu/puskar ... ti/123245/ Quote Link to comment
Guest Kaiponen Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Pystäri bongattu filosofian lukiokirjasta Quote Link to comment
Broidi Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 http://metro.fi/paakaupunkiseutu/puskaradio/viesti/123245/ Kaikenmaailman ruosteisia romuja ne ihmiset kuvaa ja lähettää lehtiin... ;) Quote Link to comment
Guest Hanppa Posted September 3, 2013 Share Posted September 3, 2013 Harmaa 356 Oulussa, olipa se komia! Quote Link to comment
Guest Harri126 Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Kesällä Kajaanissa. Quote Link to comment
Pedalpusher Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Punainen junisdoppeli trailerilla matkalla kohti Vaasaa läpi Laihian, viime viikolla. Nettiselailun tulos oli että Peppihän se oli! En nähnytkää siinä hetkessä kuka sitä vetoautoa ajoi. Onnea uudelle ajokille! -Mikko- Quote Link to comment
Rebel Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 Eilen 12tiellä pälkäneellä bongattu joku jenkkinuppi missä karmanni lavalla.. Quote Link to comment
Jone Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Eilen Punkaharjulla Luston kohdilla VW T34 Karmann Ghia tuli vastaan töihin mennessä, punainen ja ehkä valkoinen katto, mustat kilvet. Kenen liene, en ole aikaisemmin nähnyt täällä päin? Quote Link to comment
Tanhis Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Rupeaa näköjää t34 ghioja pulpahtelemaan pintaan sieltä täältä. Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Juu ei voi olla mikään harvinaisuus kun Biffissä kruisingissa oli meidän autossa kaveri jolla oli niitä kolme. T 34 ghiaa siis. Quote Link to comment
sam-1 Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Eilen Punkaharjulla Luston kohdilla VW T34 Karmann Ghia tuli vastaan töihin mennessä, punainen ja ehkä valkoinen katto, mustat kilvet. Kenen liene, en ole aikaisemmin nähnyt täällä päin? Tiedän kyseisen auton ja omistajan. Auto majailee Punkaharjulla, vuosmalli 65. museo rekkarissa, mutta ei kunnoltaan eikä alkuperäisyydeltään pitäs olla minun mielestä museorekkarissa. Jussinbussi-> Minä olin kyydissä:) ja kaikki kolme vielä tallella. Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Eilen Punkaharjulla Luston kohdilla VW T34 Karmann Ghia tuli vastaan töihin mennessä, punainen ja ehkä valkoinen katto, mustat kilvet. Kenen liene, en ole aikaisemmin nähnyt täällä päin? Tiedän kyseisen auton ja omistajan. Auto majailee Punkaharjulla, vuosmalli 65. museo rekkarissa, mutta ei kunnoltaan eikä alkuperäisyydeltään pitäs olla minun mielestä museorekkarissa. Jussinbussi-> Minä olin kyydissä:) ja kaikki kolme vielä tallella. Ok. Hyvä juttu. Näin kun on helvetin huono nimimuisti niin ei muista saati sitten näiden nimimerkkien takaa. ;) Quote Link to comment
Roope Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 Eilen Punkaharjulla Luston kohdilla VW T34 Karmann Ghia tuli vastaan töihin mennessä, punainen ja ehkä valkoinen katto, mustat kilvet. Kenen liene, en ole aikaisemmin nähnyt täällä päin? Tiedän kyseisen auton ja omistajan. Auto majailee Punkaharjulla, vuosmalli 65. museo rekkarissa, mutta ei kunnoltaan eikä alkuperäisyydeltään pitäs olla minun mielestä museorekkarissa. Jussinbussi-> Minä olin kyydissä:) ja kaikki kolme vielä tallella. Ok. Hyvä juttu. Näin kun on helvetin huono nimimuisti niin ei muista saati sitten näiden nimimerkkien takaa. ;) menikö se lohjan sininen ähtäri sam1:lle joka myyttin huutokaupalla? joko on iskussa? Quote Link to comment
sam-1 Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Joo minulle tuli. Ajokunnossa tällähetkellä, joskus tulevaisuudessa museokuntoon... Tuossa kuva kesän biffistä kun pyörähin siellä. Quote Link to comment
Pepe Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Jyväskylässä kulki tänään punainen ralli KG Transporterin perässä. Läpikulkumatkalla? Quote Link to comment
Jaku82 Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 En ymmärrä miksi näistä ei voi tehdä helppoja. Nyt jos haluaisin liittää kuvan tähän niin mun pitäisi yhdistää puhelin tietokoneeseen ja tietokoneelta kuva nettiin että saisin kuvan tänne.. No kuitenkin tänään bongattu trailerilla siistikuntoinen sonderi ilman kilpiä lappeenrannan bilteman pihalla. Yllätys että vetoautona oli iso toyota venäjän kilvissä.. Eli venäjälle matkalla. ihmettelen kyllä miks ei saa tästä mobiililaitteesta kuvaa suoraa liitettyä.. Prkl Quote Link to comment
Jaku82 Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Tälläinen 23 ikkunainen! Quote Link to comment
Jaku82 Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 OHHOH! Yllätin itseni.. Heh. Sain kuvan tänne jotakin ihmeen kautta... 1 Quote Link to comment
velkke Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Ei taida sentään olla Suomi-sonderi? Jenkkipuskurit kielii kauutakulkumatkasta. Mutta onpa erikoisen näköinen traileri??? Quote Link to comment
Jaku82 Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Onkoha näitä valmistettu uudemmilla vilkuilla ja takakaarilla ja vanhemmalla kapealla takaluukulla yhtä aikaa kenties? Vai vaan entisöity hienosti.. Quote Link to comment
Unkki Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Mutta onpa erikoisen näköinen traileri??? Olen noita joskus nähnyt Puolan ja balttien kilvissä ja ihmetellyt myös. Mitenkähän tuollaisten kanssa käy liukkaalla jarruttaessa, jos etuosa luistaa sivulle ja kärry lakkaa jarruttamasta? Menisikö aisa poikittain ja tulisiko kärry auton takakulmaan melkoisella rysäyksellä? Siltä ainakin tuntuu näin näppäimistön takana asiaa pohtiessa. 1 Quote Link to comment
PZQ Posted April 20, 2014 Share Posted April 20, 2014 Radio cityn ACS 2014 näyttävimmät autot, Broidin TC. http://www.radiocity.fi/vapaalla/vau-mita-autoja-american-car-show-n-nayttavimmat-autot-galleriassa/2/21377 Se on Magee! -Pete- Quote Link to comment
vwagen Posted April 21, 2014 Share Posted April 21, 2014 Näytti siinä lapussa lukevan että ei ole Kuplan vaan"variantin"alustalla,tarkoittanee kolmostyyppiä?En kyllä oikein usko tuota,olisi hyvä kuulla omistajalta itseltään onko siinä todella erillinen apurunko takana ja kolmostyypin etuakseli. Hienohan tuo on,jousituksen voisi kyllä korjata,pahasti on lässähtänyt. 1 Quote Link to comment
ARTO Posted April 21, 2014 Share Posted April 21, 2014 Hienohan tuo on,jousituksen voisi kyllä korjata,pahasti on lässähtänyt. Toi kommentti vaatii kyllä useamman hymiön,heh. 1 Quote Link to comment
Broidi Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 (edited) Näytti siinä lapussa lukevan että ei ole Kuplan vaan"variantin"alustalla,tarkoittanee kolmostyyppiä?En kyllä oikein usko tuota,olisi hyvä kuulla omistajalta itseltään onko siinä todella erillinen apurunko takana ja kolmostyypin etuakseli. Hienohan tuo on,jousituksen voisi kyllä korjata,pahasti on lässähtänyt. Joo siinä lapussa oli oikein auton merkki ja malli, moottorin koko ja mun nimi :) Muu olikin sitten jostain hatusta repäisty... Edit: jousitus on tosiaan hiukan painunut ajanmittaan ;) Edited April 22, 2014 by Broidi Quote Link to comment
-tipi- Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Onkoha näitä valmistettu uudemmilla vilkuilla ja takakaarilla ja vanhemmalla kapealla takaluukulla yhtä aikaa kenties? Vai vaan entisöity hienosti.. Jenkkeihin tuli isot vilkut aikaisemmin kuin Eurooppaan, eli siel oli isovilkkuisia 23-ikkunoita. Quote Link to comment
PZQ Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Juuri rantautunut Made in USA putkirunko bongattu! VW-Openissa oma luokka näillä? -Pete- Quote Link to comment
JustinCase Posted April 22, 2014 Share Posted April 22, 2014 Juuri rantautunut Made in USA putkirunko bongattu! VW-Openissa oma luokka näillä? 04-2014 036.JPG -Pete- Quote Link to comment
jaraku Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 hyvä hyvä lisää tälläsiä. nänne Quote Link to comment
-Alex- Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 (edited) Kieltämättä kyllä ei kaikkein kaunein tuo T34 ylipiirrettyineen muotoineen....Makunsa kullakin toki. Toi TC madallettuna näyttää taas tosi hyvältä, 911 näköinen perästä. Edited April 23, 2014 by -Alex- Quote Link to comment
PZQ Posted May 1, 2014 Share Posted May 1, 2014 (edited) One more röpöti-röpöti come to Mäntsälä :) -Pete- continued next week ;) Edited May 1, 2014 by PZQ 1 Quote Link to comment
APO Posted May 1, 2014 Share Posted May 1, 2014 Komeita volsuja bongattu Jyväskylän vappu cruisingissa! Kiva oli katella. Quote Link to comment
Guest 150067 Posted May 11, 2014 Share Posted May 11, 2014 Tänään Naantalissa sininen kuppeli ja Raisiossa valkoinen kuppeli. Terv. "mustan paholaisen poppoo". Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 11, 2014 Share Posted May 11, 2014 Romurautaa tuossa Naapurin pihassa . . . . Quote Link to comment
ARTO Posted May 11, 2014 Share Posted May 11, 2014 Romurautaa tuossa Naapurin pihassa . . . . Paaliin menossa? Sitä ennen suosittelisin takaikkunan laikkaamisen irti. Kasarilook huhujen mukaan heräilemässä uuteen nousuun ja saatas kierrätykseen suosittua vw-osaa:) Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 11, 2014 Share Posted May 11, 2014 (edited) Siitä Arton awolaitteeseen korjauspalat pohjaan? Kuva samasesta waunusta..... Edited May 11, 2014 by P_Valtonen Quote Link to comment
jaraku Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 tällänen löyty maaseutu kierroksella eilen p: järvellä Quote Link to comment
Guest suckho Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 Perjantaina ohitin Hml-Tre välillä hienon valkoisen kuplan joka oli täynnä väkeä, nopeasti laskettuna 4 henkilöä. En kerennyt vauhdissa tarkemmin arvioimaan mallia, mutta olisiko ollut joku vähän vanhempi ehkä 60-luvun puolivälin peli..? Quote Link to comment
Sakke Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Petterin kuvassa oleva biili näyttää olevan jo uudemman pohjan päällä. Quote Link to comment
Recommended Posts